Προς το περιεχόμενο

H Apple θα επιδιορθώσει το Touch Disease στο iPhone 6 Plus με 149 δολάρια


Panos1221

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 192
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έλα γιατί το έχεσες, με την ίδια λογική που εσύ έχεις Samsung κινητό και μάλιστα στην υπογραφή σου γράφεις ότι έχεις στην κατοχή σου το χειρότερο Smartphone που έβγαλε η Samsung στα χρονικά. Δεν αντιλέγω ότι είναι ξεφτυλίκι τα λεφτά που ζητάνε αλλά μην τα ισοπεδώνεις όλα. Μια χαρά ποιοτικά είναι, δεν είναι η μοναδική εταιρία της οποίας κάποιες παρτίδες βγήκαν ελαττωματικές.

 

Η Apple δεν θα έπρεπε όμως από την στιγμή που έχει μεγάλο όνομα και εφόσον έχει βγάλει 10 μοντέλα iPhone !!

Οι άλλες εταιρίες έχουν βγάλει 1000 μοντέλα οπότε δικαιολογείται !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

150?? Τόσο κάνει ένα καινούριο γρήγορο κινέζικο android με καλύτερα χαρακτηριστικά από το iphone...!

Ναι λογικα αν ο επεξεργαστης εχει πιο πολλα GHz θα ειναι πιο γρηγορο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

PS: Βρες μου μια άλλη εταιρεία που θα πας μετά τη λήξη της εγγύησης και θα πεις "χάλασε η οθόνη" και πες μας μετά τι θα σου απαντήσουν... 

Ναι, μάλλον δεν με έπιασες οπότε μάλλον θα αποσύρεις το λαικ μετά από αυτό.

Απάντησα το αυτονόητο, ότι συσκευή εκτός εγγύησης κοστίζει πραγματικά λεφτά. Και η είδηση αφορά το λεγάμενο touch disease που η Apple ποτέ δεν αναγνώρισε παρ'ότι έκατσαν μαζικές ίδιες βλάβες. Το να λέει πρόγραμμα επισκευής touch disease και να χρεώνει 150€ είναι σαν να μην το είπε ποτέ ή ότι αυτό το πρόγραμμα είναι τελείως εικονικό, ή ότι είμαι εντελώς στόκος και δεν καταλαβαίνω λόγο ύπαρξης αυτής της ανακοίνωσης.

 

Το 2ο πρόβλημα που διαπιστώνω διαβάζοντας το άρθρο, αναφέρεται σαν προυπόθεση να μην έχει ρωγμές η οθόνη. Εάν το πρόβλημα είναι η οθόνη αφής, και δεδομένου ότι δεν υπάρχει εγγύηση, για ποιόν λόγο ανακοινώνεται "πρόγραμμα" αντικατάστασης οθόνης από την στιγμή που είναι δεδομένη η χρέωση σε αυτές τις περιπτώσεις; Επίσης γιατί ένας Apple user να χαρεί με αυτό ενώ υπάρχουν τα εξωτερικά services τα οποία μπορούν να κάνουν την ίδια δουλειά με την σχεδόν μισή τιμή (και γνήσια ανταλλακτικά); Και επιμένω στο γιατί να γίνει είδηση κάτι το οποίο συμβαίνει καθημερινά (αλλαγή οθόνης με κόστος).

 

Η απάντηση που θα πρέπει να λάβω θα είναι διότι η αντικατάσταση οθόνης κοστίζει (κακώς) πολύ παραπάνω σε εξουσιοδοτημένο service της Apple και κάνουν "έκπτωση"; Γιατί αν είναι αυτή η απάντηση τότε ναι, αρμέγουν, και αρμέγουν ακόμα χειρότερα αν η αλλαγή οθόνης κοστίζει χωρίς "πρόγραμμα" παραπάνω από 150€ και καλά κάνουν και τους κράζουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

εγώ made in korea αγοράζω  και άγιος ο θεός, αλλά τουλάχιστον εξοικονομώ €€

 

Δεν διαφωνώ και φυσικά καταλαβαίνω το σκεπτικό. Τα "βάζω" μόνο με αυτούς που δεν έχουν συναίσθηση για το "συμβιβασμό" που κάνουν και θεωρούν πως δεν έχει καμία διαφορά μια συσκευή των 200 ευρώ με μία άλλη των 800-1000 κλπ!

 

To S3 το έχω πάρει μεταχειρισμένο τον Αύγουστο του 2014 και μέχρι τώρα δεν έχει πάθει απολύτως τίποτα - επίσης αν πάθει κάτι η μπαταρία πολύ απλά αγοράζω καινούργια με 25€ και απλά την αλλάζω γιατί είναι αποσπώμενη οπότε δεν θα κάτσω να το πάω για σέρβις μόνο και μόνο για την μπαταρία !!!

 

Και γω έχω iphone από το πρώτο μοντέλο και δεν μου παρουσιάστηκε ποτέ κανένα πρόβλημα, αλλά δεν το θεωρώ γενικότερο κανόνα αυτό για όλους τους άλλους χρήστες. Αντίστοιχα είχα κακές εμπειρίες με ένα xperia Z3 που ξεκολλούσε η οθόνη μόνη της, αλλά δεν το θεώρησα δεδομένο πρόβλημα για όλες τις συσκευές που κυκλοφορούν! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Apple δεν θα έπρεπε όμως από την στιγμή που έχει μεγάλο όνομα και εφόσον έχει βγάλει 10 μοντέλα iPhone !!

Οι άλλες εταιρίες έχουν βγάλει 1000 μοντέλα οπότε δικαιολογείται !!

 

Τι σχέση έχει πόσα διαφορετικά μοντέλα βγάζει η εταιρία με το QC?

 

Το θέμα είναι πόσα κομμάτια βγαίνουν ανά προιόν. Και τα iphones (δυστυχώς) έχουν πολύ μεγαλύτερη παραγωγή από τα αντίστοιχα galaxy της Sammy ή τις ναυαρχίδες άλλων εταιριών. Για τόσες εκατομμύρια συσκευές, μια χαρά είναι το failure rate.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

βρεεε καλα κανουν ,εκει στο ψαχνο λεμε

 

δεν βλεπεις εδω πεσανε να τους δικαιολογησουν 

 

μιλαμε για καταναλωτικη συνειδηση υπο του μηδενος

 

Έχω ένα φίλο που έχει κάνει προ-παραγγελία το xiaomi mi mix, χωρίς να έχει κοιτάξει καν αν θα λειτουργεί στην Ελλάδα και χωρίς να ξέρει αν τελικά του σταλεί στην ώρα του. Αυτός σε ποια κλίμακα καταναλωτικής συνείδησης ανήκει???  :devil:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνώ και φυσικά καταλαβαίνω το σκεπτικό. Τα "βάζω" μόνο με αυτούς που δεν έχουν συναίσθηση για το "συμβιβασμό" που κάνουν και θεωρούν πως δεν έχει καμία διαφορά μια συσκευή των 200 ευρώ με μία άλλη των 800-1000 κλπ!

 

 

 

 

ναι κάνεις συμβιβασμούς, αλλά υπάρχει και η περίπτωση να καλύπτεις τις ανάγκες σου και να μη θες κάτι παραπάνω

 

για μένα πχ μια ναυαρχίδα της lg ας πούμε που στο 10-12μηνο (λίγο πριν βγει η επόμενη) κάνει 300λίγα € είναι ένας ελάχιστος συμβιβασμός, καλύπτει μια χαρά τις ανάγκες μου και δεν υστερεί και τόσο πολύ από μια καινούρια που μπορεί να κάνει 800-1000

 

τα 300-400€ που εξοικονομώ μου είναι πιο σημαντικά και δε μου γίνεται και ποτέ τρελό άγχος το κόστος του κινητού ή να μη μου πάθει κάτι αλλιώς καταστράφηκα 

 

τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα είναι ένα κόστος διαχειρίσιμο και ψιλοαδιάφορο, το διαθέτω ανά πάσα στιγμή

 

για άλλον μπορεί να είναι και το χιλιάρικο ή μπορεί και τα 150 να τον πονάνε (δεδομένου ότι μιλάμε απλά για ένα τηλέφωνο που  μπορεί να σου πέσει να σπάσει, να στο κλέψουν, να φάει γενικά φθορές κτλ) 

 

είναι και κάπως υποκειμενικό το πόσα λεφτά αξίζει ή όχι να ξοδευτούν για μια συσκευή που έτσι κι αλλιώς θα έχει σχετική μικρή διάρκεια ζωής 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ένα φίλο που έχει κάνει προ-παραγγελία το xiaomi mi mix, χωρίς να έχει κοιτάξει καν αν θα λειτουργεί στην Ελλάδα και χωρίς να ξέρει αν τελικά του σταλεί στην ώρα του. Αυτός σε ποια κλίμακα καταναλωτικής συνείδησης ανήκει???  :devil:

 

στην ιδια με σενα που πηγες κ πηρες το 7αρι χωρις να εχει κυκλοφορησει ουτε καν ενα ριβιου  :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

στην ιδια με σενα που πηγες κ πηρες το 7αρι χωρις να εχει κυκλοφορησει ουτε καν ενα ριβιου  :devil:

 

Ζονγκ. :P

 

Γνώριζα πολύ καλά τα specs του 7 plus, δεν περίμενα να αγοράσω μια συσκευή που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σαν concept phone. Ταυτόχρονα η εμπειρία παραμένει η ίδια χρόνια τώρα. Άνοιξα το κουτί, έβαλα το apple id  μου και σε μερικά λεπτά είχα μια συσκευή που λειτουργούσε απροβλημάτιστα (αυτό βέβαια μερικές φορές μου φαίνεται και λίγο βαρετό, γιατί δεν έχεις αυτή την αίσθηση πως αγοράζεις κάτι εντελώς νέο και αυτός είναι και ο λόγος που ενδιάμεσα αγοράζω και android συσκευές. Έτσι είχα πάρει και το s7 edge και το s6 σκέτο και πιο παλιά το xperia z3, κλπ κλπ)

 

Όχι πως περίμενα απάντηση σοβαρή βέβαια από εσένα, απλά είπα να κάνω μια προσπάθεια. :)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ζονγκ. :P

 

Γνώριζα πολύ καλά τα specs του 7 plus, δεν περίμενα να αγοράσω μια συσκευή που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σαν concept phone. Ταυτόχρονα η εμπειρία παραμένει η ίδια χρόνια τώρα. Άνοιξα το κουτί, έβαλα το apple id  μου και σε μερικά λεπτά είχα μια συσκευή που λειτουργούσε απροβλημάτιστα (αυτό βέβαια μερικές φορές μου φαίνεται και λίγο βαρετό, γιατί δεν έχεις αυτή την αίσθηση πως αγοράζεις κάτι εντελώς νέο και αυτός είναι και ο λόγος που ενδιάμεσα αγοράζω και android συσκευές. Έτσι είχα πάρει και το s7 edge και το s6 σκέτο και πιο παλιά το xperia z3, κλπ κλπ)

 

Όχι πως περίμενα απάντηση σοβαρή βέβαια από εσένα, απλά είπα να κάνω μια προσπάθεια. :)

Λιγο πολυ και εγω ετσι κανω, βαζω apple id σε λιγη ωρα ειναι σαν να μην αλλαξα κινητο, η απλοτητα σε συνδυασμό με την ποιότητα με κρατάνε ακομα στο οικοσύστημα της apple.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

μιλαμε με αποστομωσες ,ο ορισμος της σοβαροτητας κ η απαντηση κ η τοποθετηση στην ειδηση

 

Δεν με προσέχεις! Δεν σου έχω ξαναπεί πως προσαρμόζομαι πάντα στο στυλ του συνομιλητή? Θα έπρεπε να είμαι μαζόχας αν απαντούσα σοβαρά σε κάθε τρολλο-απάντησή σου! :P

Ναι, μάλλον δεν με έπιασες οπότε μάλλον θα αποσύρεις το λαικ μετά από αυτό.

Απάντησα το αυτονόητο, ότι συσκευή εκτός εγγύησης κοστίζει πραγματικά λεφτά. Και η είδηση αφορά το λεγάμενο touch disease που η Apple ποτέ δεν αναγνώρισε παρ'ότι έκατσαν μαζικές ίδιες βλάβες. Το να λέει πρόγραμμα επισκευής touch disease και να χρεώνει 150€ είναι σαν να μην το είπε ποτέ ή ότι αυτό το πρόγραμμα είναι τελείως εικονικό, ή ότι είμαι εντελώς στόκος και δεν καταλαβαίνω λόγο ύπαρξης αυτής της ανακοίνωσης.

 

Το 2ο πρόβλημα που διαπιστώνω διαβάζοντας το άρθρο, αναφέρεται σαν προυπόθεση να μην έχει ρωγμές η οθόνη. Εάν το πρόβλημα είναι η οθόνη αφής, και δεδομένου ότι δεν υπάρχει εγγύηση, για ποιόν λόγο ανακοινώνεται "πρόγραμμα" αντικατάστασης οθόνης από την στιγμή που είναι δεδομένη η χρέωση σε αυτές τις περιπτώσεις; Επίσης γιατί ένας Apple user να χαρεί με αυτό ενώ υπάρχουν τα εξωτερικά services τα οποία μπορούν να κάνουν την ίδια δουλειά με την σχεδόν μισή τιμή (και γνήσια ανταλλακτικά); Και επιμένω στο γιατί να γίνει είδηση κάτι το οποίο συμβαίνει καθημερινά (αλλαγή οθόνης με κόστος).

 

Η απάντηση που θα πρέπει να λάβω θα είναι διότι η αντικατάσταση οθόνης κοστίζει (κακώς) πολύ παραπάνω σε εξουσιοδοτημένο service της Apple και κάνουν "έκπτωση"; Γιατί αν είναι αυτή η απάντηση τότε ναι, αρμέγουν, και αρμέγουν ακόμα χειρότερα αν η αλλαγή οθόνης κοστίζει χωρίς "πρόγραμμα" παραπάνω από 150€ και καλά κάνουν και τους κράζουν.

 

Δεν αποσύρω likes τα οποία από την αρχή που τα κάνω έχουν ένα σκεπτικό (για μένα πάντα) :P

 

Τώρα σχετικά με άλλα επισκευαστικά κέντρα, θα μου επιτρέψεις να έχω τις δικές μου κακές εμπειρίες (που και πάλι δεν είναι κανόνας όμως) που για την ώρα με κάνουν να προτιμώ τη λύση των πιο ακριβών & επισημων επισκευαστικών κέντρων (και δεν αναφέρομαι μόνο στην apple).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και να σκεφτεί κανείς ότι κατασκευαστικά το iPhone 6s Plus έχει ~200$ + που τα μισά parts είναι από China !!!

Ύστερα μερικοί λέτε για κινεζιές ενώ το iPhone έχει κινεζιά μέσα !!!!

 

Ήθελα να ξερα τα υπόλοιπα ~500$ που πάνε ???? και γιατί να δίνει μόνο 1 χρόνο εγγύηση και να σου λένε ένα σωρό προϋποθέσεις ??? Ζήτημα 80$ να είναι κουτιά παρεκόλμενα κλπ

 

Yπερβολικό marketing trick !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...