Προς το περιεχόμενο

Επισκευή S7 Edge


mixalhs1058

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγορασα πριν 3 βδομαδες περιπου το S7 Edge, και δεν περασε ενας μηνας μου επεσε απο το χερι στο χαλι.. δεν εσπασε (δοξα το θεο) αλλα η οθονη τα επαιξε.. αναβοεσβηναν διαφορα χρωματα... (πρασινο κοκκινο μπλε.."RGB") και καηκαν καποια πιξελς.. το πηγα στην microtech 
και μου ειπαν οτι η οθονη εσπασε και ζητανε 309.05€ , και ρωταω εγω τωρα.. εφοσον δεν εσπασε η οθονη η εγγυση ησχυει; αν οχι.. γιατι δεν το φτιαχνουν αφου βγηκε το πορτοκαλι "κλιψακι" απ την οθονη και δεν κανει επαφη.. εκτος απ αυτο.. πειτε οτι δινω τα λεφτα να το φτιαξουν, ποιος μου λεει εμενα οτι η οθονη που θα μου βαλουν ειναι καινουρια και οχι μεταχειρισμενη; , 2η ερωτηση.. μπορω να παρω την παλια μου οθονη οταν παρω την σκευση απ το service; 

Κανω αυτες τις ερωτησεις.. γιατι ειμαι ασχετος κυριωλεκτικα και με αυτα που βλεπω να γραφουν εδω.. απ το μυαλο μου εχουν περασει τα παντα... Ευχαριστω για τν χρονο σας και συγνωμη αν εγινα κουραστηκος... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς οι εταιρίες δεν μας λογαριάζουν καθόλου. Είμαστε αιχμάλωτοι των εταιριών. Οτι θέλουν κάνουν,ότι θέλουν ζητάνε.Για εμένα πήγαινε πάρε το τηλέφωνο και πήγαινέ το κατευθείαν στην Samsung και μίλα κατ ευθείαν μόνος σου με την εταιρία κι όχι μέσω της Microtec.Εγώ σε παρόμοιο πρόβλημα που δεν υπήρχε εξήγηση μέσω καταγγελίας στην ΓΓΚ κατάφερα μόνο μία έκπτωση και από 150 ευρώ θα πληρώσω μόνο τα 100 ευρώ.Στην αρχή μου είπαν οθόνη και μπαταρία μετά το Home Button στο τέλος δεν ήξεραν κι οι ίδιοι τι έλεγαν. Το θέμα σου δεν είναι αν θα πάρεις πίσω την παλιά οθόνη διότι μπορεί και να σου δώσουν μία οποιαδήποτε οθόνη από άλλο τηλέφωνο.Το θέμα σου είναι ότι δεν την έσπασες την οθόνη,οπότε είναι λογικό να θέλεις δωρεάν επισκευή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά κοίτα την μαλάκια εσύ την έκανες! Μπορεί να μην εσπασε το γυαλί αλλά από την τράνταγμα να εσπασε η εσωτερική οθόνη πράγμα που χωρίς να ασκήσεις βία δν γίνεται! Όπως και να έχει το σέρβις δν φταιει σε τίποτα να διορθώνει τα λαθοι και κακομεταχειρισμους των πελατών αλλα υπάρχει για αστοχία υλικών, όλα τα άλλα επί πληρωμή εννοείται! Απλά δν επροε να τους πεις ότι το εριξες και ότι έγινε μόνο του ,ίσως άμα κάνεις λίγο "φασαρία" μιλησεις με την Sammy τους πριξεις λίγο μπορεί να σε πιστεύουν/λυπηθουν και να στο φτιαξουν τζαμπα αλλά πολύ απίθανο το βλέπω! Γνκα μην βριζετε το σέρβις για πράγματα που δν φταίει κ για δικά σας λαθοι! Πχ όλοι οι χρήστες του g4 καλά κάνουν και τους βρίζουν γιατί δν φταίνε σε τπτ αυτό όμως είναι καθαρά κακη χρήση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά μη λέμε και οτι θέλουμε το τηλέφωνο έπαθε ζημιά από υπαιτιότητα του κατόχου. Για ποια εγγυήση μιλάμε για να καταλάβω δηλαδή. Η οθόνη μπορεί εμφανησιακά να μην έσπασε αλλά μπορεί από μέσα να έχει γίνει ζημιά η οποιά να "καρφώνει" ότι έχει προκληθεί από πέσιμο ή από χτύπημα.

 

Όσο ανφορά τη microtech θα συμφωνήσω με το παιδί από πάνω που σου είπε να μιλήσεις με τη Samsung κατευθείαν και να μην έχεις μεσολαβητή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε όχι και κακή χρήση ρε παιδιά η πτώση σε χαλί!!! Σε λίγο θα πρέπει να προσέχουμε μην κλάσουμε με τα χάλια των Samsung!!! Δηλαδή αν έχεις το κινητό σου σε θήκη και πέσει κάτω, δεν πάθει κάτι εξωτερικά, πρέπει να σπάσει εσωτερικά;;; Τι τσικρίκια είναι αυτά; Και ζητάνε ένα σωρό λεφτά!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έτσι πληροφοριακά ή οθόνη στην Sammy κοστίζει σαν ανταλλακτικό 50$

Και να ρισκάρει να την αλλάξει μόνος του σε ένα τηλέφωνο που έχει τόσο μεγάλο κόστος; Τα 50$ από που προκύπτουν χωρίς να στο παίζω έξυπνος είναι απλή απορία. Είναι γνήσια;

Ε όχι και κακή χρήση ρε παιδιά η πτώση σε χαλί!!! Σε λίγο θα πρέπει να προσέχουμε μην κλάσουμε με τα χάλια των Samsung!!! Δηλαδή αν έχεις το κινητό σου σε θήκη και πέσει κάτω, δεν πάθει κάτι εξωτερικά, πρέπει να σπάσει εσωτερικά;;; Τι τσικρίκια είναι αυτά; Και ζητάνε ένα σωρό λεφτά!!!

Καταλαβαίνεις πιστεύω πως αυτό που λες δεν είναι απόλυτα σωστό. Μου έχει πέσει τηλέφωνο από ψηλά σε πλακάκι και δεν έπαθε τίποτα και μου έχει πέσει και σε χαλί και έγινε κομματάκια η οθόνη του. Είναι πως θα φάει τη τούμπα. Επίσης το κόσοτος του κινητού δε το πληρώνεις για την αντοχή του στα πεσίματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι υπερβολικό ευαίσθητα τα κυκλώματα σε ένα κινητό κάθε φορά που τρανταζεται είναι 50-50 υπόθεση να πάθει κάτι ή όχι μην λέμε βλακείες δν έχετε καταλάβει τι είναι smartphone είναι ένας υπολογιστής όχι ένα τετράγωνο γυαλί με μία οθόνη μην τρελενομαστε! Για αυτό υπάρχουν θήκες και προστασίες οθόνης να απορροφαν κραδασμούς άμα ξέρεις ότι θα το κακομεταχειρίζεσαι περνεις μια τόσο απλό! Και μπορεί να εσκασε σε χαλί τι θα πει αυτό? Ή δύναμη που έπεσε δν μετράει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και να ρισκάρει να την αλλάξει μόνος του σε ένα τηλέφωνο που έχει τόσο μεγάλο κόστος; Τα 50$ από που προκύπτουν χωρίς να στο παίζω έξυπνος είναι απλή απορία. Είναι γνήσια;

Καταλαβαίνεις πιστεύω πως αυτό που λες δεν είναι απόλυτα σωστό. Μου έχει πέσει τηλέφωνο από ψηλά σε πλακάκι και δεν έπαθε τίποτα και μου έχει πέσει και σε χαλί και έγινε κομματάκια η οθόνη του. Είναι πως θα φάει τη τούμπα. Επίσης το κόσοτος του κινητού δε το πληρώνεις για την αντοχή του στα πεσίματα.

όλη η συσκευή στην samsung κοστίζει (εννοώ την κατασκευή) κάτω από 300$ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμπειρικά... αν θέλεις να δοκιμάσεις με την εγγύηση (παίζοντας το τρελίτσα) να το κάνεις. Μην επιχειρήσεις όμως να το ανοίξεις εσύ, εκτός αν είσαι διατεθειμένος να δώσεις 250€ να πάρεις από ebay από Κίνα οθόνη. 

 

Όπως και στο s5 και στο s6 έτσι και το s7 και s7 edge ανοίγουν από μπροστά από την οθόνη δηλαδή. Θέλεις φουρνάκι και σωστά εργαλεία για να μην την σπάσεις αλλά ακόμα και έτσι μόλις βγει η κόλλα θα θέλεις διπλής όψεως ταινία κτλ

 

Καταλαβαίνω ότι είσαι δίλημμα αλλά τώρα είναι η στιγμή που θέλει ψυχραιμία γιατί σε αυτό το κινητό όλα του είναι ακριβά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστω παιδια για την βοηθεια.. εγω by the way θα ζητησω την παλια μου οθονη γιατι ο μαγκας εκανα ενα πολυ μικρο σημαδι κατω δεξια πριν το δωσω για service... (ηταν ολα υπολογισμενα..χαχαχ) απλα στο μονο που αγχωνομαι ειναι κατα ποσο αληθευει οτι η οθονη που θα μου βαλουν ειναι καινουρια 100% 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς οι εταιρίες δεν μας λογαριάζουν καθόλου. Είμαστε αιχμάλωτοι των εταιριών. Οτι θέλουν κάνουν,ότι θέλουν ζητάνε.Το θέμα σου είναι ότι δεν την έσπασες την οθόνη,οπότε είναι λογικό να θέλεις δωρεάν επισκευή.

Οι εταιριες το αναφερουν ξεκαθαρα στους ορους εγγυησης(και πολυ καλα κανουν)οτι σε ζημιες που τις προκαλει ο κατοχος και φταιει αυτος δεν καλυπτονται απο την εγγυηση.Τι παει να πει δεν εσπασε την οθονη αρα εχει δωρεαν επισκευη?Το λεει ξεκαθαρα οτι του επεσε το κινητο κατω και του εμφανισε προβληματα.

Αγορασα πριν 3 βδομαδες περιπου το S7 Edge, και δεν περασε ενας μηνας μου επεσε απο το χερι στο χαλι.. δεν εσπασε (δοξα το θεο) αλλα η οθονη τα επαιξε.. αναβοεσβηναν διαφορα χρωματα... (πρασινο κοκκινο μπλε.."RGB") και καηκαν καποια πιξελς.. το πηγα στην microtech 

Επισης απο οσο θυμαμαι οι αντιπροσωπειες της Samsung στην Ελλαδα ειναι η Smartech και η Arvato.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...