Προς το περιεχόμενο
Lanike71

Αγορά κατεστραμμένου προιόντος από αλυσίδα ηλεκτρικών

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προχθές, έγινε αγορά τηλεόρασης από γνωστή γερμανικά αλυσίδα. Τιμή στα 500ε.

 

Το προιόν ανοίχθηκε 1 ώρα αργότερα, με την επιστροφή στο σπίτι. Η οθόνη έχει ένα ωραιότατο ράγισμα. Επιστροφή στην εταιρία, η οποία αρνείται να παραλάβει το προιόν και παραπέμπει στην εταιρία κατασκευής του προιόντος.Μάλιστα έγινε έλεγχος για ίχνη χτυπήματος στο πλαστικό πλαίσιο ,από πτώση αλλά δε βρέθηκε κάτι (φυσικό επόμενο, αφού δεν υπήρχε πτώση).

 

Ποιές πρέπει να είναι οι επόμενες κινήσεις για να αντιμετωπιστούν τέτοιοι κοινοί απατεώνες; Πώς μπορείς να αποδείξεις ότι όντως δε φταις; (τώρα που το λέω, μου είχε φανεί ύποπτη η επιμονή του πωλητή για την αγορά ασφάλισης προιόντος...)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ντροπή τέτοιες κινήσεις από τόσο μεγάλα καταστήματα που μάλιστα δεν θα βγουν χαμένα γιατί πολύ απλά θα στείλουν το προιόν πίσω στον Κατασκευαστή και θα παραλάβουν ένα άλλο κομμάτι.

 

Να απευθυνθείς στον συνήγορο του καταναλωτή λέω εγώ. Μην περιμένεις και πολλά όμως.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ τα τελευταία 2 χρόνια μετά από απατεώνια που μου έκανε το MEDIA MARKT με χτυπημένη πόρτα ψύγειου (αξίας 1500€ παρακαλώ ψυγείο) είναι το έξεις.

 

Ότι αγοράσω το ανοίγω εκεί μπροστά και το ελενχο επιτόπου οπτικά για χτυπήματα,ρωγμες, και γενικά οτιδήποτε θα επηρρεάζει οπτικα και την λειτουργία του.

 

 

Βέβαια σε πραγματα λίγο ακριβά το κάνω αυτό όχι σε φθηνόπραγματα.

 

Τώρα αν είχα αγοράσει την τηλεόραση όπως έκανες εσύ θα την τσεκαρει επιτόπου,το ξέρω είναι ταλαιπωρία και θέλεις σπίτι να την χαρείς αλλά μία στο εκατομμύριο να συμβεί όπως έγινε,πρεπει να αποδείξεις ότι έτσι το παρέλαβες και είναι δύσκολο να αποδείξεις ότι δεν την εσπασες,εγδαρες κτλπ.

 

Ντροπή τους πάντως!

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον πρέπει να τραβάμε βίντεο όπως με ότι έρχεται από Κίνα. Αλλά σα να την ακούω τη δικαιολογία ότι δε μπορεί να είναι αποδεικτικό στοιχείο. :P

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αρχη γραψε το ονομα της αλυσιδας στον τιτλο. Ενας ωραιος τροπος να τους τραβηξεις την προσοχη.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα παντως οταν πηρα τηλεοραση μου κανανε safe hands το ειπαν αν θυμαμαι..Την ανοιξε μπροστα μου για τυχον ραγισματα η καμμενα pixel..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν προκειται για τα ΜΜ και σε εμενα εκαναν το ιδιο με ένα Laptop και μια 22αρα SAMSUNG, ζητησα και τα ανοιξαμε "παρεα" για τυχον σπασιματα, καθως το κουτι της  SAMSUNG ηταν λιγο "ταλαιπωρημενο", επισης προτειναν από μονοι τους να τα βαλουμε στην πριζα για ελεγχο τυχον καμμενων pixels.

 

Μου κανει εντυπωση εάν το μαγαζι στο οποιο αναφέρεται ο TS είναι τα ΜΜ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αυτό είναι το κατάστημα, αλλά δε μου αρέσει η δημιουργία ντόρου σε τέτοια θέμα (αν και θα έπρεπε...). Είναι η δεύτερη φορά που το κάνουν αυτό, την πρώτη με οθόνη lg που είχε γραμμή καμμένων πίξελς και ο υπεύθυνος του σέρβις μου πρότεινε να την επισκευάσει (!!!) εξωτερικό σέρβις.Τελικά μετά από πίεση, αλλά και παρέμβαση της LG μου έστειλαν άλλη.

Ενοχλητικό είναι επίσης, που από χώρα σε χώρα, αλλάζουν και συμπεριφορά. Αμφιβάλλω αν στη Γερμανία κάνουν τα ίδια.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βρε για αυτό εχω ψωνίζω απο σκρουτζομαγαζα και μονο... μια φορα ενα ipad πηρα μονο που με το που το ανοιξα ετριζε η οθονη και φαινόταν να εχει κενο σε σχεση με το bezel, το πηγα πισω και χωρις κουβεντα μου εδωσαν αλλο...

 

Ουτε 1€ στις ξένες αλυσίδες ηλεκτρικών χρόνια τωρα απο εμενα...

 

ts αυριο πρωι καλεις την εταιρεία της τηλεορασης και το αναφερεις. επισης καλεις και τα κεντρικα της ΜΜ και τους ενημερωνεις οτι θα προβεις σε σχετικη καταγγελία στη ΓΓΚ την οποια και να κανεις, ειναι 10' δουλεια και θα λαβεις σίγουρα αποτελεσματική λυση. ΜΟΝΟ ετσι δουλευουν σωστα πλέον ...

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια είχα πάθει και γω με την Ηλεκτρονική Αθηνών με τηλεόραση που είχε καμμένα Pixels... Την πήγα πίσω και μου έλεγαν να την πάω στην Samsung όταν ο νόμος λέει πως για 2 fucking χρόνια, μπορώ να την γυρίσω στον προμηθευτή και αυτός έχει την ευθύνη για το Service. Τελικά το κωλομάγαζό τους έκλεισε, γιατί όταν λειτουργείς έτσι με τον πελάτη, φαντάσου πως θα λειτουργείς και εσωτερικά. Συνήγορο του Καταναλωτή που λένε και τα παιδιά και τέλος. Και γενικά μακριά απο τετοια μαγαζιά.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.