Προς το περιεχόμενο

Service απο αντιπροσωπεια κινητων Samsung. ΑΠΑΤΗ.


nikoskom

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Φίλε μου δεν είναι επίσημο service διαβασε καλα το link που ποσταρα και θα το δεις αυτο που σου λεω εχουνε βρει πολλοι τον μπελα τους με την συγκεκριμενη εταιρεια μεταξυ των οποιων και εγω για αυτο και σου ξανα ποσταρω το link μηπως και φιλοτιμηθεις να το διαβασεις.

http://www.insomnia.gr/topic/633728-%CE%B1%CF%83%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/page-18?do=findComment&comment=55424099

Και εγώ σου ξανά λέω αν πάρεις τηλέφωνο samsung Ελλάδας λέει ότι για επισκευή - σέρβις εκτός από smaettech μπορείς να απευθυνθείς και στην arvato

 

Δεν μίλησα πουθενά για το αν είναι καλή εταιρία η όχι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου δεν είναι επίσημο service διαβασε καλα το link που ποσταρα και θα το δεις αυτο που σου λεω εχουνε βρει πολλοι τον μπελα τους με την συγκεκριμενη εταιρεια μεταξυ των οποιων και εγω για αυτο και σου ξανα ποσταρω το link μηπως και φιλοτιμηθεις να το διαβασεις.

http://www.insomnia.gr/topic/633728-%CE%B1%CF%83%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/page-18?do=findComment&comment=55424099

 

 

 

Φίλε μου εδώ μάλλον έχεις λάθος γιατί η arvato δεν είναι η αντιπροσωπεία παρά μόνο για τα huawei για τα υπόλοιπα καλύπτει απλά το service μερικών καταστημάτων αντιπροσοπέυοντας τα καταστήματα και όχι τους κατασκευαστές. Τώρα για τα samsung αντιπροσωπεία είναι η smartech και η omnitech όχι η arvato

Για περισσότερα δες εδώ:

http://www.insomnia.gr/topic/633728-%CE%B1%CF%83%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/?view=findpost&p=55424099

 

 

....όταν η ίδια η Samsung στο δίνει ως επίσημο service - όπως η Smartec, μάλλον εσύ έχεις λάθος.... 

 

http://www.samsung.com/gr/support/servicelocation/ 

 

Και με Sony και με Samsung έχω πάει 3 φορές (γιατί βολεύει ως τοποθεσία βασικά) χωρίς κανένα πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά δειτέ εδώ:

 

Φίλοι μου μετά από μία τρομακτική εμπειρία 2.5 μηνών που είχα με κινητό lumia σας γράφω και εγώ για να σας ενημερώσω ότι όπως φαίνεται εταιρείες σαν το public συνεργάζονται με την arvato για επισκευες κινητών lumia και μάλιστα εντός εγγύησης τα οποία σε αυτή την περίπτωση η συγκεκριμένη ετιαρεία δεν έχει καν το δικαίωμα να τα παραλάβει ούτε καν για τεχνικό έλεγχο εφόσον η συσκευή είναι ακόμα μέσα στην εγγύηση. Για τα κινητά lumia αντιπροσωπεία δεν είναι η arvato είναι η B2X www.b2x.com/microsoftphonesupport εκεί με το ΙΜΕΙ της συσκευής και εναν κωδικό που σου δίνουνε αυτοί μπορείς να δεις την επισκευή του κινητόυ σου σε τι στάδιο βρίσκεται.

Όσον αφορά άλλες μάρκες κινητών οι αντιπροσωπείες είναι:

Για συσκευές Apple η αντίστοιχη εταιρεία είναι η Infoquest (Λ. Κηφισού 125 Ρέντη, τηλέφωνο επικοινωνίας 2119991260)KAI 0080044145417.

Για Samsung συσκευές μπορείτε να απευθυνθείτε και στη Smartec (Φειδίππου 7 Χαϊδάρι, τηλέφωνο επικοινωνίας 2105820000).

 

Για κινητά LG μπορείτε επίσης να απευθύνεστε στην εταιρεία Procordia τηλέφωνο 2107777076 Κριμαίας 7-9 ή ηλεκτρονικά στο [email protected]

 

Για κινητά sony είνaι η cometron www.cometron.gr

Cometron Sony authorized service

 

  • Βασιλέως Γεωργίου 11 & Σουρή
  • Χαλάνδρι, Αττική, 15232, Ελλαδα

Για τα κινητά Huawei και μόνο αντιπροσωπεία είναι η arvato

  • TS Solutions S.A

    Λεωφόρος Κηφισσού 38 - 38A

    +302105197500

    Ιστότοπος

     

    Για service κινητων sony ericsson αλλά επίσης και samsung είναι:
    Omnitech Wireless Applications SA
    Κλεισθένους 231
    Γέρακας, Αθήνα
    15 344

    Τηλέφωνο: 210 6619010
    Fax: 210 6619020

     

Καλό είναι λοιπόν αν το κατάστημα που αγοράσαμε το κινητό μας και το πάμε εκεί για service εντός εγγύησης φυσικά και μας πει ο υπέυθυνος ότι το στέλνει στην arvato κάλο είναι να επιμείνουμε ότι η arvato δεν είναι η αντιπροσωπεία και ότι απαιτούμε να το στείλει σε μία από τις παραπάνω εταιρείες για επισκευή εντός εγγύησης ανάλογα με την μάρκα του κινητού. Διότι η arvato αντιπροσωπεύει τελικά το service των καταστημάτων και όχι των εταιρειών-κατασκευαστών των κινητών μας άρα τα κινητά μας πλην δυστιχώς από τα Huawei δεν πρέπει να στέλνονται σε αυτή την εταιρεία για επισκευή εντός εγγύησης αλλά σε μία από τις παραπάνω εταιρείες επίσημες αντιπροσωπείες των κατασκευαστών.

Είναι το post το οποίο προφανώς κανείς από εσάς δεν έχει διαβάσει.

 

Edit: Όσον αφορά την samsung έχεις δίκιο να και το link

http://www.samsung.com/gr/support/servicelocation/

πάντως λόγω του ότι έχει για επίσημο service την arvato από μένα έχασε δεν ξανα αγοράζω samsung.

Όσον αφορά την sony επισημο service είναι η Cometron και για sony ericsson η omnitech δεν βλεπω πουθενά την arvato.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Παιδιά δειτέ εδώ:

Είναι το post το οποίο προφανώς κανείς από εσάς δεν έχει διαβάσει.

 

Edit: Όσον αφορά την samsung έχεις δίκιο να και το link

http://www.samsung.com/gr/support/servicelocation/

πάντως λόγω του ότι έχει για επίσημο service την arvato από μένα έχασε δεν ξανα αγοράζω samsung.

Όσον αφορά την sony επισημο service είναι η Cometron και για sony ericsson η omnitech δεν βλεπω πουθενά την arvato.

Το διάβασα το παραπάνω, εξουσιοδοτημενο σέρβις δεν είναι και επίσημο, και εγώ αν παρακολουθήσω πχ τα σεμινάρια που κάνουν μια φορά το χρόνο μπορώ να πάρω πιστοποίηση

Άλλο πράγμα η αντιπροσωπεία, άλλο επίσημο σέρβις, και άλλο εξουσιοδοτημενο σέρβις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Μισό λεπτό ποια η διαφορά του εξουσιοδοτημένου από το επίσημο service για να καταλάβω δηλαδή;

Στα εξουσιοδοτημενα οι τεχνικοί 1-2 φορές το χρόνο πάνε για σεμινάρια στη ανάλογη εταιρία (samsung, Sony κτλ) και περνούν πιστοποίηση αυτά τα σέρβις ασχολούνται με αρκετές μάρκες

Τα επίσημα σεβρις ασχολούνται αποκλειστικά με την ανάλογη εταιρία

Στα επίσημα οι τεχνικοί έχουν συνεχή εκπαίδευση για οτιδήποτε νέο προϊόν της εταιρίας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχει για επίσημο service την arvato από μένα έχασε δεν ξανα αγοράζω samsung.

Απο την στιγμη που εχει την Smartec και δεν ξερω και εγω ποσα αλλα επισημα service σε ολη την Ελλαδα,που ειναι το προβλημα?

 

Δεν χωνευεις την arvato,το πηγαινεις αλλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά την sony επισημο service είναι η Cometron και για sony ericsson η omnitech δεν βλεπω πουθενά την arvato.

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις να παραπληροφορείς - δεν θα ασχοληθώ και παραπάνω όμως, αν δεν γουστάρεις την πρώην ARVATO και νυν TS δικαίωμά σου.

Πάντως και για SONY έχει εξουσιοδότηση όπως ανέφερα πιο πριν, πήγα τον Σεπτέμβριο το Z3c για αλλαγή οθόνης, το γνωστό θέμα ξεκολήματος λόγω υπερθέρμανσης μπαταρίας, και μου είπαν επακριβώς οτι θα την αλλάξουν χωρίς χρέωση γιατί έχουν ξεκάθαρη οδηγία από την SONY - αν δεν ήταν επίσημο service σίγουρα θα χρεώνανε τουλάχιστον την εργασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παραπληροφορώ κανένα εσύ παραπληροφορείς για το κατάστημα που το πήρες πιθανών να συνεργάζεται με την arvato και για  αυτό έγινε η επισκευή δωρεάν. Εγώ όταν τηλεφώνησα στην sony μου είπαν ότι επίσημο service είναι η cometron.Από εκεί και πέρα εγώ δεν παραπληροφορώ κανέναν εσείς το κάνετε.


....όταν η ίδια η Samsung στο δίνει ως επίσημο service - όπως η Smartec, μάλλον εσύ έχεις λάθος.... 

 

http://www.samsung.com/gr/support/servicelocation/ 

 

Και με Sony και με Samsung έχω πάει 3 φορές (γιατί βολεύει ως τοποθεσία βασικά) χωρίς κανένα πρόβλημα.

Είσαι από τους λίγους γιατί η πλειοψηφεία έχει πρόβλημα


Στα εξουσιοδοτημενα οι τεχνικοί 1-2 φορές το χρόνο πάνε για σεμινάρια στη ανάλογη εταιρία (samsung, Sony κτλ) και περνούν πιστοποίηση αυτά τα σέρβις ασχολούνται με αρκετές μάρκες
Τα επίσημα σεβρις ασχολούνται αποκλειστικά με την ανάλογη εταιρία
Στα επίσημα οι τεχνικοί έχουν συνεχή εκπαίδευση για οτιδήποτε νέο προϊόν της εταιρίας

Οκ το κατάλαβα ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παραπληροφορώ κανένα εσύ παραπληροφορείς για το κατάστημα που το πήρες πιθανών να συνεργάζεται με την arvato και για  αυτό έγινε η επισκευή δωρεάν. Εγώ όταν τηλεφώνησα στην sony μου είπαν ότι επίσημο service είναι η cometron.Από εκεί και πέρα εγώ δεν παραπληροφορώ κανέναν εσείς το κάνετε.

 

 

 

Επειδή είσαι προκλητικός σε πληροφορώ οτι μόλις πήρα τηλέφωνο στο Sony Service 30 210 899 1919  http://services.sony.gr/supportmvc/el/contact/ και ρώτησα επι λέξη αν είναι η TS εξουσιοδοτημένο service και....μάντεψε:  

 

Η TS, όπως και η ARVATO πριν, εξακολουθούν να είναι εξουσιοδοτημένα service για τα Sony και μάλιστα είναι και online από ότι μου είπαν - δηλαδή με το ΙΜΕΙ μπορώ να παρακολουθήσω το status και μέσω της SONY. Δεν ξέρω εσύ ποιόν πήρες τηλέφωνο και τι ρώτησες..... 

 

Δεν θα αναλώσω άλλο από τον χρόνο μου να σου εξηγώ τα αυτονόητα, και η Sony και η Samsung έχουν διάφορα εξουσιοδοτημένα service σε όλη την Ελλάδα και όποιος έχει πρόβλημα μπορεί να επιλέξει το βολικότερο για αυτόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ωραία αν θεωρείς αξιόπιστη την arvato που όπως φαίνεται την προωθέις κιόλας μετά από ότι έχεις διαβάσει εδώ ή σε άλλα forums τότε πρόβλημα σου και πρόβλημα της sony που την έχει ως εξουσιοδοτημένη για τα service της.Εγώ θα προτιμήσω την omnitech καθότι ειναι πιο αξιόπιστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...