Προς το περιεχόμενο

Αθάνατη Ελλάς - Απεργία καράβια


The Void

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Σοβαρά τώρα, πίστεψες ποτέ ότι η όποια κινητοποίηση ομοσπονδίας (υπαλλήλων, εργατών, γιατρών, κλπ) είχε σαν στόχο την βελτίωση των συνθηκών για σένα και για μένα; (άσχετα από το τι προτάσουν στις ανακοινώσεις τους).

Πάντα ανάμεσα στις αιτιάσεις για καλύτερη εξυπηρέτησης του κοινού και τα ρέστα, υπάρχει και η "κεντρική ιδέα" που αφορά οικονομικά και ασφαλιστικά θέματα.

Προφανώς κι όχι, αλλά ο άλλος λέει ότι κοιτάει κάποιος μόνο την πάρτυ του λες κι η κάθε συντεχνία που κάνει απεργία το κάνει για το κοινό καλό κι όχι για τον εαυτό της.

 

Όταν λοιπόν αυτόν τον γαμάνε συνέχεια οι πράξεις/αποφάσεις της κάθε συντεχνίας, είτε λόγω των απεργιών είτε λόγω των προνομίων που καβάτζωσαν (που μεταφράζονται σε φόρους), ενώ εκείνος τον πίνει μονίμως και δεν έχει δυνατότητα απεργίας ή "αποτελεσματικής" απεργίας, υπάρχει περιθώριο κατανόησης για την κάθε συντεχνία?

 

Όχι, από ένα σημείο και μετά θα κοιτάξει την πάρτυ του στην καλύτερη, στη χειρότερη αν είναι εκδικητικός θα γαμήσει με την πρώτη ευκαιρία όποια συντεχνία μπορεί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο σχετικο ποστ για απεργια πνο .τα νουμερα ειναι τρελα και απορω πως τα δεχονται ηδη..

《Οι κρατήσεις για 7 μήνες μπάρκο για έναν Πλοίαρχο και Α μηχανικό είναι περίπου 22,000-25,000 εκτός των κρατήσεων του ΝΑΤ. Πως λοιπόν τα απαιτούν αυτά από τον Έλληνα ναυτικό την στιγμή που αυτός μπαρκάρει σε πλοία με ξένη σημαία και δεν έχει καμία σχέση με το ελληνικό κράτος; Το οποίο ελληνικό κράτος του δίνει 1,000 ευρώ σύνταξη τον μήνα με υποτυπώδης περίθαλψη, εκπαίδευση για τα πεδία του και γενικά με δημόσιες υπηρεσίες τριτοκοσμικών χωρών;

ΔΗΛΑΔΗ, ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΡΑ…

Ζητάνε από έναν νέο ναυτικό που έχει μπροστά του 30-35 χρόνια εργασίας περίπου 600,000-700,000 ευρώ!!! Την στιγμή που θα του δίνουν 12,000 ευρώ το χρόνο σύνταξη!!! Να τονίσουμε ότι στα 600,000-700,000 ευρώ δεν συμπεριλαμβάνονται οι κρατήσεις του ΝΑΤ που είναι περίπου 600 ευρώ τον μήνα, τα οποία είναι μόνο το ένα τρίτο αφού τα υπόλοιπα τα πληρώνει ο εφοπλιστής για εμάς. Δηλαδή μιλάμε για άλλα 120,000-150,000 ευρώ από την τσέπη του ναυτικού! Σύνολο; 720,000-850,000 ευρώ》

 

Για μενα ειναι στοκοι που δεν λενε ποιος αλλος εχει τετοιες κρατησεις και μιλανε γενικα για φορολογηση..

Αν μου συνεβαιναν τα παραπανω απο αντιδραση παιζει να εκανα απεργια το καλοκαιρι που θα διελυε ολο το τουριστικο και οχι δεκεμβρη μηνα που ναι off season..η καθε κυβερνηση παταει στο οτι δεν αντιδρα ο κοσμος και οπως ξαναειπα κυριως στους συνταξιουχους που ξερει οτι δεν ειναι ευκολο να αντιδρουν

Επεξ/σία από kage
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ ας πούμε πχ η ΠΝΟ νοιάζεται για τους υπόλοιπους, LOL!

 

 

Εντάξει, πιστεύω να καταλαβαίνεις τη διαφορά μεταξύ ενός (1) ατόμου και σωματείου εργαζομένων.

 

Ενώ ας πούμε πχ η ΠΝΟ νοιάζεται για τους υπόλοιπους, LOL! 

 

Δλδ δεν παίζουν ασφαλιστικές αποζημειώσεις, νέο ticket με άλλη εταιρεία or something? Πληροφοριακά ρωτάω, όχι ειρωνικά κι έτσι...

 

Κι οι ναυτεργάτες πόσες τα τελευταία 6 χρόνια? :P

 

Καλά, δεν είναι εδώ ο σκοπός να τη βγάλουμε να τη μετρήσουμε ποιος την έχει μεγαλύτερη :)

 

Σε ό,τι αφορά την αποζημίωση ή άλλη διευκόλυνση από αεροπορική σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης λόγω απεργίας, το μόνο που μπορεί να προσφέρει η εταιρεία είναι ένα voucher για να φας στο αεροδρόμιο (στα περισσότερα αεροδρόμια στην Ευρώπη υπάρχει ένα flat rate της τάξης των 16 ευρώ) και αν η πτήση σου ήταν αργά το βράδυ και επιλέξεις να αγοράσεις νέο εισιτήριο τότε σου προσφέρουν διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο κοντά στο αεροδρόμιο. 

 

Υπάρχει ευρωπαϊκό νομοθετικό πλαίσιο που καθορίζει τις αποζημιώσεις  που πρέπει να δώσουν οι εταιρείες σε περιπτώσεις απώλειας βαλιτσών, ακύρωσης πτήσεων, μεγάλης καθυστέρησης, overbooking, και το οποίο σχεδόν όλες οι εταιρείες το ακολουθούν ευλαβικά (προσωπικά έχω αποζημιωθεί δυο φορές τον τελευταίο ενάμιση χρόνο) αλλά οι απεργίες εξαιρούνται αυτού του πλαισίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο σχετικο ποστ για απεργια πνο .τα νουμερα ειναι τρελα και απορω πως τα δεχονται ηδη..

《Οι κρατήσεις για 7 μήνες μπάρκο για έναν Πλοίαρχο και Α μηχανικό είναι περίπου 22,000-25,000 εκτός των κρατήσεων του ΝΑΤ. Πως λοιπόν τα απαιτούν αυτά από τον Έλληνα ναυτικό την στιγμή που αυτός μπαρκάρει σε πλοία με ξένη σημαία και δεν έχει καμία σχέση με το ελληνικό κράτος; Το οποίο ελληνικό κράτος του δίνει 1,000 ευρώ σύνταξη τον μήνα με υποτυπώδης περίθαλψη, εκπαίδευση για τα πεδία του και γενικά με δημόσιες υπηρεσίες τριτοκοσμικών χωρών;

ΔΗΛΑΔΗ, ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΡΑ…

Ζητάνε από έναν νέο ναυτικό που έχει μπροστά του 30-35 χρόνια εργασίας περίπου 600,000-700,000 ευρώ!!! Την στιγμή που θα του δίνουν 12,000 ευρώ το χρόνο σύνταξη!!! Να τονίσουμε ότι στα 600,000-700,000 ευρώ δεν συμπεριλαμβάνονται οι κρατήσεις του ΝΑΤ που είναι περίπου 600 ευρώ τον μήνα, τα οποία είναι μόνο το ένα τρίτο αφού τα υπόλοιπα τα πληρώνει ο εφοπλιστής για εμάς. Δηλαδή μιλάμε για άλλα 120,000-150,000 ευρώ από την τσέπη του ναυτικού! Σύνολο; 720,000-850,000 ευρώ》

 

Για μενα ειναι στοκοι που δεν λενε ποιος αλλος εχει τετοιες κρατησεις και μιλανε γενικα για φορολογηση..

Αν μου συνεβαιναν τα παραπανω απο αντιδραση παιζει να εκανα απεργια το καλοκαιρι που θα διελυε ολο το τουριστικο και οχι δεκεμβρη μηνα που ναι off season..η καθε κυβερνηση παταει στο οτι δεν αντιδρα ο κοσμος και οπως ξαναειπα κυριως στους συνταξιουχους που ξερει οτι δεν ειναι ευκολο να αντιδρουν

Απίστευτο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Ελλάδα είναι η χώρα των συντεχνιών που ο κάθε κλάδος κάνει οτι γουστάρει χωρίς να ενδιαφέρεται για τους υπόλοιπους. Έτσι και εγώ δεν υπάρχει λόγος να ενδιαφερθώ για τα προβλήματα των ναυτικών. Κάνουν οι άλλοι απεργία και αποκλείονται οι μαθητές στην Κρήτη χωρίς να ξέρουν τι να κάνουν. Άντε από εκεί να πούμε συνδικαλησταράδες και κοπρόσκυλα, μετά βγαίνουν και σου λένε οτι για όλα αυτά φταίει η κυβέρνηση και οχι εμείς, κλασσική καραμέλα για να πετάξουμε την ευθύνη από πάνω μας. Επίταξη όσων απεργούνε στην Ελλάδα και μνημόνια μέχρι την δευτέρα παρουσία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

. Επίταξη όσων απεργούνε στην Ελλάδα και μνημόνια μέχρι την δευτέρα παρουσία.

 

Eπειδη ουτε αυτα δεν απεδωσαν προωθειται ενα πολυ απλο και ομορφο μετρο απο τους θεσμους και να ζησει 1000 χρονια αυτος που το σκεφτηκε κι αλλα τοσα αυτος που θα το επιβαλλει ως next μετρο στα εργασιακα της χωρας:

Οταν μια εταιρεια απεργει, no matter αν η συμμετοχη ειναι 1% ή 100%, ο εργοδοτης δεν πληρωνει ουτε εναν υπαλληλο της επιχειρησης εκεινη την ημερα, διοτι η επιχειρηση λογω της απεργιας δεν ειχε την απαιτουμενη παραγωγη/εσοδα. Η λεγομενη "εργοδοτικη ανταπεργια". Τοσο απλα.

 

Ανυπομονω να γινει νομος η παραπανω ιδεα για να ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ μια και καλη το παραμυθακι των Ελληναραδων συνδικαλιστων του βολεματος και των απεργιων της πλακας. Θα αρχισουν οι συνδικαλιστες να αντιμετωπιζονται απο τους συναδελφους τους, οπως ακριβως τους αξιζει. Διοτι τωρα η συντριπτικη πλειψοφηια εργαζομενων και πολιτων καλως τους θεωρει παπαρες ολκης, αλλα δεν κανει και κατι για να τους βγαλει στο περιθωριο. Με αποτελεσμα να συνεχιζουν να υπαρχουν και να φυτοζωουν εις βαρος ολων. Με αυτο το μετρο θα αρχισουν να πεφτουν καρπαζιες απο τους συναδελφους και προφανως θα μπουν στην τρυπα τους που δεν ειναι αλλη απο το χρονοντουλαπο της ντροπιαστικης ιστοριας τους. Συνεπως οι απεργιες οταν προκειται να γινουν θα γινονται οταν υπαρχει ομοφωνια κι οχι επειδη ετσι καυλωσε του καθε συνδικαλιστακου ή επειδη ετσι του ειπε το κομμα.

 

Φτανει να γινει νομος το συγκεκριμενο μετρο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο σχετικο ποστ για απεργια πνο .τα νουμερα ειναι τρελα και απορω πως τα δεχονται ηδη..

《Οι κρατήσεις για 7 μήνες μπάρκο για έναν Πλοίαρχο και Α μηχανικό είναι περίπου 22,000-25,000 εκτός των κρατήσεων του ΝΑΤ. Πως λοιπόν τα απαιτούν αυτά από τον Έλληνα ναυτικό την στιγμή που αυτός μπαρκάρει σε πλοία με ξένη σημαία και δεν έχει καμία σχέση με το ελληνικό κράτος; Το οποίο ελληνικό κράτος του δίνει 1,000 ευρώ σύνταξη τον μήνα με υποτυπώδης περίθαλψη, εκπαίδευση για τα πεδία του και γενικά με δημόσιες υπηρεσίες τριτοκοσμικών χωρών;

ΔΗΛΑΔΗ, ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΡΑ…

Ζητάνε από έναν νέο ναυτικό που έχει μπροστά του 30-35 χρόνια εργασίας περίπου 600,000-700,000 ευρώ!!! Την στιγμή που θα του δίνουν 12,000 ευρώ το χρόνο σύνταξη!!! Να τονίσουμε ότι στα 600,000-700,000 ευρώ δεν συμπεριλαμβάνονται οι κρατήσεις του ΝΑΤ που είναι περίπου 600 ευρώ τον μήνα, τα οποία είναι μόνο το ένα τρίτο αφού τα υπόλοιπα τα πληρώνει ο εφοπλιστής για εμάς. Δηλαδή μιλάμε για άλλα 120,000-150,000 ευρώ από την τσέπη του ναυτικού! Σύνολο; 720,000-850,000 ευρώ》

 

Για μενα ειναι στοκοι που δεν λενε ποιος αλλος εχει τετοιες κρατησεις και μιλανε γενικα για φορολογηση..

Αν μου συνεβαιναν τα παραπανω απο αντιδραση παιζει να εκανα απεργια το καλοκαιρι που θα διελυε ολο το τουριστικο και οχι δεκεμβρη μηνα που ναι off season..η καθε κυβερνηση παταει στο οτι δεν αντιδρα ο κοσμος και οπως ξαναειπα κυριως στους συνταξιουχους που ξερει οτι δεν ειναι ευκολο να αντιδρουν

Πως δεν έχει σχέση με το ελληνικό κράτος; Σχολείο Ελλάδα δεν πήγε; Στη Σχολή Εμπορικού Ναυτικού τζάμπα δεν πήγε και μάλιστα με δωρεάν σίτιση/στέγαση; 

 

Κατά τα άλλα, χωρίς να είμαι γνώστης, τα απόλυτα νούμερα δεν μου λένε κάτι. Και εγώ έχω ένα γνωστό σε ΔΕΚΟ που παίρνει πάνω από 10.000 ευρώ το μήνα. Και αυτός θα έχει κρατήσεις πάνω από 20.000 ευρώ το χρόνο, αλλά δεν τον λυπάμαι η αλήθεια είναι, γιατί βγάζει 120.000 το χρόνο.

 

Επίσης από όσα γνωρίζω, μπάρκο 7 μηνών με 5 μήνες έξω, για να βγαίνει 7 μήνες το χρόνο, είναι λίγο ακραίο, λίγοι το κάνουν και για λίγες φορές. Επίσης προφανώς πλοίαρχος είναι το ανώτερο αξίωμα, σαν διευθυντής. Επίσης για τη σημαία δεν είμαι σίγουρος πως λειτουργεί, αλλά από ότι ξέρω κάποιο λάκκο έχει η φάβα, για αυτό και το χρησιμοποιούν. Η συντριπτική πλειοψηφία είναι σε ελληνική σημαία λογικά έτσι κι αλλιώς. 

 

Εν κατακλείδι, τους έχουν μαμήσει και αυτούς όπως όλους, αλλά μην τρώμε αμάσητο το οτιδήποτε. Οι μισθωτοί έχουν κρατήσεις ανάλογα με το μισθό, σε κάθε επάγγελμα. Αν θέλουμε ας το γυρίσουμε σε ακραία φιλελεύθερη οικονομία τύπου ΗΠΑ, αλλά δε μπορούμε να έχουμε και την πίτα ολάκερη και το σκύλο χορτάτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Οι μισθωτοί έχουν κρατήσεις ανάλογα με το μισθό, σε κάθε επάγγελμα. Αν θέλουμε ας το γυρίσουμε σε ακραία φιλελεύθερη οικονομία τύπου ΗΠΑ, αλλά δε μπορούμε να έχουμε και την πίτα ολάκερη και το σκύλο χορτάτο.

 

Βασικά θα "θέλαμε" να το γυρίσουμε σε κεφαλαιοποιητικό σύστημα κι όχι σε αυτή την απάτη που έχουμε. Που δίνουμε σχεδόν 30δις το χρόνο σε συντάξεις και τα 17 συμπληρώνονται από το κράτος μέσω φόρων...

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το 7% του αεπ ειναι απο την ναυτιλια.μην μ συγκρινεις τα 100 Κρατικοδιαιτα ατομα που ναι σε δεκο/νπιδ που απ οσο ξερω μαξ 3χιλιαρο ειναι πλεον ολοι στο εθνικο μισθολογιο..

Φορολογησαν και εβαλαν τεκμηριο στην 5μετρη βαρκα(ακομη κ ερασιτεχνη ψαρα )σε μια χωρα που αποτελειτε απο νησακια/θαλασσα..μειωση σερβις ανταλακτικων λαδια πετρελαια χρηματα που αφηναν σε καθε νησακι κτλ..

Κατεστρεψαν την ελληνικη σημαια παιρνοντας την αδεια του ελληνικο νηογνωμονα για μεγαλα πλοια ωστε να φευγουν τα λεφτα σε αλλες χωρες .

Δεν ειναι ομως εκει το θεμα .

Αλλα οτι τα πιονια οτι τους λενε κανουν χωρις να νοιαζεται κανεις για το τι θα γινει στα επομενα χρονια..

Το παραπανω ποσοστο ναυτιλιας ειναι λιγο μικροτερο απο τα εσοδα τουρισμου!!τι καναν στον τουρισμο?ανεβασαν φπα,ανεβασαν τελη αεροδρομιων κτλ..

Τι αλλο μενει? Η αγροτια βιοτεχνια ποτων φαγητου...τυχαιο που στο ιδιο διαστημα(χρονια) χτυπανε τους πυλωνες της οικονομιας?

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 7% του αεπ ειναι απο την ναυτιλια.μην μ συγκρινεις τα 100 Κρατικοδιαιτα ατομα που ναι σε δεκο/νπιδ που απ οσο ξερω μαξ 3χιλιαρο ειναι πλεον ολοι στο εθνικο μισθολογιο..

Φορολογησαν και εβαλαν τεκμηριο στην 5μετρη βαρκα(ακομη κ ερασιτεχνη ψαρα )σε μια χωρα που αποτελειτε απο νησακια/θαλασσα..μειωση σερβις ανταλακτικων λαδια πετρελαια χρηματα που αφηναν σε καθε νησακι κτλ..

Δεν ειναι ομως εκει το θεμα .

Αλλα οτι τα πιονια οτι τους λενε κανουν χωρις να νοιαζεται κανεις για το τι θα γινει στα επομενα χρονια..

Το παραπανω ποσοστο ναυτιλιας ειναι λιγο μικροτερο απο τα εσοδα τουρισμου!!τι καναν στον τουρισμο?ανεβασαν φπα,ανεβασαν τελη αεροδρομιων κτλ..

Τι αλλο μενει? Η αγροτια βιοτεχνια ποτων φαγητου...τυχαιο που στο ιδιο διαστημα(χρονια) χτυπανε τους πυλωνες της οικονομιας?

Απλά άλλο ναυτιλία, άλλο ναυτικός. Στα ποντοπόρα πλοία ούτε το 1/10 δεν είναι Έλληνες πλέον και όσοι είναι δεν κάνουν απεργίες ούτε για αστείο. Αυτοί που απεργούν είναι αυτοί που έχουν βολευτεί στα κρατικοδίαιτα δρομολόγια του Αιγαίου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eπειδη ουτε αυτα δεν απεδωσαν προωθειται ενα πολυ απλο και ομορφο μετρο απο τους θεσμους και να ζησει 1000 χρονια αυτος που το σκεφτηκε κι αλλα τοσα αυτος που θα το επιβαλλει ως next μετρο στα εργασιακα της χωρας:

Οταν μια εταιρεια απεργει, no matter αν η συμμετοχη ειναι 1% ή 100%, ο εργοδοτης δεν πληρωνει ουτε εναν υπαλληλο της επιχειρησης εκεινη την ημερα, διοτι η επιχειρηση λογω της απεργιας δεν ειχε την απαιτουμενη παραγωγη/εσοδα. Η λεγομενη "εργοδοτικη ανταπεργια". Τοσο απλα.

 

Ανυπομονω να γινει νομος η παραπανω ιδεα για να ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ μια και καλη το παραμυθακι των Ελληναραδων συνδικαλιστων του βολεματος και των απεργιων της πλακας. Θα αρχισουν οι συνδικαλιστες να αντιμετωπιζονται απο τους συναδελφους τους, οπως ακριβως τους αξιζει. Διοτι τωρα η συντριπτικη πλειψοφηια εργαζομενων και πολιτων καλως τους θεωρει παπαρες ολκης, αλλα δεν κανει και κατι για να τους βγαλει στο περιθωριο. Με αποτελεσμα να συνεχιζουν να υπαρχουν και να φυτοζωουν εις βαρος ολων. Με αυτο το μετρο θα αρχισουν να πεφτουν καρπαζιες απο τους συναδελφους και προφανως θα μπουν στην τρυπα τους που δεν ειναι αλλη απο το χρονοντουλαπο της ντροπιαστικης ιστοριας τους. Συνεπως οι απεργιες οταν προκειται να γινουν θα γινονται οταν υπαρχει ομοφωνια κι οχι επειδη ετσι καυλωσε του καθε συνδικαλιστακου ή επειδη ετσι του ειπε το κομμα.

 

Φτανει να γινει νομος το συγκεκριμενο μετρο.

θλιβομαι με ετσι αποψεις ,οτι λες ειναι ο ορισμος ενος συστηματος που χρησιμοποια το διαιρει και βασιλευε ,για σενα που οραματιζεσαι μια τετοια κατασταση αυτο που λες δεν διαφερει απο την δικτατορια ,και εαν  δεν εισαι επιχειρηματιας και τα τοιαυτα δεν δικαιολογειται μια τετοια αποψη ,το λεχθεν σου μου θυμιζει ακραιες εκφανσεις καπιταλιστικων θεωριων...

και ω ναι ψαξε περαιτερω τι φταιει στην καθε οικονομια και θα βρεις και τα λαθη ,εαν δεν σου λεει κατι να σου δωσω και ενα hint ξεπουλημα φιλετων κρατικων επιχειρησεων λεγε με αεροδρομια ,λιμανια ,οτε κλπ σε ξενους η οποιοι αντι πινακιου φακης αναμενουν να αρμεγουν μια αγελαδα που δεν εχει φαει παρα μονο φορους ....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θλιβομαι με ετσι αποψεις ,οτι λες ειναι ο ορισμος ενος συστηματος που χρησιμοποια το διαιρει και βασιλευε ,για σενα που οραματιζεσαι μια τετοια κατασταση αυτο που λες δεν διαφερει απο την δικτατορια ,και εαν  δεν εισαι επιχειρηματιας και τα τοιαυτα δεν δικαιολογειται μια τετοια αποψη ,το λεχθεν σου μου θυμιζει ακραιες εκφανσεις καπιταλιστικων θεωριων...

και ω ναι ψαξε περαιτερω τι φταιει στην καθε οικονομια και θα βρεις και τα λαθη ,εαν δεν σου λεει κατι να σου δωσω και ενα hint ξεπουλημα φιλετων κρατικων επιχειρησεων λεγε με αεροδρομια ,λιμανια ,οτε κλπ σε ξενους η οποιοι αντι πινακιου φακης αναμενουν να αρμεγουν μια αγελαδα που δεν εχει φαει παρα μονο φορους ....

3 μνημονια και ακομα δεν μπορεις να καταλαβεις οτι το προβλημα ειναι το κρατος; Απο το 2010 ολοι οι προυπολογισμοι εχουν το ιδιο ποσοστο δαπανων επι του αεπ. Το μονο που παιρνει αυξηση ειναι το ποσοστο των εσοδων για να κλεισει το ελλειμα.

 

Εγινε ακριβως αυτο που ηθελες το 2012 εσυ κλπ της "δημοσιας καταναλωσης και ανακυκλωση" σωζουν το δημοσιο ακομα και σημερα.

 

 

 

Παρτε το χαμπαρι. Το κρτος δεν ειναι κερδοσκοπικο ιδρυμα και η αναπτυξη ειναι αποτελεσμα τις κερδοσκοπιας. Ετσι οπως παμε θα καταντησουμε Κούβα, 50 χρονια φτωχεια στο ονομα των αγωνων....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To κράτος θα ήταν το πρόβλημα αν οι υπαλληλοί του παρέμεναν οι ίδιοι. Αυτή τη στιγμη, έχεις 500 χιλιάδες λιγότερους από το 2009, με μικρότερους μισθούς (πλην κάποιον εξαιρέσεων). Οι συνταξιοδοτημένοι παραμένουν οι ίδιοι σε ποσοστό με το 2009 (δεν έχεις δηλαδη περισσότερους).

Το ταμείο ανεργίας το παίρνεις υπο προϋποθέσεις και μόλις για ένα έτος, ενω τα επιδόματα έχουν κουτσουρευτεί και τα παίρνεις μονο όταν έχεις σοβαρότατα προβλήματα.

Παράλληλα οι φόροι ειναι 20πλάσιοι σε σχέση με το 2009.

Χμ, κάτι δε πάει καλά στον συλλογισμό σου δε βρισκεις; Μήπως τελικά το προβλημα δεν ειναι πλέον το κράτος;Mήπως δεν ηταν ποτέ ΜΟΝΟ το κράτος;

 

Και μη νομίζεις. Απολύσεις δε μπορουν να γινουν. Υπάρχουν τομείς με απίστευτες ανάγκες για προσωπικό (πχ εκπαίδευση και υγεία). Στη χειρότερη θα κάνουν οτι έχουν ηδη ξεκινήσει να πράττουν. Θα στέλνουν γραφιάδες να κάνουν άσχετη δουλειά απο αυτή που ειχαν προσληφθεί. Πχ ο γραφιάς, τραυματιοφορέας κτλ. ΗΔΗ γίνεται σε κάποιους τομεις, ωστε να μη γινουν άλλες προσληψεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θλιβομαι με ετσι αποψεις ,οτι λες ειναι ο ορισμος ενος συστηματος που χρησιμοποια το διαιρει και βασιλευε ,για σενα που οραματιζεσαι μια τετοια κατασταση αυτο που λες δεν διαφερει απο την δικτατορια

 

Ρίξε όμως κι ένα δάκρυ για το παλικάρι που δεν μπόρεσε να πάει στην ώρα του. Κι αν δεν λυπάσαι για τις μέρες που ίσως έφαγε, ελπίζω τουλάχιστον να ευαισθητοποιείσαι περισσότερο με τις άλλες δημόσιες υπηρεσίες όπως τα νοσοκομεία.

A nationwide strike in Greece against spending cuts disrupted public transport, state-run schools, ferries and national rail services and left public hospitals running with emergency staff.

 

http://www.nytimes.com/aponline/2016/12/07/world/europe/ap-eu-greece-strike.html

 

Αν ούτε αυτό δεν δίνει ένα hint, τότε να βάλουμε τις παράπλευρες ζημιές από τέτοιες απεργίες τα τελευταία 6 χρόνια.

Ένα τυχαιο παράδειγμα.

Περιμένω να δω τα οφέλη που έχει αποκομίσει το κοινωνικό σύνολο από τις απεργίες. Το κοινωνικό σύνολο όμως, όχι κέρδη για κάποιους.

To κράτος θα ήταν το πρόβλημα αν οι υπαλληλοί του παρέμεναν οι ίδιοι. Αυτή τη στιγμη, έχεις 500 χιλιάδες λιγότερους από το 2009, με μικρότερους μισθούς (πλην κάποιον εξαιρέσεων). Οι συνταξιοδοτημένοι παραμένουν οι ίδιοι σε ποσοστό με το 2009 (δεν έχεις δηλαδη περισσότερους).

Το ταμείο ανεργίας το παίρνεις υπο προϋποθέσεις και μόλις για ένα έτος, ενω τα επιδόματα έχουν κουτσουρευτεί και τα παίρνεις μονο όταν έχεις σοβαρότατα προβλήματα.

Παράλληλα οι φόροι ειναι 20πλάσιοι σε σχέση με το 2009.

Χμ, κάτι δε πάει καλά στον συλλογισμό σου δε βρισκεις; Μήπως τελικά το προβλημα δεν ειναι πλέον το κράτος;Mήπως δεν ηταν ποτέ ΜΟΝΟ το κράτος;

 

Έλεγα να βάλω συγκριτικά διαγράμματα με δαπάνες του ελληνικού και άλλων κρατών. Αλλά μόλις διάβασα το bold, λέω άσ'το καλύτερα χάσιμο χρόνου. Φιλιά στον Κάστρο να έδωσες τουλάχιστον.

 

Α και αν δεν είχε θέμα το κράτος, τότε δεν θα υπήρχε ποτέ, ούτε μνημόνιο, ούτε κρατική σπατάλη, ούτε κρατική διαφθορά, ούτε κρατικές ελλείψεις σε νοσοκομεία/σχολεία. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε με νοιαζει καποια πολιτικη αναλυση τωρα...

 

Το σιγουρο ειναι οτι δε μπορει να συνεχιστει αλλο αυτη η κατασταση, ταλαιπωρουν τον κοσμο οι εργατοπατερες και αυτο πρεπει βα τελειωσει αμεσα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...