Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με φως πορειας σε Seat Ibiza '02


liodos1988

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καθε αυτοκινητο , μοντελο , μαρκα εχει της ιδιαιτεροτητες του λογο της τσιγκουνιας του κατασκευαστη , εγω για παραδειγμα ξερω αλλα 2 ατομα με το συγκεκριμενο αυτοκινητο που εχουν πανω κατω τα ιδια προβληματα καθως περνανε τα χρονια  αυτο ξερω εγω , κατα τα αλλα επειδη δεν ειμαι ειδήμων στο θεμα δεν θα το σχολιασω αλλο .

μπράβο αυτό σου λέω

κάθε αυτοκίνητο έχει θέματα τα οποία δεν τα έχει άλλο

ακόμα κι αν το άλλο είναι της ίδιας μάρκας ή του ίδιου ομίλου

 

δεν έχει ένα Polo τα ίδια προβληματα που έχει πχ ένα Golf

και δεν έχει ένα Polo τα ίδια προβλήματα που έχει ένα άλλο model year πολλές φορές

 

πιο συχνά μη σου πω θα συναντήσεις να έχει ένα Ibiza προβλήματα κοινά με ένα Polo

παρά με ένα Leon ή Golf

 

 

Μιλαω για τα καλωδια ( οπως βλεπεις το φαναρι που ποσταρες ) απο την αριστερη μερια τερμα , το μικρο φως ( το πρωτο κλικ που κανεις στον διακοπτη για να ανοιξεις τα φωτα)  νομιζω τα λενε θεσης? δεν ξερω , φευγουν καλωδια λοιπον απο εκει τα οποια ειναι ορατα και δεν εχουν σχεση με το καπακι , αυτα εκει ορισμενα ειναι εν μερη γυμνα. 

 

Πριν καμποσα χρονια το ειχα τρακαρει ( ημουν πιτσιρικας ) και ειχα σπασει το συγκεκριμενο φαναρι και πλαστικα μπροστα στην μασκα, αν δεν ειναι λοιπον λογικο να υπαρχουν καλωδια εκει , μαλλον ειναι βλακεια του φαναρτζη απο τοτε .

άπαξ και τρακάρει ένα αμάξι, δε γίνεται ποτέ όπως πριν,

βάλε και την προχειροδουλειά που κάνει ένας φαναρτζής, για την οποία ποτέ δεν ξέρεις τί κρύβει

και την κατάσταση των αναταλλακτικών που προμηθεύεται το συνεργείο

 

δεν καταλαβαίνω ακριβώς τα γυμνά καλώδια που εννοείς,

αλλά τέτοια δεν προβλέπεται να υπάρχουν για ευνόητους λόγους,

οπότε όπως υποψιάζεσαι μάλλον ο φαναρτζής έκανε τα δικά του

 

ενημερωτικά μέσα στο φανάρι τα καλώδια πηγαίνουν στις λάμπες και στο μοτέρ του ύψους της δέσμης,

ίσως συγκρίνοντας την κατάσταση στα φανάρια δεξιά-αριστερά να πάρεις μια ιδέα για τα κακώς κείμενα

 

μια φορά η κατάσταση της καλωδίωσης και των πλαστικών στο εσωτερικό του φαναριού

οφείλει να είναι άριστη όπως στις εικόνες που σου δείχνω,

διαφορετικά αναζητάς τί λάθος έχει γίνει κατά καιρούς για να μην το επαναλάβεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπράβο αυτό σου λέω

κάθε αυτοκίνητο έχει θέματα τα οποία δεν τα έχει άλλο

ακόμα κι αν το άλλο είναι της ίδιας μάρκας ή του ίδιου ομίλου

 

δεν έχει ένα Polo τα ίδια προβληματα που έχει πχ ένα Golf

και δεν έχει ένα Polo τα ίδια προβλήματα που έχει ένα άλλο model year πολλές φορές

 

πιο συχνά μη σου πω θα συναντήσεις να έχει ένα Ibiza προβλήματα κοινά με ένα Polo

παρά με ένα Leon ή Golf

 

 

άπαξ και τρακάρει ένα αμάξι, δε γίνεται ποτέ όπως πριν,

βάλε και την προχειροδουλειά που κάνει ένας φαναρτζής, για την οποία ποτέ δεν ξέρεις τί κρύβει

και την κατάσταση των αναταλλακτικών που προμηθεύεται το συνεργείο

 

δεν καταλαβαίνω ακριβώς τα γυμνά καλώδια που εννοείς,

αλλά τέτοια δεν προβλέπεται να υπάρχουν για ευνόητους λόγους,

οπότε όπως υποψιάζεσαι μάλλον ο φαναρτζής έκανε τα δικά του

 

ενημερωτικά μέσα στο φανάρι τα καλώδια πηγαίνουν στις λάμπες και στο μοτέρ του ύψους της δέσμης,

ίσως συγκρίνοντας την κατάσταση στα φανάρια δεξιά-αριστερά να πάρεις μια ιδέα για τα κακώς κείμενα

 

μια φορά η κατάσταση της καλωδίωσης και των πλαστικών στο εσωτερικό του φαναριού

οφείλει να είναι άριστη όπως στις εικόνες που σου δείχνω,

διαφορετικά αναζητάς τί λάθος έχει γίνει κατά καιρούς για να μην το επαναλάβεις

 

Καταρχας Χερομαι που συνεννοηθήκαμε και συμφωνήσαμε πανω απο ολα οσο αφορα αυτο . :)

 

κατα τα αλλα οπως προ ειπα πριν εν μερη τα καλωδια ειναι γυμνα , μην φανταστεις  1 ποντο .. αλλα αυτο φτανει για να δημιουργηθουν σοβαρα προβληματα , αυριο που θα εχει φως θα ελέγξω την αλλη μερια που υποτίθεται ειναι οκ , θα βγαλω και φωτο να την ποσταρω εδω , αν δεν ειναι τα ιδια ειναι δουλεια του φαναρτζη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακριά από σας, κοντά σε μας! :P :D

σαφως, καπως πρεπει να ζησουν και τα συνεργεια/ηλεκτρολογεια :)

δεν ανήκε ποτέ στη φιατ

 

 

δεν είχαν τα Seat της εποχής θέματα όπως το συγκεκριμένο Ibiza '6Κ' (αντίστοιχα και το τότε Polo '6Ν' )

γιατί το συγεκεκριμένο Ibiza (αντίστοιχα και το τότε Polo) ήταν μοντέλα facelift τεχνολογίας της δεκαετίας των 1990

εχουν κανει αρκετες συνεργασιες με την φιατ-δες μοντελα του παρελθοντος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχας Χερομαι που συνεννοηθήκαμε και συμφωνήσαμε πανω απο ολα οσο αφορα αυτο . :)

 

κατα τα αλλα οπως προ ειπα πριν εν μερη τα καλωδια ειναι γυμνα , μην φανταστεις  1 ποντο .. αλλα αυτο φτανει για να δημιουργηθουν σοβαρα προβληματα , αυριο που θα εχει φως θα ελέγξω την αλλη μερια που υποτίθεται ειναι οκ , θα βγαλω και φωτο να την ποσταρω εδω , αν δεν ειναι τα ιδια ειναι δουλεια του φαναρτζη .

εννοείται

δεν είμαστε εδώ για να χαλάμε τις καρδιες μας, και δεν ηταν και ο σκοπός άλλωστε

σου εξήγησα μόνο πόσο λάθος είναι το σκεπτικό της γενίκευσης από το τάδε μοντέλο στην γκ\άμα ολόκληρη

 

δυστυχώς τα αυτοκίνητα είναι ηλεκτρονικοί υπολογιστές με διασυνδεδεμένα υποσυστηματα

και η παραμικρή 'διαταραχή των ισορροπιών' των κυκλωμάτων είναι αρκετή για πάσης φύσεως προβλήματα:

λάθος φορτία, βραχυκυκλωματα,κακές συνδέσεις κλπ κλπ

 

 

σαφως, καπως πρεπει να ζησουν και τα συνεργεια/ηλεκτρολογεια :)

εχουν κανει αρκετες συνεργασιες με την φιατ-δες μοντελα του παρελθοντος

συνεργασίες άλλο, θυγατρική άλλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εννοείται

δεν είμαστε εδώ για να χαλάμε τις καρδιες μας, και δεν ηταν και ο σκοπός άλλωστε

σου εξήγησα μόνο πόσο λάθος είναι το σκεπτικό της γενίκευσης από το τάδε μοντέλο στην γκ\άμα ολόκληρη

 

δυστυχώς τα αυτοκίνητα είναι ηλεκτρονικοί υπολογιστές με διασυνδεδεμένα υποσυστηματα

και η παραμικρή 'διαταραχή των ισορροπιών' των κυκλωμάτων είναι αρκετή για πάσης φύσεως προβλήματα:

λάθος φορτία, βραχυκυκλωματα,κακές συνδέσεις κλπ κλπ

 

 

συνεργασίες άλλο, θυγατρική άλλο

παλι καλα που δεν ανηκε στον ομιλο-απατη του πλεον fca group...

παντως για την ιστορια το μαρμπελλα ηταν ιδιο με το παντα :devil: :devil: :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παλι καλα που δεν ανηκε στον ομιλο-απατη του πλεον fca group...

παντως για την ιστορια το μαρμπελλα ηταν ιδιο με το παντα :devil: :devil: :devil:

 

LOL

μια και βάζεις τα

:devil: :devil: :devil:

ότι δηλαδη μου την είπες και καλά

 

το μαρμπέλα όταν το έβγαζε σε συμφωνία της φιατ,

δε μπορούσε η σεατ να ανήκει στη φιατ γιατι ανήκε στη vw τον καιρό εκείνο που το έβγαζε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

LOL

μια και βάζεις τα

ότι δηλαδη μου την είπες και καλά

 

το μαρμπέλα όταν το έβγαζε σε συμφωνία της φιατ,

δε μπορούσε η σεατ να ανήκει στη φιατ γιατι ανήκε στη vw τον καιρό εκείνο που το έβγαζε

την διετια που εβγαινε το μαρμπελλα ανηκε στο vag οντως.. αλλα ηταν το ιδιο , λιγο παλαιοτερο φιατ

...

 

και μην ξεχνιομαστε :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

την διετια που εβγαινε το μαρμπελλα ανηκε στο vag οντως.. αλλα ηταν το ιδιο , λιγο παλαιοτερο φιατ

...

 

και μην ξεχνιομαστε :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

ενημερωτικά είναι από το 1980-1983 που είχε σταματησει η συνεργασία με τη φιατ

άρα πιθανολογώ δε θα είχες ούτε γεννηθεί για να τη μνημονεύεις

 

χαιρετώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενημερωτικά είναι από το 1980-1983 που είχε σταματησει η συνεργασία με τη φιατ

άρα πιθανολογώ δε θα είχες ούτε γεννηθεί για να τη μνημονεύεις

 

χαιρετώ

80-86 το φιατ εβγαινε και 86-88 το μαρμπελλα , τα ειδα στην βικιπαιδια... η τραγικη ειρωνια ειναι οτι γειτονας εχει το μαρμπελα και το διατηρει σαν καινουργιο... ναι τοτε περιπου γεννηθηκα η αληθεια ειναι :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

80-86 το φιατ εβγαινε και 86-88 το μαρμπελλα , τα ειδα στην βικιπαιδια... η τραγικη ειρωνια ειναι οτι γειτονας εχει το μαρμπελα και το διατηρει σαν καινουργιο... ναι τοτε περιπου γεννηθηκα η αληθεια ειναι :)

ούτε καν αυτό δεν το είδες σωστά

και παρα την ευκαιρία που είχες να το δεις

 

δεν έχει σημασία όμως γιατί όταν έβγαζε το Μαρμπέλα

εβγαζε η σεατ και συγχρονα μοντέλα με τεχνολογία VW

 

τέλος παντων αυτά με την προϊστορία

γιατί από το 1984 η σεατ ανηκει στη VW

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ούτε καν αυτό δεν το είδες σωστά

και παρα την ευκαιρία που είχες να το δεις

 

δεν έχει σημασία όμως γιατί όταν έβγαζε το Μαρμπέλα

εβγαζε η σεατ και συγχρονα μοντέλα με τεχνολογία VW

 

τέλος παντων αυτά με την προϊστορία

γιατί από το 1984 η σεατ ανηκει στη VW

συμφωνουμε.

το τραγικο ειναι οτι στην οικογενεια πλεον εχουμε και λεον κουπρα 280 :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον , Το καλο ειναι οτι εκανα λαθος σχετικα με τα καλωδια εκτος του φαναριου , καθως ειναι οκ ασφαλισμενα εντος της σχετικης ταπας

 

η φθορα ομως στα καλωδια ειναι υπαρκτη :

 

20161102_170834.jpg

Ειναι απο τρωκτικο η απλα απο τον χρονο? , υπαρχουν και αλλα σε παρομοια κατασταση αλλα οπως φαινεται εχω βαλει μονωτικη ταινια . 

Κατα τα αλλα , οπως αναφερω στο πρωτο ποστ μου εχει λιωσει η βαση που καθετε η λαμπα , παραθετω φωτο απο το αλλο φαναρι :

 

20161102_170946ss.jpg

 

Υπαρχει περιπτωση να το βρουμε αυτο σαν ανταλλακτικο, για να μην ψαχνω καλωδιωσεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Update : Το προβλημα επιλύθηκε κοβοντας τα καλωδια στην προβληματικη περιοχη και κανοντας ματηση με αλλο φυς . 

 

Κοστος επισκευης 30ε μαζι με ενα ζευγαρι καινουργιες λαμπες ( φωτα πορειας ) σε τοπικο συνεργειο .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Update : Το προβλημα επιλύθηκε κοβοντας τα καλωδια στην προβληματικη περιοχη και κανοντας ματηση με αλλο φυς .

 

Κοστος επισκευης 30ε μαζι με ενα ζευγαρι καινουργιες λαμπες ( φωτα πορειας ) σε τοπικο συνεργειο .

Το φανάρι πόσο έκανε καινούριο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...