Προς το περιεχόμενο

H Tesla εξαγόρασε την Grohmann Εngineering για να αυξήσει τη παραγωγή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της


Panos1221

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τεχνογνωσία για ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχουμε! Πριν μερικά χρόνια, φοιτητές του ΕΜΠ παρουσίασαν τα σχέδιά τους για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με sport εμφάνιση και καλή απόδοση. Έδωσαν τα σχέδια σε κρατικό φορέα, ελπίζοντας σε χρηματοδότηση για να ξεκινήσει το project. Όπως ήταν αναμενόμενο, η Ελληνική πολιτεία έγραψε τα σχέδια στην λήθη και τα παλαιά υποδήματα των υπουργών!! Υποθέτω ότι μετά την αποφοίτησή τους, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί πήραν τα σχέδιά τους και τα απαραίτητα προσωπικά αντικείμενα και έφυγαν από αυτή τη χώρα που "τρώει" τα παιδιά της. Τα παραπάνω συνέβησαν πριν αρχίσει να γίνεται λόγος για εταιρείες όπως η Tesla και άλλες!

 

Σε ποιόν κρατικό φορέα τα έδωσαν; Πάντως ισχύει ότι υπάρχει αυτή τη στιγμή ολόκληρο το team το οποίο σχεδίαζε και δούλευε πάνω στο ηλεκτροκίνητο του Πολυτεχνείου στην Tesla http://www.fortunegreece.com/article/o-epikefalis-michanikos-tis-tesla-ine-ellinas/

 

Επίσης εδώ ο λόγος που δεν προχώρησε η επένδυση εργοστασίου στην Ελλάδα και πήγε τελικά Ολλανδία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μικρή χώρα για τόσο μεγάλα πρότζεκτ και διότι βολεύει καλύτερα δίπλα σε μεγαλύτερες αγορές δυστυχώς.

Κάτι διαφορετικό όμως μπορεί να κατασκευαστεί κάτι που ξεφεύγει από τα βλέμματα των μεγάλων του χώρου ή δεν τους  είναι απαραίτητο.

Ηλεκτρικά ποδήλατα και ειδικά οχήματα ναι.

Δεν βουτάς κατευθείαν εκεί που άλλοι έχουν εμπειρία αιώνα γιατί θα φας τα μούτρα σου άσε που είναι δύσκολο να μπεις στο club.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για άλλη μία φορά επενδύσεις πάλι στη Γερμανία. Πως την είπαμε την καραμέλα για τα χαμηλότερα κόστη παραγωγής λόγω μισθών υπαλλήλων; φαίνεται τελικώς πως για τη Γερμανία οι παχυλοί -παχυλοί μισθοί δεν αποτρέπουν κανέναν από το να επενδύσουν εκεί , όσες  φορο -ελαφρύνσεις και αν προσφέρει.

εδώ οι Ευρωπαι... μας δίνουν εντολές να φορολογούμε κάργα και όσο μπορούμε, γιατί έτσι θα έρθει η αναπτυξη, αλλά την ίδια ώρα αυτοί όλοι παρεχουν τόσες φοροελαφρύνσεις που οι τρελές μισθάρες δεν αποτρέπουν κανέναν στο τελικό κόστος του προϊόντος. 

 

και φυσικά ένα παράλογο βουνό γραφειοκρατίας που κρατάει για κάποιο άγνωστο-γνωστό λόγο στην Ελλάδα ενώ μπορεί να καταργηθεί την επόμενη μέρα κιόλας. η μλκία καλά κρατεί εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για άλλη μία φορά επενδύσεις πάλι στη Γερμανία. Πως την είπαμε την καραμέλα για τα χαμηλότερα κόστη παραγωγής λόγω μισθών υπαλλήλων; φαίνεται τελικώς πως για τη Γερμανία οι παχυλοί -παχυλοί μισθοί δεν αποτρέπουν κανέναν από το να επενδύσουν εκεί , όσες  φορο -ελαφρύνσεις και αν προσφέρει.

εδώ οι Ευρωπαι... μας δίνουν εντολές να φορολογούμε κάργα και όσο μπορούμε, γιατί έτσι θα έρθει η αναπτυξη, αλλά την ίδια ώρα αυτοί όλοι παρεχουν τόσες φοροελαφρύνσεις που οι τρελές μισθάρες δεν αποτρέπουν κανέναν στο τελικό κόστος του προϊόντος. 

 

και φυσικά ένα παράλογο βουνό γραφειοκρατίας που κρατάει για κάποιο άγνωστο-γνωστό λόγο στην Ελλάδα ενώ μπορεί να καταργηθεί την επόμενη μέρα κιόλας. η μλκία καλά κρατεί εδώ.

Με τη διαφορά οτι η Γερμανία προσφέρει ενα σωρο πράγματα που δεν προσφέρει η Ελλαδα.  Τεχνογνωσια,  σοβαρό κράτος ,  ανυπαρκτο παρασιτικο δημοσιο που να απαιτεί χαρατσια και τρελους φορους για να πληρωνεται καθε μηνα,  ανεπτυγμένη οικονομια κοντά σε ολες τις αγορές και εργοστάσια για τα παντα κλπ.  Ετσι για να αναφερω ορισμένα . 

Οποτε ο επενδυτής "ανεχεται" και εναν σχετικά υψηλο μισθο (μικρότερο ομως απο μισθο που επαιρνε ένας δημ υπάλληλος ανω του μεσου ορου που συχνα δεν εκανε απολύτως τιποτε) , για να κερδισει ολα τα υπολοιπα . 

 Στην Ελλάδα με ολα αυτα τα χάλια ,  ζήτα και 1500ε μισθο απο ενα πιθανό επενδυτη και αμα ερθει σφυρα μου. .  Εδω δεν ερχεται να επενδυσει ουτε με μισθους 300ε, με μισθους Γερμανίας θα ερθει? 

 Και δε σε αναγκαζει η τροικα να αυξήσεις φορολογία .  Οταν 2.5 εκ μενουν ανεργοι,  πως θα πληρωθούν 1 εκ δημ υπάλληλοι απο 2.5 εκ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ φορολογουμενους αν δεν πας τους φόρους και τα χαρατσια στο θεο? 

Η τρόικα απολυσεις στο δημόσιο πρότεινε για να μην αυξηθουν οι φόροι  αλλα οι ελληναραδες βγαλαμε κυβέρνησεις οσους υποσχονταν ουτε 1 απολυση στο δημόσιο γιατι ειμαστε καλοί άνθρωποι εδω. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τη διαφορά οτι η Γερμανία προσφέρει ενα σωρο πράγματα που δεν προσφέρει η Ελλαδα.  Τεχνογνωσια,  σοβαρό κράτος ,  ανυπαρκτο παρασιτικο δημοσιο που να απαιτεί χαρατσια και τρελους φορους για να πληρωνεται καθε μηνα,  ανεπτυγμένη οικονομια κοντά σε ολες τις αγορές και εργοστάσια για τα παντα κλπ.  Ετσι για να αναφερω ορισμένα . 

Οποτε ο επενδυτής "ανεχεται" και εναν σχετικά υψηλο μισθο (μικρότερο ομως απο μισθο που επαιρνε ένας δημ υπάλληλος ανω του μεσου ορου που συχνα δεν εκανε απολύτως τιποτε) , για να κερδισει ολα τα υπολοιπα . 

 Στην Ελλάδα με ολα αυτα τα χάλια ,  ζήτα και 1500ε μισθο απο ενα πιθανό επενδυτη και αμα ερθει σφυρα μου. .  Εδω δεν ερχεται να επενδυσει ουτε με μισθους 300ε, με μισθους Γερμανίας θα ερθει? 

 Και δε σε αναγκαζει η τροικα να αυξήσεις φορολογία .  Οταν 2.5 εκ μενουν ανεργοι,  πως θα πληρωθούν 1 εκ δημ υπάλληλοι απο 2.5 εκ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ φορολογουμενους αν δεν πας τους φόρους και τα χαρατσια στο θεο? 

Η τρόικα απολυσεις στο δημόσιο πρότεινε για να μην αυξηθουν οι φόροι  αλλα οι ελληναραδες βγαλαμε κυβέρνησεις οσους υποσχονταν ουτε 1 απολυση στο δημόσιο γιατι ειμαστε καλοί άνθρωποι εδω. 

+ της άλλης για αυτό συντηρείται το δημόσιο . για να ξαναβγάζει την πλέμπα κυβέρνηση. ο ιδιωτικό ςτομεάς δηλώνει αποχή από τις εκλογές και ψηφίζει το δημόσιο για ολόκληρη την Ελλάδα. αλλά δυστυχω΄ς ως εδώ γιατί φεύγουμε από το θέμα. 

ίσως όταν η tesla γιγαντωθεί περισσότερο στην κατασκευή αυτοκινήτων να υπάρξει και εδώ αντίστοιχο εργοστάσιο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχααχ σε λιγο που δεν θα υπαρχουν ανθρωποι διερωτώμαι που θα πουλαει αυτοκινητα??? η παγκοσμιοποίηση εχει σαν στόχο την φτωχωποιηση των λαών...  πλεον ενας απλος υπαλληλος δεν μπορει να αγορασει ενα αυτοκινητο των 4000 ευρω...  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τη διαφορά οτι η Γερμανία προσφέρει ενα σωρο πράγματα που δεν προσφέρει η Ελλαδα.  Τεχνογνωσια,  σοβαρό κράτος ,  ανυπαρκτο παρασιτικο δημοσιο που να απαιτεί χαρατσια και τρελους φορους για να πληρωνεται καθε μηνα,  ανεπτυγμένη οικονομια κοντά σε ολες τις αγορές και εργοστάσια για τα παντα κλπ.  Ετσι για να αναφερω ορισμένα . 

Οποτε ο επενδυτής "ανεχεται" και εναν σχετικά υψηλο μισθο (μικρότερο ομως απο μισθο που επαιρνε ένας δημ υπάλληλος ανω του μεσου ορου που συχνα δεν εκανε απολύτως τιποτε) , για να κερδισει ολα τα υπολοιπα . 

 Στην Ελλάδα με ολα αυτα τα χάλια ,  ζήτα και 1500ε μισθο απο ενα πιθανό επενδυτη και αμα ερθει σφυρα μου. .  Εδω δεν ερχεται να επενδυσει ουτε με μισθους 300ε, με μισθους Γερμανίας θα ερθει? 

 Και δε σε αναγκαζει η τροικα να αυξήσεις φορολογία .  Οταν 2.5 εκ μενουν ανεργοι,  πως θα πληρωθούν 1 εκ δημ υπάλληλοι απο 2.5 εκ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ φορολογουμενους αν δεν πας τους φόρους και τα χαρατσια στο θεο? 

Η τρόικα απολυσεις στο δημόσιο πρότεινε για να μην αυξηθουν οι φόροι  αλλα οι ελληναραδες βγαλαμε κυβέρνησεις οσους υποσχονταν ουτε 1 απολυση στο δημόσιο γιατι ειμαστε καλοί άνθρωποι εδω. 

η Γερμανια το "σοβαρο κρατος" κατάντησε την Ελλαδα ετσι... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η Γερμανια το "σοβαρο κρατος" κατάντησε την Ελλαδα ετσι... 

Ναι, όταν το κράτος έκλεισε την namco γιατί είμαστε Τουριστική χώρα και μας χαλάει το ίματζ η βαριά βιομηχανία - ο Γερμανός είχε βάλει το χέρι του. Στο μόνο που θα μπορούσε να το είχε βάλει ήταν στη κάλπη, αλλά λίγο δύσκολο...για να μη μιλήσουμε για τη biamax, bioman, atlas, dinap, pancar, εβιαμ, GEN, και άλλες...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι κρίμα που τελικά δεν επένδυσε στην Ελλάδα.

 

να επενδύσει σε τι; σε τεμπέληδες που θα κοιτάνε πως να λουφάρουνε ή πως θα κλέψουν; αυτό είμαστε δυστυχώς. τεμπέληδες και λαμόγια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ οι Γερμανοί δεν είναι λαμόγια ας πούμε(Σκάνδαλο VW).. Στην Ελλάδα δεν πρόκειται να γίνει καμία επένδυση πολύ απλά διότι οι φόροι είναι εξωπραγματικοί και μ' αυτά που θα έρθουν το 2017, θα κλείσουν μπόλικες επιχειρήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...