Προς το περιεχόμενο

Honda Civic MY14 Ήχος ρευστού από το ρεζερβουάρ


kosmasdel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν ειναι προβλημα, κατασκευαστικο σφαλμα ειναι... και εμενα (σε γερμανικο κιολας) οταν ειναι απο τη μεση και κατω καποιες φορες χτυπάει το φλοτερ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για πες μου που διαφωνεις?

καλημερα αδερφε,  αν το Panda και το 500 το λες αμαξια, οκ τοτε εφτιαχναν "αμαξια"

ελπιζω να καταλαβαινεις οτι αναφερομαι σε μαρκες που μπορει αν τις αγορασει ο καθενας

υποθέτω (χωρίς να είμαι σίγουρος) οτι το facepalm είναι για το γεγονός πως όταν οι ιταλοί έφτιαχναν αυτοκίνητα το 1899, οι Ιάπωνες προσπαθούσαν να κατανοήσουν την εφεύρεση που λέγεται "πιρούνι". Τα αυτοκίνητα, ήταν εξωγήινη τεχνολογία γι'αυτούς. Αργότερα (σαν καλά πιθηκάκια) έμαθαν να αντιγράφουν τα αμάξια που έφτιαχναν οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι. Καινοτομία ελάχιστη (για να μην πω μηδέν), όλες οι εξελίξεις έρχονταν απο ευρώπη και αμερική και οι ιάπωνες απλά αντέγραφαν. Γι'αυτό εξάλλου 2 εταιρείες που αποφάσισαν να μπουν στην F1 - που χρειάζεται καινοτομία - σαν κατασκευαστές (Toyota  - Honda) έφυγαν νύχτα και με ελαφρά πηδηματάκια.... Για κανα νέον φωτάκι κάτω απο το αμάξι καλοί είναι. Απο εκεί και πέρα τίποτα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για πες μου που διαφωνεις?

 

Διαφωνω στο οτι εισαι καθετος σε οτι λες οσον αφορα την χωρα προελευσης της εταιριας.

πρεπει να κοιτας το καθε μοντελο ξεχωριστα.δεν σημαινει οτι εαν η fiat σαν ιταλικη που ειναι εβγαλε ενα μοντελο που εβγαλε προβλημα οτι ολα τα ιταλικα δεν αξιζουν.

οκ συμφωνω οτι σε θεμα αξιοπιστιας οι γιαπωνεζοι ειναι αρκετα κλικ καλυτεροι αλλα οχι στα παντα.

στην lancia lybra του αδερφου μου για παραδειγμα τρυπησε προσφατα το καλοριφερ του φυγειου.χαζο προβλημα ναι.επισης επειδη εχει διζωνικο κλιματισμο χαλασε το μοτερακι που γυρναει το κλαπετο και απο του συνοδηγου εβγαζε κρυο και απο του οδηγου ζεστο.ναι χαζα προβληματα που εχουν και αρκετο κοστος γιατι ουσιαστικα πρεπει να ξυλωσεις ολο το ταμπλο.αλλα το περπατημα που κανει στον δρομο δεν το κανει κανενα γιαπωνεζικο.

και ξερεις γιατι ας πουμε τετοιας χρονολογιας γιαπωνεζικο δεν θα χαλασουν αυτα τα πραγματα?γιατι πολυ απλα δεν τα εχει στον εξοπλισμο του.(και ειμαι υπερ στο να μην εχει πολλα μπιχλιμπιδια ενα αυτοκινητο γιαυτον ακριβως τον λογο,για να μην χαλανε.προσωπικη αποψη).

στο υβριδικο civic απο το φιλαρακι μου,περα απο την αλλαγη των μπαταριων σε 2 χρονια του εχει βγαλει ενα σωρο προβληματα.απο αντλια υδραυλικου τιμονιου μεχρι και στο οτι καηκε ο εγκεφαλος των abs οπου ειναι μαζι και η πομπα και το κοστος του ανταλλακτικου ειναι 1500 euros.φυσικα δεν το εφτιαξε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υποθέτω (χωρίς να είμαι σίγουρος) οτι το facepalm είναι για το γεγονός πως όταν οι ιταλοί έφτιαχναν αυτοκίνητα το 1899, οι Ιάπωνες προσπαθούσαν να κατανοήσουν την εφεύρεση που λέγεται "πιρούνι". Τα αυτοκίνητα, ήταν εξωγήινη τεχνολογία γι'αυτούς. Αργότερα (σαν καλά πιθηκάκια) έμαθαν να αντιγράφουν τα αμάξια που έφτιαχναν οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι. Καινοτομία ελάχιστη (για να μην πω μηδέν), όλες οι εξελίξεις έρχονταν απο ευρώπη και αμερική και οι ιάπωνες απλά αντέγραφαν. Γι'αυτό εξάλλου 2 εταιρείες που αποφάσισαν να μπουν στην F1 - που χρειάζεται καινοτομία - σαν κατασκευαστές (Toyota  - Honda) έφυγαν νύχτα και με ελαφρά πηδηματάκια.... Για κανα νέον φωτάκι κάτω απο το αμάξι καλοί είναι. Απο εκεί και πέρα τίποτα.

εχεις δικιο στο "αντεγραψαν"

το εκαναν καλυτερα ομως

οσο για την τελευταια σου πρωταση, ολη η υφηλιος διαφωνει... το γκρουπ της τουοτα ακομα και φετος θα βγει πρωτο στις πωλησεις....

Διαφωνω στο οτι εισαι καθετος σε οτι λες οσον αφορα την χωρα προελευσης της εταιριας.

πρεπει να κοιτας το καθε μοντελο ξεχωριστα.δεν σημαινει οτι εαν η fiat σαν ιταλικη που ειναι εβγαλε ενα μοντελο που εβγαλε προβλημα οτι ολα τα ιταλικα δεν αξιζουν.

οκ συμφωνω οτι σε θεμα αξιοπιστιας οι γιαπωνεζοι ειναι αρκετα κλικ καλυτεροι αλλα οχι στα παντα.

στην lancia lybra του αδερφου μου για παραδειγμα τρυπησε προσφατα το καλοριφερ του φυγειου.χαζο προβλημα ναι.επισης επειδη εχει διζωνικο κλιματισμο χαλασε το μοτερακι που γυρναει το κλαπετο και απο του συνοδηγου εβγαζε κρυο και απο του οδηγου ζεστο.ναι χαζα προβληματα που εχουν και αρκετο κοστος γιατι ουσιαστικα πρεπει να ξυλωσεις ολο το ταμπλο.αλλα το περπατημα που κανει στον δρομο δεν το κανει κανενα γιαπωνεζικο.

και ξερεις γιατι ας πουμε τετοιας χρονολογιας γιαπωνεζικο δεν θα χαλασουν αυτα τα πραγματα?γιατι πολυ απλα δεν τα εχει στον εξοπλισμο του.(και ειμαι υπερ στο να μην εχει πολλα μπιχλιμπιδια ενα αυτοκινητο γιαυτον ακριβως τον λογο,για να μην χαλανε.προσωπικη αποψη).

στο υβριδικο civic απο το φιλαρακι μου,περα απο την αλλαγη των μπαταριων σε 2 χρονια του εχει βγαλει ενα σωρο προβληματα.απο αντλια υδραυλικου τιμονιου μεχρι και στο οτι καηκε ο εγκεφαλος των abs οπου ειναι μαζι και η πομπα και το κοστος του ανταλλακτικου ειναι 1500 euros.φυσικα δεν το εφτιαξε.

νταξει αντικειμενικα η λιμπρα ομως ειναι κακη επιλογη, γιαυτο κυκλοφορουν και ελαχιστες.... πχ ολοι την εποχη που κυκλοφορουσε η λιμπρα επερναν σε κλας ή 316 στα executive....

συμφωνω οτι μερικα μοντελα ειναι οκ, αλλα οι ιαπωνες ειναι πρωτοι σε φιλοτιμο και αξιοπιστια..απλα τα πραγματα

απο φιατ εχω πει οτι μαρεσουν τα τιπο, μπραβο και στραντα.... η επιτυχια της φιατ φαινεται στο οτι σταματησε ομως τα 2 τελευταια...

και μην ακουσω οτι βγαζει πλεον το fullback, γελαει ο κοσμος... ενα λ200 με αλλο σημα ειναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και πολλά άλλα αυτοκίνητα άλλων κατασκευαστών αντίγραφα fiat είναι αλλά βλέπω μόνο τις συνεργασίες της fiat μερικοί κατακρίνουν. για παράδειγμα αναφέρουν απαξιωτικώς το 124 spider ως αντίγραφο παρακαλώ του miata αλλά κανείς δεν αναφέρει τα opel corsa -αντίγραφο grande punto, ford ka -αντίγραφο fiat 500.  Επίσης είδατε να αποκαλούν ποτέ το νέο renault twingo αντίγραφο του smart ; 

δυστυχώς τις καλές εκδόσεις των αυτοκινήτων της τις έβγαλε για τη βραζιλία και ινδία. π.χ. στη βραζιλία κυκλοφόρησε ένα bravo με 235 ίππους αλλά ευρασία δεν το είδαμε ποτέ (https://www.google.gr/search?q=fiat+bravo+extreme&safe=strict&espv=2&biw=1280&bih=923&tbm=isch&imgil=cgs7_eXRM3qeXM%253A%253B9kPX6A9aCRMm4M%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.topgearrules.org%25252F2013-fiat-bravo-xtreme.html&source=iu&pf=m&fir=cgs7_eXRM3qeXM%253A%252C9kPX6A9aCRMm4M%252C_&usg=__XZbMFSqhFUrFJs_-VC2XtoHzkVw%3D&ved=0ahUKEwiL8taxuNDQAhXKmBoKHQFzBxEQyjcIMw&ei=l8A-WMvKFsqxaoHmnYgB#imgrc=cgs7_eXRM3qeXM%3A). Συν της άλλης εκεί παρουσίασε και ένα άλλο μοντέλο με την ονομασία viaggio ( https://www.google.gr/search?q=fiat+viaggio&safe=strict&espv=2&biw=1280&bih=923&tbm=isch&imgil=hbp6rNE-yl_ldM%253A%253BMBu_fVPVe_umSM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.thetruthaboutcars.com%25252Ftag%25252Ffiat-viaggio%25252F&source=iu&pf=m&fir=hbp6rNE-yl_ldM%253A%252CMBu_fVPVe_umSM%252C_&usg=__wdJSXAgeHCWar48stm1xKzInXBM%3D&ved=0ahUKEwiTnsLdstDQAhWDtRoKHQVrAQ0QyjcIMw&ei=qLo-WJOqKoPraoXWhWg#imgrc=CYFsA5fOM13AEM%3A). Επίσης εκεί κυκλοφορεί μόνο το bravo facelift ενώ εδώ το κατήργησε.

το punto στην Ινδία έχει ήδη δεκτεί 4 facelift ενώ εδώ σταμάτησε στο 2. Συν και τον επιπλέον εξοπλισμό με τον οποίο συνοδεύει το μοντέλο εκεί. έχει κάνει όλες τις προσφατες τεχνολογικές προσθήκες στην γκάμα του μοντέλου σε αυτή τη χώρα. π.χ. έτσι είναι εμφανισιακώς το punto στην ινδία 

https://www.google.gr/search?q=punto+evo+india&safe=strict&espv=2&biw=1280&bih=923&tbm=isch&imgil=depy9NgoeiekEM%253A%253B62JbTdugxFuu1M%253Bhttp%25253A%25252F%25252Findianautosblog.com%25252F2014%25252F07%25252Ffiat-punto-evo-sport-diesel-review-138947&source=iu&pf=m&fir=depy9NgoeiekEM%253A%252C62JbTdugxFuu1M%252C_&usg=__80QW1Ghm-ZmuOyDLn5Bb4wl0mZo%3D&ved=0ahUKEwiZtr_SsdDQAhUCWBoKHVeAAcgQyjcIMw&ei=hbk-WNnfCIKwadeAhsAM#imgrc=depy9NgoeiekEM%3A

στην ευρώπη έχει παραμείνει σε αυτή τη μορφή.

https://www.google.gr/search?q=punto+evo&safe=strict&biw=1280&bih=923&espv=2&tbm=isch&imgil=GYFDG99b_W55rM%253A%253BdEMrzcfQ8JFpzM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.parkers.co.uk%25252Ffiat%25252Fpunto-evo%25252F&source=iu&pf=m&fir=GYFDG99b_W55rM%253A%252CdEMrzcfQ8JFpzM%252C_&usg=__z50tsf0KsIaVrR8_XLy3jqynnKA%3D&ved=0ahUKEwjl4ozvsdDQAhXDiRoKHd7kBQcQyjcIOA&ei=wbk-WKX-B8OTat7Jlzg#safe=strict&tbm=isch&q=punto+evo+2012&imgrc=AcxzV3PEeh56QM%3A

 

Και οι προμηθευτές ηλεκτρονικών πλέον είναι 2-3 το πολύ σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία. επομένως και σύμφωνα με αυτό αλλά και  με αυτά που βλέπω και εγώ, είναι πως το κάθε αυτοκίνητο είναι τόσο αξιόπιστο όσο πολιτισμένος είναι ο ιδιοκτήτης του. και αυτό είναι ανεξαρτήτως εθνικότητας και κατασκευαστή.

 

όσο για τους ιάπωνες αυτό που βλέπω είναι πως όσα χρόνια και να περάσουν δύσκολα θα ακούσεις ένα πλαστικό να συντονίζει και να «τρίζει» στην καμπίνα. 

Επεξ/σία από gdriver
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...