Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
7 hours ago, definitio said:

Δεν θα αξιολογήσω υψηλότερα κάτι που διαβάζω στο διαδίκτυο από τη δική μου εμπειρία με μια εταιρεία, οπότε στη συγκεκριμένη VOIP δεν θα ξαναπήγαινα.

Προφανώς, αλλά το ίδιο θα πουν κι άλλοι για άλλες εταιρείες. Στο τέλος τι συμπέρασμα θα βγάλει κάποιος τρίτος? 

Επιπλέον δεν είναι η μόνη, υπάρχουν κι άλλες. Θάβεις όλο τον "κλάδο", εξαιτίας ενός.

8 hours ago, definitio said:

Τα προβλήματα με την HCN είναι/ήταν γνωστά (τυχαίες αποσυνδέσεις, παλιά συχνές, τελευταία χρόνια εξαιρετικά σπάνιες κ μήνες χωρίς θέμα)...το θέμα είναι αν μπορούσε να τα ανεχθεί ο καθένας...

Δεν θέλω να φανταστώ τι σου έκανε η Intertelecom για να έχεις τις χειρότερες εντυπώσεις όταν είχες αυτά με την HCN και τα ανεχόσουν. 😛

  • Απαντ. 536
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
On 20/06/2025 at 09:49, Thresh said:

Προφανώς, αλλά το ίδιο θα πουν κι άλλοι για άλλες εταιρείες. Στο τέλος τι συμπέρασμα θα βγάλει κάποιος τρίτος? 

Επιπλέον δεν είναι η μόνη, υπάρχουν κι άλλες. Θάβεις όλο τον "κλάδο", εξαιτίας ενός.

Δεν θέλω να φανταστώ τι σου έκανε η Intertelecom για να έχεις τις χειρότερες εντυπώσεις όταν είχες αυτά με την HCN και τα ανεχόσουν. 😛

Πώς θάβω όλο τον κλάδο; Εσύ αντίθετα αποκάλεσες ένα κλάδο "αρτηριοσκληρυντική τηλεφωνια"

Είπα ότι
- οι VOIP προσφέρουν ευκολίες για εταιρείες σίγουρα, για μένα ως ιδιώτη δεν είναι χρήσιμες
- σε κάθε λύση κ κάθε εταιρεία υπάροχουν πλεονεκτήματα κ μειονεκτήματα κ ο καθένας ιεραρχεί κ επιλέγει...
- δεν θα προτιμούσα να έχω δύο εταιρείες για τηλέφωνο κ ίντερνετ, για λόγους χρόνου κ αποδοτικής αντιμετώπισης προβλημάτων.
- έχω κάκιστες εντυπωσεις από Ιντερτελεκομ* 

Τα τερτίπια της HCN (πτώση ταχύτητας ή βραχείες αποσυνδέσεις/κολλήματα κυρίως μεσημεριανές ώρες) ήταν πιο συχνά παλιότερα, ειδικά όταν είχα πρωτο-συνδεθεί το 2015...

...τότε τα ανεχόμουν γιατί
- δεν είχα πουθενά αλλού τέτοια τιμή, μέσα σε πιο στενές μνημονιακές περιόδους
- χωρίς συμβόλαιο-δέσμευση
- κ χωρίς να ανησυχώ για ξαφνική αλλαγή τιμών (λήξη συμβολαίου)
- κυρίως έδινε τηλεοπτικό σήμα που έχω χάλια από κεντρική κεραία
- πήρα ιντερνετ αμέσως από χωριστές υποδομές από τις κεντρικές/χαλκού, ενώ ήμουν σε αντιδικία με Forthnet (είχα υποβάλει καταγγελία κατά της Forthnet στον ΣτΚ,που ασφαλώς κερδισα) για αυθαίρετες χρεώσεις, αυθαίρετη χρήση πληρωμών, έκδοση πολλαπλών λογαριασμών με διαφορετικά ποσά για την ίδια περίοδο για να με κάνει να πληρώσω επιπλεόν κ άλλα τρελά....μόλις τα είδε ο δικηγόρος τους έτρεχε να προλα΄βει.

...

* πέρα από τη κακή ποιότητα υπηρεσίας κ διάφορα προβλήματα τόσο στη δική μου χρήση όσο κ από καλούντες με την Intertelecom, μετά από μήνες που ήμουν πελάτης τους, ξαφνικά 15Αύγουστο κυριολεκτικά λαμβάνω email που ζητά να τους ξαναστέιλω όλα τα έγγραφα (ταυτότητα, έγγραφα προηγούμενης σύνδεσης κ.α. που δεν θυμάμαι) που είχα υποβάλει για την εγγραφή στην υπηρεσία, διαφορετικά θα διαγράψουν τον λογαριασμό εντός εβδομάδας...

...να ζητά κάποιος υπάλληλος αντίγραφα ταυτοποίησης 15αύγουστο με απειλή άμεσης διαγραφής λογαριασμού πελάτη μού βρώμαγε πατόκορφα, είτε κάποια λαμογιά παιζόταν είτε ήταν ζωντόβολα κ έχασαν όλα τα στοιχεία λογαριασμών (σέρβερ ή τι άλλο, τεχνικά προβλήματα > αναξιοπιστία τεχνική κ φύλαξης στοιχείων) ή ήταν κα΄ποια εξαγορά κ για κάποιο λόγο ήθελαν όλα τα στοιχεία ξανά...
...δεν ξέρω κι ούτε μού είπαν τον λόγο, αν και ρώτησα...
...αλλά δεν μου άρεσε η φάση, δεν έστειλα τα στοιχεία, περιμένοντας να δω τί θα γίνει κ πράγματι στο τέλος της βδομάδας διέγραψαν τον λογαριασμό...
...πρωτάκουστο, αλλά ούτε να τους ξαναδώ, πρακτικά είτε την είχα είτε δεν την είχα την υπηρεσία σχεδόν το ίδιο ήταν τόσο αναξιόπιστα που δούλευε, με κάποιες σύντομες καλές περιόδους (είχα μεταφέρει σταθερό αριθμό που είχαν οι γονείς μου 40χρονια σε voip μετά από μετακόμιση, αφου αλλού υπήρχε ήδη αριθμός)

  • Super Moderators
Δημοσ.

  

58 minutes ago, definitio said:

Πώς θάβω όλο τον κλάδο; Εσύ αντίθετα αποκάλεσες ένα κλάδο "αρτηριοσκληρυντική τηλεφωνια"

On 18/06/2025 at 16:05, definitio said:

...έχω και κακή εμπειρία με την Intertelecom και δεν τις εμπιστεύομαι τόσο πολύ.

Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, εμπειρία από μια, χαμηλή εμπιστοσύνη σε όλες. 

 

Ναι είναι αρτηριοσκληρυντική όταν οι 3 μεγάλοι πάροχοι, που καλύπτουν την συντριπτική πλειοψηφία της χώρας, σου την πασάρουν με το στανιό ακόμα κι όταν δεν την χρειάζεσαι, με αποτέλεσμα να πληρώνεις άνετα 250 ευρώ παραπάνω την 2ετία  από ότι αν υπήρχε πακέτο με σκέτο internet.

Επίσης αν την θες, αλλά επιθυμείς να έχεις δικό σου εξοπλισμό, διαδικασίες αγγαρεία για να αποκτήσεις SIP Credentials.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 hours ago, Thresh said:

  

Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, εμπειρία από μια, χαμηλή εμπιστοσύνη σε όλες. 

 

Ναι είναι αρτηριοσκληρυντική όταν οι 3 μεγάλοι πάροχοι, που καλύπτουν την συντριπτική πλειοψηφία της χώρας, σου την πασάρουν με το στανιό ακόμα κι όταν δεν την χρειάζεσαι, με αποτέλεσμα να πληρώνεις άνετα 250 ευρώ παραπάνω την 2ετία  από ότι αν υπήρχε πακέτο με σκέτο internet.

Επίσης αν την θες, αλλά επιθυμείς να έχεις δικό σου εξοπλισμό, διαδικασίες αγγαρεία για να αποκτήσεις SIP Credentials.

 

Χαμηλή εμπιστοσύνη κατόπιν κάκιστης εμπειρίας από μια προβεβλημένη (μού την είχαν προτείνει κι εδώ στο φόρουμ όσο θυμαμαι), ναι, αλλα όχι "θάψιμο του κλάδου"...
- δεν χρειάζομαι τις ευκολίες τους
- δεν θέλω τα αρνητικά τους
- δεν θέλω το μπλέξιμο με το χωριστό troubleshooting όταν υπάρχει θέμα
- δεν τις επιλέγω

...το κοινό τους νομίζω έχει πιο εξειδικευμένες ανάγκες...

Και η εμπειρία ήταν κάτι παραπάνω από απογοήτευση ή έλλειψη χαρακτηριστικών...πέρα από τα συνεχή προβλήματα για την πιο απλή των χρήσεων, έζεχνε λαμογιά ή/και ανικανότητα κ προβλήματα τεχνικά/διοικητικά κοκ...
...και η HCN ήταν καινούρια κ μικρή εταιρεία όταν πρωτοπήγα, αλλα η κατάσταση στην Intertelecom ήταν ΓΤΠ.

Το να θάβεις ένα κλάδο, όχι βάσει ποιότητας υπηρεσιών αλλά εκκαθολικεύοντας πολύ συγκεκρμένες προσωπικές/επαγγελματικές ανάγκες, είναι προβληματικό ως επιχείρημα.

Αλίμονο αν διαχωρίζαμε τη τηλεφωνία από το διαδίκτυο στις βασικές παροχές, θα γινόταν χαμός...δεν αφορά τη συντριπτική πλειοψηφία, οπότε αυτοί που θέλουν την ευελιξία, ας τη κυνηγήσουν.

Επεξ/σία από definitio
  • Super Moderators
Δημοσ.
15 minutes ago, definitio said:

Αλίμονο αν διαχωρίζαμε τη τηλεφωνία από το διαδίκτυο στις βασικές παροχές, θα γινόταν χαμός...δεν αφορά τη συντριπτική πλειοψηφία, οπότε αυτοί που θέλουν την ευελιξία, ας τη κυνηγήσουν.

Κάτσε να πιάσει τόπο τα επόμενα χρόνια η ΔΕΗ με το FTTH της, που λογικά θα δίνει προαιρετική τηλεφωνία από το 2026 (σαν addon όπως η static ip) και θα δεις πως θα ακολουθήσουν κι οι υπόλοιποι μεγάλοι για να μην χάσουν συνδρομητές που δεν θέλουν να πληρώνουν με το στανιό 10+ ευρώ το μήνα μέσα στο πάγιο για τηλεφωνία που δεν χρησιμοποιούν.

Δημοσ.

Προσωπική μου άποψη, αλλά δε νομίζω χωρίς τηλεφωνία να υπάρχει μείωση τιμών κατά 10+ ευρώ. Στη τελική, το κόστος για τους παρόχους είναι ασύμαντο. Σημασία έχει να κρατάνε το τζίρο ανα πελάτη όσο υψηλότερα γίνεται, παρέχοντας επιπλέον υπηρεσίες σε όγκο (βλέπε unlimited κλήσεις που σχεδόν κανείς δε χρειάζεται).

Στη συγκεκριμένη περίπτωση η ΔΕΗ θέλει να μπει στην αγορά και παρέχει υπηρεσίες με τιμές που ούτε και η ίδια ενδεχομένως μακροπρόθεσμα θα ήθελε να διατηρεί. 
Ίσως, αν καταφέρει η ΔΕΗ να προσελκύσει σοβαρά ποσοστά της αγοράς, να πιέσει τον ανταγωνισμό να δώσει επιλογές.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 24/06/2025 at 16:21, Thresh said:

Κάτσε να πιάσει τόπο τα επόμενα χρόνια η ΔΕΗ με το FTTH της, που λογικά θα δίνει προαιρετική τηλεφωνία από το 2026 (σαν addon όπως η static ip) και θα δεις πως θα ακολουθήσουν κι οι υπόλοιποι μεγάλοι για να μην χάσουν συνδρομητές που δεν θέλουν να πληρώνουν με το στανιό 10+ ευρώ το μήνα μέσα στο πάγιο για τηλεφωνία που δεν χρησιμοποιούν.

Και πάλι δεν είναι επιχείρημα υπέρ των λεχθέντων.

Κι αμφιβάλλω ότι κόβοντας υπηρεσίες θα γλιτώνουμε το μέγιστο δυνατό, μάλλον θα ακριβαίνει η "βάση" των υπηρεσιών...και καλά κι εδώ "εξορθολογισμός" / παραλογισμός.

...

Στο θέμα της Ιναλαν πάλι, αφού είχα ζήτησα αποδέσμευση του κουπονιού στις 13 Ιουνίου, στο ίδιο τηλεφώνημα που έγινε δέσμευση του κουπονιού και συμφωνήσαμε να ακυρωθεί η διαδικασία, και ενώ είχα δεχθεί επιβεβαιωτικό τηλεφώνημα τη Δευτέρα στις 16 Ιουνίου, έκτοτε φαίνεται πως δεν έγινε καμία ενέργεια από την Ιναλαν ως προς αυτό (το κουπόνι ήταν ακόμη δεσμευμένο στην Ιναλαν), οπότε τηλεφώνησα στην υποστήριξη του Gigabit Voucher και μου είπαν ότι έπρεπε πλέον να κάνω "Υπαναχώρηση" (για μια υπηρεσία που δεν έλαβα ποτέ), γιατί αυτοί έβλεπαν ενεργό συμβόλαιο, ότι καταχωρήθηκε συμβόλαιο δλδ...

...τρέχα γύρευε...

...χρειάστηκε νέα γραπτή επικοινωνία με την Ιναλαν προχθές, ώστε να αποδεσμευθεί το κουπόνι... #τιναυτοιρε

Επεξ/σία από definitio
  • Super Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, definitio said:

Και πάλι δεν είναι επιχείρημα υπέρ των λεχθέντων.

Κι αμφιβάλλω ότι κόβοντας υπηρεσίες θα γλιτώνουμε το μέγιστο δυνατό, μάλλον θα ακριβαίνει η "βάση" των υπηρεσιών...και καλά κι εδώ "εξορθολογισμός" / παραλογισμός.

Όσο περνάνε τα χρόνια τόσο λιγότεροι θα χρησιμοποιούν την σταθερή. Το να πληρώνουμε για κάτι που δεν χρησιμοποιούμε μόνο και μόνο ως νταβατζιλίκι στον πάροχο για να συμπληρώνει έσοδα, μπορούμε να το κάνουμε και μόνοι μας αν νοιώθουμε large, αρκεί να μην επιβάλεται.

Αν ρίξεις μια ματιά στη φετινή έκθεση της ΕΕΤΤ που δείχνει ξεχωριστά τα έσοδα σταθερής τηλεφωνίας των ελληνικών παρόχων ανά συνδρομητή σε σχέση με άλλες χώρες θα καταλάβεις πόσο μας τα παίρνουν μέσω αυτής.

1.jpg.54368458cc08d533073c4b13ad72f9db.jpg

(ναι τα έσοδα ανά συνδρομητή μέσω broadband είναι πάτος γιατί έχουμε ακόμα τρελό ποσοστό ADSL).

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Moderators
Δημοσ.
On 07/07/2025 at 13:09, nickgreck said:

Υπάρχει δυνατότητα στην inalan για ξεχωριστό ont  και ρούτερ; είναι κανείς που το έχει έτσι;

Ναι υπάρχει, αν και προσπαθούν να το αποφύγουν λέγοντας ότι "μπορεί να έχει θέματα" και προτείνοντας Bridge Mode.

Βέβαια δεν το γλυτώνουν γιατί είναι υποχρεωμένοι από ΕΕΤΤ.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα!

Έβαλα και εγώ Inalan μαζί με σταθερό Inter-Telecom. 

Το πρόβλημα μου είναι στο σταθερό, συγκεκριμένα έκανα τις ρυθμίσεις για το FritzBox 7590 με τον υπάλληλο της εταιρίας, όμως το πρόβλημα που έχω είναι ότι στις εξερχόμενες απλά κάνει έναν ήχο και κλείνει. 

Στις εισερχόμενες δεν υπάρχει κάποιο ζήτημα. 

Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος; 

Δημοσ.
15 hours ago, X4Tz1S said:

Καλησπέρα!

Έβαλα και εγώ Inalan μαζί με σταθερό Inter-Telecom. 

Το πρόβλημα μου είναι στο σταθερό, συγκεκριμένα έκανα τις ρυθμίσεις για το FritzBox 7590 με τον υπάλληλο της εταιρίας, όμως το πρόβλημα που έχω είναι ότι στις εξερχόμενες απλά κάνει έναν ήχο και κλείνει. 

Στις εισερχόμενες δεν υπάρχει κάποιο ζήτημα. 

Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος; 

έχεις βάλει πρόγραμμα με απεριόριστα ή το απλό με τα 2 ευρώ το μήνα. Αν είναι το δεύτερο θα πρέπει να βάλεις λεφτά στον λογαριασμό σου πρώτα στην inter για να μπορείς να κάνεις κλήση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...