Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με φως πορειας σε Seat Ibiza '02


liodos1988

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σε τοπικο καταστημα με ανταλλακτικα στην περιοχη μου πηγα ( μενω σε χωριο στην κρητη ) , μα δεν υπηρχε περιπτωση να το παρω , σε αυτα τα χρηματα ! ,  πριν κατι χρονια ( 6+ ) που ειχα ενα ατυχημα και ειχα αντικαταστησει το φαναρι απο την μερια του συνοδηγου , θυμομουν τετοια τιμη για ιμιτασιον γυρω στα 30 ~ 40 ε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε τοπικο καταστημα με ανταλλακτικα στην περιοχη μου πηγα ( μενω σε χωριο στην κρητη ) , μα δεν υπηρχε περιπτωση να το παρω , σε αυτα τα χρηματα ! ,  πριν κατι χρονια ( 6+ ) που ειχα ενα ατυχημα και ειχα αντικαταστησει το φαναρι απο την μερια του συνοδηγου , θυμομουν τετοια τιμη για ιμιτασιον γυρω στα 30 ~ 40 ε

ενταξει σου βαζουν και μεταφορικα εκει + το κερδος λογικο ...

νομιζα εισαι Αθηνα φιλε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω την αίσθηση ότι το φανάρι της φωτογραφίας δεν είναι ΟΕΜ, παίζει όμως και να μην θυμάμαι.

Αν την είχαν πέσει τρωκτικά στο SEAT δεν θα είχε μείνει καλώδιο για καλώδιο όρθιο. Ετσι και σε "διαλέξουν" το κάνουν στέκι κανονικό.

Ζημιά στο φανάρι, αντίστοιχη των περιγραφών, μπορεί να κάνει ακόμα και η τοποθέτηση μιας λάθος λάμπας (περισσότερα Watt).

Τι να πεί ενας φίλος που τουν έβαλαν στα προβόλια μεγαλύτερες λάμπες για να ταιριάξει η απόχρωση με τα καινούργια του xenon και έκανε ενα όμορφο κάψιμο στο, μάλλον πλαστικό, τζάμι τους. Ακόμα το φυσάει και δεν κρυώνει.

Το δικό μας "μουλάρι" πάντως είναι 1000άρι μοντέλο τέλος '98 (VAG Group) και δεν έχει πάθει απολύτως τίποτα.

Υ.Γ.

Η SEAT έβγαζε στο παρεθόν με τα σήματά της τo 600, το 850 sport, το 1500, το 124, το 127, το Ritmo (Ronda), το 131 εκτός του πολύ γνωστού Marbella.

Η FIAT ήταν όντως μέτοχος της SEAT απο το 1953 έως το 1980, όταν ο κύριος μέτοχος (το Ισπανικό Κράτος) δρομολόγησε γενναία Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και η FIAT αρνήθηκε τη συμμετοχή στη διαδικασία.

Το πρώτο αμιγές SEAT ήταν το Ibiza Mk1 (Porsche-Karmann) το 1984.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...