Προς το περιεχόμενο

Καινούργιο monitor και καμμένα πιξελς


d4mage

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η οθόνη πρέπει να μπορεί να επιστραφεί αφού ανοιχτεί, μόνο έτσι δοκιμάζεται. Αν θέλει να την ξαναπουλησει το κάθε public, ας την στείλει πίσω στην LG να την ξανασυσκευασει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θελει το καταστημα να το δεχτει για να σε κρατησει σαν πελατη ειναι αλλου παπα ευαγγελιο , απο το νομο παντως δεν ειναι υποχρεωμενη παρε κανε μια ερωτηση να στο επιβεβαιωσουν και η γενικη γραμματεια του καταναλωτη

 

Ενα προιον για να ειναι σε κατασταση να πωληθει ξανα (στην κανονικη τιμη του , δεν μιλαμε να μπει σε ενα στοκ house με μειωμενη τιμη) πρεπει να ειναι σφραγγισμενο στην αρχικη του συσκευασια

 

Αν εσυ πας σε ενα καταστημα και δεις ενα προιον με σκισμενη ζελατινα στο ραφι και απο πισω ενα με κλειστη πιο θα παρεις ?

Εκτός του ότι λες μπαρούφες και δεν έχεις διαβάσει ποτέ σου τη νομοθεσία, εκτός του ότι δεν έχεις επικοινωνήσει ποτέ με την ΓΓΚ, δε διαβάζεις κιόλας πριν απαντήσεις:

 

Αν διαβάσεις την ανάλογη ενότητα στο επίσημο site της ΓΓΚ, που βρίσκεται εδώ:

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/59-polisi-apo-apostasi.html

 

Σε παραπέμπει στο παρακάτω:

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/El/TXT/PDF/?uri=CELEX:32011L0083&rid=1

 

 

Καθώς στην περίπτωση των εξ αποστάσεως πωλήσεων ο καταναλωτής δεν είναι σε θέση να δει τα αγαθά πριν από τη σύναψη της σύμβασης, θα πρέπει να έχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Για τον ίδιο λόγο, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει και να ελέγξει τα αγαθά που έχει αγοράσει, στον βαθμό που χρειάζεται για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Όσον αφορά τις συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιτίας του δυνητικού στοιχείου του αιφνιδιασμού και/ή της ψυχολογικής πίεσης. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση θα πρέπει να τερματίζει την υποχρέωση των συμβαλλόμενων μερών για εκτέλεση της σύμβασης.

 

Φαντάζομαι ότι εσύ έχεις κάποια μαγική ικανότητα να δοκιμάζεις τα προϊόντα με σφραγισμένη συσκευασία. Επειδή δεν την έχουμε όλοι, ο νόμος μας στηρίζει.

 

Έτσι για να ξέρουμε τι λέμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν παιδιά, εποικοινώνησα τηλεφωνικά ( πρώτα ) με το κατάστημα των Public... όπου με ενημερώσανε για το 0 pixel της LG.

 

Πήρα τηλέφωνο στην LG, μίλησα με την τεχνική υποστήριξη, τους είπα πως έκανα παραγγελία το monitor στις 14/11 και πως παρέλαβα 15/11. Τους είπα για τα 2 καμμένα pixels στο κεντρικό μέρος της οθονής και ο υπάλληλος μου είπε πως θα πρέπει να περιμένω κλήση από τον τεχνικό της LG ώστε να κλέισω ένα ραντεβού για να έρθει να το τσεκάρει και έπειτα να κάνω αντικατάσταση.

 

Όταν με ενημέρωσε για το 0 pixel της LG μου είπε πως εφόσον διαπιστωθεί θα πάω λογικά σε αντικατάσταση, βέβαια είπε "όχι λογικα, σίγουρα επειδή είμαι μέσα στις 7 ημέρες".

 

Δεν μου ανέφερε κάτι για επιστροφή μέσα σε 14 μέρες... οπότε δεν γνωρίζω τι ισχύει και τι όχι.

 

Αυτό που με προβλημάτισε είναι πως θα υπάρξει κάποια καθυστέρηση. Ρωτάω εγώ τώρα, στην αντικατάσταση καθυστέρηση; Του είπα για το χαρτί αντικατάστασης που θα μου δώσουν εάν εγκριθεί για αλλαγή στο public και πως αυτό γίνεται απευθείαν εάν υπάρχει διαθεσιμότητα και εκεί μου είπε πως θα μιλήσω με τον τεχνικό.

 

Άμα είναι να μείνω χωρίς οθόνη για πόσες εργάσιμες ( όπως μου ανέφερε ), τότε ότι να ναι. Άσε που δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτώ σέρβις.

 

Γαμώ την γκαντεμιά μου μέσα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι 7 ημέρες είναι όρος στην εγγύηση της LG. Οι 14 αναφέρονται στη νομοθεσία, για αγορές από απόσταση.

 

Σέρβις δε νομίζω να γίνεται, θέλει αλλαγή panel κι αυτό συνήθως γίνεται στο εργοστάσιο, όπου οι επισκευασμένες έρχονται σα Refurbished. Τέτοια μπορεί να παραλάβεις κι εσύ.

 

Ο νόμος τους δίνει δικαίωμα να σε αφήσουν χωρίς προϊόν, 15 ημέρες. Αν δεν έχουν το δικό σου διαθέσιμο, δικαιούσαι υπαναχώρησης ή πρέπει να σου δώσουν αντίστοιχο προϊόν προσωρινά, μέχρι να λάβεις το σωστό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θελει το καταστημα να το δεχτει για να σε κρατησει σαν πελατη ειναι αλλου παπα ευαγγελιο , απο το νομο παντως δεν ειναι υποχρεωμενη παρε κανε μια ερωτηση να στο επιβεβαιωσουν και η γενικη γραμματεια του καταναλωτη

 

Ενα προιον για να ειναι σε κατασταση να πωληθει ξανα (στην κανονικη τιμη του , δεν μιλαμε να μπει σε ενα στοκ house με μειωμενη τιμη) πρεπει να ειναι σφραγγισμενο στην αρχικη του συσκευασια

 

Αν εσυ πας σε ενα καταστημα και δεις ενα προιον με σκισμενη ζελατινα στο ραφι και απο πισω ενα με κλειστη πιο θα παρεις ?

Περίμενε, κάπου σε χάνω.

 

Μαζί με το monitor πήρα και ένα HDMI καλώδιο και μετά συνειδητοποίησα πως έχω ήδη ένα οπότε μου ήταν άχρηστο. Πάιρνω τηλέφωνο να το ακυρώσω άλλα δεν πρόλαβα ( σιγά τα 5 ευρώ. όλο και κάπου θα χρειαστεί ) παρόλα αυτά η υπάλληλος με ενημέρωσε πως μπορώ μέσα σε 14 ημέρες να το κάνω επιστροφή χωρίς να έχω ανοίξει το παραμικρό.

 

Το monitor δεν είναι ίδια περίπτωση και όπως πολύ σωστά είπε ένας φίλος παραπάνω... "εάν δεν το ανοίξεις πως θα ξέρεις εάν είναι ελαττωματικό ή όχι"; Τι λόγο έχω να το επιστρέψω εάν είναι απροβλημάτιστο;

 

Είναι διαφορετικό πράγμα να το μετανιώσεις και να το πας πίσω για κάτι άλλο ή για επιστροφή χρημάτων με το να μου λες ότι ένα προιόν δεν μπορεί να πουληθεί μετά επειδή είναι ανοιχτή η συσκευάσια.

 

Και σαφώς θα έπαρνα το πίσω πίσω με τις λιγότερες γρατζουνιές στην ζελατίνα, με το κουτί χωρίς χτυπήματα και μη σου πω θα έστρηνα και καρτέρι στο κατάστημα με το που πήγαινε ο υπάλληλος παραλαβή να το πάρω κατευθείαν!

 

Τα προιόντα με προβλήματα πάνε πίσω στις εταιρείες και όχι στα ράφια των καταστημάτων.

 

Μετά ρε γαμώτο με λένε κολλημένο, ε πως να μην είμαι όταν βλέπω ότι κοιτάζουν μόνο το χρήμα να σου πάρουν και μετά τίποτα.

Να φέρω και 2 παραδείγματα;

 

1) το smartphone που είχα αγοράσει πριν 2 χρόνια το οποίο είχε θέμα στην οθόνη και ενώ μέσα σε 7 ημέρες είναι για αντικατάσταση ΚΑΡΑ κατευθείαν ο τύπος προσπαθούσε να μου το πασάρει σε σέρβις και με τι δικαιολογία;;;;; Μου είπε πως επειδή θα το έστελνα την έβδομη μέρα θα αργούσε να παραλάβει ο ίδιος οπότε δεν πιάνει. χαχαχαχχα για τσιρίδες ( φυσικά και έγινε αντικατάσταση ).

 

2) Ο τύπος που ήταν βάρδια σε γνωστό κατάστημα της Θεσσαλονικής με πολύ καλές αξιολογήσεις στο skroutz... όταν πήγα ήταν μέσα στην ευγένεια και όταν του έσκασα 850 και τα πήρε, στο καληνύχτα φεύγοντας ούτε που απάντησε.

 

Γι αυτό δεν θέλω να αγοράζω τίποτα, έχω πάρει ψύχωση!  :-D

Οι 7 ημέρες είναι όρος στην εγγύηση της LG. Οι 14 αναφέρονται στη νομοθεσία, για αγορές από απόσταση.

 

Σέρβις δε νομίζω να γίνεται, θέλει αλλαγή panel κι αυτό συνήθως γίνεται στο εργοστάσιο, όπου οι επισκευασμένες έρχονται σα Refurbished. Τέτοια μπορεί να παραλάβεις κι εσύ.

 

Ο νόμος τους δίνει δικαίωμα να σε αφήσουν χωρίς προϊόν, 15 ημέρες. Αν δεν έχουν το δικό σου διαθέσιμο, δικαιούσαι υπαναχώρησης ή πρέπει να σου δώσουν αντίστοιχο προϊόν προσωρινά, μέχρι να λάβεις το σωστό.

Μα την οθόνη δεν θα την παραλάβω από την LG άλλα από τα Public ( λογικά ) έτσι μου είπε κι αυτός στο τηλέφωνο. Refurbrished? Οπότε ποια η διαφορά με το σέρβις; Η αντικατάσταση κρατάει και λιγότερο σε ημέρες επειδή σε καλύπτουν άμεσα, το σέρβις αντίστοιχα μπορεί να πιάσει και πάνω από μήνα ( όχι μπορεί, σίγουρα ).

 

15 ημέρες;; Που μπορώ να βρω ταυτοποιημένα τα όσα μου λες παραπάνω ώστε να έχω μια καβάτζα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, απλά...

 

Λέω ξανά, στη δική σου περίπτωση, εφόσον η αγορά έγινε από το κατάστημα, δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης της σύμβασης εντός 14 ημερών. Είναι μόνο για αγορές από απόσταση.

 

ΑΝ, το είχες παραγγείλει, θα μπορούσες να το επιστρέψεις ακόμα κι αφού το είχες δοκιμάσει/λειτουργήσει για 14 ημέρες, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσεις την απόφασή σου, αρκεί να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία και φυσικά να μη λείπει τίποτα.

Αυτό δεν έχει να κάνει με ζημιά, έχει να κάνει με δικαίωμα κι άσε την υπάλληλο να λέει ότι θέλει.

Αυτά αναφέρονται στον ΚΥΑ Ζ1-891/2013 (ΦΕΚ 2144/Β/30.08.2013) και συγκεκριμένα:

 

2. Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας
των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των
αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη
διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λει−
τουργίας των αγαθών. Ο καταναλωτής δεν ευθύνεται σε
καμία περίπτωση για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των
αγαθών όταν ο προμηθευτής δεν έχει παράσχει κοινοποίη−
ση του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με το άρθρο
3β παράγραφος 1 περίπτωση η).

 

Τώρα, επειδή η διαδικασία με τη ζημιά, ίσως είναι χρονοβόρα, σου πρότεινα, αν ήταν παραγγελία, να χρηαιμοποιούσες το δικαίωμά σου, να ξεμπέρδευες. Δυστυχώς δε μπορείς.

 

Τα Refurbished είναι μια "μόδα" που ξεκίνησε λίγα χρόνια πριν, αναμενόμενη κίνηση όμως, όταν σε όλη την Ευρώπη, αλλά και στον υπόλοιπα κόσμο, ισχύει με κάποιο τρόπο το δικαίωμα υπαναχώρησης. Κάτι θα πρέπει να κάνουν οι εταιρίες τα επιστρεφόμενα, οπότε τα ανασυσκευάζουν και τα πουλάνε πάλι. Το ίδιο ισχύει και για τα προβληματικά, όπου ότι επιστραφεί με πρόβλημα, επισκευάζεται και πάει πάλι στα ράφια.

 

Στον Νόμο 3043/2002 - Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά Ελαττώματα και Έλλειψη συνομολογημένων Ιδιοτήτων, αναφέρονται τα παρακάτω:

 

 'Αρθρο 540

Δικαιώματα αγοραστή

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα,.... ο αγοραστής δικαιούται... 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση...

 

Δε βρίσκω τώρα το κομμάτι με τη διάρκεια της επισκευής. Θα το βάλω το βράδυ που θα είμαι σπίτι.

 

Ελπίζω να σου λύθηκαν οι απορίες. Αν τον διαβάσεις όλο, θα διαπιστώσεις επίσης ότι δεν ξεχωρίζει το κατάστημα από τον έμπορο. Φέρουν ευθύνη και οι δύο και είναι υποχρεωμένοι να βοηθήσουν, αρχικά το κατάστημα και μετά ο έμπορος.

 

Τέλος, μπορείτε να διαβάσετε τον Νόμο 3587/2007 (ΦΕΚ 152/Α/10.7.2007), που γράφει για "καταχρηστικούς όρους", "αθέμιτες εμπορικές πρακτικές" και γενικά τι απαγορεύεται στα "ψιλά γράμματα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα ίδιο θέμα με σαμμυ .αλλά το πήρα απο πλαίσιο. Αλλαγή άμεσα έγινε. Καλυτερα μεγάλες αλυσίδες παρα πικρές τώρα.κρίμα φικε

Φιλέ

Γιατί τα public είναι ας πούμε "πικρή" αλυσίδα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά. Περιμένω επικοινωνία με τον τεχνικό και σας ενημερώνω.

Δε μπορώ να το βρω σε νόμο. Το αναφέρει στην ΓΓΚ, αλλά εκεί που λέει, δεν υπάρχει ως άρθρο ή διάταξη:

 

ΕΡ:. Αγόρασα ένα ψυγείο, παρουσίασε βλάβη εντός της εγγύησης και καθυστερούν υπερβολικά να το επισκευάσουν.
ΑΠ.: Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες μέρες, δικαιούστε να ζητήσετε την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή (ά. 5, παρ. 5 του ν. 2251/1994).

 

 

Αν ποτέ σου χρειαστεί βέβαια, τύπωσε το link και δείξε το κι ας ψάξουν αυτοί να βρούνε που αναφέρεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με πήρε τηλέφωνο ένας υπάλληλος από το public απογευματινές ώρες μετά το e-mail που τους έστειλα χθες βράδυ για παράπονα ( δεν το περίμενα ομολογώ ).

 

Μου πρότεινε να το πάω εκεί, να το τσεκάρει απευθείας τεχνικός και να γίνει η αντικατάσταση. Αυτό που μου την έδωσε είναι πως το doa δήθεν τελειώνει σε 7 εμέρες από την ημερομηνία αγοράς. ΝΑΙ ΟΚ άλλα τι φταίω εγώ και ο κάθε πελάτης να χρεώνεται τις ημέρες κατά την αποστολή ( π.χ έκανα την παραγγελία Δευτέρα πρωί και Τρίτη απόγευμα ήταν σπίτι μου. Το doa θα έπρεπε να ισχύει μέχρι και την ημέρα που παίρνει κάποιος το πακέτο... δηλαδή εάν ο κούριερ καθυστερήσει 7 ημέρες, χάνεις όλο το doa; 

 

Όπως και να χει βρήκα κι άλλο πίξελ και η αντικατάσταση θα γίνει είτε με τον έυκολο τρόπο, είτε με τον δύσκολο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε κακώς μπήκες σε αυτή την διαδικασία με τεχνικούς LG και αναμονή. Από την στιγμή που είναι στο 7ήμερο την πακετάρεις, την πας στο μαγαζί και τους την δίνεις πίσω. Απλό είναι.

 

Προσοχή όταν αγοράζετε κάτι να κρατάτε το κουτί. (Ειδικά αν είναι κάτι ακριβό).

Για να μην πιάνουν χώρο τα κουτιά, εγώ τα "ξεμοντάρω", τα διπλώνω και τα βολεύω στο υπόγειο για να τα φάνε τα ποντίκια!  :-D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε κακώς μπήκες σε αυτή την διαδικασία με τεχνικούς LG και αναμονή. Από την στιγμή που είναι στο 7ήμερο την πακετάρεις, την πας στο μαγαζί και τους την δίνεις πίσω. Απλό είναι.

 

Προσοχή όταν αγοράζετε κάτι να κρατάτε το κουτί. (Ειδικά αν είναι κάτι ακριβό).

Για να μην πιάνουν χώρο τα κουτιά, εγώ τα "ξεμοντάρω", τα διπλώνω και τα βολεύω στο υπόγειο για να τα φάνε τα ποντίκια!  :-D

Παιδιά έγινε η αντικατάσταση από τα Public, όλα κομπλέ και μέχρι στιγμής τίποτα στην οθόνη. Ελπίζω να μην βγει κάτι μετά το 7ήμερο διότι εάν είναι για σέρβις δεν υπάρχει περίπτωση να μπω σε τέτοια αναμονή. Θα σας πω λεπτομέρειες σε περίπτωση που τύχει σε κάποιον να γνωρίζει 2 πράγματα που τα στέλνουν ύπουλα στους πελάτες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...