Προς το περιεχόμενο

Nissan Almera 1997 - Δυο απλές ερωτήσεις


coveb74

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τό βιβλιαράκι τής νισσάν γράφει αλλαγή κάθε 12 μήνες η κάθε 15.000 χλμ (οποιο ερθει πρώτο) αν κινειται μόνο εθνική τό αμάξι.

 γιά μέσα στην πόλη  η μικρές διαδρομές η χωματόδρομους η νά κουβαλάς τρέιλερ κλπ , θέλουν αλλαγή (κάθε 6 μήνες η κάθε 7.500 χλμ )

ποιός πάνσοφος μάστορας σού ειπε νά βάζεις 15w/50 σέ αυτό τό μοτέρ ? (ειναι πολύ χονδρό)

τό καλύτερο ειναι  10w/40 γιά αυτό τό μοτέρ,

δοκιμασέ το κ θά δείς οτι θά δουλεύει  κ πιό ησυχα κ καλύτερα τό μοτέρ κ βρίσκεις πολύ καλά λάδια κ 

φθηνότερα σέ 10w/40 )

Επεξ/σία από aristos12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και μάλιστα τους λένε στις αντιπροσωπίες ότι είναι λογικό να κάψει λίγο.

Ενω σε γιαπωνέζικα δεν συμβαίνει?

Πάντως στο manual του made in Japan δικού μας δικαιολογεί κατανάλωση έως 1 λίτρο στα 1000χλμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τό βιβλιαράκι τής νισσάν γράφει αλλαγή κάθε 12 μήνες η κάθε 15.000 χλμ (οποιο ερθει πρώτο) αν κινειται μόνο εθνική τό αμάξι.

 γιά μέσα στην πόλη  η μικρές διαδρομές η χωματόδρομους η νά κουβαλάς τρέιλερ κλπ , θέλουν αλλαγή (κάθε 6 μήνες η κάθε 7.500 χλμ )

 

Δεν τα γράφει έτσι ακριβώς όπως τα λες, και ειδικότερα δεν αναφέρει πουθενά για κίνηση σε πόλη ή εθνική, γράφει συγκεκριμένα για "Οδήγηση σε μικρές αποστάσεις κατ΄επανάληψη". Και μικρές αποστάσεις δεν σημαίνει κίνηση σε πόλη, σημαίνει το να διανύεις μια απόσταση αρκετά μικρή ώστε να μην προλάβει να ζεσταθεί το λιπαντικό. Άσχετα αν η μικρή αυτή απόσταση βρίσκεται μέσα σε πόλη ή σε εθνική οδό.

 

Σε τέτοιες συνθήκες, το λιπαντικό δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί αρκετά ώστε να μπορέσει να εξατμίσει τους υδρατμούς που απορροφά από την καύση(οξειδώνεται πιο γρήγορα όπως έγραψα και παραπάνω). Για αυτό και προβλέπεται αλλαγή στα μισά διανυθέντα χιλιόμετρα ή στους μισούς μήνες.

 

Μπορείς να διαβάσεις κάτι σχετικό που έχει γράψει κάποιος χημικός του τμήματος έρευνας και εξέλιξης κάποιας εταιρείας λιπαντικών:

 

10) How important is it to change oil regularly? What are the implications of failing to do so?

 

It is only really important to change oil regularly if the engine covers a low annual mileage made up of slow, short runs. This is being cruel to the oil and the engine! The oil, regardless of its quality, gets full of fuel and water vapour, and never gets the chance to evaporate it all off with a long fast run. The consequences are corrosion, ring and bore wear. It is essential to do a change at least once a year, even if the recommended mileage hasn’t been covered. On the other hand, if you eat up the miles on long blasts the engine and its oil will love it, so with a top-quality oil it is OK to cheat a little on oil drain periods.

Ολόκληρο το κείμενο μπορείς να το δεις εδώ:

 

http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=6779&start=30#p1223461

Ενω σε γιαπωνέζικα δεν συμβαίνει?

Πάντως στο manual του made in Japan δικού μας δικαιολογεί κατανάλωση έως 1 λίτρο στα 1000χλμ.

 

Αυτό που γράφει το manual είναι το μέγιστο όριο κατανάλωσης λαδιού, πως αν ξεπεραστεί ο κινητήρας χρειάζεται επισκευή. Και ναι, στους περισσότερους κινητήρες τόσο είναι το όριο.

 

Η διαφορά είναι ότι στα γερμανικά αυτοκίνητα είναι συχνό φαινόμενο η κατανάλωση λαδιού να βρίσκεται κοντά σε αυτό το όριο, ενώ στα γιαπωνέζικα αυτό το φαινόμενο είναι από σπάνιο ως ανύπαρκτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

joshua21 ,εχεις τό βιβλιαρακι της νισσάν κ τό διάβασες κ τό εγραψες η εγραψες δικά σου λόγια  κ δική σου γενική θεωρία ?

εγω επειδη το εχω μπροστά μου γράφει ακριβώς τά εξής 

  

Α  οδήγηση σέ σκονισμένους δρόμους

Β οδήγηση επανειλημμένα σέ κοντινές αποστάσεις 

Γ ρυμουλκώντας trailer

Δ εκτεταμένο ρελαντί

αντικαταστείστε λάδι + φίλτρο λαδιού κάθε 7.500 χλμ η 6 μήνες

 

συνεχίζει κ γράφει 

αν δέν ισχύει ΚΑΠΟΙΟ από τά ανωτέρω 

προτείνεται αλλαγή κάθε 12 μήνες η 15.000 χλμ

αυτά γράφει ακριβώς (κρίμα πού δέν εχω scanner νά τό ανεβάσω ) 

(υπάρχει αμάξι πού νά μήν ισχύει τό Α η Β  η Γ εντάξει τό Δ  ειναι σπάνιο νά συμβαίνει ? )

( δηλ. σού λέει  καθαρά φίλε κάθε 6 μήνες η 7.500 χλμ )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Αρίστο ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω. Το ίδιο πράγμα γράψαμε, παρόλα αυτά με ρωτάς αν όντως έχω το βιβλιαράκι της Νissan ή αν έγραψα δικές μου θεωρίες! Δες πάλι τι γράψαμε:
 

γράφει συγκεκριμένα για "Οδήγηση σε μικρές αποστάσεις κατ΄επανάληψη".


Β οδήγηση επανειλημμένα σέ κοντινές αποστάσεις

 
Όσο για τα υπόλοιπα(Α+Γ+Δ) που έγραψες ναι, τα γράφει και αυτά, απλά εγώ αναφέρθηκα μόνο στο Β.
 
Πάμε και στην ουσία τώρα. Αρχικά ισχυρίστηκες ότι το βιβλιαράκι γράφει ότι αλλαγή κάθε 15,000 ή 12μ γίνεται μόνο όταν κινείται σε εθνική, αν κινείται σε πόλη χρειάζεται αλλαγή κάθε 7.500 ή 6μ. Ε το βιβλιαράκι δεν αναφέρει πουθενά για κίνηση σε πόλη ή εθνική, και να η απόδειξη(ευτυχώς έχω εγώ σκάνερ, αν και θα αρκούσε μια φωτ. μηχανή ή ένα κινητό):
 
https://s16.postimg.org/sza6g1kx1/15194369_10154598123322184_569762944426189192_o.jpg
 
Για πες τώρα, ποιος από τους δυο μας γράφει δικές του θεωρίες τις οποίες τις βαφτίζει οδηγίες της Nissan?

 

ΥΓ

Το Γ είναι συχνό φαινόμενο? Έχεις δει πολλά αυτοκίνητα που τα περισσότερα από τα χιλιόμετρα που διανύουν ετησίως τα κάνουν σέρνοντας από πίσω τρέιλερ ή τροχόσπιτο? Εγώ προσωπικά από όσα αυτοκίνητα βλέπω στους δρόμους, ζήτημα το 1 στα 100 να σέρνει κάτι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Αρίστο ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω. Το ίδιο πράγμα γράψαμε, παρόλα αυτά με ρωτάς αν όντως έχω το βιβλιαράκι της Νissan ή αν έγραψα δικές μου θεωρίες! Δες πάλι τι γράψαμε:

 

 

Όσο για τα υπόλοιπα(Α+Γ+Δ) που έγραψες ναι, τα γράφει και αυτά, απλά εγώ αναφέρθηκα μόνο στο Β.

 

Πάμε και στην ουσία τώρα. Αρχικά ισχυρίστηκες ότι το βιβλιαράκι γράφει ότι αλλαγή κάθε 15,000 ή 12μ γίνεται μόνο όταν κινείται σε εθνική, αν κινείται σε πόλη χρειάζεται αλλαγή κάθε 7.500 ή 6μ. Ε το βιβλιαράκι δεν αναφέρει πουθενά για κίνηση σε πόλη ή εθνική, και να η απόδειξη(ευτυχώς έχω εγώ σκάνερ, αν και θα αρκούσε μια φωτ. μηχανή ή ένα κινητό):

 

https://s16.postimg.org/sza6g1kx1/15194369_10154598123322184_569762944426189192_o.jpg

 

Για πες τώρα, ποιος από τους δυο μας γράφει δικές του θεωρίες τις οποίες τις βαφτίζει οδηγίες της Nissan?

 

ΥΓ

Το Γ είναι συχνό φαινόμενο? Έχεις δει πολλά αυτοκίνητα που τα περισσότερα από τα χιλιόμετρα που διανύουν ετησίως τα κάνουν σέρνοντας από πίσω τρέιλερ ή τροχόσπιτο? Εγώ προσωπικά από όσα αυτοκίνητα βλέπω στους δρόμους, ζήτημα το 1 στα 100 να σέρνει κάτι...

βλέπω οτι τό δικό σου manual ειναι μεταγενέστερο από τό δικό μου

δέν χρειαζεται νά εισαι σοφός οτι στή θέση τού Γ επρεπε νά μπεί τό Δ κ τό Δ στή θέση τού Γ 

τέλος καλό ολα καλά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βλέπω οτι τό δικό σου manual ειναι μεταγενέστερο από τό δικό μου

Δηλαδή υποστηρίζεις πως άλλα λέει το δικό σου και άλλα το δικό μου? Πως το δικό σου όντως γράφει πως όταν οδηγείς σε εθνικές κάνεις κανονικές αλλαγές λαδιών, ενώ αν οδηγείς στην πόλη πιο συχνά? Όντως κρίμα που δεν μπορείς να το τεκμηριώσεις.

 

δέν χρειαζεται νά εισαι σοφός οτι στή θέση τού Γ επρεπε νά μπεί τό Δ κ τό Δ στή θέση τού Γ

 

Έστω ότι πράγματι άλλο έγραψες και άλλο εννοούσες, έχεις δει πολλά αυτοκίνητα που πιο πολύ δουλεύουν σε παρατεταμένο ρελαντί και λιγότερο κυκλοφορούν?

 

τέλος καλό ολα καλά

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...