Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου


GeorgeHellas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επαρχία είναι παιδιά οπότε ίσως τη γλιτώσω χαχαχα. Πάντως μάλλον θα πάω σε κάτι 4θεσιο γιατί το σμαρτ είναι δεσμευτικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πετρελαιο γενικα δεν αξιζει αν κανει καποιος κατω απο 17.000-20.000χλμ το χρονο ή αν εχει σκοπο να το αλλαξει εντος 10 ετων. Για καινουργιο αμαξι μιλαμε παντα.

Συν το γεγονος οτι οσο περναει ο καιρος τοσο η τιμη του πετρελαιου κινησης πλησιαζει αυτη της αμολυβδης με αποτελεσμα η αποσβεση να γινεται ολοενα και πιο...απιαστο ονειρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε καίει και σα νταλίκα, αλλά το 6 - 6,5 δε το λες και επιτυχία σε τέτοιο αυτοκίνητο, που υποτίθεται είναι σχεδιασμένο με γνώμονα την οικονομία - οικολογία. Τόσο πιάνεις αρκετά εύκολα με οποιοδήποτε παρομοίου μεγέθους αμάξι αν πηγαίνεις χωρίς να το ζορίζεις, ακόμα και αν είναι 10+ ετών.

 

Όπως και να το δεις, γι αυτό που υποτίθεται ότι είναι (ή και γι αυτό που διαφημιζόταν) ο 1.0 EcoBoost, η κατανάλωσή του είναι ΚΑΚΙΣΤΗ. 

 

 

Α και 10ετίας κιόλας....Ανέφερε μου λοιπόν , ένα από τα οποιαδήποτε αυτά οχήματα. Διότι και Daihatsu Cuore είχα με τον οικονομικό τρικύλινδρο 1000αρη με 70 ίππους και έκαιγε από 5,5 μέχρι και 7 μέση. Σου μιλάω για αυτοκίνητα πόλης κιόλας , C1 , Aygo  κλπ αυτά καίνε.

 

Για την διαφήμιση του , ναι είναι κάκιστη η κατανάλωση. Για αυτό που υποτίθεται ότι είναι , είναι απλά εξαιρετική. Και όχι δεν είναι ούτε city car , ούτε υβριδικό, ούτε diesel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σου πω δύο;

 

Primera [P11-144] με τον 1.6 100ps. Κυκλοφορία 1999.

Polo [9N / 9N3] με τον 1.4 75ps. Κυκλοφορία 2002.

 

Και τα δύο καίνε εύκολα 6,5 - 7 αν απλά δε τα πιέσεις, ενώ πέφτουν ακόμα πιο κάτω με λίγη προσπάθεια. Μοτέρ που κυκλοφόρησαν πριν από 14-17 χρόνια. Προφανώς και υπάρχουν πολλά ακόμα αυτοκίνητα, σου έγραψα μόνο δύο που έχω ή οδηγώ συχνά. 

 

Τα 6,3 μέση του 1.0 EcoBoost (από spritmonitor.de) που για να τα καταφέρει η Ford μετά από 10+ χρόνια χρειάστηκε να πέσει στο 1 λίτρο, να τουρμπίσει, να κόψει έναν κύλινδρο και να πρήξει το σύμπαν με τις "δεκάδες καινοτομίες" του "κινητήρα με block μεγέθους σαν μία κόλλα Α4", εμένα με κάνουν να γελάω.

 

Τα C1, Aygo, κλπ, μην τα βάζεις στη σύγκριση, διότι τα αδικείς. Τα αυτοκίνητα πόλης είναι οικονομικότερα μόνο σε συνθήκες "πηξίματος" (πόλη), οπότε σε τέτοια χρήση θα πρέπει να συγκριθεί το οποιοδήποτε όχημα βάλουμε απέναντί τους. Σε ταξίδι με 130+ χιλιόμετρα ένα μοτέρ 1.0 65ps τυπικά θα κάψει παραπάνω από ένα παρόμοιο 1.6 150ps.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σου πω δύο;

 

Primera [P11-144] με τον 1.6 100ps. Κυκλοφορία 1999.

Polo [9N / 9N3] με τον 1.4 75ps. Κυκλοφορία 2002.

 

Και τα δύο καίνε εύκολα 6,5 - 7 αν απλά δε τα πιέσεις, ενώ πέφτουν ακόμα πιο κάτω με λίγη προσπάθεια. Μοτέρ που κυκλοφόρησαν πριν από 14-17 χρόνια. Προφανώς και υπάρχουν πολλά ακόμα αυτοκίνητα, σου έγραψα μόνο δύο που έχω ή οδηγώ συχνά. 

 

Τα 6,3 μέση του 1.0 EcoBoost (από spritmonitor.de) που για να τα καταφέρει η Ford μετά από 10+ χρόνια χρειάστηκε να πέσει στο 1 λίτρο, να τουρμπίσει, να κόψει έναν κύλινδρο και να πρήξει το σύμπαν με τις "δεκάδες καινοτομίες" του "κινητήρα με block μεγέθους σαν μία κόλλα Α4", εμένα με κάνουν να γελάω.

 

Τα C1, Aygo, κλπ, μην τα βάζεις στη σύγκριση, διότι τα αδικείς. Τα αυτοκίνητα πόλης είναι οικονομικότερα μόνο σε συνθήκες "πηξίματος" (πόλη), οπότε σε τέτοια χρήση θα πρέπει να συγκριθεί το οποιοδήποτε όχημα βάλουμε απέναντί τους. Σε ταξίδι με 130+ χιλιόμετρα ένα μοτέρ 1.0 65ps τυπικά θα κάψει παραπάνω από ένα παρόμοιο 1.6 150ps.

 

Ναι , όντως έκανα μια άδικη σύγκριση με το 1000αρι των 60 ίππων ως προς την κατηγορία του και τις επιδόσεις του.

Το παράδειγμα του Cuore - C1 - AYGO το χρησιμοποίησα  ως σημείο αναφοράς μόνο για την χαμηλή κατανάλωση τους και τον ίδιο  κυβισμό.

 

Αλλά πέφτεις στην ίδια και χειρότερη παγίδα εσύ. Συγκρίνεις το Fiesta με :

 

Α) το Primera  https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Nissan/6773/Nissan-Primera-P11-144-16.html  1600κυβικά

 

και

 

Β) με το Polo http://www.autoplenum.de/auto/vw/polo/test-vw-polo-1-4-2001-2005-id15533 1400 κυβικά

 

έστω ότι καίνε πάνω κάτω τα ίδια με το σύγχρονο Fiesta , αποδίδουν το ίδιο οι κινητήρες τους; ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ  τόσο στα χαρτιά ( δες που βγάζουν ισχύ και ροπή και πόση) όσο και στον δρόμο ( ρεπριζ )

 

Επαναδιατυπώνω λοιπόν. Η κατανάλωση του Fiesta με τον Ecoboost 1000cc 100ps σε σχέση με τις επιδόσεις του κυβισμού του είναι εξαιρετική.  Ο χαρακτηρισμός ''κάκιστος '' είναι αυθαίρετος στην πράξη.

 

Τέλος, για εσένα που έχεις άποψη ( και καλά κάνεις)  για το λεπτό μπλοκ του κινητήρα, τις δεκάδες καινοτομίες που διαφημίστηκαν και τον 1 κύλινδρο που κόψανε , η πραγματική κατανάλωση μπορεί να σου φαίνεται στην καλύτερη περίπτωση αδιάφορη.

Από τεχνολογικής καινοτομίας  , στην πράξη ο Ecoboost είναι ένας αθόρυβος , βελούδινος τρικύλινδρος κινητήρας σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο του παρελθόντος ( 13 χρόνια τον έφαγα στη μάπα στο Cuore) Ο πρώτος αθόρυβος τρικύλινδρος  σε αυτοκίνητο παραγωγής κιόλας που πάλι στην πράξη μπορούσες να αγοράσεις , χωρίς εναλλακτική τότε.  

Πιθανόν να μη βγει τόσο αξιόπιστος ο κινητήρας αυτός με το τούρμπο και το μπλοκ τύπου φύλου Α4 ,αλλά θα φανεί στην πράξη και αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σου πω δύο;

 

Primera [P11-144] με τον 1.6 100ps. Κυκλοφορία 1999.

Polo [9N / 9N3] με τον 1.4 75ps. Κυκλοφορία 2002.

 

Και τα δύο καίνε εύκολα 6,5 - 7 αν απλά δε τα πιέσεις, ενώ πέφτουν ακόμα πιο κάτω με λίγη προσπάθεια.

 

Δεν ξέρω σε τι συνθήκες αναφέρονται οι καταναλώσεις που έχεις γράψει, αλλά επειδή έχω το πρώτο από τα δύο(Primera) 6,5 με 7l/100km καίει μόνο στην εθνική, στα 6 θα πέσει μόνο αν πηγαίνεις σταθερά με 90km/h. Μέσα στην πόλη δεν έχω δει ποτέ κάτω από 10l/100km. Με μικτή χρήση(η χρήση που κάνω συνήθως, τα μισά χιλιόμετρα εντός πόλης και τα άλλα μισά εκτός) έχω κατανάλωση 8,5l/100km.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημέρωση: τελικά παρήγγειλα το suzuki celerio στην απλή έκδοση σε λευκό με τελική τιμή τα 10κ.

Από τη στιγμή που το θέλω για 2ο δεν κοίταξα για πιο πλούσια έκδοση, μιας και η επόμενη είναι +800 ευρώ και έχει επιπλεόν ηλ/ παράθυρα πίσω, προβολάκια ομίχλης, ζάντες αλουμινίου και +2 αερόσακους (6 αντί για 4) να το ξανασκεφτώ και για 10.800 να πάρω την πιο ακριβή έκδοση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημέρωση: τελικά παρήγγειλα το suzuki celerio στην απλή έκδοση σε λευκό με τελική τιμή τα 10κ.

Από τη στιγμή που το θέλω για 2ο δεν κοίταξα για πιο πλούσια έκδοση, μιας και η επόμενη είναι +800 ευρώ και έχει επιπλεόν ηλ/ παράθυρα πίσω, προβολάκια ομίχλης, ζάντες αλουμινίου και +2 αερόσακους (6 αντί για 4) να το ξανασκεφτώ και για 10.800 να πάρω την πιο ακριβή έκδοση?

Γιατι οχι το Swift η το Hyundai i10,το c1/108 η ισως και την Skoda fabia στα ιδια χρηματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχω ήδη το swift. ήθελα κάτι πιο οικονομικό και μόνο για μέσα σε αστικό περιβάλλον.. σουζούκι επέλεξα λόγω γνωστού μου στη συγκεκριμένη αντιπροσωπία. δεν λέω θα μπορούσα να επιλέξω κάποια άλλη μάρκα, αλλά αλλιώς είναι να έχεις έναν γνωστό σου κάπου( ο δικός μου είναι υπεύθυνος του σέρβις)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε καίει και σα νταλίκα, αλλά το 6 - 6,5 δε το λες και επιτυχία σε τέτοιο αυτοκίνητο, που υποτίθεται είναι σχεδιασμένο με γνώμονα την οικονομία - οικολογία. Τόσο πιάνεις αρκετά εύκολα με οποιοδήποτε παρομοίου μεγέθους αμάξι αν πηγαίνεις χωρίς να το ζορίζεις, ακόμα και αν είναι 10+ ετών.

 

Όπως και να το δεις, γι αυτό που υποτίθεται ότι είναι (ή και γι αυτό που διαφημιζόταν) ο 1.0 EcoBoost, η κατανάλωσή του είναι ΚΑΚΙΣΤΗ. 

Λέει ότι του καίει τόσο με ταχύτητες 150-170 χιλιόμετρα. Εμένα καλή μου φαίνεται η κατανάλωση!

 

Καλοτάξιδο GeorgeHellas! Ωραίο αμαξάκι, δεν το ήξερα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...