Προς το περιεχόμενο
Kyriakos131211

Ρύθμισμα Καρμπυρατέρ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα . 

Έχω ένα Gilera Runner 200 06' .

Θέλω να ρυθμίσω τα μείγματα από το καρμπυρατέρ αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω την βίδα . 
Έχω βρει την βίδα για το ρελαντί αλλά όχι για τα μείγματα . 

Παραθέτω και μια φώτο μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος . 

 

post-230718-0-10535100-1477851206_thumb.jpg

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσαι σιγουρος οτι μπορεις να το κανεις σωστα μονος σου ?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω γιατι να αγχωθω ?? Μου κανει απλα εντυπωση να ξερεις να το ρυθμισεις και να μην βρισκει την βιδα .Εγω ειμαι σκραπας σε αυτα .

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 βιδες πρεπει να εχει ψηλε... γκουκλαρε το και θα δεις τι μπορεις να βρεις για το μοντελο σου..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκει που κοιτάς δεν θα βρεις κάτι. Στο πλάι είναι και η βίδα του ρελαντι και η βίδα του αέρα. Η βίδα του αέρα είναι πιο μικρή και συνήθως"χωμένη" σε μία μικρή εσοχή.  Ο γενικός κανόνας λέει κλείνουμε εντελώς την βίδα του αέρα και την ξεβιδώνουμε 1,5 με 2 ολόκληρες στροφές. Μετά ρυθμίζουμε το ρελαντι και ελέγχουμε τις σωληνώσεις του φίλτρου αέρα και το λάστιχο του καρμπυρατερ για τυχον σκισίματα .Πας βόλτα και ξαναρυθμίζεις (ελάχιστα) εαν χρειάζεται

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα . 

 

Έχω ένα Gilera Runner 200 06' .

 

Θέλω να ρυθμίσω τα μείγματα από το καρμπυρατέρ αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω την βίδα . 

Έχω βρει την βίδα για το ρελαντί αλλά όχι για τα μείγματα . 

 

Παραθέτω και μια φώτο μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος . 

 

 

 

Το εκανες καυσαναλυση και σου εδειξε οτι ειναι λαθος τα μειγματα?Ποσα ειναι τελοσπαντων αυτα τα μειγματα,6-7?Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.Πως σου ηρθε κατι τετοιο,εχει καποιο προβλημα το μηχανακι?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνήθως μια ματιά στο χρώμα του μπουζί να ρίξει και με έναν οδηγό από το νετ,θα καταλάβει πάνω κάτω τι γίνετε με το καρμπυρατέρ.
Πάνω κάτω ισχύει στα 4Τ με καρμπυρατέρ:

Ζεσταίνεις το μηχανάκι,ανεβάζεις λίγο το ρελαντί,γυρίζεις στην κατεύθυνση το ρολογιού τον ρυθμιστή μίγματος σιγά σιγά και σταματάς στο σημείο που η μηχανή ρίχνει τις στροφές.Να θυμάσαι ποιο σημείο ήταν.
Μετά γυρνάς πάλι σιγά σιγά στην αντίθετη κατεύθυνση και να θυμάσαι σε ποιο σημείο πάλι αρχίζουν να πέφτουν οι στροφές.Στην μέση από αυτά τα δύο σημεία είναι περίπου το σωστό μέρος.
Ξανακατεβάζεις τις στροφές από το ρελαντί στο αρχικό σημείο ή κάπου που να μην σβήνει.Τέλος.

Η βίδα του ρελαντί φαίνεται επάνω.Καλά θα ήταν να άλλαζες και την λαστιχένια μεμβράνη κάτω από το μαύρο καπάκι με τις 4 βίδες .Συνήθως σκίζετε  μετά από καιρό.Μην το ανοίξεις αν δεν έχεις ανταλλακτικό πρώτα,ξεχειλώνει και δεν μπαίνει εύκολα..

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.