Προς το περιεχόμενο

H Apple θα επιδιορθώσει το Touch Disease στο iPhone 6 Plus με 149 δολάρια


Panos1221

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μ'αρέσει που έχει και προυποθέσεις να μην είναι ραγισμένο.

 

Απορώ πληρώνεις 800€ για ""ποιοτικό"" προϊόν ενώ στην πορεία βγαίνει ελαττωματικό - με ποια λογική να υποστηρίξεις τέτοια εταιρία ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 192
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ετσι για αλλη μια φορα η Apple εξινε ξεφτιλα. Ευτυχως που αλλαξα στρατοπεδο. Καλιο αργα παρα ποτε...

 

Κάπως έτσι βγαίνει και ο ορισμός του fanboy. Από αυτούς που θεωρούν ότι ανήκουν σε στρατόπεδα. Άντε και καλός πολίτης εύχομαι...

 

Πρώτος και ο άλλος φαντάρος (που τον κατηγορούμε ότι τρολλάρει) να κάνει like!  :-D

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορώ πληρώνεις 800€ για ""ποιοτικό"" προϊόν ενώ στην πορεία βγαίνει ελαττωματικό - με ποια λογική να υποστηρίξεις τέτοια εταιρία ???

Έλα γιατί το έχεσες, με την ίδια λογική που εσύ έχεις Samsung κινητό και μάλιστα στην υπογραφή σου γράφεις ότι έχεις στην κατοχή σου το χειρότερο Smartphone που έβγαλε η Samsung στα χρονικά. Δεν αντιλέγω ότι είναι ξεφτυλίκι τα λεφτά που ζητάνε αλλά μην τα ισοπεδώνεις όλα. Μια χαρά ποιοτικά είναι, δεν είναι η μοναδική εταιρία της οποίας κάποιες παρτίδες βγήκαν ελαττωματικές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

αν τη παίρνει σε τιμή κινεζιάς και όχι designed in california αλλά κινεζιά τουλάχιστον δε πληρώνει φύκια 

 

Δεν σας βλέπω να απαντάτε όμως, πράγμα που σημαίνει πως αναγνωρίζετε κι εσείς την ...πατάτα που αγοράσατε! :P

 

Απορώ πληρώνεις 800€ για ""ποιοτικό"" προϊόν ενώ στην πορεία βγαίνει ελαττωματικό - με ποια λογική να υποστηρίξεις τέτοια εταιρία ???

 

Όταν πέσεις σε ελαττωματική συσκευή, το πρόβλημα θα εμφανιστεί σίγουρα μέσα στον πρώτο χρόνο που θα την έχεις και προφανώς θα σου γίνει επισκευή ή αντικατάσταση εντός της εγγύησης. Αν έλεγε πως είναι δωρεάν για όλους, θα έτρεχαν μαζικά όλοι ακόμη και αυτοί που σακάτεψαν τις συσκευές τους και θα ζητούσαν δωρεάν επισκευές. Άλλο πρόβλημα που παρουσιάστηκε σε ορισμένες μπαταρίες, στις αντικαθιστά δωρεάν μιας και δεν συνδέεται με πτώσεις κλπ. Το ότι κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε, είναι και λίγο αστείο μερικές φορές! :P

 

PS: Βρες μου μια άλλη εταιρεία που θα πας μετά τη λήξη της εγγύησης και θα πεις "χάλασε η οθόνη" και πες μας μετά τι θα σου απαντήσουν... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε, είναι και λίγο αστείο μερικές φορές! :P

 

 

Είμαι σίγουρος ότι όντως δεν καταλαβαίνουν. Ή μάλλον δεν θέλουν καν να καταλάβουν.

 

Ανάθεμα με αν οι 8 στους 10 που τρολλάρουν, μπαίνουν καν στον κόπο να διαβάσουν και το άρθρο πέρα από τον τίτλο και μετά να βγάλουν συμπέρασμα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

PS: Βρες μου μια άλλη εταιρεία που θα πας μετά τη λήξη της εγγύησης και θα πεις "χάλασε η οθόνη" και πες μας μετά τι θα σου απαντήσουν... 

150 ευρώ κύριε, θα σου απαντήσουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Είμαι σίγουρος ότι όντως δεν καταλαβαίνουν. Ή μάλλον δεν θέλουν καν να καταλάβουν.

 

Ανάθεμα με αν οι 8 στους 10 που τρολλάρουν, μπαίνουν καν στον κόπο να διαβάσουν και το άρθρο πέρα από τον τίτλο και μετά να βγάλουν συμπέρασμα.

 

Μα αν κάθε φορά διάβαζαν ολόκληρα τα κείμενα (είτε από την πηγή είτε άλλων χρηστών), θα είχαμε το 1/10 των απαντήσεων...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν σας βλέπω να απαντάτε όμως, πράγμα που σημαίνει πως αναγνωρίζετε κι εσείς την ...πατάτα που αγοράσατε! :P

 

 

 

 

εγώ made in korea αγοράζω  και άγιος ο θεός, αλλά τουλάχιστον εξοικονομώ €€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν πέσεις σε ελαττωματική συσκευή, το πρόβλημα θα εμφανιστεί σίγουρα μέσα στον πρώτο χρόνο που θα την έχεις και προφανώς θα σου γίνει επισκευή ή αντικατάσταση εντός της εγγύησης. Αν έλεγε πως είναι δωρεάν για όλους, θα έτρεχαν μαζικά όλοι ακόμη και αυτοί που σακάτεψαν τις συσκευές τους και θα ζητούσαν δωρεάν επισκευές. Άλλο πρόβλημα που παρουσιάστηκε σε ορισμένες μπαταρίες, στις αντικαθιστά δωρεάν μιας και δεν συνδέεται με πτώσεις κλπ. Το ότι κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε, είναι και λίγο αστείο μερικές φορές! :P

 

PS: Βρες μου μια άλλη εταιρεία που θα πας μετά τη λήξη της εγγύησης και θα πεις "χάλασε η οθόνη" και πες μας μετά τι θα σου απαντήσουν... 

 

To S3 το έχω πάρει μεταχειρισμένο τον Αύγουστο του 2014 και μέχρι τώρα δεν έχει πάθει απολύτως τίποτα - επίσης αν πάθει κάτι η μπαταρία πολύ απλά αγοράζω καινούργια με 25€ και απλά την αλλάζω γιατί είναι αποσπώμενη οπότε δεν θα κάτσω να το πάω για σέρβις μόνο και μόνο για την μπαταρία !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα αν κάθε φορά διάβαζαν ολόκληρα τα κείμενα (είτε από την πηγή είτε άλλων χρηστών), θα είχαμε το 1/10 των απαντήσεων...

 

Υπάρχουν όμως και κείμενα που τα... ξεκοκκαλίζουν.

 

Εάν πρόκειται για άρθρο που αφορά πρόβλημα άλλης εταιρίας το διαβάζουν από 5 φορές για να βγάλουν το πόρισμα ότι η εταιρία έπεσε τελικά θύμα των Αμερικάνων καταναλωτών-αρπαχτικών ή ότι έγινε σαμποτάζ στα εργοστάσια παραγωγής από πληρωμένους CEO.

 

 

Εκεί η φαντασία οργιάζει!  ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μία μικρή διόρθωση, Fun = διασκέδαση, Fan - Fanatic = Φανατικός :)

 

 

Fixed (αν και είναι διασκεδαστικοι , οποτε βγαζει και με την πρωτη συνταξη νοημα :P )

 

Χριστέ μου! Περίμενα ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ να δω (=κάνω) αυτή τη συζήτηση κάπου στο forum. Τελικά όντως στο ίντερντετ δεν είσαι ποτέ μόνος.

 

"Θέλετε να γίνουμε φίλοι;"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βρεεε καλα κανουν ,εκει στο ψαχνο λεμε

 

δεν βλεπεις εδω πεσανε να τους δικαιολογησουν 

 

μιλαμε για καταναλωτικη συνειδηση υπο του μηδενος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν όμως και κείμενα που τα... ξεκοκκαλίζουν.

 

Εάν πρόκειται για άρθρο που αφορά πρόβλημα άλλης εταιρίας το διαβάζουν από 5 φορές για να βγάλουν το πόρισμα ότι η εταιρία έπεσε τελικά θύμα των Αμερικάνων καταναλωτών-αρπαχτικών ή ότι έγινε σαμποτάζ στα εργοστάσια παραγωγής από πληρωμένους CEO.

 

 

Εκεί η φαντασία οργιάζει! ;)

Ούτε ένας δεν το κάνει αυτό, εκτός αν εννοείς τα πολύ λιγοστά Samsung fanboys

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...