Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα

 

Αντιμετωπίζω ένα θέμα γενικότερα με την οργάνωση των emails μου, αρχείων κτλ στη δουλειά μου. Τι εννοώ. Ψάχνω ένα πρόγραμμα ή μία μέθοδος ακόμα καλύτερα για την ταξινόμηση αλλά και γρήγορη εύρεση των διαφόρων emails και σχετικών αρχείων (κυρίως excel, word, pdf). Δηλαδή με το που έρχεται ένα email για ένα έργο ή προσφορά με ή χωρίς επισυναπτόμενο να μπορώ να το αρχειοθετήσω κάπου όπου σε αυτό το "κάπου" να είναι μέσα και όλα τα σχετικά αρχεία που αφορούν το έργο. Όλα μαζί σε ένα νοικοκυρεμένα. Βάσει της εμπειρίας έχετε να προτείνετε κάποια μέθοδος η οποία σας βολεύει ή ακόμα καλύτερα κάποιο software που να βοηθάει; Ξέρω βέβαια ότι υπάρχει η απλή μέθοδος φτιάξε φακέλους, υπφακέλους, σώσε μέσα τα email κτλ. Κάτι καλύτερο;

 

Ευχαριστώ

 

Δημοσ.

Κλασσικά Outlook

 

Πήγα να ασχοληθώ με evernote αλλά δεν με πολυεντυπωσίασε. Ίσως και εγώ δεν του έδωσα πολύ χρόνο...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...