Προς το περιεχόμενο
  • 0
Συνδεθείτε  
giannisxp

Χρηση της συναρτησης rand σε γλωσσα C

Ερώτηση

Εχω ένα πίνακα στη C οπου εχει 16 στοιχεία (ονοματα ομάδων συγκεκριμένα) και θέλω με τη χρήση της συνάρτησης rand να δημιουργήσω τις αγωνιστικες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 0

Δες εδώ.

Να σου ανεβασω ολο το κωδικα που εχω γραψει θα χαθεις...αλλα αμα μπορεις να βοηθισεις να τον ανεβασω

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Γιατί να ανεβάσεις όλο τον κώδικα; Ένα ελάχιστο μέρος που δείχνει τι πρόβλημα έχεις αρκεί. Αλήθεια τι πρόβλημα έχεις;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Εαν ο αριθμος ομαδων ειναι ζυγος πρεπει να δημιουργω αγωνιστικες μεταξυ τον 16 ομαδων με τη χρηση της rand. Το προβλημα μου ειναι πως δεν ξερω πως να κανω το κομματι αυτο

 

 

case 3:
        printf("\nctr = %d",ctr);
        if(ctr%2==0){
            printf("\nArithmos omadwn : %d",ctr);
            agon = (2*(ctr-1));
            printf("\nAgonistikes : %d",agon);
            printf("\n Thelis na sinexisis ??(Y/N) :");
            scanf(" %c",&elex);
            if((elex='Y')||(elex='y')){
                //εδω πρεπει να δημιουργω αγωνιστικες με τη χρηση της συναρτησης rand
            }
        }
        else
            {
                printf("\n Monos arithmos omadwn-Mi egkiros arithmos\n");
                menu();
            }
            break;
          

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Μαζι με το ονομα της ομαδας θα βαλεις και εναν int ο οποιος θα εχει το αποτελεσμα της rand. Τελος σορταρεις με qsort βαση του int.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Αρχικά μπορείς να μοντελοποιήσεις την κάθε ομάδα και κάθε αγώνα της αγωνιστικής για να ξέρεις ποιος παίζει με ποιον. Σου αρκεί να βρεις μόνο τις μισές αγωνιστικές, για τις άλλες μισές απλώς αντιστρέφεις γηπεδούχους και φιλοξενούμενους.

Ξεκινάς λοιπόν με την κάθε ομάδα και προσπαθείς να βρεις ένα ID που ανήκει σε ομάδα με την οποία δεν έχει ξαναπαίξει. Το κάνεις αυτό για τις μισές ομάδες και τις μισές αγωνιστικές και είσαι (σχεδόν) έτοιμος.

typedef struct
{
    unsigned ID;
    char* Name;
} Team;
 
typedef struct
{
    unsigned RoundNo;
    Team* Home;
    Team* Visitor;
} RoundMatch;
 
int HaveTeamsMet(unsigned TeamA_ID, unsigned TeamB_ID);

RoundMatch** Rounds;
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

 

Αρχικά μπορείς να μοντελοποιήσεις την κάθε ομάδα και κάθε αγώνα της αγωνιστικής για να ξέρεις ποιος παίζει με ποιον. Σου αρκεί να βρεις μόνο τις μισές αγωνιστικές, για τις άλλες μισές απλώς αντιστρέφεις γηπεδούχους και φιλοξενούμενους.

Ξεκινάς λοιπόν με την κάθε ομάδα και προσπαθείς να βρεις ένα ID που ανήκει σε ομάδα με την οποία δεν έχει ξαναπαίξει. Το κάνεις αυτό για τις μισές ομάδες και τις μισές αγωνιστικές και είσαι (σχεδόν) έτοιμος.

typedef struct
{
    unsigned ID;
    char* Name;
} Team;
 
typedef struct
{
    unsigned RoundNo;
    Team* Home;
    Team* Visitor;
} RoundMatch;
 
int HaveTeamsMet(unsigned TeamA_ID, unsigned TeamB_ID);

RoundMatch** Rounds;

Ευχαριστώ παρα πολυ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.