Προς το περιεχόμενο

Toyota IQ 1,4D


vrwmiaris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 (διάβαζα στό internet κ προσπαθώ νά τό βρώ)

υπάρχει πολύ μεγάλο ενδεχόμενο λόγω πολλών ρύπων - καυσαερίων κλπ νά απαγορευτούν

τά οχήματα diesel νά κυκλοφορούν σέ ευρωπαικές πρωτεύουσες σέ 2-3 χρόνια ...

οπότε λογικά θά ακολουθήσει κ χώρα μας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(διάβαζα στό internet κ προσπαθώ νά τό βρώ)

υπάρχει πολύ μεγάλο ενδεχόμενο λόγω πολλών ρύπων - καυσαερίων κλπ νά απαγορευτούν

τά οχήματα diesel νά κυκλοφορούν σέ ευρωπαικές πρωτεύουσες σέ 2-3 χρόνια ...

οπότε λογικά θά ακολουθήσει κ χώρα μας...

Και τι θα γίνει με Τ υπάρχον οχήματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://fortune.com/2016/10/07/volkswagen-audi-recall/

 

Που να βάλουμε και σπασμενους κινητήρες μέσα, κιβώτια που πεθαίνουν, παράθυρα που πέφτουν.

Τώρα αν σου έλεγα ότι με βάσει παγκοσμίως αποδεκτά στατιστικά στοιχεία, αρκετά μοντέλα της ΤΟΥΟΤΑ είναι αντίστοιχα ή και λιγότερο αξιόπιστα απο αυτά με τους σπασμένους κινητήρες, τα κιβώτια που πεθαίνουν ή τα παράθυρα που πέφτουν ή άλλους Ιάπωνες κατασκευαστές (βλ. MAZDA, HONDA), μάλλον δεν θα σε έπειθα γιατί δεν σε ενδιαφέρει, το πιθανότερο, οποιαδήποτε άλλη άποψη.

 

Το μη χείρον βέλτιστον, αποτελεί "παρηγοριά" και μόνο.

 

Οπως και ο μονόφθαλμος είναι προτιμητέος του τυφλού, αλλά δεν παύει να παραμένει μονόφθαμος.

 

Προσωπικά την "τυφλή" υποστήριξη σε μάρκα που κατέχω, την θεωρώ απλή ανάγκη επιβεβαίωσης της επιλογής μου.

Και τι θα γίνει με Τ υπάρχον οχήματα;

Στη χώρα του παραλόγου, δυστυχώς, όλα να τα περιμένεις .......

 

Τόσα δείγματα έχουν δοθεί έως σήμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα αν σου έλεγα ότι με βάσει παγκοσμίως αποδεκτά στατιστικά στοιχεία, αρκετά μοντέλα της ΤΟΥΟΤΑ είναι αντίστοιχα ή και λιγότερο αξιόπιστα απο αυτά με τους σπασμένους κινητήρες, τα κιβώτια που πεθαίνουν ή τα παράθυρα που πέφτουν ή άλλους Ιάπωνες κατασκευαστές (βλ. MAZDA, HONDA), μάλλον δεν θα σε έπειθα γιατί δεν σε ενδιαφέρει, το πιθανότερο, οποιαδήποτε άλλη άποψη.

 

Το μη χείρον βέλτιστον, αποτελεί "παρηγοριά" και μόνο.

 

Οπως και ο μονόφθαλμος είναι προτιμητέος του τυφλού, αλλά δεν παύει να παραμένει μονόφθαμος.

 

Προσωπικά την "τυφλή" υποστήριξη σε μάρκα που κατέχω, την θεωρώ απλή ανάγκη επιβεβαίωσης της επιλογής μου.

 

Στη χώρα του παραλόγου, δυστυχώς, όλα να τα περιμένεις .......

 

Τόσα δείγματα έχουν δοθεί έως σήμερα.

Σωστό κ αυτό. Έχεις στοιχεία ότι τα ιαπωνικά βγάζουν τα ίδια προβλήματα με τα ευρωπαϊκά μήπως; είμαι περίεργος να το δω αυτό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(διάβαζα στό internet κ προσπαθώ νά τό βρώ)

υπάρχει πολύ μεγάλο ενδεχόμενο λόγω πολλών ρύπων - καυσαερίων κλπ νά απαγορευτούν

τά οχήματα diesel νά κυκλοφορούν σέ ευρωπαικές πρωτεύουσες σέ 2-3 χρόνια ...

οπότε λογικά θά ακολουθήσει κ χώρα μας...

Ε καλά, συνηθισμένοι είμαστε! Τόσα χρόνια απαγορευμένα δεν ήταν εδώ; :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστό κ αυτό. Έχεις στοιχεία ότι τα ιαπωνικά βγάζουν τα ίδια προβλήματα με τα ευρωπαϊκά μήπως; είμαι περίεργος να το δω αυτό...

Οποιος έχει θητεύσει στο Industry, ασφαλώς και έχει ιδιαίτερα αναλυτικά στοιχεία γιατί αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς του.

 

Να τα κοινοποιήσω είναι ιδιαίτερα δύσκολο, καθώς θεωρούνται εμπιστευτικά.

 

Αν σε ενδιαφέρει όμως κάτι συγκεκριμμένο, μου το ζητάς με ΠΜ.

 

 

Ε καλά, συνηθισμένοι είμαστε! Τόσα χρόνια απαγορευμένα δεν ήταν εδώ; :)

Τα "φιρμάνια" Αλεξιάδη περί δίκαιου υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας είναι ιδιαιτέρως "φρέσκα" για να τα έχουμε ήδη ξεχάσει.

 

Πάντως το "ψαλίδισμα" των ρύπων στα 80 δεν το έχουν "ξεχάσει", απλά δεν το "πέρασαν" στη παρούσα φάση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα αν σου έλεγα ότι με βάσει παγκοσμίως αποδεκτά στατιστικά στοιχεία, αρκετά μοντέλα της ΤΟΥΟΤΑ είναι αντίστοιχα ή και λιγότερο αξιόπιστα απο αυτά με τους σπασμένους κινητήρες, τα κιβώτια που πεθαίνουν ή τα παράθυρα που πέφτουν ή άλλους Ιάπωνες κατασκευαστές (βλ. MAZDA, HONDA), μάλλον δεν θα σε έπειθα γιατί δεν σε ενδιαφέρει, το πιθανότερο, οποιαδήποτε άλλη άποψη.

 

Το μη χείρον βέλτιστον, αποτελεί "παρηγοριά" και μόνο.

 

Οπως και ο μονόφθαλμος είναι προτιμητέος του τυφλού, αλλά δεν παύει να παραμένει μονόφθαμος.

 

Προσωπικά την "τυφλή" υποστήριξη σε μάρκα που κατέχω, την θεωρώ απλή ανάγκη επιβεβαίωσης της επιλογής μου.

 

Στη χώρα του παραλόγου, δυστυχώς, όλα να τα περιμένεις .......

 

Τόσα δείγματα έχουν δοθεί έως σήμερα.

 

Ότι να ναι λοιπόν.

Θα με ενδιέφερε να μάθω τη λογική με την οποία κατέληξες στα συμπεράσματα αυτά.

Αν είδες άλλος ξεκίνησε με ανακλήσεις. Εγώ απλά έβαλα ακόμα ένα παράδειγμα.

Άλλωστε εγώ ένα αυτοκίνητο έχω διαλέξει μέχρι τώρα και ήταν ιταλικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι να ναι λοιπόν.

Θα με ενδιέφερε να μάθω τη λογική με την οποία κατέληξες στα συμπεράσματα αυτά.

Αν είδες άλλος ξεκίνησε με ανακλήσεις. Εγώ απλά έβαλα ακόμα ένα παράδειγμα.

Άλλωστε εγώ ένα αυτοκίνητο έχω διαλέξει μέχρι τώρα και ήταν ιταλικό.

Και επειδή κάποιο μέλος ανέφερε τις ανακλήσεις του IQ, που προφανώς ενδιαφέρει ως πληροφορία τον ενδιαφερόμενο, σκέφτηκες δεν γράφω και εγώ κάτι σχετικό μεν για άλλη μάρκα δε, ντόρος να γίνεται?

 

Εξ' άλλου γιατί θεωρείς ότι η τοποθέτησή μου αφορά εσένα και δεν είναι γενική? Αν είχες διαβάσει και τη πρώτη μου απάντηση θα ήταν ξεκάθαρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενική απάντηση με quote εμένα και στο δεύτερο πρόσωπο.

Μάλιστα... Ξεκάθαρα!

Ο λόγος που τα έγραψα είναι απλός και φανερός. Αν είχες διαβάσει καλύτερα θα ήταν ξεκάθαρος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...