Προς το περιεχόμενο
d4mage

Καινούργιο monitor και καμμένα πιξελς

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν 2 μέρες αγόρασα ένα lg monitor από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων.

Ενώ λοιπόν την προηγούμενη εβδομάδα μου ηρθε και το νεο pc και ήμουν μέσα στην τρελή χαρά ( intel 6500, sapphire rx 470, aerocool 500 με παράθυρο κ.λ.π ), χθες βράδυ ήρθε η πρώτη απογοήτευση με τα 2 καμμένα λευκά πιξελς στο κέντρο της οθόνης.

Η οθόνη δεν έχει κλείσει ούτε 10 ώρες  σε χρήση.

 

Κι έλεγα δεν θα μου κάτσει μαλακια με κάτι ελαττωματικό;

Το άγχος μου είναι αν όλα θα είναι κομπλέ διότι η πίεση,τα τηλέφωνα, τα βρισίδια και ότι άλλο μέχρι να βγάλεις άκρη... ειναι αυτό που  δεν αντέχω γαμωτο.

 

Τι λετε; θα βγάλω άκρη ή θα μείνω με την "αγορά της χρονιάς" στα χέρια;

 

Προσωπικά ποτε ξανά LG. Ούτε σε smartphone, ούτε τίποτα.

 

Υ.Γ δεν αγοράζω ποτέ από τις γνωστές αλυσίδες, ο λόγος που προτίμησα το κατάστημα ήταν επειδή δεν είχε έξοδα αποστολής σε αντίθεση με τα υπόλοιπα...  και καλώδιο HDMI να θέλω να αγοράσω ποτέ από αυτούς. 

 

Την πάτησα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμμενα πιξελ μπορει να τυχει ειτε ειναι samsung lg sony.

η lg δινει εγγυηση 0 πιξελ.γυρνα πισω την οθονη στο καταστημα να στην αλλαξουν.Ασε που επειδη η ειναι 2 ημερων η οθονη εχεις doa απο το καταστημα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν την αγόρασες online, έχεις 15 μέρες δικαίωμα επιστροφής χωρίς καν να το αιτιολογήσεις.

 

Διαφορετικά, αν ισχύει όντως το 0 pixel της LG, προφανώς και την επιστρέφεις να πάρεις άλλη.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν χρειαζεται να καλεσει την lg.Να γυρισει την οθονη πισω στο καταστημα να παρει αλλη.Αν την αγορασε απο κωτσοβολο/mediamark την αλλαζουν τσακ μπαμ χωρις ερωτησεις και ταλαιπωρια.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την αγόρασα από public ( online )και η επιστροφή μέσα σε 14 ημέρες ισχύει μόνο στην περίπτωση που δεν έχει ανοιχτεί το πακέτο.

Για κωτσοβολο γνωρίζω πως μπορείς να βγάλεις άκρη... Και συγκεκριμένα στο κατάστημα της Κοζάνης αλά δεν γνωρίζω εάν παίζει ρόλο που είναι κάπως επαρχιακή φάση.

 

Για public μόνο αρνητικά και επίσης και στο κατάστημα της Κοζάνης.

Το κατάστημα που με βολεύει για την ώρα είναι στο Κόσμος στην Θεσσαλονίκη.

 

Τι να τους πω;μην πάω τζάμπα επειδή θα ξεκινήσω από Χαλκιδική.

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την αγόρασα από public και η επιστροφή μέσα σε 14 ημέρες ισχύει μόνο στην περίπτωση που δεν έχει ανοιχτεί το πακέτο.

Λάθος. Αν και δεν παίζει ρόλο στην περίπτωσή σου, αυτό είναι καταχρηστικός όρος που επιβάλουν τα καταστήματα. Ο νόμος, δεν αναφέρει τίποτα πάνω σε αυτό.

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιλησες με public και ειπες οτι η οθονη εχει 2 καμμενα πιξελ και θελεις να στην αλλαξουν? τι σου απαντησαν?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι στην δουλειά και θα μιλήσω μαζί τους Μόλις επιστρέφω σπίτι το μεσημέρι. Ο λόγος που έγραψα εδώ πρώτα ήταν επειδή ήθελα να μάθω τι ισχύει και τι όχι. Μερικές γνώμες Τέλος πάντων... Να πάρω τηλ στο κοντινότερο κατάστημα ή στα κεντρικά;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλέστε έναν Εκπρόσωπο Εξυπηρέτησης LG

Ώρες λειτουργίας: 7 μέρες την εβδομάδα, 24 ώρες την ημέρα (Αργίες κλειστά)

  • Ελλάδα: 801 11 200 900 (από σταθερό) & 210 4800 564 (από κινητό)
  • Κύπρος: 8000 0810 (από σταθερό) & 210 4800 564 (από κινητό)

    Συσκευές Εικόνας και Ήχου, Οικιακές Συσκεύες, Κινητά Τηλέφωνα, Οθόνες, Αποθηκευτικά Μέσα, Κλιματισμός (24/7)

  • 801 11 500 400 (από σταθερό) & 210 4800 670 (από κινητό)

    Επαγγελματικές Τηλεοράσεις & Digital Signage, Επαγγελματικός Κλιματισμός και Θέρμανση (24/7)

 


ΕΓΏ "γιαυτο" τον λόγο αγοράζω μονο από πολύ γνωστό μαγαζί γιατί μου τα αλλάζουν πάντα εκεί , είμαι super πελάτης αλλάζω 2-3 οθόνες ανά έτος αλλα δεν παίζει ρολο DOA πάντα σε κάνει το πλαίσιο.


Tο πρόγραμμα που μέχρι τώρα ίσχυε για τις τηλεοράσεις LG HD και Full HD από 42 ίντσες και άνω, και για τα LG Monitors και LG Monitors TV από 17 έως και 27 ίντσες, τώρα επεκτείνεται και στις τηλεοράσεις HDκαι Full HD 32 ιντσών, όπου η LG δεσμεύεται για την αντικατάσταση των συγκεκριμένων προϊόντων ακόμα και για ένα pixel που έχει τυχόν καταστραφεί. Έτσι, η εξαιρετική ποιότητα των τηλεοράσεων της LG εξασφαλίζεται στο εκατό τοις εκατό, προσφέροντας μία απολαυστική εμπειρία οικιακής ψυχαγωγίας.

Οι τηλεοράσεις της LG διαθέτουν πάνελ τεχνολογίας IPS, ώστε να προβάλουν εικόνες εκπληκτικής ποιότητας με μεγάλη ακρίβεια στην αναπαραγωγή των χρωμάτων. Επιπλέον, η ευρεία γωνία θέασης, καθώς και η λειτουργία Triple XD Engine που παρέχει απόλυτη τελειότητα χρωμάτων, αντίθεσης και ευκρίνειας στα χρώματα, προσφέρουν μια απολαυστική εμπειρία θέασης, που συνοδεύεται από καθαρό ήχο 2 καναλιών Virtual Surround. Τέλος, διαθέτουν κομψό σχεδιασμό, επιλογές συνδεσιμότητας με εξωτερικές πηγές περιεχομένου, αλλά και λειτουργία έξυπνης εξοικονόμησης ενέργειας.   

Η LG αναδεικνύει την ποιότητα των προϊόντων της, αποτελώντας τη μοναδική εταιρεία που παρέχει και επεκτείνει την εγγύηση 0 Pixel, αποδεικνύοντας την ηγετική της θέση στο χώρο της οικιακής ψυχαγωγίας. Με άριστο επίπεδο εξυπηρέτησης σε pre- και after-sales επίπεδο, η LG διαθέτει επιπλέον και 24ωρο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και καταναλωτών 7 ημέρες την εβδομάδα, γιατί Lifes Good! όταν έχεις υποστήριξη!

LG LCD Monitor Pixel Policy.pdf

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@KINGLUCAS να πάρω στην LG και να τους πω τι; Με το κατάστημα είναι το θέμα που δεν έχω κλείσει Ούτε 5 ημέρες από την αγορά...

 

Αυτό δεν ισχύει με τα monitor των 24 ιντσών.

 

Υ.Γ Είμαι Οι google chrome στην εφαρμογή από smartphone και έχω πρόβλημα με την παράθεση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε την πας πίσω και στην αλλάζουν κατευθείαν. Είσαι στο DOA (Dead on arrival) των 7 ημερών

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λάθος. Αν και δεν παίζει ρόλο στην περίπτωσή σου, αυτό είναι καταχρηστικός όρος που επιβάλουν τα καταστήματα. Ο νόμος, δεν αναφέρει τίποτα πάνω σε αυτό.

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Πρέπει να επιστρέψετε τα αχρησιμοποίητα εμπορεύματα εντός 14 ημερών αφότου ενημερώσετε τον έμπορο για την υπαναχώρηση

 

 

Τι κομμάτι αυτί είναι λίγο πιο κάτω που αναφέρει την διαδικασία επιστροφής

 

Το κομμάτι αυτό έχει μεταφραστή στο ελληνικό νόμο ότι μπορείτε να επεξεργαστητε το αντικείμενο όπως θα κάνατε στο κατάστημα, σε ένα κατάστημα το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πιάσεις την συσκευασία και να δεις χαρακτηριστικά σπάνια θα σε αφήσουν να ανοίξεις συσκευασία

 

 

Όπως και να έχει αν σε είναι στα μοντέλα που έχει 0 pixel πας στο κατάστημα την δείχνεις και ζητάς αλλαγή (το DOA κοίταξε αν τι γράφουν στη σελίδα δεν είναι υποχρέωση από το νόμο να το προσφέρει το κατάστημα)αλλα οπως και να έχει είναι ελλατωματικο προϊόν οπότε δεν σε νοιάζει DOA η οτιδήποτε άλλο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να επιστρέψετε τα αχρησιμοποίητα εμπορεύματα εντός 14 ημερών αφότου ενημερώσετε τον έμπορο για την υπαναχώρηση

 

 

Τι κομμάτι αυτί είναι λίγο πιο κάτω που αναφέρει την διαδικασία επιστροφής

 

Το κομμάτι αυτό έχει μεταφραστή στο ελληνικό νόμο ότι μπορείτε να επεξεργαστητε το αντικείμενο όπως θα κάνατε στο κατάστημα, σε ένα κατάστημα το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πιάσεις την συσκευασία και να δεις χαρακτηριστικά σπάνια θα σε αφήσουν να ανοίξεις συσκευασία

Έχω επιστρέψει προίόν που όχι μόνο άνοιξα τη συσκευασία, αλλά ήταν τύπου που δεν κλείνει ξανά.

Το "αχρησιμοποίητο" δε σημαίνει "χωρίς να ανοιχθεί". Ο σκοπός του νομοθέτη είναι, το προϊόν να βρίσκεται σε κατάσταση που μπορεί να πωληθεί ξανά.

 

Επίσης, εδώ που μιλάμε για monitor, θα μπορούσε να υπάρχει εκτεθειμένο στο κατάστημα και να έχει τη δυνατότητα να το δει εκτός συσκευασίας.

 

Τέλος πάντων, δεν έχει νόημα να συνεχίζουμε τη διαφωνία. Εγώ θα το επιστρέψω κι ας έχει ανοιχθεί. Όποιος δε θέλει, ας το κρατάει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θελει το καταστημα να το δεχτει για να σε κρατησει σαν πελατη ειναι αλλου παπα ευαγγελιο , απο το νομο παντως δεν ειναι υποχρεωμενη παρε κανε μια ερωτηση να στο επιβεβαιωσουν και η γενικη γραμματεια του καταναλωτη

 

Ενα προιον για να ειναι σε κατασταση να πωληθει ξανα (στην κανονικη τιμη του , δεν μιλαμε να μπει σε ενα στοκ house με μειωμενη τιμη) πρεπει να ειναι σφραγγισμενο στην αρχικη του συσκευασια

 

Αν εσυ πας σε ενα καταστημα και δεις ενα προιον με σκισμενη ζελατινα στο ραφι και απο πισω ενα με κλειστη πιο θα παρεις ?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.