Προς το περιεχόμενο

Nissan Almera 1997 - Δυο απλές ερωτήσεις


coveb74

Προτεινόμενες αναρτήσεις

τί λάδια εβαζες στό μοτέρ  (τύπο κ μάρκα) κ στά πόσα χλμ τά αλλαζες ?

ειπαμε σέ ιδιο ακριβώς αμάξι μπαίνει  motul mytilgear 75w/90 gl4/gl5 

εδώ κ 6 χρόνια μέ αλλαγή κάθε τρία χρόνια κ περίπου 18.000 χλμ κάθε χρόνο

 ολα αψογα μέ τίς ταχύτητες

 ε οχι κ redline βαλβολίνες ...σέ αμάξι 20ετίας...

 

Το αυτοκίνητο το έχω πάρει μεταχειρισμένο το 2008 από τον θείο μου. Δεν γνωρίζω τι λάδια έβαζε πριν αλλά ήξερα τι χρήση του είχε κάνει και ότι ήταν σε πολύ καλή κατάσταση.

Από το 2008 λοιπόν και μετά του βάζω πάντοτε castrol 15-50. Μου λενε στο βενζινάδικο που παω να τα αλλάξω (τους τα πηγαινω εγω τα αγοραζω απο το net) ότι με αυτά τα λάδια που βάζεις και 7.000 να κάνεις δεν παθαίνεις τιποτα. Στις 2.000 με 3.000 τα αλλάζω καμιά φορά που ξεχνάω ή δεν έχω χρήματα να τα αλλάξω πανε και λίγο παραπάνω.

 

Φυσικά το στροφόμετρο δεν ανεβαίνει πάνω από τις 3.000 στροφές. Ναι, έχουν έρθει στιγμές που θέλησα να το πατήσω λίγο παραπάνω να πάει στις 4.000 και 5.000 να δοκιμάσω τις δυνατότητές του, αλλά μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για αυτοκίνητο 1400 κυβικών μόλις. Φυσικά πάει παραπάνω καμια φορά από απροσεξία αλλά στις 3.000 μπαίνει η επόμενη ταχύτητα. Αποτέλεσμα, λάδι σταγόνα όπως είπα δεν καίει. 3 λίτρα βάζω στην αλλαγή λαδιών, 3 βρίσκω όταν παω να το αλλαξω. Μόνο στη 5η ταχύτητα ανεβαίνει πάνω από τις 3.000 στροφές.

 

Γενικώς, από τον θείο μου, ύστερα από τον πατέρα μου και τώρα από εμένα έχει την καλύτερη δυνατή μεταχείριση και φυσικά αντέχει σαν σκυλί. Τελική σε κατηφορά αγγίζει τα 190 με 5.500 στροφές και 5η. Αν βοηθάει και η κατέυθυνση του ανέμου φθάνει και τα 200 αλλά με δυσκολία, ακόμα και σε κατηφόρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ειναι υπερβολη να τα αλλαζεις καθε 3000 χιλιομετρα.

5000 να τα αφησεις ειναι πολυ καλα.ελπιζω παντα να αλλαζεις και φιλτρο λαδιου.

αλλιως μετα καθε 6μηνο,οποιο ερθει πρωτο η τα χιλιομετρα η ο χρονος.βεβαια ενταξει και 8μηνο να τα αλλαξεις δεν θα παθει τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι θα το έλεγα όχι υπερβολή, αλλά αλόγιστη σπατάλη. Ο κατασκευαστής λέει αλλαγή κάθε 15.000 χλμ ή 12 μήνες όποιο έρθει πρώτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμ ειδες,εχω μεινει λιγο πισω εγω.δεν ηξερα οτι μπορουν να μενουν 12 μηνες τα λαδια μεσα.τεσπα.

 

Σε μερικά σύγχρονα αυτοκίνητα ο κατασκευαστής λέει για 24 μήνες, όντως έχεις μείνει πίσω :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι θα το έλεγα όχι υπερβολή, αλλά αλόγιστη σπατάλη. Ο κατασκευαστής λέει αλλαγή κάθε 15.000 χλμ ή 12 μήνες όποιο έρθει πρώτο.

Μπορεί, έχω όμως καλό κινητήρα στο όχημά μου μετά από 267.000 χιλιόμετρα; Θα μου κρατήσει για καμιά δεκαετία ακόμη; Σίγουρα. Άρα όχι, δεν το θεωρώ σπατάλη εκ μέρους μου. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί, έχω όμως καλό κινητήρα στο όχημά μου μετά από 267.000 χιλιόμετρα; Θα μου κρατήσει για καμιά δεκαετία ακόμη; Σίγουρα. Άρα όχι, δεν το θεωρώ σπατάλη εκ μέρους μου. :)

 

Δεν έχουν λογική αυτά που γράφεις, αλλά σίγουρα δικό σου είναι και μπορείς να κάνεις ότι θέλεις.

 

Btw τον ίδιο κινητήρα έχει και το δικό μου αυτοκίνητο αλλά σε 1600(GA16DE). Λάδια αλλάζω κάθε 12 μήνες, διανυθέντα χιλιόμετρα κάθε φορά από 6 έως 10.000. Παλιότερα έβαζα ότι είχε το συνεργείο, τις 2 τελευταίες φορές του βάζω τα 10-40 του lidl. Και ακόμα δουλεύει μια χαρά :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου ο καθένας κάνει ότι νομίζει καλύτερο για το όχημά του. Καλύτερα να μην βάλω καν λάδια αν είναι να τα αλλάξω κάθε 10.000 χιλιόμετρα. Δεν έχω το χρόνο δυστυχώς να κάτσω να σου εξηγήσω, μόνο θα πω κάτι. Πάρε ένα τηγάνι και βάλτο με λάδι σε ένα μάτι την επόμενη φορά που θα τηγανίσεις πατάτες. Κούνα λίγο έντονα το τηγάνι πριν ρίξεις τις πατάτες. Μόνο αυτό κάνε και πιστεύω ότι θα καταλάβεις πολλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω τα αλλαζω τα λαδια καθε 1000 χιλιομετρα..ποτε παραπανω... πιστευω 1 εκατομμυριο χιλιομετρα τα εχω στο τσεπακι......

Οσο για την ταχυτητα το δικο μου αν ειναι κατηφορα και εχει και δυνατο αερακι τερματιζει το κοντερ...Μια φορα πηγε να σπασει κιολας...Ευτυχως  προλαβα και πατησα το φρενο.....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου ο καθένας κάνει ότι νομίζει καλύτερο για το όχημά του. Καλύτερα να μην βάλω καν λάδια αν είναι να τα αλλάξω κάθε 10.000 χιλιόμετρα. Δεν έχω το χρόνο δυστυχώς να κάτσω να σου εξηγήσω, μόνο θα πω κάτι. Πάρε ένα τηγάνι και βάλτο με λάδι σε ένα μάτι την επόμενη φορά που θα τηγανίσεις πατάτες. Κούνα λίγο έντονα το τηγάνι πριν ρίξεις τις πατάτες. Μόνο αυτό κάνε και πιστεύω ότι θα καταλάβεις πολλά.

 

Σαφώς και ο καθένας κάνει ότι καλύτερο νομίζει για το όχημά του, και καλά κάνει. Το αν έχει λογική όμως αυτό που κάνει, είναι άλλο θέμα.

 

Εγώ αλλάζω λάδια στους 12 μήνες και 10.000 χλμ γιατί έτσι λέει ο κατασκευαστής, εσύ τα αλλάζεις στις 3-4.000 γιατί... έτσι! Αν βρεις χρόνο να γράψεις κάποιο επιχείρημα το συζητάμε.

 

Όσο για αυτά που γράφεις για... τηγάνισμα πατάτας, οι ομοιότητες στα λάδια τηγανίσματος και στα λιπαντικά περιορίζονται στην κοινή ονομασία "λάδια".

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά έλεος με τις υπερβολες. 12 μήνες η ανά 10000(για τα παλιοτετα) -15000(πιο καινούργια) χιλιόμετρα μέσο όρο πάνω κάτω το αναφέρει και στο μανουαλ ο κατασκευαστης.

 

Όσο για το είδος υπάρχουν 3βασικα.

Ορυκτελαιο(παλιό) /ημισυνθετικο /συνθετικό.

 

Στην αντιπροσωπία βάζουν ένα μέτριας ποιότητας ημισυνθετικο. Το ίδιο και 99 των μαστορων. Είναι οβερκιλ και τζάμπα χρήματα να βάλεις συνθετικό καλής μάρκας που προορίζεται για τουρμπισιο η κομπρεσορα μερσεντες στο εικοσαετιας αλμερα (και κάθε αλμερα)

 

Κακό δεν κάνει αλλά μην νομίζετε ότι κάνει κάποια διαφορά με το ημισυνθετικο. Το θέμα περισσότερο είναι να αλλάζουν στην ώρα τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφώς και ο καθένας κάνει ότι καλύτερο νομίζει για το όχημά του, και καλά κάνει. Το αν έχει λογική όμως αυτό που κάνει, είναι άλλο θέμα.

 

Εγώ αλλάζω λάδια στους 12 μήνες και 10.000 χλμ γιατί έτσι λέει ο κατασκευαστής, εσύ τα αλλάζεις στις 3-4.000 γιατί... έτσι! Αν βρεις χρόνο να γράψεις κάποιο επιχείρημα το συζητάμε.

 

Όσο για αυτά που γράφεις για... τηγάνισμα πατάτας, οι ομοιότητες στα λάδια τηγανίσματος και στα λιπαντικά περιορίζονται στην κοινή ονομασία "λάδια".

 

Το λάδι είναι η ψυχή της μηχανής. Εκεί λοιπόν αναπτύσσονται πολύ υψηλές θερμοκρασίες με αποτέλεσμα το λάδι να χάνει τα συστατικά του με το περασμα του χρόνου και να μην επιτελεί σωστά τη δουλειά του να λιπαίνει δηλαδή τα πιστόνια ώστε να μην υπάρχει φθορά. Δεν μπορώ όμως εγώ να ακούσω τον κατασκευαστή που μου λέει να τα αλλάζω στα 7.000 χιλιόμετρα ή στα 10.000 χιλιόμετρα. Τα θεωρώ υπερβολικά πολλά χιλιόμετρα.

 

Δεν προσπαθώ να επιβληθώ και να σου πω ότι αυτό που κάνω είναι το σωστό. Μπορεί να είναι λάθος ή σπατάλη όπως είπαν κάποιοι άλλοι. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι με τις ενδείξεις που έχω, (καμια φθορά στα πιστόνια, καθόλου καυσαέρια, καπνό από την εξάτμιση ή μείωση της στάθμης του λαδιού) καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ήμουν σωστός όλα αυτά τα χρόνια που τα άλλαζα σε τόσες λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα. Ναι στο 20 ετίας almera, δεν πρόκειται να αγοράσω αυτοκίνητο σε τέτοιες εποχές.

 

Πόσα χιλιόμετρα έχει το δικό σου; Καίει καθόλου λάδια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίπου 160000.Οχι δεν έχω συμπληρώσει ποτέ στην ζωή μου λάδι

Δεν είναι μόνο το δικό μου και το δικό σου. Τα γιαπωνέζικα εκείνης της φουρνιας έτσι είναι. Και έχει να καθυστερησω να βάλω.

 

Τα δύο θεματακια που έχουνε ιστορικό τα αυτοκίνητα μας τα αναφέρω πιο πίσω.

 

Πμ

 

Ακούω και διαβάζω για κατόχους γερμανικών που κυκλοφορούν με ένα λάδι στο πορτμπαγαζ από την μία απορώ από την άλλη παθαίνω κατάθλιψη. Και μάλιστα τους λένε στις αντιπροσωπίες ότι είναι λογικό να κάψει λίγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το λάδι είναι η ψυχή της μηχανής. Εκεί λοιπόν αναπτύσσονται πολύ υψηλές θερμοκρασίες με αποτέλεσμα το λάδι να χάνει τα συστατικά του με το περασμα του χρόνου και να μην επιτελεί σωστά τη δουλειά του να λιπαίνει δηλαδή τα πιστόνια ώστε να μην υπάρχει φθορά.

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι υψηλές θερμοκρασίες δεν κάνουν το λιπαντικό να χάνει τα συστατικά του, του προκαλούν οξείδωση, η οποία με τη σειρά της διαβρώνει τα ελατήρια του πιστονιού και του κυλίνδρου(κι άλλα προκαλεί, απλά αυτό είναι το κυριότερο). Επίσης οξείδωση στο λιπαντικό προκαλείται επειδή το ίδιο το λιπαντικό απορροφά και υδρατμούς από την καύση, και υγρασία. Για αυτό και πρέπει σε όλους τους κινητήρες να αλλάζεται το λιπαντικό κάθε συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων/ωρών λειτουργίας ή κάθε συγκεκριμένο αριθμό μηνών. Οι οποίοι προφανώς προκαθορίζονται από τον κατασκευαστή του κάθε κινητήρα.

 

Δεν μπορώ όμως εγώ να ακούσω τον κατασκευαστή που μου λέει να τα αλλάζω στα 7.000 χιλιόμετρα ή στα 10.000 χιλιόμετρα. Τα θεωρώ υπερβολικά πολλά χιλιόμετρα.

 

Βασικά ο κατασκευαστής για τον συγκεκριμένο κινητήρα δεν λέει ούτε για 7 ούτε για 10, λέει συγκεκριμένα για αλλαγή κάθε 15.000 χλμ ή κάθε 12 μήνες. Και σίγουρα κάτι παραπάνω ξέρει από σένα που απλά είσαι ένας ιδιοκτήτης Almera.

 

Δεν προσπαθώ να επιβληθώ και να σου πω ότι αυτό που κάνω είναι το σωστό. Μπορεί να είναι λάθος ή σπατάλη όπως είπαν κάποιοι άλλοι. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι με τις ενδείξεις που έχω, (καμια φθορά στα πιστόνια, καθόλου καυσαέρια, καπνό από την εξάτμιση ή μείωση της στάθμης του λαδιού) καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ήμουν σωστός όλα αυτά τα χρόνια που τα άλλαζα σε τόσες λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα. Ναι στο 20 ετίας almera, δεν πρόκειται να αγοράσω αυτοκίνητο σε τέτοιες εποχές.

 

Οι "ενδείξεις" που έχεις δεν λένε απολύτως τίποτα, τα Ν15 με αυτόν τον κινητήρα κατά κανόνα αρχίζουν να καίνε λάδια μετά τις 350.000 χλμ, και μιλάω για περιπτώσεις που οι αλλαγές λαδιών γίνονται όπως προβλέπεται και όχι συχνότερα.

 

Αλλαγή λαδιών κάθε 2-3.000 χλμ χρειάζονταν τα αυτοκίνητα της δεκαετίας του 50', που απαιτούσαν απλά ορυκτέλαια, που ο κινητήρας τους στην καλύτερη έβγαζε 80-100.000 χλμ πριν χρειαστεί επισκευή. Πλέον έχουν περάσει τόσες δεκαετίες, έχουν εξελιχτεί τα αυτοκίνητα, οι κινητήρες έχουν μεγαλύτερα διαστήματα συντήρησης και βγάζουν πολλά περισσότερα χιλιόμετρα. 

 

Πόσα χιλιόμετρα έχει το δικό σου; Καίει καθόλου λάδια;

 

135.000 περίπου, και όχι δεν καίει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...