Προς το περιεχόμενο
Επισκέπτης

Μπάρες στο μετρό και ηλεκτρονικό εισητήριο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

Καλησπέρα παιδιά, είδα αυτό το άρθρο πριν από λίγο που λέει για τις μπάρες που θα μπουν στο μετρό, όπως και το ηλεκτρονικό εισητήριο. Όσοι μένουν Αθήνα και μετακινούνται με τα μμμ, ας το διαβάσουν!

 

«Τo ηλεκτρονικό εισιτήριο έχει ως στόχο να μπει οριστικά τέλος στο πρόβλημα της λαθροεπιβίβασης και της εισητηριοδιαφυγής.

Τι θα αλλάξει με το ηλεκτρονικό εισιτήριο:
Θα τοποθετηθούν μπάρες (που βλέπουμε ήδη) αλλά και γυάλινες θύρες που θα φτάνουν σε ύψος το 1,70.
Προκειμένου να ανοίξουν οι μπάρες, θα πρέπει ο επιβάτης να σκανάρει το εισιτήριο ή την κάρτα διαδρομών. Οι νέες κάρτες, που θα μοιάζουν με πιστωτικές, θα φορτίζονται με το ανάλογο ποσό και θα λειτουργούν σαν κάρτες διάρκειας εβδομαδιαίας, μηνιαίας ή ετήσιας.

 

Δίπλα από τις μπάρες θα υπάρχουν εμπόδια ώστε οι επιβάτες να μην μπορούν να περάσουν, παρά μόνον από τα ειδικά μηχανήματα. Ο επιβάτης θα πρέπει να σκανάρει το εισιτήριο του και για να βγει από το σταθμό. Στους σταθμούς του μετρό και του προαστιακού θα τοποθετηθούν – σε πρώτη φάση- 1.062 πύλες που θα ανοίγουν με το σκανάρισμα της ειδικής κάρτας που θα αντικαταστήσει το εισιτήριο.

 

Τι θα γίνει με το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τις ώρες αιχμής;
Επίσης, στα λεωφορεία θα τοποθετηθούν ειδικά επικυρωτικά μηχανήματα (επίσης με ανέπαφο σύστημα χρέωσης. Στις ώρες αιχμής η επιβίβαση θα γίνεται από όλες τις πόρτες ενώ τις υπόλοιπες ώρες, η επιβίβαση θα γίνεται μόνον από την πόρτα του οδηγού. Εφόσον η κάρτα δεν είναι φορτισμένη, θα υπάρχει ειδική κόκκινη σήμανση.

Πώς θα πληρώνουμε το ηλεκτρονικό εισιτήριο;
Τα νέα εισιτήρια θα φορτίζονται σε ειδικά μηχανήματα έκδοσης όπου θα μπορούν οι επιβάτες να πληρώνουν με μετρητά αλλά και πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες. Στους σταθμούς θα εγκατασταθούν 293 ειδικά μηχανήματα έκδοσης ενώ σε 600 επιπλέον σημεία – ανάμεσά τους και περίπτερα – θα εγκατασταθούν μηχανήματα POS για τη φόρτιση. Επιπλέον θα υπάρχουν και οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών, που θα είναι αυστηρά προσωπικές, με τυπωμένη τη φωτογραφία και το ονοματεπώνυμο του κατόχου. Ήδη έχει γίνει παραγγελία για 1 εκατομμύριο τέτοιες κάρτες.

Τιμή εισιτηρίου και καρτών απεριορίστων διαδρομών
Για την ώρα, δεν θα αλλάξει η τιμή ούτε των εισιτηρίων, ούτε των καρτών. Όμως σύμφωνα με το σχεδιασμό του αρμόδιου υπουργείου αλλά και του ΟΑΣΑ, σύντομα θα εφαρμοστεί ένα σύστημα τιμολόγησης, που θα καταργήσει το ενιαίο εισιτήριο (διάρκειας 90 λεπτών) και έτσι οι επιβάτες θα πληρώνουν το κόστος ανά χιλιόμετρο. Ο ΟΑΣΑ εκτιμά ότι το σύστημα αυτό θα είναι πολύ δικαιότερο αφού οι επιβάτες θα πληρώνουν τα ΜΜΜ μόνον για όσο τα χρησιμοποιούν.

Πότε θα εφαρμοστεί το νέο εισιτήριο στα ΜΜΜ
Η λειτουργία του νέου συστήματος θα ξεκινήσει σε λεωφορεία, τρόλεϊ, γραμμή 1 του μετρό (ΗΣΑΠ) και τραμ την 1η Ιανουαρίου 2017, ενώ στις γραμμές 2 και 3 του μετρό, το νέο σύστημα θα ισχύσει από τις 30 Ιουνίου 2017».

 

http://www.neolaia.gr/2016/11/10/hlektroniko-eisitirio-pote-kskeinaei-ti-akrivws-allazei/

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε πέθανε ο τσαμπας...πάει....

 

Καιρός ήτανε. Να 'ξερες πόσα χρόνια το 'χω καημό αυτό...

  • Like 5

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω Θεσσαλονίκη είμαι και δεν ξερω καλα τι γίνεται εκει κατω αλλα δεν θα εχουν σπάσει ολα σε κανα 6μηνο;

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω Θεσσαλονίκη είμαι και δεν ξερω καλα τι γίνεται εκει κατω αλλα δεν θα εχουν σπάσει ολα σε κανα 6μηνο;

 

Σε λεωφορεία πολύ πιθανόν να σπάσουν κάποια, ειδικά σε πιο "ύποπτες" γραμμές. Τώρα στο μετρό είναι λίγο δύσκολο, γιατί εκεί έχει security + αστυνομία + κάμερες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τα καινούργια λεωφορεία/τρόλεϊ έχουν κάμερες μέσα πάντως [για προσέχτε εκεί στον οδηγό που έχει οθόνη/ες και βλέπει σε όλες τις πόρτες], οπότε λογικά ούτε εκεί θα αρχίσουν τα σπασίματα.

Άντε, επιτέλους!!! Να μην νιώθουμε πια κορόιδα όλοι εμείς που πληρώνουμε κάρτα κάθε μήνα.

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω τις προαλλες θυμαμαι ενα ποστ εδω που εδειχνε φωτογραφια απο σμασμενο μηχανημα (απο τα καινουρια)

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τους ανεργους θα αποσυρθουν οι δωρεαν μετακινησεις; Δεν βρηκα κατι σε αυτο.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω τις προαλλες θυμαμαι ενα ποστ εδω που εδειχνε φωτογραφια απο σμασμενο μηχανημα (απο τα καινουρια)

Λες για μηχάνημα εντός λεωφορείου; Ή κάποιο απ'τα μηχανήματα που έχουν αρχίσει και βάζουν στους σταθμούς ΗΣΑΠ; [εκείνα κουκουλωμένα τα έχω δει μόνο]

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 1,70 είναι αρκετά ψηλά .. οπότε πάει και η τελευταία ελπίδα που είχαμε  :-(

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προβλεπονται ουρες στους σταθμους του Ηλεκτρικου (Γραμμη 1 ) που εχει τις περισσοτερες ωρες τις καθημερινες πολυ κοσμο. Επισης θα υπαρχει προβλημα γιατι η εισοδος-εξοδος γινεται απο το ιδιο σημειο στην πλατφορμα με επισης κοσμοσυρροη και πιθανες αψιμαχιες μεταξυ των επιβατων. Δεν βλεπω καλο σχεδιασμο,μαλλον χειροτερα προβληματα.

 

Με βρισκει συμφωνο η καταργηση των 90 λεπτων και η εφαρμογη εισιτηριου ανα χιλιομετρο που οπως επιτελους αναγνωρισε ο ΟΑΣΑ,ειναι οντως δικαιοτερο μετρο.


δηλαδη ότι γίνεται στο 99% των πολιτισμένων πόλεων; :D

Που ομως η εισοδος-εξοδος γινεται απο διαφορετικα σημεια,τωρα θα γινεται της κακομοιρας στους σταθμους του Ηλεκτρικου,οταν οι μισοι θα βιαζονται να βγουν και οι αλλοι μισοι να μπουν σε σημεια με πολυ μικρο χωρο. :)

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακαρι. Να το δω και να μην το πιστεψω.
Εχουμε βαρεθει να το λεμε: δεν υπαρχει κανενας λογος να μην θελουμε να απαγορευεται η εισοδος στους λαθρεπιβατες.

Επισης για την δωρεαν μετακινηση των ανεργων: οσο αυτη δεν ισχυει σε ολη την Ελλαδα ειναι αδικη. Δηλαδη ο ανεργος της Κρητης και της Θεσσαλιας (που δεν εχει δωρεαν μετακινηση) να πληρωνει ΦΠΑ στο ρυζι που αγοραζει απο το σουπερ μαρκετ για να πριμοδοτει τη χασουρα που εχουν οι συγκοινωνιες Αττικης ΚΑΙ απο τη δωρεαν μετακινηση του ανεργου της Αθηνας.

Εαν θελουμε να βοηθησουμε τους ανεργους στο θεμα μετακινησης πρεπει να κανουμε το εξης:
Δωρεαν (ή με πολυ γενναια εκπτωση) καρτα μετακινησεων με φορολογικα κριτηρια για ΟΛΟΥΣ τους κατοικους της Ελλαδος.
Απο την στιγμη που θεωρουμε σημαντικη βοηθεια την δωρεαν μετακινηση ως ενισχυση, δεν γινεται να υπαρχει ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ που ζει στο νοικι με παιδια και δουλευει 4ωρο να πληρωνει ολοκληρη τιμη στις μετακινησεις ενω καποιος με οικονομικη ανεση αλλα καρτα ανεργιας (για διαφορους λογους πχ μαυρη εργασια ή τεμπελης εισοδηματιας) να μπαινει τζαμπα.
Θελουμε επιδοματα και ενισχυση; οχι με μπακαλιστικες λυσεις του τυπου {εισαι ανεργος αρα φτωχος, εχεις δουλεια αρα "τα εχεις" )


 

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λες για μηχάνημα εντός λεωφορείου; Ή κάποιο απ'τα μηχανήματα που έχουν αρχίσει και βάζουν στους σταθμούς ΗΣΑΠ; [εκείνα κουκουλωμένα τα έχω δει μόνο]

Ναι :)

 

Προβλεπονται ουρες στους σταθμους του Ηλεκτρικου (Γραμμη 1 ) που εχει τις περισσοτερες ωρες τις καθημερινες πολυ κοσμο. Επισης θα υπαρχει προβλημα γιατι η εισοδος-εξοδος γινεται απο το ιδιο σημειο στην πλατφορμα με επισης κοσμοσυρροη και πιθανες αψιμαχιες μεταξυ των επιβατων. Δεν βλεπω καλο σχεδιασμο,μαλλον χειροτερα προβληματα.

 

Με βρισκει συμφωνο η καταργηση των 90 λεπτων και η εφαρμογη εισιτηριου ανα χιλιομετρο που οπως επιτελους αναγνωρισε ο ΟΑΣΑ,ειναι οντως δικαιοτερο μετρο.

Που ομως η εισοδος-εξοδος γινεται απο διαφορετικα σημεια,τωρα θα γινεται της κακομοιρας στους σταθμους του Ηλεκτρικου,οταν οι μισοι θα βιαζονται να βγουν και οι αλλοι μισοι να μπουν σε σημεια με πολυ μικρο χωρο. :)

εφαρμοζεται σε πόλεις με πολυ περισσότερο πληθυσμό απο την Αθήνα χωρις προβληματα, τωρα αν ο Ελληνας ειναι γιδι και δεν μπορει να συνυπάρξει με αλλους ηρθε η ωρα να μαθει..

 

Και ναι επιτελους θα πρεπει να μαθουν οτι αν δεν με αφησουν να βγω πρωτα δεν θα εχει χωρο να μπουν και οταν αν βγω πρωτα θα ειναι πολυ πιο ευκολο για αυτους να μπουν στη συνεχεια.

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι :)

 

εφαρμοζεται σε πόλεις με πολυ περισσότερο πληθυσμό απο την Αθήνα χωρις προβληματα, τωρα αν ο Ελληνας ειναι γιδι και δεν μπορει να συνυπάρξει με αλλους ηρθε η ωρα να μαθει..

 

Και ναι επιτελους θα πρεπει να μαθουν οτι αν δεν με αφησουν να βγω πρωτα δεν θα εχει χωρο να μπουν και οταν αν βγω πρωτα θα ειναι πολυ πιο ευκολο για αυτους να μπουν στη συνεχεια.

Καμμια αντιρρηση αλλα στην πραξη λεω θα υπαρξουν προβληματα. Εχω την εντυπωση οτι θα μπορουσαν να παρθουν πιο καλα μετρα και λιγοτερο ακριβα για το κρατος. (Αν για παραδειγμα διαπληκτιζονται στην εισοδο ατομα που ειναι ζωα,εσυ και εγω με την σωστη,ευγενικη νοοτροπια θα αργοπορουμε και θα ταλαιπωρουμαστε. Ο σκοπος θα ηταν να φτιαξουν ενα δικαιο και αποτελεσματικο συστημα με βαση την Ελληνικη πραγματικοτητα.)

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.