Προς το περιεχόμενο
Mankon7

αγορά επιγονατίδας

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά,

πριν τρία χρόνια έπαθα ολική ρήξη πρόσθιου χιαστού και μηνίσκου. Πλέον νιώθω μια χαρά και μετά από αρκετή γυμναστική σκέφτομαι να ξαναρχίσω το μπάσκετ. όμως θα ήθελα να αγοράσω μία επιγονατίδα για προφύλαξη. Έχετε να μου προτείνετε κάποια συγκεκριμένη γιατί υπάρχουν πολλών ειδών(ενιαία, με τρύπα) και έχω μπερδευτεί.

ευχαριστώ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καμία επιγονατίδα δεν προφυλάσσει τους χιαστούς και τους μηνίσκους σου από τραυματισμό, δυστυχώς...

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται πως πρώτα ρωτάς τον ορθοπεδικό σου, ο οποίος βέβαια κατα 90% θα σου πει να μην πάρεις καμία.

 

Η όλη ουσία είναι στην ορθή αποκατάσταση του γόνατος (σε αρχικό στάδιο) και μετά η σωστή γυμναστική ενδυνάμωση που θα κάνεις συστηματικά στο σώμα σου. Πρόσεξε τι λέω, στο σώμα σου, όχι μόνο το γόνατο που έπαθε τη ζημιά.

 

Οι επιγονατίδες (συγκεκριμένου είδους που δεν προορίζονται για αγωνιστικούς ρυθμούς) μπαίνουν προληπτικά στα πρώτα στάδια και προσφέρουν μια μικρού (όχι απόλυτου) βαθμού προστασία στο γόνατο. Την σωστή και μεγάλη προστασία την προσφέρεις εσύ με τους χαλαρούς ρυθμούς που θα μπαίνεις στις ασκήσεις και μετέπειτα στο μπάσκετ.

 

Δεν σου μιλάω ως ορθοπεδικός, γιατί δεν είμαι, αλλά ως παθών και μάλιστα δις. Η πρώτη φορά από την κλασική χαζομάρα που κάνουμε οι περισσότεροι από εμάς. Έκανα "τούμπανο" από ενδυνάμωση μόνο τα 2 μου γόνατα για 3-4 μήνες (συμπεριλαμβάνοντας και την αρχική αποκατάσταση σαν χρόνο) και έπαιζα μια χαρά, όχι στο 100%, αλλά ικανοποιητικά.

 

Ο κλασικός νεανικός ενθουσιασμός που "υπαγορεύει" την λογική "Τέλεια, από δω και πέρα, η γυμναστική μέσω του μπάσκετ θα είναι η συντήρηση μου, γιατί δεν μασάω, το 'χω!!" παράλληλα με τη απουσία σωστής γυμναστικής στο σώμα, οδήγησε στο να διαλύσω το μόσχευμα (φυσικό) μου στον πρόσθιο χιαστό και να ταλαιπωρηθεί εκ νέου ο έσω μηνίσκος...

 

Στα λέω όλα αυτά διότι πολύ εύκολα περνάνε αυτές οι σκέψεις από το μυαλό σου μόλις δεις τα πρώτα βήματα προόδου στο γόνατο. Τήρησε ευλαβικά τις οδηγίες του ορθοπεδικού, του φυσιοθεραπευτή και του μετέπειτα γυμναστή (αν δεν είναι ο ίδιος ο φυσιοθεραπευτής, η εσύ μόνος σου πια)

 

Επίσης, να σου πω δεν παίζω επαγγελματικά κάπου, μην σου φανούν οδηγίες για επαγγελματία αθλητή, είναι απλές οδηγίες για να επανέλθεις στο άθλημα που γουστάρεις. Απλά σε επαγγελματικό επίπεδο, όλα τα παραπάνω ισχύουν, απλά σε... μεγαλύτερο βαθμό  :-D , όπου σε συγκεκριμένες περιπτώσεις βάζουν και επιγονατίδες.

 

Το μπασκετάκι μου προσωπικά το χαίρομαι ξανά, σε αρκετά έντονους ρυθμούς με παρέα 2-3 ωρίτσες και όχι συχνά (38 χρόνων πια με λίγο χρόνο διαθέσιμο). Το χαίρομαι μάλιστα χωρίς κανένα πρόβλημα, αλλά και χωρίς πρόσθιο χιαστό!! Δεν ξαναέκανα επέμβαση.

 

Κάνοντας πλήρη αποκατάσταση και φουλ ενδυνάμωση σε όλο το κορμί και σταθερά συντηρώντας το κορμί μου κατάλαβα τη χαώδη διαφορά με την προηγούμενη κατάσταση μου (αλλά και αντίληψη), παίζοντας μια χαρά αλλά και κάνοντας ενίοτε και πιο βαριές εργασίες (πχ. μετακόμιση) με μυική πλήρη υποστήριξη στο αριστερό μου (ντάξει για πρόσθιο χιαστό μιλάω, τα κόκκαλα είναι στη θέση τους  B) ).

 

Το κούρασα και sorry φίλε μου, απλά επειδή σαν να είδα τον εαυτό μου διαβάζοντας το post σου, είπα να δώσω μερικές συμβουλές, σε περίπτωση που δεν τα ξέρεις ήδη.

 

Οπότε, απαντώντας (επιτέλους!) στο αρχικό σου ερώτημα:

 

Μην είσαι μπερδεμένος διότι

αν είσαι στο σωστό επίπεδο ετοιμότητας 

δεν είσαι επαγγελματίας αθλητής

και δεν την θέλεις για μόστρα (δε το λέω για σένα προσωπικά, αλλά υπάρχει και αυτή η κατηγορία)

 

δεν χρειάζεσαι καμία επιγονατίδα! οι επιγονατίδες πιο πολύ προσφέρουν ψυχολογική ασφάλεια/προστασία στο γόνατο μυαλό  παρά πραγματική στο γόνατο.

 

Αναμένουμε στο μέλλον φωτό με κάρφωμα από τις βολές αλά Dr J και Jordan  :-D

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως λενε οι παραπανω. δεν χρειαζεται η επιγονατιδα αν εχει γίνει σωστή αποκατασταση και ενδυναμωση. Οι επεμβασεις χιαστου ειναι πλεον μια συνηθισμένη και απλη διαδικασια. Το ολο ζουμι ειναι στην σωστη αποκατασταση. Πιο πολυ ψυχολογικο ειναι η επιγοντιδα. Εγω δεν εβαλα ποτε, ασε που ενοχλει κιολας. Αλλα στην αποκαστασταση, φυσικοθεραπειες, βαρη, τρέξιμο, πλαγια βήματα, επιταχυνσεις ημουν πολυ συνεπης και το γονατο είναι σαν να μην επαθα ποτε αυτον τον τραυματισμό.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης

Ως παλιός βολεϊμπολίστας νομίζω ότι οι επιγονατίδες στο μπάσκετ πέρα από το ότι δεν προσφέρουν καμία βοήθεια, δεν θα σε βολέψουν κιόλας. Στο βόλεϊ τις χρησιμοποιούμε γιατί έχουμε πολλές πτώσεις στο παρκέ και δεν περπατάμε και τόσο πολύ. Στο μπάσκετ αντιθέτως όλη την ώρα τρέχεις πάνω κάτω κι ένα μαξιλάρι που είναι εφαρμοστά πάνω στο γόνατο θα σου προκαλεί δυσφορία. Οπότε αν καθαρά για ψυχολογικούς λόγους θες να πάρεις μία πάρε αυτές με την τρύπα μπροστά ώστε να έχεις μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.