Προς το περιεχόμενο
Hal9000

Η NASA ανακοινώνει επίσημα ότι το EM Drive λειτουργεί

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Από το 1999, ένα σύστημα πρόωσης με την ονομασία Em Drive ακροβατεί μεταξύ μιας μεγαλειώδους φάρσας ή μιας επαναστατικής εφεύρεσης, με τους ισχυρισμούς του εφευρέτη της, Roger Shawyer, να αντιμετωπίζονται με σκεπτικισμό.

Όμως από σήμερα ο κόσμος έχει μια πολύ καλύτερη εικόνα για το Em Drive και τις δυνατότητές του από τη στιγμή που η ίδια η NASA στις δοκιμές που πραγματοποίησε, δημοσίευσε αναλυτική αναφορά με τα ευρήματά της στα οποία δηλώνει ότι το EM Drive δουλεύει κανονικά . Το EmDrive είναι στην ουσία ένας επαναστατικός κινητήρας που δε χρειάζεται καύσιμα για να λειτουργήσει και να δημιουργήσει ώση αφού βασίζεται σε μικροκύματα, των οποίων η παραγωγή μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω της ηλεκτρικής ενέργειας. Από την πρώτη στιγμή που ο Βρετανός Roger Shawyer ανακοίνωσε την κατασκευή του κινητήρα του, αντιμετωπίστηκε επιθετικά αφού η δημιουργία του έρχεται σε αντίθεση με την τρέχουσα κατανόηση που έχουμε των νόμων της φυσικής και συγκεκριμένα του τρίτου νόμου του Νεύτωνα που αναφέρει ότι "Όταν ένα σώμα ασκεί δύναμη σ' ένα άλλο σώμα (δράση), τότε και το δεύτερο σώμα ασκεί δύναμη ίσου μέτρου και αντίθετης κατεύθυνσης στο πρώτο (αντίδραση)".

 

Κάτι τέτοιο με τα μέχρι σήμερα δεδομένα θεωρείται «αδύνατο» όμως μια ομάδα Κινέζων επιστημόνων το 2009 επιβεβαίωσε τους ισχυρισμούς του Shawyer δημιουργώντας έναν παρόμοιο κινητήρα, με τη NASA να προχωρά και αυτή στην ίδια κίνηση 7 χρόνια μετά. Η έρευνα της NASA που είναι δημόσια διαθέσιμη, κάνει λόγο για δημιουργία 1.2 millinewton ώσης στο κβαντικό κενό στις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν, ένας αριθμός που είναι σημαντικά χαμηλότερος από την αρχική πρόβλεψη και τις υπάρχουσες λύσεις, με την ομάδα όμως να επισημάνει ότι σκοπός της ήταν η απόδειξη λειτουργίας και όχι η βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων. Αν και η NASA έχει μια θεωρία για το πως πραγματικά μπορεί να λειτουργεί το EM Drive, εντούτοις τα πράγματα γίνονται θολά όταν η θεωρία συγκρούεται με τους νόμους της φυσικής.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Θεωρητικά πάντως, όπως αναφέρουν οι υπολογισμοί του Shawyer, ένας τέτοιος κινητήρας μπορεί να μας πάει στον Άρη σε μόλις 70 ημέρες εξαιτίας της αποδοτικότητάς του. Μετά και από τις τελευταίες εξελίξεις, οι δοκιμές θα συνεχιστούν ενώ το EM Drive θα ταξιδέψει στο διάστημα όπου και θα πραγματοποιηθούν νέες δοκιμές.

 

Link.png Site: ScienceAlert
Link.png Site: Forbes

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν διαβάζω κάτι τέτοια, τότε καταλαβάινω ότι η επιστήμη έχει να μας χαρίσει ακόμη πολύ από την "μαγεία" της!

  • Like 25

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τα άλλα η εφεύρεση του δικού μας επιστήμονα (δεν τον θυμάμαι τώρα αντιμετωπίστηκε επιθετικά και με χλεύη επειδή λέει ότι αντιβαίνει στους νόμους της θερμοδυναμικής.Τώρα φάτε τεχνολογία που αντιβαίνει στους νόμους της φυσικής.(Προφανώς Hal9000  η παράθεση είναι αφορμή για να γράψω αυτό που ήθελα και όχι ότι διαφωνώ κάπου με το άρθρο σου.)

  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα να βλεπω τα σχολια και τις αναλυσεις απο ειδικους.

 

εγω περιμενω να εξηγησει κανεις με απλα λογάκια τι φαση

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^Δεν θα δεις γιατί όλοι όσοι λέγαμε και υποστηρίζαμε ότι η εφεύρεση του δικού μας επιστήμονα δούλευε μια χαρά ότι κανένας φυσικός όταν παρουσίασε την συσκευή του δημόσια στην τηλεόραση δεν τον έκραξε, όταν ο ίδιος ο υπουργός άμυνας είπε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο η συσκευή του να τοποθετηθεί στα πλοία μας μας έβγαζαν όλους τρελούς, και μιλούσαν απαξιωτικά. Τεσπα  για να μην είμαστε άλλο off topic έχουμε να δούμε πολλά τεχνολογικά θαύματα που θα ανατρέπουν τους νόμους της υπάρχουσας φυσικής.Το μέλλον θα είναι συναρπαστικό.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήταν για χρόνια σε limbo η πειραματική επιβεβαίωση μέσω peer review και προσωπικά δεν πίστευα ότι είναι τίποτα άλλο εκτός από λάθος μέτρησης(αν και ήλπιζα φυσικά σε μια νέα τεχνολογία όπως όλοι μας πιστεύω).

 

 

"If the vacuum is indeed mutable and degradable as was explored, then it might be possible to do/extract work on/from the vacuum, and thereby be possible to push off of the quantum vacuum and preserve the laws of conservation of energy and conservation of momentum. It is proposed that the tapered RF test article pushes off of quantum vacuum fluctuations, and the thruster generates a volumetric body force and moves in one direction while a wake is established in the quantum vacuum that moves in the other direction."

 

Από το paper.Μάλλον είναι θέμα κβαντικού κενού και πρέπει να αλλάξει η εκεί θεωρία. Εφόσον επιβεβαιωθεί και σε πειράματα στο (πραγματικό,όσο και εάν είναι αυτό σωστό ;;; ) κενό σε LEO.

 

 

Από το 1999, ένα σύστημα πρόωσης με την ονομασία Em Drive ακροβατεί μεταξύ μιας μεγαλειώδους φάρσας ή μιας επαναστατικής εφεύρεσης, με τους ισχυρισμούς του εφευρέτη της, Roger Shawyer, να αντιμετωπίζονται με σκεπτικισμό.

Όμως από σήμερα ο κόσμος έχει μια πολύ καλύτερη εικόνα για το Em Drive και τις δυνατότητές του από τη στιγμή που η ίδια η NASA στις δοκιμές που πραγματοποίησε, δημοσίευσε αναλυτική αναφορά με τα ευρήματά της στα οποία δηλώνει ότι το EM Drive δουλεύει κανονικά . Το EmDrive είναι στην ουσία ένας επαναστατικός κινητήρας που δε χρειάζεται καύσιμα για να λειτουργήσει και να δημιουργήσει ώση αφού βασίζεται σε μικροκύματα, των οποίων η παραγωγή μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω της ηλεκτρικής ενέργειας. Από την πρώτη στιγμή που ο Βρετανός Roger Shawyer ανακοίνωσε την κατασκευή του κινητήρα του, αντιμετωπίστηκε επιθετικά αφού η δημιουργία του έρχεται σε αντίθεση με την τρέχουσα κατανόηση που έχουμε των νόμων της φυσικής και συγκεκριμένα του τρίτου νόμου του Νεύτωνα που αναφέρει ότι "Όταν ένα σώμα ασκεί δύναμη σ' ένα άλλο σώμα (δράση), τότε και το δεύτερο σώμα ασκεί δύναμη ίσου μέτρου και αντίθετης κατεύθυνσης στο πρώτο (αντίδραση)".

 

Κάτι τέτοιο με τα μέχρι σήμερα δεδομένα θεωρείται «αδύνατο» όμως μια ομάδα Κινέζων επιστημόνων το 2009 επιβεβαίωσε τους ισχυρισμούς του Shawyer δημιουργώντας έναν παρόμοιο κινητήρα, με τη NASA να προχωρά και αυτή στην ίδια κίνηση 7 χρόνια μετά. Η έρευνα της NASA που είναι δημόσια διαθέσιμη, κάνει λόγο για δημιουργία 1.2 millinewton ώσης στο κβαντικό κενό στις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν, ένας αριθμός που είναι σημαντικά χαμηλότερος από την αρχική πρόβλεψη και τις υπάρχουσες λύσεις, με την ομάδα όμως να επισημάνει ότι σκοπός της ήταν η απόδειξη λειτουργίας και όχι η βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων. Αν και η NASA έχει μια θεωρία για το πως πραγματικά μπορεί να λειτουργεί το EM Drive, εντούτοις τα πράγματα γίνονται θολά όταν η θεωρία συγκρούεται με τους νόμους της φυσικής[...]

Είναι λάθος έκφραση.Οι νόμοι της Φύσης είναι υπαρκτοί και δεν αλλάζουν,αυτό που περιγράφουν είναι κάτι που δεν εξηγείται με την σημερινή κατανόηση της πραγματικότητας από την Ανθρωπότητα,όχι ότι κατέρριψε τους νόμους της Φυσικής.

 

 

Κατά τα άλλα η εφεύρεση του δικού μας επιστήμονα (δεν τον θυμάμαι τώρα αντιμετωπίστηκε επιθετικά και με χλεύη επειδή λέει ότι αντιβαίνει στους νόμους της θερμοδυναμικής.Τώρα φάτε τεχνολογία που αντιβαίνει στους νόμους της φυσικής.(Προφανώς Hal9000  η παράθεση είναι αφορμή για να γράψω αυτό που ήθελα και όχι ότι διαφωνώ κάπου με το άρθρο σου.)

Τι γράφεις βρε φίλε;

Εδώ μιλάμε για peer reviewed paper μιας πειραματικής διάταξης, όχι για μια Ζουγκλοσυσκευή...

  • Like 22

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήταν για χρόνια σε limbo η πειραματική επιβεβαίωση μέσω peer review και προσωπικά δεν πίστευα ότι είναι τίποτα άλλο εκτός από λάθος μέτρησης(αν και ήλπιζα φυσικά σε μια νέα τεχνολογία όπως όλοι μας πιστεύω).

 

Από το paper.Μάλλον είναι θέμα κβαντικού κενού και πρέπει να αλλάξει η εκεί θεωρία. Εφόσον επιβεβαιωθεί και σε πειράματα στο (πραγματικό,όσο και εάν είναι αυτό σωστό ;;; ) κενό σε LEO.

 

 

Είναι λάθος έκφραση.Οι νόμοι της Φύσης είναι υπαρκτοί και δεν αλλάζουν,αυτό που περιγράφουν είναι κάτι που δεν εξηγείται με την σημερινή κατανόηση της πραγματικότητας από την Ανθρωπότητα,όχι ότι κατέρριψε τους νόμους της Φυσικής.

 

 

Τι γράφεις βρε φίλε;

Εδώ μιλάμε για peer reviewed paper μιας πειραματικής διάταξης, όχι για μια Ζουγκλοσυσκευή...

Ζουγκλοσυσκευή ε ;Είδες πουθενά κανέναν φυσικό να λέει επίσημα ότι η ζουγκλοσυσκευή δεν δουλεύει;Ή η πολιτεία που θέλει να χρηματοδοτήσει την έρευνα για την ζουγκλοσυσκευή δεν έκανε το αυτονόητο να ρωτήσει την επιστημονική κοινότητα αν μπορεί η ζουγκλοσυσκευή να δουλέψει;Ξέρω πονάει όταν είσαι τόσο φανατικά αρνητικός σε εφευρέσεις που νομίζεις  ότι δεν δουλεύουν με τους υπάρχοντες νόμους της φυσικής να έρχεται και να σου ανατρέπει όλη την θεωρία μία ακόμα που δεν υπακούει σε θεμελιώδη νόμο της φυσικής.Δεν πειράζει κουράγιο, τα κολλήματα όταν καταρρίπτονται κάνουν χρόνια να ξεπεραστούν.

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέτρος Ζωγράφου ονομάζεται αν δεν κάνω λάθος ο Έλληνας στον οποίο αναφέρεστε. Φυσικά και δεν πρόκειται να τύχει αξιοποίησης η εφεύρεση του από το ελληνικό κράτος γιατί κάτι τέτοιο αντιβαίνει στην κερδοσκοπία των "αγορών" μέσω της Τρόικα (συγγνώμη θεσμούς εννοούσα) και των αδερφ(οκτον)ών μας Ευρωπαίων.

  • Like 6

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι είναι παιδιά κι εγώ έχω εγκαταστήσει έναν flux capacitor στο Χιουντάι μου, που μου επιτρέπει να ταξιδεύω στο χρόνο χρησιμοποιώντας μπανανόφλουδες για καύσιμο και κανένας φυσικός δεν μπήκε στον κόπο...ε δεν τόλμησε να με διαψεύσει. Με φάγανε τα συμφέροντα, η τρόικα και η μαφία που δεν γουστάρει τον Αλέφαντο...

  • Like 18

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένας δεν είναι αρκετά ειδικός στο Insomnia για να εξηγήσει την υπόθεση που έχουν για το πώς λειτουργεί αυτό το μηχάνημα. Εκτός κι αν έχει κάποιος phd πάνω σε κβατομηχανική και θεωρία χορδών :P

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι είναι παιδιά κι εγώ έχω εγκαταστήσει έναν flux capacitor στο Χιουντάι μου, που μου επιτρέπει να ταξιδεύω στο χρόνο χρησιμοποιώντας μπανανόφλουδες για καύσιμο και κανένας φυσικός δεν μπήκε στον κόπο...ε δεν τόλμησε να με διαψεύσει. Με φάγανε τα συμφέροντα, η τρόικα και η μαφία που δεν γουστάρει τον Αλέφαντο...

Σύμφωνοι αλλά μία ερώτηση πριν από όλα.O em drive κάνει κουρελόχαρτο τον νόμο περί δράσης αντίδρασης; Αν ναι δεν περιγράφω άλλο.Ευχαριστώ. :lol:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης

Δεν ξερω περι τινος προκειτε αλλα στο μικροκοσμο δεν ισχυουν απαραιτητα οι νομοι του νευτωνα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω περι τινος προκειτε αλλα στο μικροκοσμο δεν ισχυουν απαραιτητα οι νομοι του νευτωνα

Εχμ ναι έχεις δίκιο το πρόβλημα όμως που τους κούφανε όλους είναι ότι ο κινητήρας θα δουλεύει στον μεγάκοσμο και θα ανατρέπει τους νόμους του Νεύτωνα και σε αυτόν όταν κατασκευαστεί.Π.χ στο μικρόκοσμο τα σωματίδια μπορεί να περάσουν μέσα από έναν τοίχο ενώ αν μαζέψεις εσύ φόρα και πέσεις πάνω σε έναν τοίχο θα σπάσεις τα μούτρα σου.Αν εφαρμοστεί και στον μεγάκοσμο με κάποια τεχνολογία στο μέλλον να μαζεύεις φόρα και να πέφτεις πάνω σ έναν τοίχο και να τον διαπερνάς με κάποια τεχνολογία όπου προς το παρόν δεν έχουμε πρόσβαση θα μιλάμε για ακόμα μία κατάρριψη του νόμου του Νεύτωνα όπως και στην περίπτωση του em drive

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.