sam75 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 King of trolls? Πραγματικά περιμένεις να σου πει κάποιος άλλος τι να κανεις; Εδώ οι αλλοι συμφορουμίτες μόνο που δεν ζωγράφισαν. Νομίζω καλύψαν σχεδόν τα πάντα. Αποφασίζεις μόνος σου λοιπόν. Ωπα ρε φίλε αυτό ήταν απάντηση σε έναν άλλον, γιατι στράβωσες;
Chape Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Φίλε Sam κάνεις ένα λάθος κατά την άποψη μου... Θέλεις να πας και να πιάσεις δουλειά σε ανταλλακτικά αυτοκινήτων ή σαν οδηγός κουριερ αποκλειστικά (ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται από τις απαντήσεις σου)... Πρέπει να κρατήσεις στο μυαλό σου ότι τον πρώτο καιρό τουλάχιστον θα πας να δουλέψεις (οπουδήποτε βρεις) για να έχεις ασφάλεια, να έχεις κάποια χαρτιά που θα σε βοηθήσουν να νοικιάσεις σπίτι κλπ... Μετά συνήθως εταιρίες όπως είναι δομημένες στην Ελλάδα με ανταλλακτικά δεν είναι πολλές (έχει μόνο στις μεγάλες πόλεις) πράγμα που εσένα δεν σε συμφέρει ιδιαίτερα γιατί μεγάλες πόλεις πάνε πακέτο με ακριβά ενοίκια και μεγάλος ανταγωνισμός στις θέσεις εργασίας... Αφού το έχεις πάρει το θέμα τόσο ζεστά και σου αρέσει η Γερμανία από αυτά που έχεις διαβάσει εδώ ή ακούσει από τους συγγενείς σου αυτό που πρέπει να ξεκινήσεις (χθες) είναι να μάθεις γερμανικά όσο το δυνατόν καλύτερα (γιατί είναι και αρκετά δύσκολη γλώσσα).. Εδώ να προσθέσω ότι όταν έρθεις Γερμανία θα γράψεις ένα τεστ γλώσσας που έχει ερωτήματα και όσο προχωράς δυσκολεύει όταν το τελειώσεις υπολογίζουν τις γνώσεις σου και θα πάρεις ένα χαρτί πιστοποίησης του επιπέδου σου b1, b2 ,c1 ή c2 (νομίζω αυτό είναι το ταβάνι) αυτο στο λέω για να μην μπεις στο τριπακι να πληρώσεις για εξετάσεις και πιστοποιήσεις στην Ελλάδα... Επίσης σε συμβουλευω αφού σου αρέσει η δουλειά του οδηγού να πας να βγάλεις από τώρα ένα επαγγελματικό δίπλωμα (είναι σε μεγάλη ζήτηση οι οδηγοί Γ και Ε κατηγορίας τουλάχιστον στην περιοχή μου) θα σε βοηθήσει πάρα πολύ να βρεις δουλειά... (Εδώ να προσθέσω ότι σε συμφέρει να το βγάλεις Ελλάδα και γιατί είναι πολύ ποιο οικονομικά εκεί από εδώ και επειδή θα κάνεις τα μαθήματα στα ελληνικά)... Κάτι άλλο που θα βοηθήσει στην εύρεση εργασίας είναι να έχεις "δίπλωμα" χειριστή Κλαρκ και ίσως και χωματουργικων οχημάτων Όλα αυτά είναι προαιρετικά αλλά είναι ένα πολύ μεγάλο + στο βιογραφικό σου αν αποφασίσεις να τα κάνεις πριν έρθεις Γερμανία... Και θέλω να σου εξηγήσω το γιατί... Εδώ τα μεγάλα εργοστάσια έχουν 6-7 χιλιάδες άτομα το κάθε ένα (τουλάχιστον στην περιοχή μου) και πληρώνουν πάρα πάρα πάρα πολύ καλά... Και δεν απασχολούν μόνο εργάτες που δουλεύουν στις γραμμές παραγωγής έχουν οδηγούς φορτηγών για μεταφορές από κτήριο σε κτήριο, έχουν χειριστές Κλαρκ (20 -30 άτομα σε κάθε βαρδια) που αδιαζουν τα έτοιμα εξαρτήματα από κάθε γραμμή παραγωγής και τα πάνε στην αποθήκη και τροφοδοτουν τις γραμμές παραγωγής με νέες πρώτες ύλες... Έχει άλλους πάλι χειριστές που φορτώνουν φορτηγά από την αποθήκη για να φύγουν... Επίσης όταν είναι να κάνουν προσλήψεις ακόμα και απλών εργατών για την γραμμή παραγωγής (δεν σε χαλάει καθόλου εσένα μια χαρά δουλειά είναι) αυτός που έχει περισσότερα προσόντα και μπορεί αύριο μεθαύριο να τους χρησιμεύσει και σε άλλο πόστο έχει διπλάσιες πιθανότητες να πιάσει εκεί δουλειά ακόμα και αν είναι ξένος και οι υπόλοιποι Γερμανοί...Τέτοιου τύπου εργοστάσια υπάρχουν παντού στην δυτική κυρίως Γερμανία... Ελπίζω να σε βοήθησα με το σεντόνι (αν έχω γράψει κάτι λάθος κάποιος που κατοικεί περισσότερα χρόνια από εμένα και γνωρίζει ας με διορθώσει) 1
sam75 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Φίλε Sam κάνεις ένα λάθος κατά την άποψη μου... Θέλεις να πας και να πιάσεις δουλειά σε ανταλλακτικά αυτοκινήτων ή σαν οδηγός κουριερ αποκλειστικά (ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται από τις απαντήσεις σου)... Πρέπει να κρατήσεις στο μυαλό σου ότι τον πρώτο καιρό τουλάχιστον θα πας να δουλέψεις (οπουδήποτε βρεις) για να έχεις ασφάλεια, να έχεις κάποια χαρτιά που θα σε βοηθήσουν να νοικιάσεις σπίτι κλπ... Μετά συνήθως εταιρίες όπως είναι δομημένες στην Ελλάδα με ανταλλακτικά δεν είναι πολλές (έχει μόνο στις μεγάλες πόλεις) πράγμα που εσένα δεν σε συμφέρει ιδιαίτερα γιατί μεγάλες πόλεις πάνε πακέτο με ακριβά ενοίκια και μεγάλος ανταγωνισμός στις θέσεις εργασίας... Αφού το έχεις πάρει το θέμα τόσο ζεστά και σου αρέσει η Γερμανία από αυτά που έχεις διαβάσει εδώ ή ακούσει από τους συγγενείς σου αυτό που πρέπει να ξεκινήσεις (χθες) είναι να μάθεις γερμανικά όσο το δυνατόν καλύτερα (γιατί είναι και αρκετά δύσκολη γλώσσα).. Εδώ να προσθέσω ότι όταν έρθεις Γερμανία θα γράψεις ένα τεστ γλώσσας που έχει ερωτήματα και όσο προχωράς δυσκολεύει όταν το τελειώσεις υπολογίζουν τις γνώσεις σου και θα πάρεις ένα χαρτί πιστοποίησης του επιπέδου σου b1, b2 ,c1 ή c2 (νομίζω αυτό είναι το ταβάνι) αυτο στο λέω για να μην μπεις στο τριπακι να πληρώσεις για εξετάσεις και πιστοποιήσεις στην Ελλάδα... Επίσης σε συμβουλευω αφού σου αρέσει η δουλειά του οδηγού να πας να βγάλεις από τώρα ένα επαγγελματικό δίπλωμα (είναι σε μεγάλη ζήτηση οι οδηγοί Γ και Ε κατηγορίας τουλάχιστον στην περιοχή μου) θα σε βοηθήσει πάρα πολύ να βρεις δουλειά... (Εδώ να προσθέσω ότι σε συμφέρει να το βγάλεις Ελλάδα και γιατί είναι πολύ ποιο οικονομικά εκεί από εδώ και επειδή θα κάνεις τα μαθήματα στα ελληνικά)... Κάτι άλλο που θα βοηθήσει στην εύρεση εργασίας είναι να έχεις "δίπλωμα" χειριστή Κλαρκ και ίσως και χωματουργικων οχημάτων Όλα αυτά είναι προαιρετικά αλλά είναι ένα πολύ μεγάλο + στο βιογραφικό σου αν αποφασίσεις να τα κάνεις πριν έρθεις Γερμανία... Και θέλω να σου εξηγήσω το γιατί... Εδώ τα μεγάλα εργοστάσια έχουν 6-7 χιλιάδες άτομα το κάθε ένα (τουλάχιστον στην περιοχή μου) και πληρώνουν πάρα πάρα πάρα πολύ καλά... Και δεν απασχολούν μόνο εργάτες που δουλεύουν στις γραμμές παραγωγής έχουν οδηγούς φορτηγών για μεταφορές από κτήριο σε κτήριο, έχουν χειριστές Κλαρκ (20 -30 άτομα σε κάθε βαρδια) που αδιαζουν τα έτοιμα εξαρτήματα από κάθε γραμμή παραγωγής και τα πάνε στην αποθήκη και τροφοδοτουν τις γραμμές παραγωγής με νέες πρώτες ύλες... Έχει άλλους πάλι χειριστές που φορτώνουν φορτηγά από την αποθήκη για να φύγουν... Επίσης όταν είναι να κάνουν προσλήψεις ακόμα και απλών εργατών για την γραμμή παραγωγής (δεν σε χαλάει καθόλου εσένα μια χαρά δουλειά είναι) αυτός που έχει περισσότερα προσόντα και μπορεί αύριο μεθαύριο να τους χρησιμεύσει και σε άλλο πόστο έχει διπλάσιες πιθανότητες να πιάσει εκεί δουλειά ακόμα και αν είναι ξένος και οι υπόλοιποι Γερμανοί...Τέτοιου τύπου εργοστάσια υπάρχουν παντού στην δυτική κυρίως Γερμανία... Ελπίζω να σε βοήθησα με το σεντόνι (αν έχω γράψει κάτι λάθος κάποιος που κατοικεί περισσότερα χρόνια από εμένα και γνωρίζει ας με διορθώσει) Δεν με πειραζει να παω οπουδηποτε φιλε απλα θελω οδηγος σε αυτο που ειμαι τωρα γιατι εχω προυπηρεσια Για τα Γερμανικα ηδη εχω μιλησει με καθηγητρια και θα αρχισω ( πιστευω σε 1 χρονο να μπορω να μιλαω αρκετα καλα). Για το διπλωμα το ειχα...δεν το χρειαζομουν στην Ελλαδα ( ηθελε καθε 5 χρονια 170 περιπου ) και το αφησα...να σου πω την αληθεια βαριεμαι να δωσω ξανα. Πιστευω με τις γνωσεις που εχω μπαινω σε μεγαλο εργοστασιο ( mercedes , Bmw , opel κλπ) εκει θελω να παω με την μια αυτο με ενδιαφερει . Επισης ειμαι σιγουρος οτι κανενας Γερμανος δεν παει να κανει διανομη ανταλλακτικων αυτοκινητου κλπ γιατι σιγουρα εχει σπουδασει κατι , οποτε σιγουρα θα λειπουν απο Γερμανια τετοια ατομα, κατι ακομα με ενδιαφερει οδηγος Ασθενοφορου και σιγουρα θα θελουν καποιον με καθαρο μητρωο στο διπλωμα αυτοκινητου του ! Δεν ξερω τι παιζει εκει οκ...αλλα εχω μαθει αρκετα απο εσας
Dagobert Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Επισης ειμαι σιγουρος οτι κανενας Γερμανος δεν παει να κανει διανομη ανταλλακτικων αυτοκινητου κλπ γιατι σιγουρα εχει σπουδασει κατι Να μην είσαι σίγουρος. 2
sam75 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Να μην είσαι σίγουρος. Εντάξει, υποθετικό ήταν Απλά σκέφτομαι ποιος Γερμανός με τόσα λεφτά που παίρνουν θα αφήσει το παιδί του να κάνει αυτή την δουλειά.
Dagobert Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δεν έχουν την δική μας τρέλλα με τα πτυχία. Ήδη από το σχολείο γίνεται διαχωρισμός στο ποιοι θα πάνε πανεπιστήμιο και ποιοι θα κάνουν ausbildung. Επίσης είναι στην κουλτούρα τους να γίνουν τα παιδιά αυτάρκη από μικρή ηλικία. Αρα η πλειονότητα των νέων πάει για μαθητεία. Πανεπιστήμιο πάνε ελάχιστοι. 1
sam75 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δεν έχουν την δική μας τρέλλα με τα πτυχία. Ήδη από το σχολείο γίνεται διαχωρισμός στο ποιοι θα πάνε πανεπιστήμιο και ποιοι θα κάνουν ausbildung. Επίσης είναι στην κουλτούρα τους να γίνουν τα παιδιά αυτάρκη από μικρή ηλικία. Αρα η πλειονότητα των νέων πάει για μαθητεία. Πανεπιστήμιο πάνε ελάχιστοι. Ναι Οκ έχουν άλλη κουλτούρα, αυτό πρέπει να μάθω πρώτα από όλα.
mpompo13 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δεν με πειραζει να παω οπουδηποτε φιλε απλα θελω οδηγος σε αυτο που ειμαι τωρα γιατι εχω προυπηρεσια Για τα Γερμανικα ηδη εχω μιλησει με καθηγητρια και θα αρχισω ( πιστευω σε 1 χρονο να μπορω να μιλαω αρκετα καλα). Για το διπλωμα το ειχα...δεν το χρειαζομουν στην Ελλαδα ( ηθελε καθε 5 χρονια 170 περιπου ) και το αφησα...να σου πω την αληθεια βαριεμαι να δωσω ξανα. Πιστευω με τις γνωσεις που εχω μπαινω σε μεγαλο εργοστασιο ( mercedes , Bmw , opel κλπ) εκει θελω να παω με την μια αυτο με ενδιαφερει . Επισης ειμαι σιγουρος οτι κανενας Γερμανος δεν παει να κανει διανομη ανταλλακτικων αυτοκινητου κλπ γιατι σιγουρα εχει σπουδασει κατι , οποτε σιγουρα θα λειπουν απο Γερμανια τετοια ατομα, κατι ακομα με ενδιαφερει οδηγος Ασθενοφορου και σιγουρα θα θελουν καποιον με καθαρο μητρωο στο διπλωμα αυτοκινητου του ! Δεν ξερω τι παιζει εκει οκ...αλλα εχω μαθει αρκετα απο εσας Να μην είσαι σίγουρος για αυτό. Επίσης ο κολλητός μου που είχε πάρε-δώσε με Γερμανούς/Έλληνες κλπ στην Γερμανία μου είπε ότι και σε εργοστάσια (και ειδικά σε μεγάλες εταιρίες) το βολέματα γίνονται. Γιατί δεν μπορεί ο CEO να αποφασίσει για αποθηκάριο πχ. Οι άνθρωποι που αποφασίζουν τις προσλήψεις βολέυουν τους δικούς τους και γενικά "μπορεί" να τύχει να μην λάβουν υπόψιν κάποιο καλό βιογραφικό. Αυτό βέβαια για ανειδίκευτους και απλές δουλειές. Φυσικά δεν μπορώ να γνωρίζω εάν ισχύει αυτό αλλά απλά το λέω μιας κ υπεπεσε στην αντίληψη μου (και μιας κ ο κολλητός μ μου είπε για γνωστους του βολεμένους με αυτόν τον τρόπο). Τώρα, χωρίς να είσαι Γερμανία κράτα μικρό καλάθι για το τι ισχύει. Σόρι που θα σου κάνω ολομέτωπη επίθεση αλλά για οδηγός πας όχι κάτι εξειδικευμένο. Οδηγός είναι ο καθένας μέσα σε αυτό το φόρουμ. Και αυτά χωρίς να να λάβουμε υπόψιν πάνω από 1 εκατομμύριο πρόσφυγες που προφανώς (εάν θελήσουν βεβαια*) μπορεί να βγουν στην αγορά εργασίας και να διεκδικήσουν θέσεις (κ μάντεψε -> ξέρουν κ αυτοί να οδηγούν). Για να κλείσω, το νόημα είναι να το ψάξεις καλά και καλή τύχη στην προσπαθειά σου. Φυσικά και αξίζει η Γερμανία αλλά θέλει λίγη προσοχή. * από όσο μου είπαν δικαιούνται στέγαση/ασφάλεια/επιδόματα εφόρου ζωής οπότε πολλοί βολεύονται έτσι κ δεν δουλεύουν
Chape Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δεν με πειραζει να παω οπουδηποτε φιλε απλα θελω οδηγος σε αυτο που ειμαι τωρα γιατι εχω προυπηρεσια Για τα Γερμανικα ηδη εχω μιλησει με καθηγητρια και θα αρχισω ( πιστευω σε 1 χρονο να μπορω να μιλαω αρκετα καλα). Για το διπλωμα το ειχα...δεν το χρειαζομουν στην Ελλαδα ( ηθελε καθε 5 χρονια 170 περιπου ) και το αφησα...να σου πω την αληθεια βαριεμαι να δωσω ξανα. Πιστευω με τις γνωσεις που εχω μπαινω σε μεγαλο εργοστασιο ( mercedes , Bmw , opel κλπ) εκει θελω να παω με την μια αυτο με ενδιαφερει . Επισης ειμαι σιγουρος οτι κανενας Γερμανος δεν παει να κανει διανομη ανταλλακτικων αυτοκινητου κλπ γιατι σιγουρα εχει σπουδασει κατι , οποτε σιγουρα θα λειπουν απο Γερμανια τετοια ατομα, κατι ακομα με ενδιαφερει οδηγος Ασθενοφορου και σιγουρα θα θελουν καποιον με καθαρο μητρωο στο διπλωμα αυτοκινητου του ! Δεν ξερω τι παιζει εκει οκ...αλλα εχω μαθει αρκετα απο εσας Το σκέφτεσαι πολύ λάθος... Η προϋπηρεσία που έχεις δεν είναι πάνω σε κάποιο πτυχίο πχ( υδραυλικου, ηλεκτρολόγου ή μηχανικού κλπ) για αυτούς σημαίνει απλά ότι παλιότερα δουλεύες δεν αποδεικνύει ότι έχεις κάποιες γνώσεις... Τα μεγάλα εργοστάσια όπως αυτά που ανέφερες δεν έχουν τις απαιτήσεις να γνωρίζεις τα ανταλλακτικά (καθόλου όμως) έχουν απαιτήσεις όπως σου έχω γράψει εγώ ποιο πάνω γλώσσα επίπεδο b1 και πάνω + διάφορα διπλώματα και πιστοποιήσεις όπως πχ χειρισμού Κλαρκ, κανονισμοί φόρτωσης(πόσα κόλλα σε κάθε τροχό - άξονα κλπ) στο λέω εκ πείρας έχω τον ξάδερφο μου στην Mercedes κοντά στα 13 χρόνια Επίσης ο άλλος ξάδερφος μου (ο μεγαλύτερος) είναι οδηγός ασθενοφόρου και εκεί θα έχεις πρόβλημα γιατί δεν αρκεί να είσαι απλά οδηγός... Χρειάζεσαι γνώσεις πρώτων βοηθειων για να πιάσεις δουλειά και επίπεδο γερμανικών c1 τουλάχιστον... Μην κιόλας σε αυτά τα δύο επαγγέλματα ειδικά το 2ο δεν συμφέρει κιόλας... Ο ξάδερφος μου σαν οδηγός ασθενοφόρου φτάνει τα 1800- 2000 καθαρά ανάλογα με το πόσα νυχτερινά έχει στο μήνα... Ο άλλος δουλεύει μόνο νύχτα στην Mercedes και έχει καθαρά 2800 με 3000 περίπου τον μήνα και αυτοί που δουλεύουν μέρα φτάνουν τα 2400...
sam75 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Να μην είσαι σίγουρος για αυτό. Επίσης ο κολλητός μου που είχε πάρε-δώσε με Γερμανούς/Έλληνες κλπ στην Γερμανία μου είπε ότι και σε εργοστάσια (και ειδικά σε μεγάλες εταιρίες) το βολέματα γίνονται. Γιατί δεν μπορεί ο CEO να αποφασίσει για αποθηκάριο πχ. Οι άνθρωποι που αποφασίζουν τις προσλήψεις βολέυουν τους δικούς τους και γενικά "μπορεί" να τύχει να μην λάβουν υπόψιν κάποιο καλό βιογραφικό. Αυτό βέβαια για ανειδίκευτους και απλές δουλειές. Φυσικά δεν μπορώ να γνωρίζω εάν ισχύει αυτό αλλά απλά το λέω μιας κ υπεπεσε στην αντίληψη μου (και μιας κ ο κολλητός μ μου είπε για γνωστους του βολεμένους με αυτόν τον τρόπο). Τώρα, χωρίς να είσαι Γερμανία κράτα μικρό καλάθι για το τι ισχύει. Σόρι που θα σου κάνω ολομέτωπη επίθεση αλλά για οδηγός πας όχι κάτι εξειδικευμένο. Οδηγός είναι ο καθένας μέσα σε αυτό το φόρουμ. Και αυτά χωρίς να να λάβουμε υπόψιν πάνω από 1 εκατομμύριο πρόσφυγες που προφανώς (εάν θελήσουν βεβαια*) μπορεί να βγουν στην αγορά εργασίας και να διεκδικήσουν θέσεις (κ μάντεψε -> ξέρουν κ αυτοί να οδηγούν). Για να κλείσω, το νόημα είναι να το ψάξεις καλά και καλή τύχη στην προσπαθειά σου. Φυσικά και αξίζει η Γερμανία αλλά θέλει λίγη προσοχή. * από όσο μου είπαν δικαιούνται στέγαση/ασφάλεια/επιδόματα εφόρου ζωής οπότε πολλοί βολεύονται έτσι κ δεν δουλεύουν Ωπα είμαι οδηγός τωρα φίλε... Γνωρίζω από αποθήκη και ότι υπάρχει μέσα στα εργοστάσια από ανταλλακτικά Εγώ επέλεξα να βγω οδηγός για προσωπικούς λόγους. 15 χρόνια δουλεύω όπως ακριβώς δουλεύουν στα εργοστάσια και μαγαζιά οι Γερμανοί, δεν θέλω να πω λεπτομέρειες. Απλά σκέφτηκα οδηγός για αρχή μέχρι να δούνε τι και αν ξέρω κάτι. Όμως και ένας απλώς υπάλληλος να πάω δεν με νοιάζει να σου πω την αλήθεια, εφόσον πέφτει το χρήμα δεν φοβάμαι. Επίσης ήμουν 15 χρόνια διευθυντής σε μεγάλη εταιρια Internet station
defacer Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Ε λοιπόν έφυγαν για Σουηδία και τώρα μετά από 5 χρόνια ζουν σε ένα πολύ όμορφο γραφικό χωριουδάκι (πεντακάθαρο όχι σαν το Ελλαδισταν), έχουν ένα ωραίο διαμερισματάκι, Smart τηλεοράσεις, Iphones, Samsung ακριβά κινητά, Laptop για τα παιδιά δωρεάν από τα σχολεία, τώρα αγοράζουν και αμάξι και τους μένουν και λεφτά στην άκρη κάθε μήνα!!! Κάθε φορά που διαβάζω "έχουν κάνει τη ζωή τους" και μετά iphone και μερτσέντες (ήδη έχει γίνει και σ' αυτό το thread μερικές φορές) κάτι πεθαίνει μέσα μου. Δε θα επεκταθώ. 5
sam75 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Το σκέφτεσαι πολύ λάθος... Η προϋπηρεσία που έχεις δεν είναι πάνω σε κάποιο πτυχίο πχ( υδραυλικου, ηλεκτρολόγου ή μηχανικού κλπ) για αυτούς σημαίνει απλά ότι παλιότερα δουλεύες δεν αποδεικνύει ότι έχεις κάποιες γνώσεις... Τα μεγάλα εργοστάσια όπως αυτά που ανέφερες δεν έχουν τις απαιτήσεις να γνωρίζεις τα ανταλλακτικά (καθόλου όμως) έχουν απαιτήσεις όπως σου έχω γράψει εγώ ποιο πάνω γλώσσα επίπεδο b1 και πάνω + διάφορα διπλώματα και πιστοποιήσεις όπως πχ χειρισμού Κλαρκ, κανονισμοί φόρτωσης(πόσα κόλλα σε κάθε τροχό - άξονα κλπ) στο λέω εκ πείρας έχω τον ξάδερφο μου στην Mercedes κοντά στα 13 χρόνια Επίσης ο άλλος ξάδερφος μου (ο μεγαλύτερος) είναι οδηγός ασθενοφόρου και εκεί θα έχεις πρόβλημα γιατί δεν αρκεί να είσαι απλά οδηγός... Χρειάζεσαι γνώσεις πρώτων βοηθειων για να πιάσεις δουλειά και επίπεδο γερμανικών c1 τουλάχιστον... Μην κιόλας σε αυτά τα δύο επαγγέλματα ειδικά το 2ο δεν συμφέρει κιόλας... Ο ξάδερφος μου σαν οδηγός ασθενοφόρου φτάνει τα 1800- 2000 καθαρά ανάλογα με το πόσα νυχτερινά έχει στο μήνα... Ο άλλος δουλεύει μόνο νύχτα στην Mercedes και έχει καθαρά 2800 με 3000 περίπου τον μήνα και αυτοί που δουλεύουν μέρα φτάνουν τα 2400... Δεν κολλάω πουθενά... Απλά γράφω τι ξέρω και πως το σκέφτομαι, δεν με χαλάει να πάω στην Mercedes night mode καθόλου με τόσα χρήματα. Νομίζω όμως ότι μια γερμανική έταιρια χονδρικής της Mercedes παράδειγμα θα θέλει το άτομο να ξέρει από ανταλλακτικά και αποθήκη, οργάνωση κλπ. Τώρα εσύ ξέρεις καλύτερα τι παίζει οπότε θα ακούσω εσένα, σε ευχαριστώ για την βοήθεια.
Dagobert Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Κάθε φορά που διαβάζω "έχουν κάνει τη ζωή τους" και μετά iphone και μερτσέντες (ήδη έχει γίνει και σ' αυτό το thread μερικές φορές) κάτι πεθαίνει μέσα μου. Λέγεται προτεραιότητες. Προφανώς διαφέρουν, για αυτό δεν είμαστε όλοι ίδιοι.
sam75 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Λέγεται προτεραιότητες. Προφανώς διαφέρουν, για αυτό δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Συμφωνώ...
defacer Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2016 Λέγεται προτεραιότητες. Προφανώς διαφέρουν, για αυτό δεν είμαστε όλοι ίδιοι. IMO παιδεία λέγεται. Αν δεν την έχεις βάζουν άλλοι τις προτεραιότητες για λογαριασμό σου. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα