Προς το περιεχόμενο

Και η Audi έκλεβε στις εκπομπές ρύπων, και στα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα της


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 92
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μάλλον έχεις κάπως στρεβλωμένη αντίληψη. Δεν είπε κανείς ότι οι καταναλώσεις που δίνουν οι κατασκευαστές είναι σε πραγματικές συνθήκες. Όλες οι δοκιμές και μετρήσεις γίνονται σε ελεγχόμενες συνθήκες. Άλλο αυτό, και άλλο το να δίνω πλασματικά αποτελέσματα ακόμα και σε αυτές τις συνθήκες. Και ναι, υπάρχουν καταναλωτές που κοιτάνε ΚΑΙ τους ρύπους μιας και σε πολλές χώρες είναι κριτήριο για τα τέλη κυκλοφορίας.

 

Όσο για τις πωλήσεις, δεν γνωρίζω πόσων χρόνων είσαι, αλλά ως συλλέκτης περιοδικών αυτοκίνησης από το '95, επέτρεψέ μου να έχω μια παραπάνω ιδέα σχετικά με το σπρώξιμο από τα περιοδικά του χώρου. Για να μην μιλήσουμε για τους γαμάτους τούρμπο κινητήρες που έμεναν με την τουρμπίνα στο χέρι πολύς κόσμος και δεν αναφερόταν κουβέντα σε κανένα περιοδικό. Να πω και για τα 2 χρόνια εγγύηση στους κινητήρες του VW Group;

 

Τέλος, ο οικονομικός πόλεμος ανάμεσα σε ΗΠΑ και Γερμανία μπορεί να είναι γεγονός, δεν σημαίνει όμως ότι δεν υπάρχει φωτιά. Εξάλλου, η VW δεν είναι η πρώτη που κατηγορείται ή τρώει πρόστιμο εκεί. Πριν από αυτήν, έφαγε πρόστιμο η Hyundai για πλασματική αναφορά κατανάλωσης των κινητήρων της και αποζημίωσε τους κατόχους οχημάτων της.

συμπληρώνω και τη mitsubishi, η οποία και αυτή έφαγε πρόστιμο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Deutschland über alles

 

τέρατα αξιοπιστίας τα γερμανικά αυτοκίνητα δεν ήταν ποτέ (ίσως κάποιες μερσεντές 1950-1970) .. έχουν όμως έναν αέρα πολυτέλειας και καλής ποιότητας υλικών  αυτό πούλαγαν ,,, και το πουλάν ακόμα πολύ καλά  ,,, βάζουν ένα μέτριο προϊόν σε πολύ καλη πολυτελή συσκευασία   

αυτό ισχύει παρα πολύ ειδικώς για τις bmw. αν και την τελευταία δεκαπενταετία φαίνεται να έχουν μία στρεβλή εικόνα για τον όρο «πολυτελής».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκάθαρα η Αμερική πολεμάει την Γερμανία και διαλύει σιγά σιγά την οικονομία της και απαιτεί τις αποζημιώσεις!! Και το κυριότερο αυτό το γνώριζαν χρόνια οι Αμερικάνοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μονο "ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ" αυτοκινητο ειναι το μερσεντες.Απο εκει και περα σε θεμα αξιοπιστιας

πολυ πιο "γερμανικα" ειναι τα Honda και τα toyota.Ερευνα με ΠΟΛΛΕΣ χιλιαδες οχηματα απο ασφαλιστικη που ασφαλιζει

με "μεικτη" τις μηχανικες βλαβες.

Οι 10 χειρότεροι κατασκευαστές

  Manufacturer Failure Rate (%) Failure Rate (1 in x)

1 MG Rover 7.88% 1 in 13

2 Audi 3.71% 1 in 27

3 MINI 2.51% 1 in 40

4 Saab 2.49% 1 in 40

5 Vauxhall 2.46% 1 in 41

6 Peugeot 2.26% 1 in 44

7 BMW 2.20% 1 in 45

8 Renault 2.13% 1 in 46

9 Volkswagen 1.91% 1 in 52

10 Mitsubishi 1.70% 1 in 59

Οι 10 καλύτεροι κατασκευαστές

  Manufacturer Failure Rate (%) Failure Rate (1 in x)

1 Honda 0.29% 1 in 344

2 Toyota 0.58% 1 in 171

3 Mercedes-Benz 0.84% 1 in 119

4 Volvo 0.90% 1 in 111

5 Jaguar 0.98% 1 in 103

6 Lexus 0.99% 1 in 101

7 Fiat 1.17% 1 in 85

8 Ford 1.25% 1 in 80

9 Nissan 1.32% 1 in 76

10 Land Rover 1.38% 1 in 72

H honda με 1 στα 344 ειναι λιγο πολυ ΕΤΗ φωτος μπροστα απο οποιοδηποτε γκρουπ βαγκ.

"Φικια για μεταξωτες κορδελες"  συντομος ορισμος:AUDI
Γι αυτους που δεν μπορουν να καταλαβουν τι εκανε το προγραμμα για το αν θα μπορουσε να το κανεις και μονος σου κτλ.
Οτι ακριβως κανει το VGA throttle σε σχεση με την θερμοκρασια.Ξεχνας δλδ στον κινητηρα σου τις επιδοσεις σε βαθμο αηδιας.Αν εβγαιναν με ρυθμιση ΚΑΝΟΝΙΚΗ για χαμηλου ρυπους θα ειχαν πολυ χαμηλοτερη ιπποδυναμη απο αυτη που πληρωσες ή θα δηλωναν πολυ χαμηλοτερα αλογα.
 
 

 
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι να ζω στην εποχη του παραλογου ρε πουστη μου, δεν αντεχεται αλλο τοση ανοησια!!

 

Δηλαδη ολοι οι αλλοι που βγαζουν παρομοια νουμερα εχουν καλυτερους κινητηρες?

Δηλαδή όλα τα ίδια είναι; Δεν σε καταλαβαίνω.

 

Πριν καθήσεις και αναλύσεις τα δεδομένα. Το έχουν ήδη κάνει άλλοι. Όχι, δεν είναι όλα τα ίδια.

http://www.spritmonitor.de/en/

 

Ανάλυση

http://www.theicct.org/sites/default/files/publications/ICCT_PEMS-study_diesel-cars_20141013.pdf

 

Εδώ από Αμερική.

http://fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=35502&id=35349

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα vag ειναι της πλακας , να παρουμε toyota που δεν παραπλανει και ειναι τιμια

Εεεε ενταξει κ αν ειναι λιγο ψευτικη η πλευρα του συνοδηγου who cares

 

 

http://www.iihs.org/iihs/news/desktopnews/vehicles-with-good-driver-side-protection-may-leave-passengers-at-risk

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμ... Δεν γράφει ακριβώς αυτό το άρθρο. Αλλά αν πιστεύεις ότι αυτό γράφει, μπορείς να πάρεις το Hyundai Tucson που είναι σκυλί. Σχετικό τεστ με VAG μοντέλα έχουμε ή είμαστε σίγουροι ότι εκεί είναι όλα καλά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα vag ειναι της πλακας , να παρουμε toyota που δεν παραπλανει και ειναι τιμια

Εεεε ενταξει κ αν ειναι λιγο ψευτικη η πλευρα του συνοδηγου who cares

 

 

http://www.iihs.org/iihs/news/desktopnews/vehicles-with-good-driver-side-protection-may-leave-passengers-at-risk

 

το παραμύθι τις ασφαλειας είναι μεγάλη ιστορία ..... πριν 20 χρονια δημιούργησαν οι Γερμανοί αυτό το παραμύθι γιατί δεν μπορούσαν να ανταγωνιστούν τους Ιάπωνες και Σουηδούς στην αξιοπιστία ,,μολις ξεκινησαν αυτοί να ξεπερνάν  τους Γερμανούς σε ασφάλεια, πήγαν οι Γερμανοί και αλλαξαν τον τρόπο αξιολόγησης από αστερια σε βαθμούς ,,,, η γερμανική παράγκα της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι πολύ μεγάλη και θα αλλάζουν πάντα τους κανόνες κατά το δοκούν . 

Κάποια γερμανικά αυτοκίνητα μου αρέσουν και ίσως αγοράσω κάποια στιγμή αλλα δεν θα πιστεύω ότι έχω το σουπερ ουάου γερμανική αμαξάρα που μου πασάρουν τα μέσα ενημέρωσης ,,,  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα vag ειναι της πλακας , να παρουμε toyota που δεν παραπλανει και ειναι τιμια

Εεεε ενταξει κ αν ειναι λιγο ψευτικη η πλευρα του συνοδηγου who cares

 

 

http://www.iihs.org/iihs/news/desktopnews/vehicles-with-good-driver-side-protection-may-leave-passengers-at-risk

Με τα vag μπορεί κατά 90% να αλλάξεις μία σκαστρα αλλά τουλάχιστον δε σε σκοτώνουν όπως τα Toyota όταν τους κολλαγαν τα γκάζια

 

Όταν πατάς φρένο κόβεται το γκάζι αν και μερικοί "χεραδες" έχουν κραξει αυτό το χαρακτηριστικό ασφαλείας γιατι και καλά δε μπορούν να κάνουν μύτη τακούνι

 

Επίσης μιας και έπιασες την ασφάλεια ας μιλήσουμε λίγο για κάποια φοβερά ιαπωνικά όπως το s2000 ή το Rx που είναι θαύμα να μη βρεις ένα που να μην έχει κουρεψει πεζοδρόμιο όταν στα vag εδώ και πολλά χρόνια άμα χάσεις τον έλεγχο ακόμα και με κλειστό esp πατώντας δεν φρένο μπαίνουν όλα τα ηλεκτρονικά που ούτε είχες φανταστεί ότι υπάρχουν και σου σωζουν την περιουσία σου και τη σωματική σου ακεραιότητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αξιοπιστη toyota εχει κανει εκατομμυρια ανακλησεις οχηματων το τελευταιο διαστημα για προβληματα σε αεροσακους, σε πλευρικους αεροσακους, σε παραθυρα, σε ραγισμενα ρεζερβουαρ.

 

Βεβαια αν το διαβασουν αυτο οι haters του group δε θα το βρουν κακο, απεναντιας θα σου πουν "ναι αλλα τουλαχιστον η toyota τα παιρνει πισω"

 

Να μη πουμε και για συστηματα ενεργητικης ασφαλειας οντως.

Να μη γινει συγκριση πχ για το χιουνταϊ το καινουριο suv που αναφερθηκε, με τιγκουαν γιατι ειναι γκολ απο τα αποδυτηρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε ξεκολατε τι θα πει haters και fan boys?

Εσείς τα φτιάχνετε?

Στην τσέπη σας μπαίνουν τα λεφτά απο τις πωλήσεις?

Πληρώνεστε για το δωρεαν marketing που κάνετε?

Έχετε μετοχές?

Όσο υπάρχουν Fan Boys τόσο οι εταιρίες θα μπορούν πιο εύκολα να δικαιολογούν τα καραγκιοζηλικια τους....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...