Προς το περιεχόμενο

Και η Audi έκλεβε στις εκπομπές ρύπων, και στα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα της


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 92
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ψέματα είναι! Οι Γερμανοί δεν κάνουν τέτοια πράγματα, είναι παράδειγμα προς μίμιση σε όλους τους τομείς!

Υ.Γ.: Εδώ καινούριο VW και καίει λάδια, τι να λέμε τώρα; Έβγαλαν ένα όνομα περί αξιοπιστίας που το σέρνουν χρόνια... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bmw μόνο. Το λέω και θα το λέω για πάντα.

Και ας το έχει γυρίσει από τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες των 8500 στροφών

Στους turbo των 7000 στροφών.

Μ for motorsports!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το είχε παντού έτσι, ώστε να έχει περισσότερο οικονομία το αυτοκίνητο, θα είχε χασούρα σε επιδόσεις? Υποθέτω επιτάχυνση μόνο?

Σίγουρα σε επιτάχυνση λόγω πιο αργής απόκρισης. Σκέψου να πας να επιταχύνεις με 5η στα 50 χ.α.ω. και με 5η στα 80. Τώρα για κάτι άλλο δε γνωρίζω, θα μπορούσαν ίσως εάν ήταν πολύ χαμηλές οι στροφές να επηρεάζονταν και κάποια μηχανικά μέρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλάκα έχετε όσοι τσουβαλιάζετε τον Γερμανικό λαό μαζί με τις μεγαλοεπιχειρήσεις σε θέματα διαφθοράς.

 

Με διαφορά πιο νομοταγείς και λιγότερο διεφθαρμένοι από τους Έλληνες πολίτες, κατά μέσο όρο φυσικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bmw μόνο. Το λέω και θα το λέω για πάντα.

Και ας το έχει γυρίσει από τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες των 8500 στροφών

Στους turbo των 7000 στροφών.

Μ for motorsports!!!

Καλά, και για την BMW μην ορκίζεσαι. :P Αν και την εκτιμώ άπειρες φορές παραπάνω από τη VW.

 

http://m.dw.com/en/german-emissions-scandal-threatens-to-engulf-mercedes-bmw/a-18937447

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα σε επιτάχυνση λόγω πιο αργής απόκρισης. Σκέψου να πας να επιταχύνεις με 5η στα 50 χ.α.ω. και με 5η στα 80. Τώρα για κάτι άλλο δε γνωρίζω, θα μπορούσαν ίσως εάν ήταν πολύ χαμηλές οι στροφές να επηρεάζονταν και κάποια μηχανικά μέρη.

 

Υπάρχει και κάτι που λέγεται kickdown στα αυτόματα κιβώτια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει και κάτι που λέγεται kickdown στα αυτόματα κιβώτια.

Δηλαδή το πειράζανε για να ρίχνει στροφές και ρύπους κι εσύ μου λες ότι θα έκανε kickdown.

Οκ...  :unsure:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Siemens, VW, AUDI, DB ... ένας ένας παιδιά. Μη σπρώχνεστε... ένας ένας 

 

Deutschland über alles

Ψέματα είναι! Οι Γερμανοί δεν κάνουν τέτοια πράγματα, είναι παράδειγμα προς μίμιση σε όλους τους τομείς!

 

Υ.Γ.: Εδώ καινούριο VW και καίει λάδια, τι να λέμε τώρα; Έβγαλαν ένα όνομα περί αξιοπιστίας που το σέρνουν χρόνια... 

 

τέρατα αξιοπιστίας τα γερμανικά αυτοκίνητα δεν ήταν ποτέ (ίσως κάποιες μερσεντές 1950-1970) .. έχουν όμως έναν αέρα πολυτέλειας και καλής ποιότητας υλικών  αυτό πούλαγαν ,,, και το πουλάν ακόμα πολύ καλά  ,,, βάζουν ένα μέτριο προϊόν σε πολύ καλη πολυτελή συσκευασία   

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή το πειράζανε για να ρίχνει στροφές και ρύπους κι εσύ μου λες ότι θα έκανε kickdown.

Οκ...  :unsure:

 

Δηλαδή λέω οτι όταν κινείσαι με "5η στα 50 χ.α.ω" και πατήσεις έντονα το γκάζι το αυτόματο κιβώτιο θα ρίξει 1-2 ταχύτητες για να ανέβουν οι στροφές, μιας και αυτό φαίνεται να είναι το πρόβλημα σου από αυτά που έγραψες... :unsure:

 

Σίγουρα σε επιτάχυνση λόγω πιο αργής απόκρισης. Σκέψου να πας να επιταχύνεις με 5η στα 50 χ.α.ω. και με 5η στα 80.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δηλαδή λέω οτι όταν κινείσαι με "5η στα 50 χ.α.ω" και πατήσεις έντονα το γκάζι το αυτόματο κιβώτιο θα ρίξει 1-2 ταχύτητες για να ανέβουν οι στροφές, μιας και αυτό φαίνεται να είναι το πρόβλημα σου από αυτά που έγραψες...  :unsure:

 

 

Το θέμα φίλε είναι ότι δεν ξέρεις εάν θα το έκανε αυτό το πράγμα όσο βρισκόταν σε "έλεγχο ρύπων mode".Αυτό λέμε.Πειράζουνε τη χαρτογράφηση του κιβωτίου ώστε να ρίχνει στροφές όταν αντιλαμβάνεται ότι γίνεται έλεγχος. Είναι παράλογο σε αυτό το mode να μη λειτουργεί με τον τρόπο που λειτουργεί εκτός αυτού;

Προφανώς και σε συνθήκες κίνησης δε θα υπάρχει ζήτημα επιτάχυνσης.Το δεύτερο quote που κάνεις αφορά τις συνθήκες του ελέγχου προφανώς. Θα μου πεις, σε ενδιαφέρουν σε αυτές τις συνθήκες οι καταναλώσεις, οι εκπομπές και οι επιδόσεις; Εμένα τουλάχιστον, όχι. Θεωρώ ότι πρακτικά δεν παίρνεις λειψό αμάξι. Απλά είναι η όλη φάση που σε ξενερώνει.

 

[τώρα που το βλέπω, ναι, παίχτηκε μλκα με τα quotes. O thresh μίλαγε για εκτός ελέγχου συνθήκες κι εγώ δεν το αντιλαβού...Σε εννόησα] 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bmw μόνο. Το λέω και θα το λέω για πάντα.

Και ας το έχει γυρίσει από τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες των 8500 στροφών

Στους turbo των 7000 στροφών.

Μ for motorsports!!!

Ε καλά έκανε οι ατμοσφαιρικοί τι να κάνουν όταν οι 3λιτροι έτρωγαν ξύλο από διλιτρους

 

Επίσης είναι και πιο φθηνό να μπει τούρμπο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το κακό με εμάς τους καταναλωτές είναι οτι χαρίζουμε κάστανα χάρην συμπάθειας προς μια εταιρία όποια κι αν είναι αυτή ειτε VW είτε Apple ή Azax ή Amita ή οτιδήποτε.

 

Το brand loyalty στο οποίο πατάνε πρέπει να σταματήσει απο την στιγμή που οι περισσότερες εταιρίες δεν σεβονται τους πελάτες τους, κι αυτές που το κάνανε πέρνουν παράδειγμα και ακολουθούν σιγα σιγα.

 

Δεν έχει απολύτος καμια σημασία αν μια εταιρία είναι, ή έστω ήταν, καλύτερη απο κάποια άλλη πλέον.

Απο την στιγμή που παραπλανεί τον πιθανό αγοραστή και υπόσχεται περισσότερα απο ότι δίνει - Αυτομάτως πρέπει να τρώει Χ ! 

 

Όπως πρέπει να τρώει Χ για το after Sales της. Η εμπιστοσύνη που δίχνει κάποιος σε μια εταιρία, αρκετή ωστε να της δώσει τα πολύτιμα λεφτά του, πρέπει να την σέβεται και να φροντίζει τον πελάτη, όχι να τον κοροϊδεύει, συνήθως με αστείες δικαιολογίες.

 

Αυτο που έκαναν και οι 2, και ποιος ξέρει πιοι άλλοι, VW kai Audi είναι καθαρή παραπλάνηση και δεν πρέπει να συγχωρηθεί.

 

Τίποτα τέτοιο δεν πρέπει να συγχωρείται, μηπως και ξεβολευτούν αρκετά οι μεγαλοεταιρίες ώστε να αρχισουν να σέβονται λίγο παραπάνω την εμπιστοσύνη που τους δίνει ο καταναλωτής. 

 

edit/add:

το θέμα είναι πολύ απλό εν τέλη: μου υπόσχεσαι κάτι, σε πιστέυω και σου δίνω τα λεφτά για να μου δώσεις αυτό που μου υποσχέθηκες, αν αυτό που μου έδωσες δεν είναι αυτό που μου υποσχέθηκες και επιμένεις κιόλας οτι όλλα καλα δεν τρέχει τίποτα, τότε με έχεις κοροϊδέψει και δεν μπορώ, ούτε θα έπρεπε, να σε εμπιστευτώ ξανα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...