Προς το περιεχόμενο

[Laptop] Dell Inspiron 3558 (i5-5200U/4GB/500GB/GeForce 920M/DVD-RW/W10)@499


Prof_Chaos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είχες ποτέ Dell notebook η το έχεις ακούσει ?

γιατί η δική μου εμπειρία λέει ακριβώς το αντίθετο,

η μόνη εταιρία που σέβεται τον εαυτό της στις εγγυήσεις είναι η Asus,ναι το στέλνεις Τσεχια άμα σου χαλάσει,

αλλά σου ανανεώνει την εγγύηση σε ότι επισκευάστηκε - αντικαταστάθηκε,επίσης όταν είσαι εκτός εγγύησης δεν πληρώνεις ατόφιο χρυσάφι το ανταλλακτικό - επισκευή - έχεις ρωτήσει για επισκευή καμερας σε λαπτοπ στην Dell που είναι μια σχετικά απλή επισκευή να δεις πόσο θα σου πει ?

Συγνώμη για το off topic αλλά όπως είπα η δική μου εμπειρία είναι άλλη,(για να μην το επεκτείνω και σε άλλα προϊόντα της..) και ίσως βοηθήσει κάποιον που σκέφτεται την αγορά ενος Dell notebook.

Είχα και έχω ακομα 2 dell λάπτοπ και μία οθόνη για την δουλειά μου

 

Όλα άψογα και μία φορά π ήθελα service οι άνθρωποι ηταν πολύ καλή σε αντιμετώπιση και ειχαν γρήγορη εξυπηρέτηση.

 

(Ότι λέω πάντα το λέω από προσωπική πειρα)

 

Πάντως και γνωστοί και φίλοι με dell προϊόντα δεν είχαν κανένα θέμα ποτέ,οποτε σαν συνολικη εμπειρία για την εν λόγω εταιρεία έχω άψογη εικόνα.

 

Το κακό της είναι αυτό που ειπες ότι εκτός εγγύησης έχει πολύ ακριβά ανταλλακτικά.αν όμως είσαι εντός εγγύησης δεν σ σπάνε τα νεύρα όπως κάνουν οι άλλες,το παίρνουν στο αλλάζουν και τέλος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εμπειρία μου πέρυσι δεκαπένταυγουστο

 

http://www.insomnia.gr/topic/578753-μαυρη-οθονη-σε-dell-inspiron/

Ωραία,αν σου ξανακαει μέσα στην εγγύηση,και πραγματικά στην ξαν'αλλαξουν,και μετα σου καεί εκτος εγγύησης,και σου πουν 500 ευρω (τυχαιο νούμερο) θα εισαι ευχαριστημένος η θα καταλάβεις οτι εκτός εγγύησης σου έχουν χρεώσει και τις 2 πρώτες ?

Γιατί σε εμένα αυτό έγινε με την κάμερα του υπολογιστή,αφού την άλλαξαν δυο φορές εντός εγγύησης την τρίτη εκτός μου ζήτησαν 180 ευρω να την αλλάξουν και οταν τους ειπα παιδιά η κάμερα ειναι προβληματική αφου εχει καεί 3 φορες μου ειπαν απλά οτι δεν μπορούν να κάνουν κάτι,αν ανανεώνονταν ομως η εγγύηση στο επισκευασμένο ανταλλακτικό όπως κάνει η Asus γραπτώς και χωρίς να της ζητηθεί η θα το άλλαζαν εφ'ορου ζωης η θα έβρισκαν τι φταίει.. Μην κανουμε λοιπόν αστικό μύθο μια εγγύηση που η μόνη διευκόλυνση είναι ότι στέλνουν τον τεχνικό σπίτι σου,γιατι σε εγγύηση ολοι δωρεάν τα φτιάχνουν,το θεμα είναι οτι ενα laptop δεν το αγοράζεις για δυο χρόνια,και πρέπει να είναι λειτουργικό και όχι προβληματικό.. Παρεμπιπτόντως ήταν - γιατι δεν υπάρχει φυσικά πλέον -,απο τα βαριά χαρτιά της Dell και όχι του πεντακοσαρικου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικά ασχέτος με τα bench, καταλήξαμε για το ποια καρτούλα αποδίδει καλύτερα σε πραγματικές συνθήκες παιχνιδιών;

 

ισως με ενδιαφέρει ενα απο τα δυο μασινάκια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

Μην κανουμε λοιπόν αστικό μύθο μια εγγύηση που η μόνη διευκόλυνση είναι ότι στέλνουν τον τεχνικό σπίτι σου,γιατι σε εγγύηση ολοι δωρεάν τα φτιάχνουν,το θεμα είναι οτι ενα laptop δεν το αγοράζεις για δυο χρόνια,και πρέπει να είναι λειτουργικό και όχι προβληματικό...

+++++

τελικά ασχέτος με τα bench, καταλήξαμε για το ποια καρτούλα αποδίδει καλύτερα σε πραγματικές συνθήκες παιχνιδιών;

 

ισως με ενδιαφέρει ενα απο τα δυο μασινάκια.

Intel Iris 540...  
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά μη λέμε οτι θέλουμε , asus tablet με προβληματική θύρα sd card απο την πρώτη μέρα το έβγαλε υπαιτιότητα δική μου. Δεύτερο tablet asus με πρόβλημα στην καλωδιοταινία οθόνης στους 6 μήνες το βγάζει πάλι υπαιτιότητά μου χωρίς το τάμπλετ ν' ανοιχτεί. Σύνολο 70+70 ευρώ, μη λέμε οτι θέλουμε η asus έχει γίνει για τα πανηγύρια, δεν καλύπτει τίποτα με την εγγύηση που δίνει, ειναι σαν να μην υπάρχει εγγύηση, καλο είναι να το γνωρίζουν όσοι αγοράζουν να μην νομίζουν οτι έχουν και εγγύηση.

Δεν θέλω να σε αμφισβητήσω αν και η εμπειρία μου λέει οτι ακόμα και εκεί "που δεν υποχρεούνταν" η Asus με έχει εξυπηρετήσει τέλεια. απλά επειδή για τους παραπάνω λόγους μου φαίνεται παράξενο αν και δεν ξέρω τι παίζει με τα tablets,το έστειλες έξω και σου έβγαλαν υπαιτιότητα η σου είπαν οι εδώ μεταπωλητές οτι η Asus έβγαλε υπαιτιότητα ?

Έχω 2 εμπειρίες από την Asus σε notebook αλλαγή μητρικής και ανανέωση εγγύησης και τώρα σε μια συνοδευτική κάρτα μητρικής (desktop) ενώ ΔΕΝ παρέχεται rma στον τελικό χρήστη μου αλλάζουν την κάρτα TH για να μην κάνω RMA ολόκληρη την μητρική πράγμα που θα σήμαινε λύσιμο όλο το desktop και αναμονή σχεδόν 1 μήνα. (πράγμα που ετσι και αλλιώς δεν γίνονταν λόγω απουσίας μου)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία,αν σου ξανακαει μέσα στην εγγύηση,και πραγματικά στην ξαν'αλλαξουν,και μετα σου καεί εκτος εγγύησης,και σου πουν 500 ευρω (τυχαιο νούμερο) θα εισαι ευχαριστημένος η θα καταλάβεις οτι εκτός εγγύησης σου έχουν χρεώσει και τις 2 πρώτες ?

Γιατί σε εμένα αυτό έγινε με την κάμερα του υπολογιστή,αφού την άλλαξαν δυο φορές εντός εγγύησης την τρίτη εκτός μου ζήτησαν 180 ευρω να την αλλάξουν και οταν τους ειπα παιδιά η κάμερα ειναι προβληματική αφου εχει καεί 3 φορες μου ειπαν απλά οτι δεν μπορούν να κάνουν κάτι,αν ανανεώνονταν ομως η εγγύηση στο επισκευασμένο ανταλλακτικό όπως κάνει η Asus γραπτώς και χωρίς να της ζητηθεί η θα το άλλαζαν εφ'ορου ζωης η θα έβρισκαν τι φταίει.. Μην κανουμε λοιπόν αστικό μύθο μια εγγύηση που η μόνη διευκόλυνση είναι ότι στέλνουν τον τεχνικό σπίτι σου,γιατι σε εγγύηση ολοι δωρεάν τα φτιάχνουν,το θεμα είναι οτι ενα laptop δεν το αγοράζεις για δυο χρόνια,και πρέπει να είναι λειτουργικό και όχι προβληματικό.. Παρεμπιπτόντως ήταν - γιατι δεν υπάρχει φυσικά πλέον -,απο τα βαριά χαρτιά της Dell και όχι του πεντακοσαρικου.

Αρχηγε μου εμένα το λαπτοπ είναι εργαλείο δουλειάς, με ενδιαφέρει να επισκευαστει άμεσα, για να μπορώ να δουλεψω

Το μόνο λαπτοπ που έχω κρατήσει πάνω από δύο χρόνια είναι το dell που σου λέω (έκλεισα τρίτο χρόνο, το sentinel HD γράφει 462 μέρες χρήσης του δίσκου!!) . Όταν αρχίζει και τα φτύνει η μπαταρία το αλλάζω.

Προσωπικα είμαι χαρούμενος που το είχα πάρει τότε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θέλω να σε αμφισβητήσω αν και η εμπειρία μου λέει οτι ακόμα και εκεί "που δεν υποχρεούνταν" η Asus με έχει εξυπηρετήσει τέλεια. απλά επειδή για τους παραπάνω λόγους μου φαίνεται παράξενο αν και δεν ξέρω τι παίζει με τα tablets,το έστειλες έξω και σου έβγαλαν υπαιτιότητα η σου είπαν οι εδώ μεταπωλητές οτι η Asus έβγαλε υπαιτιότητα ?

Έχω 2 εμπειρίες από την Asus σε notebook αλλαγή μητρικής και ανανέωση εγγύησης και τώρα σε μια συνοδευτική κάρτα μητρικής (desktop) ενώ ΔΕΝ παρέχεται rma στον τελικό χρήστη μου αλλάζουν την κάρτα TH για να μην κάνω RMA ολόκληρη την μητρική πράγμα που θα σήμαινε λύσιμο όλο το desktop και αναμονή σχεδόν 1 μήνα.

Και τα δύο πήγαν εξωτερικό γι' αυτο και τα 70 ευρώ ανα περίπτωση (έξοδα αποστολής) γιατι για την επισκευή έβγαινε πιο πάνω και απο την τιμη καινούργιου. Τελικά το ένα με την sd το δουλεύουμε έτσι και το άλλο το άνοιξα και το έφτιαξα μόνος. Φυσικά asus προϊον δεν ξανα αγοράζω ούτε για πλάκα. Αντίθετα με την lenovo με πρόβλημα φόρτισης που είχα σε τάμπλετ ήρθε το πήρε η κούριερ απο το σπίτι μου και μετά απο 15 μέρες περίπου μου έγινε επιστροφή χωρίς φυσικά έξοδα στα πλαίσια της εγγύησης η οποία έληγε κιόλας. Αυτή είναι η προσωπική μου εμπειρία με την εταιρεία, απλά εγώ δεν ξανά πλησιάζω προϊόντα της

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχες ποτέ Dell  notebook η το έχεις ακούσει ?

γιατί η δική μου εμπειρία λέει ακριβώς το αντίθετο,

η μόνη εταιρία που σέβεται τον εαυτό της στις εγγυήσεις είναι η Asus,ναι το στέλνεις Τσεχια άμα σου χαλάσει,

αλλά σου ανανεώνει την εγγύηση σε ότι επισκευάστηκε - αντικαταστάθηκε,επίσης όταν είσαι εκτός εγγύησης δεν πληρώνεις ατόφιο χρυσάφι το ανταλλακτικό - επισκευή - έχεις ρωτήσει για επισκευή καμερας σε λαπτοπ στην Dell που είναι μια σχετικά απλή επισκευή να δεις πόσο θα σου πει ?

Συγνώμη για το off topic αλλά όπως είπα η δική μου εμπειρία είναι άλλη,(για να μην το επεκτείνω και σε άλλα προϊόντα της..) και ίσως βοηθήσει κάποιον που σκέφτεται την αγορά ενος Dell notebook.

Δεν κατάλαβα γιατί να το στείλεις στη Dell όταν είναι εκτός εγγύησης, λογικό δεν είναι να σε χρεώσει ακριβά όπως όλες οι εταιρείες - αντιπροσωπείες;

 

Και η δική εμπειρία από το service της Dell είναι πολύ καλή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφώς κ με αυτες τις τιμές δεν θα το στείλεις στην Dell, (αν και υπάρχουν άνθρωποι που δεν ξέρουν η δεν εμπιστεύονται κάποιον άλλον) .

το θεμα μου εμένα είναι αυτό που έγραψα πιο πάνω,με ποια λογική η Dell δεν ανανεώνει την εγγύηση σε ενα part που απο μόνο του αποδεικνύεται προβληματικό..

..και μια Εταιρία που δεν το κάνει αυτό κατα την δική μου γνώμη αδικαιολόγητα εχει γίνει αστικός μύθος για την εγγύηση της μόνο κ μόνο επειδή σου στέλνει τεχνικό σπίτι.

και ολοι εμείς οι παλιοί εδω μέσα έχουμε διαβάσει κατά καιρούς τετοια αδιέξοδα που δημιουργεί η Dell με τις εγγυήσεις της,παρ'ολα αυτά εξακολουθούμε και τροφοδοτούμε αυτόν τον μύθο.

Το να έχεις πάντα εγγύηση όπως έγραψε το παλικάρι παραπάνω είναι μια λύση αλλα δεν έχουν ολοι την δυνατότητα καθε 2 χρόνια να αναβαθμίζουν laptop.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφώς κ με αυτες τις τιμές δεν θα το στείλεις στην Dell, (αν και υπάρχουν άνθρωποι που δεν ξέρουν η δεν εμπιστεύονται κάποιον άλλον) .

το θεμα μου εμένα είναι αυτό που έγραψα πιο πάνω,με ποια λογική η Dell δεν ανανεώνει την εγγύηση σε ενα part που απο μόνο του αποδεικνύεται προβληματικό..

..και μια Εταιρία που δεν το κάνει αυτό κατα την δική μου γνώμη αδικαιολόγητα εχει γίνει αστικός μύθος για την εγγύηση της μόνο κ μόνο επειδή σου στέλνει τεχνικό σπίτι.

και ολοι εμείς οι παλιοί εδω μέσα έχουμε διαβάσει κατά καιρούς τετοια αδιέξοδα που δημιουργεί η Dell με τις εγγυήσεις της,παρ'ολα αυτά εξακολουθούμε και τροφοδοτούμε αυτόν τον μύθο.

Το να έχεις πάντα εγγύηση όπως έγραψε το παλικάρι παραπάνω είναι μια λύση αλλα δεν έχουν ολοι την δυνατότητα καθε 2 χρόνια να αναβαθμίζουν laptop.

Σε αυτό με την ανανέωση εγγύησης έχεις δίκιο, καλό θα ήταν να το κάνουν αν και δεν ξέρω αν το κάνουν όλοι. Μπορεί όντως να έχει δημιουργηθεί ένας μύθος για τη Dell αλλά πιστεύω είναι λόγω της ταχύτητας και της επισκευής χωρίς πολλά πολλά ας πούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...