Προς το περιεχόμενο

Μηχανικός Πληροφορικής ή Διοίκηση Επιχειρήσεων;


kr0m

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι μαθητής ΕΠΑ.Λ και φέτος δίνω πανελλήνιες. 

Μένω στην Αθήνα και έχω σαν στόχο την εισαγωγή μου στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ Κρήτης.

Μου αρέσει πολύ η γενική ενασχόληση με την πληροφορική, τα οικονομικά, όπως επίσης μου αρέσουν και τα μαθηματικά! Είμαι μαθητής πάνω του μετρίου, αλλά όχι άριστος, και μου αρέσει το διάβασμα αλλά και η πρακτική. (προτιμότερη η πρακτική πάντως :P )

Στο πίσω μέρος του μυαλού μου, έχω και την Διοίηκηση Επιχειρήσεων στην Πάτρα, ως "backup" διότι δεν θέλω με καμία περίπτωση να ξαναδώσω 2η φορά.

Γνωρίζει κάποιος να με διαφωτίσει πάνω στο θέμα "σπουδές", σε αυτά τα δυο τμήματα; Τι θα συναντήσω;; Τι θα μου προτείνατε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σου αρέσουν και τα δύο θα έλεγα να κάνεις προπτυχιακό σε πληροφορική και μεταπτυχιακό σε διοίκηση επιχειρήσεων. Πάντως μεταξύ τους έχουν αρκετή διαφορά..Γιατί δεν βάζεις και Αθήνα και σκέφτεσαι μόνο κρήτη/πάτρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου προτεινα να σπουδασεις αυτο που σε ευχαριστει περισσοτερο.

Οσο αφορα την επαγγελματικη αποκατασταση, η πληροφορικη εχει πολυ ζητηση στο εξωτερικο.

Θα σου προτεινα να σκεφτεις να δωσεις δευτερη φορα, αν πετυχεις κατι που δεν σε ικανοποιει. Δεν υπαρχει τοση πιεση την δευτερη φορα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολοι πλεον ειναι ετοιμοι να διοικησουν επιχειρησεις :P Γεματα ολα τα ΤΕΙ Λαρισα κτλ

 

Για διοικηση επιχειρησεων το μονο πραγμα που εχει νοημα ειναι το MBA (master of business administration) που η μεταφραση ειναι διοικηση επιχειρησεων αλλα δεν εχει καμια σχεση με το ΤΕΙ... Οταν παιρνεις mba απο university πλεον συνοδευει το ονομα σου. Οταν παιρνεις πτυχιο διοικησης απο ΤΕΙ εισαι αλλος ενας στον κουβα. Αλλα το mba γινεται μονο σαν master και οχι σαν προπτυχιακο..