ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Καλησπέρα Υπάρχει ένα προϊόν το οποίο έχει κάποιους συγκεκριμένους όρους στην εγγύηση του. Μπορεί ένα κατάστημα σαν ένδειξη καλής θέλησης να δώσει έναν επιπλέον όρο στην εγγύηση τον οποίο όμως όρο δεν καλύπτει ο κατασκευαστής? Δηλαδή εγώ πουλάω κάποια μοτέρ στα οποία θέλω να καλύψω τους πελάτες μου ακόμα για βλάβη που οφείλεται σε καιρικά φαινόμενα. Χρειάζεται αυτό κάποια ξεχωριστή νομική κάλυψη η είναι θέμα δικό μου αποκλειστικά? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 και βέβαια μπορείς να δώσεις οτιδήποτε επιπλέον θες, αλλά ειναι αποκλειστικά μεταξύ εσένα και του πελάτη σου. Ο κατασκευαστής δεν εμπλέκεται καθόλου, οπότε αν "σκάσει" το συγκεκριμένο πρόβλημα, το επιβαρύνεσαι όλο εσύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Και βέβαια ενδεχομένως ο πελάτης να είναι επιφυλακτικός αναφορικά με την εγγύηση που δίνεις "εσύ". Ίσως στο παρελθόν να μην υπήρχαν αντίστοιχες σκέψεις αλλά σήμερα, στην εποχή του "σήμερα είσαι αύριο δεν είσαι" δεν ξέρω πόσο ασφαλής μπορεί να αισθάνεται ο ενδιαφερόμενος με εγγύηση σε επίπεδο καταστήματος/ιδιώτη και μακριά από την "ομπρέλα" και την πολιτική της εταιρίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2016 Αυτή ειναι μια εγγύηση που θέλουμε να δώσουμε έξτρα στους πελάτες μας για κάποια μοτέρ για ρολά και τέντες. Η εγγύηση αφορά τα προϊόντα του eshop αλλά από πίσω υπάρχει εταιρεία η οποία είναι υγιής. Θα μου πεις με όλα αυτά που γίνονται ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Highlander Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2016 Offtopic Μανώλη, να σε καλέσω κάποια στιγμή (Στο νούμερο που έχεις στο site) να μου πεις για ένα moter ρολού που έχω στο σπίτι αν φτιάχνεται ή θέλει αλλαγή ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2016 Και βέβαια ενδεχομένως ο πελάτης να είναι επιφυλακτικός αναφορικά με την εγγύηση που δίνεις "εσύ". Ίσως στο παρελθόν να μην υπήρχαν αντίστοιχες σκέψεις αλλά σήμερα, στην εποχή του "σήμερα είσαι αύριο δεν είσαι" δεν ξέρω πόσο ασφαλής μπορεί να αισθάνεται ο ενδιαφερόμενος με εγγύηση σε επίπεδο καταστήματος/ιδιώτη και μακριά από την "ομπρέλα" και την πολιτική της εταιρίας. Μιλάει για έξτρα εγγύηση όμως που δεν ακυρώνει την εργοστασιακή, απλά κάτι επιπλέον. Άρα δε νομίζω να λειτουργήσει αρνητικά για τους πελάτες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Μιλάει για έξτρα εγγύηση όμως που δεν ακυρώνει την εργοστασιακή, απλά κάτι επιπλέον. Άρα δε νομίζω να λειτουργήσει αρνητικά για τους πελάτες. Μα εγώ δεν είπα ότι ακυρώνει την εργοστασιακή. Απλά αυτή η έξτρα εγγύηση σε επίπεδο καταστήματος/επιχειρηματία ("και πέρα από την εγγύηση ΕΓΩ σου καλύπτω και αυτό") δεν ξέρω πόση σιγουριά μπορεί να δώσει στον ενδιαφερόμενο το ότι "εγώ είμαι εδώ" (γι' αυτές τις εποχές μιλάω) και πως τεκμηριώνεται γραπτά (εννοείται πως τα λόγια δεν αρκούν) έτσι ώστε να λειτουργήσει δελεαστικά. Εκτός πια αν είσαι σε μικρή κοινωνία, γνωστός και ο "λόγος σου είναι συμβόλαιο". 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2016 Μα εγώ δεν είπα ότι ακυρώνει την εργοστασιακή. Απλά αυτή η έξτρα εγγύηση σε επίπεδο καταστήματος/επιχειρηματία ("και πέρα από την εγγύηση ΕΓΩ σου καλύπτω και αυτό") δεν ξέρω πόση σιγουριά μπορεί να δώσει στον ενδιαφερόμενο το ότι "εγώ είμαι εδώ" (γι' αυτές τις εποχές μιλάω) και πως τεκμηριώνεται γραπτά (εννοείται πως τα λόγια δεν αρκούν) έτσι ώστε να λειτουργήσει δελεαστικά. Εκτός πια αν είσαι σε μικρή κοινωνία, γνωστός και ο "λόγος σου είναι συμβόλαιο". Πιστεύω ότι μεταξύ ίδιων προϊόντων με παρόμοια τιμή το μαγαζί που θα δώσει αυτή την έξτρα εγγύηση έχει ένα προβάδισμα στο να το προτιμήσει ο πελάτης. Το πως θα το τεκμηριώσει γραπτά κλπ θα το βρούνε, την κίνηση την βρίσκω καλή πάντως! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα