Προς το περιεχόμενο

Iqos: νέα μορφή καπνίσματος


margaritagr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά! Είμαι νέος κι εγώ στη παρέα του iqos! Μου έστειλαν αυτό το κωδικό IQ74A04C και θα έχετε έκπτωση 20 ευρώ εσείς και άλλα 20 εγώ αν κατάλαβα καλά! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

To stickάκι μου παρουσίασε κάποια προβλήματα.

Το έχω 15 μήνες,δεν το έχω αλλάξει ποτέ,οπτικά είναι όπως την πρώτη μέρα,μέσα πεντακάθαρο,αλλά άρχισε να σβήνει χωρίς να ανάβει πορτοκαλί λαμπάκι στα 4 λεπτά(ενω πρίν δούλευε άψογα 5,5 με 6 λεπτά)

Πηγα σε κατάστημα iqos και είπα το πρόβλημα.

"μια χαρα είναι τα 4 λεπτά" μου λέει η κοπέλα.

"Οχι κοπελιά" της λέω,"δεν είναι μια χαρά 4 λεπτά,πρίν λειτουργούσε φυσιολογικά 6 λεπτά,τώρα είναι εκνευριστικό"

-Ποσο καιρό το έχετε?Είναι στην εγγύηση?

-Οχι δεν είναι στην εγγύηση της λέω.Το έχω 15 μήνες.Δεν το έχω αλλάξει ποτέ.Το πρόσεχα πάντα ιδιαίτερα και δεν επεσα και σε κάποιο ελλατωματικό.

-Λυπάμαι, μου λέει δεν μπορώ να κανω κάτι.Υπάρχει όμως μια προσφορά συσκευη στα 60 ευρώ με μια κούτα heets.

-Oχι ,της λέω,δεν ενδιαφέρομαι για την προσφορά σας.Θέλω να μου επισκευάσετε αυτό και χρεώστε εμένα αν δεν με καλύπτει η εγγύηση.Μπορεί να είναι η μπαταριούλα του.

-Αααα λυπάμαι μου λέει,δεν επισκευάζουμε stickακια.

-Και όποιου το stickακι χαλάσει της λέω,το πέτάει?

-Η χρήση του είναι για περίπου 1 χρόνο μου λέει.Και εμείς δεν κανουμε αντικατάσταση μετά την λήξη της εγγύησης.

-Και γιατί δεν μου το είπατε αυτό όταν το αγόρασα? της λέω.Γιατί δεν μου το λέγατε στην αρχή ώστε να το χαλάσω εσκεμένα λίγο καιρό πρίν λήξει η εγγύηση του για να μου το αντικαταστήσετε?

Γίνομαι κόκκινος.

"Εχετε αλλάξει 40 φορές iqos και στην κουτσή Μαρία,τα πετάνε κάτω,τα σπάνε,τα χαλανε,τα διαλύουν γιατι δεν προσέχουν και τους τα αλλάζετε χωρίς κουβέντα,ΕΓΩ 15 ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΧΩ ΧΡΕΩΣΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΣΟ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΦΘΟΡΑ ΥΛΙΚΟΥ,ΚΑΠΝΙΖΩ ΑΝΕΛΛΕΙΠΩΣ ΤΑ ΗΕΕΤS ΣΑΝ ΚΑΛΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ,ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΖΗΤΑΩ ΑΝ ΟΧΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΙΚ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ..ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΜΕ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΑΣ?ΠΟΣΟ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙΣ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΠΕΛΑΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΕΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ?????

Σηκώθηκα και εφυγα οργισμενος

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:Αν η εγγύηση του iqos σας λήγει σε λίγες μέρες,ΣΠΑΣΤΕ ΤΟ,ΧΑΛΑΣΤΕ ΤΟ,ΒΡΕΞΤΕ ΤΟ,ΔΙΑΛΥΣΤΕ ΤΟ και πηγαίνετε να σας το αλλάξουν..After Sales απο τα LIDL

 

 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εσένα έτυχε όλο αυτό!!!!!Ξεκίνησα να το διαβάζω από το email που μου ήρθε και νόμιζα ότι ήταν άλλος και έψαχνα να βρω απάντηση σου...Πωωωωω....μεγάλο πακέτο εφαγες!!!! 

Επειδή και εγώ είχα ένα πιο μικρό περιστατικό βέβαια...υποψιάζομαι ότι μάλλον πρέπει να πέσεις στις ορέξεις του πωλητη ...Και σε εμένα προσπαθούσε μια ώρα να το συνεφέρει με απανωτά restart (όταν είχα το φαινόμενο με την ημιτελή ένδειξη στην φόρτιση) ...ενώ σε φίλης με τα ίδια ακριβώς συμπτώματα...μια μέρα πριν της το άλλαξε χωρίς καν να δει τι παρουσιάζει...Και τα δύο φυσικά ήταν εντός εγγύησης....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

bakalex, η εξυπηρέτησή τους είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Έπεσες σε υπάλληλο "στραβόξυλο". Πάρε ένα τηλ στο 2104193888  που μάλλον το ξέρεις & νομίζω θα σου δώσουν καινούργιο. Όπως τα λες είναι, το αλλάζουν σε τσαπατσούληδες και αν πάει κάποιος που είναι προσεκτικός, τον βλέπουν ως "γραφικό"...

Επεξ/σία από driver4
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, driver4 είπε

bakalex, η εξυπηρέτησή τους είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Έπεσες σε υπάλληλο "στραβόξυλο". Πάρε ένα τηλ στο 2104193888  που μάλλον το ξέρεις & νομίζω θα σου δώσουν καινούργιο. Όπως τα λες είναι, το αλλάζουν σε τσαπατσούληδες και αν πάει κάποιος που είναι προσεκτικός, τον βλέπουν ως "γραφικό"...

Ξέρεις ρε φίλε,πανω απ ολα πρέπει να κοιτάει κάποιος το θέμα ουσιαστικά και όχι τυφλά τυπικά.

Είναι ένας πελάτης που μέσα στον χρόνο(στην εγγύηση του) έχει αλλάξει 3 φορές στικάκι και 2 φορές φορτιστή γιατι η έπεσε η έσπασε η χάλασε.Αυτό το κάνει η εταιρία για να τον έχει ικανοποιημένο.Παρόλα αυτά για την εταιρία έχει κάποιο κόστος.Σε ένα ποσοστο φταιει η εταιρια (πιθανη αστοχία υλικού),και σε ένα αντίστοιχο ποσοστο ο πελάτης(ατυχία/τα χει γραμένα στα @@ του).

Είναι και ένας άλλος πελάτης που δεν έχει επιβαρύνει οικονομικά την εταιρία με αντικαταστάσεις/αλλαγές,που θα μπορούσε να είναι εντός εγγύησης αν δημιουργούσε "τεχνητα" ενα πρόβλημα στο iqos αλλα δεν το έκανε, και ζητά επισκευη η αντικατάσταση ενος προιοντος που έληξε η εγγυηση 2 μήνες πρίν.

Αν δεν τον εξυπηρετήσεις πρέπει να είσαι νοητικά ανεπαρκής.

 

Υ.Σ. Πριν πάω στο καταστημα,κανα δυο βδομαδες πρίν,είχα πάρει τηλέφωνο στο Κεντρο εξυπηρετησης πελατων.Μου είπαν να παω στε ενα καταστημα να με εξυπηρετήσουν(κλαίω🤣) γιατι απ το τηλέφωνο ειναι δυσκολο.Καταλαβες?

Επεξ/σία από bakalex
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως τα λες είναι, συμφωνώ. Αν πάρεις τηλ πες τους το κόβω, να δεις πως θα σου στείλουν άλλο με courier...μου κάνει εντύπωση αυτό που έπαθες γιατί μέχρι τώρα είχα την εντύπωση 'οτι είναι επαγγελματίες. Πες τους καλά είναι τα χρήματα που χαλάμε στα heets, για μένα το iqos πρέπει να δίνεται δωρεάν, π.χ. με αγορά 2 κουτιών heets...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, bakalex είπε

Υ.Σ. Πριν πάω στο καταστημα,κανα δυο βδομαδες πρίν,είχα πάρει τηλέφωνο στο Κεντρο εξυπηρετησης πελατων.Μου είπαν να παω στε ενα καταστημα να με εξυπηρετήσουν(κλαίω🤣) γιατι απ το τηλέφωνο ειναι δυσκολο.Καταλαβες?

Εγώ στη θέση σου θα τους έπαιρνα τηλέφωνό και θα τους έλεγα ότι πήγα σε κατάστημα και δυστυχώς δεν με εξυπηρέτησαν. Μπας και έτσι κάνει κάτι το κέντρο εξυπηρέτησης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, driver4 είπε

Όπως τα λες είναι, συμφωνώ. Αν πάρεις τηλ πες τους το κόβω, να δεις πως θα σου στείλουν άλλο με courier...μου κάνει εντύπωση αυτό που έπαθες γιατί μέχρι τώρα είχα την εντύπωση 'οτι είναι επαγγελματίες. Πες τους καλά είναι τα χρήματα που χαλάμε στα heets, για μένα το iqos πρέπει να δίνεται δωρεάν, π.χ. με αγορά 2 κουτιών heets...

Θα τους πάρω τηλέφωνο την Πεμπτη.

Αυτα που λές θα τους πω,αλλα πιθανολογώ ότι θα φάω άκυρο...

1 λεπτό πριν, Tigkas είπε

Εγώ στη θέση σου θα τους έπαιρνα τηλέφωνό και θα τους έλεγα ότι πήγα σε κατάστημα και δυστυχώς δεν με εξυπηρέτησαν. Μπας και έτσι κάνει κάτι το κέντρο εξυπηρέτησης.

Αυτό θα κάνω φιλαράκι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωπου φυσάει ο άνεμος είναι....Εμένα μου έλεγαν να πάρω τηλέφωνο....εσένα που πήρες τηλέφωνο σου είπαν να πας από το κατάστημα....Ότι να'ναι...😂😂😂

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και καλά Χριστούγεννα, πρόκειται να ταξιδέψω στην Ιταλία υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην μεταφορά του iqos και των heets στο αεροπλάνο;στον έλεγχο στο αεροδρόμιο περνάνε κανονικά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, vagel74 είπε

Καλησπέρα και καλά Χριστούγεννα, πρόκειται να ταξιδέψω στην Ιταλία υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην μεταφορά του iqos και των heets στο αεροπλάνο;στον έλεγχο στο αεροδρόμιο περνάνε κανονικά;

Καλησπέρα....Κανένα πρόβλημα...Περνάνε κανονικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...