Προς το περιεχόμενο

The Last of Us Part II [PS4]


aekoupoli
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Ενημέρωση 05/07/2020
Καθώς το παιχνίδι έχει κυκλοφορήσει πλέον:

  • Συζητήστε σε ήπιους τόνους και κόσμια πάνω στις εντυπώσεις σας από αυτό.
  • Μην μπαίνετε σε άσκοπες κόντρες περί political correctness και συναφή.
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς, όπως haters, fan boys, κλπ.
  • Οτιδήποτε αφορά την πλοκή του παιχνιδιού πρέπει να μπαίνει σε spoilers.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, johnnyman είπε

Σύμφωνω φίλε optimus. 

Για πιο λόγο όμως να κάνουν αυτό ρε γαμωτο? 

Κατέστρεψαν αδίκως το παιχνίδι χωρίς λογο... 

Θα μπορούσαν να κάνουν παπάδες πράγματικα.. 

Δεν μπορώ ακόμη να καταλάβω το γιατί... 

Φιλε δεν εχω ιδεα,πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω το σκεπτικο τους.

Τοσα λαμπρα μυαλα και πηραν τοσο λανθασμενες αποφασεις που χρειαστηκε στο τελος να κοροιδεψουν τον κοσμο για να το πουλησουν.

Δεν ξερω τι να πω..

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, optimus prime είπε

To εχω πει απο την 1η ημερα..

Μια απο τις μεγαλυτερες απατες που εχει γινει στο συγχρονο gaming..

Οχι απο τις μεγαλυτερες. 
Η μεγαλύτερη.
Αν το halo5 με εξόργισε εδω πραγματικά απογοητεύτηκα.

Το θεμα ειναι φίλε οτι αυτη η απάτη στεναχώρησε πολυ Κοσμο γιατι πραγματικά το πρωτο μέρος ηταν αριστούργημα που δύσκολα θα ξαναδούμε.

Πραγματική θλίψη περιτυλιγμένη με όμορφα γραφικά και τραγελαφικά reviews.

 

Επεξ/σία από Giannis1979GR
  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Giannis1979GR είπε

Πραγματική θλίψη περιτυλιγμένη με όμορφα γραφικά και τραγελαφικά reviews.

Θλιψη και μιζερια για να υποστηριχτει ενα κακο γραμμενο σεναριο.

Και εκτελεσμενο τοσο ατεχνα που σε κανει να πιστευεις οτι εγινε περισσοτερο απο ερασιτεχνες παρα απο ενα στουντιο καταξιωμενο που αγαπαμε ολοι..

 

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα πω και εγώ όσο γίνεται εν συντομία την άποψη μου.

 disclaimer: έπαιξα το part 2 ενώ είχα μόλις ρίξει replay στο πρώτο και προσωπικά δεν πρόκειται να αναφερθώ σε "ατζέντες" κλπ. Δεν είδα κάτι ώστε να θεωρώ ότι επηρεάζει το παιχνίδι και δεν με ενδιαφέρει να μπω σε αυτά τα νερά, θα μιλήσω καθαρά για το παιχνίδι. 

Πάμε στα του παιχνιδιού λοιπόν, το TLOU part 2 είναι ένα technical masterpiece από άποψη γραφικών, animation, ήχου, λεπτομέρειας, ο κόσμος είναι φτιαγμένος με τέτοια λεπτομέρεια που πραγματικά έπιασα τον εαυτό μου να έχει αφήσει το χειριστήριο και απλά να χαζεύει πόση λεπτομέρεια μπορεί να χωρέσει η ND σε ένα καρέ. Οι δημιουργοί είχαν πάθος για αυτό που έφτιαχναν και αυτό αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο, το παιχνίδι είναι πανέμορφο, κινείται στα επίπεδα GoW/RDR2 αν όχι καλύτερο. 

Στο gameplay τώρα που είναι το βασικότερο στοιχείο ενός παιχνιδιού για εμένα προσωπικά το TLOU 2 δεν απογοητεύει, πρόκειται για μια εξέλιξη του πρώτου μέρους σε όλους τους τομείς. Η κίνηση είναι γρηγορότερη σε σχέση με το πρώτο μέρος θυμίζοντας περισσότερο tomb raider και uncharted παρά TLOU. Αυτή η αλλαγή επιδρά θετικά στις μάχες καθώς έχεις αρκετή ευελιξία και γενικά το combat system συμπεριλαμβανομένου ενός πάρα πολύ καλού crafting system είναι βελτιωμένο σε όλους τους τομείς. Ένα από τα μεγαλύτερα μου θέματα με το πρώτο μέρος ήταν το combat και το implementation του auto-aim. Το παιχνίδι έχει κάνει εξαιρετική δουλειά δίνοντας σου επιλογές να φέρεις το auto-aim στα μέτρα σου καθώς και άλλα 100 accessibility options για να φτιάξεις τη δυσκολία και το traversing πραγματικά όπως σε βολεύει. Έχει γίνει και εδώ εξαιρετική δουλειά και ελπίζω και άλλες εταιρείες να ακολουθήσουν αυτό το μοντέλο στο μέλλον. Αν μπορούσα να βρω ένα αρνητικό είναι ότι λόγο της διάρκειας του παιχνιδιού το gameplay κάποια στιγμή γίνεται επαναλαμβανόμενο και μπαίνει αναγκαστικά σε δεύτερη μοίρα γιατί απλά θέλεις να προχωρήσεις την ιστορία, μην ξεχνάμε ότι στο core του παραμένει ένα cinematic παιχνίδι δεν είναι RPG.

Το pacing είναι ένας τομέας που θα ήθελα να σταθώ και για εμένα μετράει αρκετά ιδιαίτερα σε τέτοια ΑΑΑ cinematic παιχνίδια, είναι λίγο δύσκολο να αναφερθώ χωρίς spoilers για την ιστορία (τα οποία θα βάλω παρακάτω) απλά αν μπορώ να πω κάτι χωρίς spoiler είναι ότι το παιχνίδι σε αυτόν τον τομέα πάσχει αρκετά σε κάποια σημεία. Υπάρχει ένα καταπληκτικό πρώτο μέρος (αν μπορώ να το πω έτσι) ένα 10/10 παιχνίδι που σε ξεσηκώνει και δεν μπορείς να αφήσεις το χειριστήριο κάτω και μετά ..δεν ξέρω τι έγινε μετά πραγματικά. Η ιδέα ήταν καλή αλλά η εκτέλεση δεν ήταν σωστή για εμένα, για παράδειγμα υπάρχει ένα side-quest στην ουσία το οποίο κρατάει κάπου 8-9 ώρες συνοδευόμενο με αδιάφορους χαρακτήρες και πλοκή που δεν βγάζει νόημα.

*SPOILERS* (μην ανοίξετε τίποτα αν δεν έχετε τελειώσει το παιχνίδι)

Spoiler

Το παιχνίδι με τον θάνατο του Joel αν και η σκηνή η ίδια δεν ήταν αντάξια του χαρακτήρα για εμένα παραμένει δυνατή και φτιάχνει ένα πολύ ωραίο setup για να πάρεις εκδίκηση ως Ellie. Περιμένεις να γίνεις killing machine και να ευχαριστηθείς να σκοτώνεις WLF σε κάθε ευκαιρία, αυτό εν μέρη συμβαινει και το pacing εκτός από την αρχική κάπως αργή σε στυλ RDR2 εισαγωγή είναι καλό. To πρώτο μέρος της Ellie έχει κάποια καταπληκτικά σκηνικά όπως η άφιξη στο Aquarium μέσα στην τρικυμία την οποία θεωρώ ίσως το peak του παιχνιδιού.

Μετά το "confrontation" η ιδέα της ND να δεις τα γεγονότα από τη μεριά της Abby δεν είναι κακή, φαντάζομαι ότι έγινε για να μας δείξει ότι για κάθε ιστορία υπάρχουν 2 όψεις, κάθε πλευρά θεωρεί ότι είναι η σωστή κλπ. Το κάνει με ωραίες λεπτομέρειες όπως πχ με το σκυλί το οποίο έχεις σκοτώσει πριν λίγο σαν Ellie και μετά καλείσαι να παίζεις μαζί του ως Abby σου κάνει μια επίκληση στο συναίσθημα για να νιώσεις "κακός" και μπορώ να πω ότι το πετυχαίνει. 

Το πρόβλημα που έχω δεν είναι η Abby σαν χαρακτήρας ούτε η παρέα της παρότι σκότωσαν τον Joel, ίσα ίσα στο παιχνίδι ο χαρακτήρας της χτίζεται καλύτερα από αυτόν της Ellie το πρόβλημα είναι ότι τα section της είναι βαρετά και από ένα σημείο και μετά δεν βγάζουν κανένα νόημα. Η Abby στην αρχή είναι ένας stone cold killer η οποία ήθελε όχι μόνο να σκοτώσει αλλά να βασανίσει τον Joel αλλά ξαφνικά τα παρατάει όλα για χάρη 2 αγνώστων Scar (συγνώμη Seraphites). Εκεί κάπου έχεις χαθεί χτίζοντας μια υποθετική σχέση με τον Lev και αναρωτιέσαι που βρίσκεται η Ellie και πότε επιτέλους θα φτάσεις στην επίμαχη σκηνή, αυτό γίνεται πολύ πολύ αργότερα, όλο αυτό το κομμάτι είναι ένα τεράστιο filler το οποίο το μόνο που καταφέρνει είναι να ξεχάσεις το όλο "revenge" concept.

Βρήκα όλη την ιστορία με την Yara και τον Lev απίστευτα βαρετή, είναι 2 άγνωστοι Scar οι οποίοι πραγματικά δεν θυμάμαι καλά καλά πως εμφανίστηκαν τόσο ενδιαφέρον έχουν και παρ'ολα αυτά το παιχνίδι με έκανε να παίξω περίπου ένα 8ωρο κάνοντας ένα τεράστιο side-quest για αυτούς. Πολύ πολύ κακό pacing σε αυτό το κομμάτι του παιχνιδιού.

Για την ιστορία και το τέλος είναι επίσης δύσκολο να αναφερθώ χωρίς spoilers οπότε:

Spoiler

Δεν έχω να πω πάρα πολλά εδώ, προσωπικά το closure αν είναι αυτό το τελευταίο part δεν μου άρεσε. Η Ellie ρίσκαρε τα πάντα για να πάρει μια εκδίκηση την οποία τελικά δεν πήρε διότι άφησε την Abby να φύγει, η δεύτερη έφυγε χωρίς να πει απολύτως τίποτα. Θα ήταν πολύ πιο "κάθαρσις" για τον παίχτη αν τη φύτευες στο τέλος στην Abby σε στυλ John Wick κατά προτίμηση, ναι η Ellie θα φαινόταν η κακιά της υπόθεσης τουλάχιστον όμως θα είχες εκπληρώσει τον σκοπό σου και θα είχες διαλέξει πλευρά. Επίσης όταν το παιχνίδι σου παρουσιάζει και τις 2 πλευρές ως καλές και κακές ταυτόχρονα τότε μοιραία θα πρέπει να πάρουμε το μέρος κάποιας, η ND θέλησε να έχουμε τον έλεγχο της Ellie σε αυτό το σημείο και αφού έχει γίνει blur το ποιος είναι ο "καλός" και ποιος ο "κακός", άσε μας τότε να σκοτώσουμε την Abby. Η Ellie ρίσκαρε τα πάντα για αυτό έτσι απλά για να φάει ένα flashback με τον Joel για ένα δευτερόλεπτο και να την αφήσει να φύγει. Δεν ξέρω τι ήθελε να πει η ND με αυτό ίσως το μυαλό μου δεν φτάνει μέχρι εκεί. 

 Το τέλος με την Abby και τον Lev να φεύγουν και την Ellie να χάνει τα πάντα ήταν κακό imo εκτός αν χάλασαν ένα μεγάλο κομμάτι του part 2 για να κάνουν setup το part 3 με αυτούς τους 2 πρωταγωνιστές, όπως και να έχει όμως προσωπικά δεν μου άρεσε. 

Όσο για τον Joel ναι αυτός ο θάνατος δεν του άξιζε αλλά στο τέλος είπε κάτι πολύ σημαντικό "Αν κάπως μου δινόταν μια δεύτερη ευκαιρία θα έκανα πάλι το ίδιο" αυτός ήταν ο Joel, ίσως θα έπρεπε να σκέφτεται κάπως έτσι και η Ellie και να τέλειωνε την αποστολή της.

Γενικά το παιχνίδι στο σύνολο του το απόλαυσα και προτείνω να το παίξουν ΟΛΟΙ οι κάτοχοι PS4, ναι σίγουρα δεν είναι "τέλειο" αλλά ποιο είναι? H ιστορία δεν θα αρέσει σε όλους, το pacing υποφέρει σε κάποια σημεία αλλά αυτό ήθελε όμως ο δημιουργός και το έκανε με πολύ μεράκι, λεπτομέρεια και προσοχή. Το TLOU 2 είναι ένα παιχνίδι που για εμένα όταν είναι καλό είναι 10/10 εύκολα αυτή η ποιότητα όμως πέφτει αισθητά σε κάποια σημεία λόγο pacing και αμφιλεγόμενων επιλογών. Για κάποιους θα παραμείνει 10/10 σε όλη την πορεία και δεν κρύβω ότι τους ζηλεύω κάπως.

8/10

Επεξ/σία από ADHD
  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχήν να ξεκαθαρίσω πως δεν έχω παίξει ακόμα το παιχνίδι για 2 λόγους:

1)Εχω διαβάσει στο παρόν θέμα οτι η ιστορία είναι κακή.

2)Δεν θέλω να δώσω 50€+ για 1 campaign που θα παίξω 1-2 φορές.

Πιστεύω πως όλοι οι fans περίμεναν κάτι ανάλογα καλό ή και καλύτερο σε ιστορία σε σχέση με το LOU 1 λόγω της ND και δυστυχώς απογοητεύτηκαν.Η υπερβολική διαφήμιση που υπήρχε πρίν βγεί το παιχνίδι έπαιξε συμπληρωματικό ρόλο στις πωλήσεις, το παιχνίδι θα πουλούσε ούτως ή άλλως.

Οπως όλοι, όταν έμαθα πως θα βγεί το 2 σκέφτηκα:Πωωω θα είναι πολύ καλό.

Το LOU δεν είναι πλήρες παιχνίδι αν δεν έχει καλή ιστορία, δεν σε "τραβάει", αλλιώς παίζεις οτιδήποτε άλλο που σκοτώνει ζόμπι και τους πάντες.

Κατάφεραν αυτό που ήθελαν, εκατομμύρια πωλήσεις με preorders.

Εχω παίξει το πρώτο LOU 1 φορά και άξιζε, θα το παίξω κάποια στιγμή και 2η φορά.

Πιστεύω πως θα παίξω αργότερα και το 2 σε πολύ χαμηλότερη τιμή που μπορώ να το βρώ στις αγγελίες.Για τον τεχνικό τομέα που είναι βελτιωμένος και επειδή μου αρέσει το είδος του.

Απορία:

Το σενάριο το έβγαλαν διαφορετικά άτομα;

Επεξ/σία από AntiCambeR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

4 ώρες πριν, chrisgewrgi είπε

Το story ξενερωνει τους μισους fans του tlou.

Και η αληθεια ειναι οτι ξενερωνει ολους τους fans του tlou. Απλα οι μισοι το παραδεχονται και οι αλλοι μισοι μαχονται με κονταρια γιατι απλα δεν θελουν να το παραδεχτουν.

Οποιος πραγματικα γουσταρει μεσα του αυτο το story απο ενα αλλο happiness  story πραγματικα πρεπει να το κοιταξει το θεμα.

Συγνωμη αυτο το ποστ εχει 10 λαικς? Η ποιοτητα του φορουμ εχει πεσει δραματικα. 

Κρατα την αποψη σου για σενα και μη τσουβαλιαζεις. Το στορυ μαμει και δερνει. Ακου εκει θα πρεπει να μας αρεσει το στορυ που σου αρεσει (χαπινες) αλλιως κοροιδευουμε τους εαυτους μας...

Σεβαστειτε τις αποψεις ολων, σας αρεσουν δεν σας αρεσουν. Και μαλιστα δν το εχεις αγγιξει καν το game oπως και οι μισοι που κραζουν.

Τουλαχιστον τα λαικς που πηρες δειχνουν και τα πραγματικα κινητρα(+τροπο σκεψης) αυτων που εχουν ρημαξει το thread.

Δηλαδη βγαινω απο την παιχνιδαρα καθε φορα και μπαινω εδω για να διαβασω τοξικοτητα. 

Edit. AntiCambeR θα σου προτεινα να μην δινεις σημασια σε αυτο το θρεντ. Οι αποψεις που βγαινουν εδω δεν εχουν καμια σχεση με την πραγματικοτητα εκει εξω. Δεν λεω οτι ντε και καλα θα σου αρεσει, αλλα φαινεσαι πολυ επηρεασμενος.

 

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, PDS13 είπε

Οι αποψεις που βγαινουν εδω δεν εχουν καμια σχεση με την πραγματικοτητα εκει εξω. 

Αλήθεια τι καιρό κάνει στο Portland αυτές τις μέρες; 

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
3 λεπτά πριν, michael92 είπε

Αλήθεια τι καιρό κάνει στο Portland αυτές τις μέρες; 

μιλας με γριφους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς αρχίζω τώρα και εγώ να αντιλαμβάνομαι γιατί το game έχει διφορούμενες κριτικές...

 

Κρίμα γιατί μέχρι και το Seattle day 3, είχε δείξει στοιχεία που ίσως θα μιλάγαμε για ιστορικό game. Αν βέβαια κάποιος παραβλέψει τον παράγοντα exploration, κυνήγι του pixel για supplies και την πολύ κακή αναλογία μεταξύ καθαρού gameplay και flashbacks/cinematics/περπάτημα πέρα δώθε κλπ. Όλα αυτά τα είχα εθελούσια παραβλέψει έως τώρα, γιατί ήλπιζα ότι απλά το game "will pickup the pace" αργότερα και θα έχουμε περισσότερο δράση που είναι πραγματικά απίστευτη σε ότι είχα παίξει μέχρι στιγμής. Ειδικά τα grass maps με τους wlf και τα dogos και αργότερα με τους SCAR ήταν απίστευτα.

Και ΞΑΦΝΙΚΑ το game μας αποκαλύπτει ότι είναι η ώρα να παίξουμε με αυτόν τον ανούσιο, μονόχνοτο χαρακτήρα και να δούμε το storyline και από τη δική του οπτική των γεγονότων. Δεν έχω πρόβλημα με τον θηλυκό Σβαρτζενέϊγκερ, αλλά το όλο σκηνικό με την αντιπαλότητα των WLF και SCAR μου είναι παγερά ΑΔΙΑΦΟΡΟ. Τώρα από τη στιγμή που έχει skill tree η abby υποπτεύομαι θα είναι και lengthy κιόλας, οπότε θα πρέπει να κάνω και τρελή υπομονή μέχρι να ξαναπάμε στα τεκταινόμενα μετά την Seattle day 3...

Για το οποίο story έχω και εκεί μεγάλες ενστάσεις, άλλα επιφυλάσσομαι μέχρι να τελειώσω το game. Η κύρια ένστασή μου είναι ότι και καλά σε κάνει να αισθάνεσαι συνέχεια άσχημα για τις πράξεις σου σαν Ellie, ΑΛΛΑ ταυτόχρονα δε σου δίνει και το περιθώριο επιλογής. Είναι hardcoded να γίνουν όλα αυτά τα γεγονότα. Και εντάξει στην περίπτωση του last of us 1 το καταλαβαίνω με το ending του (που σαν Joel πάλι δεν σου άφηνε περιθώριο επιλογής). Αλλά αυτό ήταν κάτι που έγινε μόνο στο τέλος. Και έβγαζε και απόλυτο νόημα, αν έκανες ψυχογράφημα στον Joel και σκεφτόσουν το παρελθόν του, ότι θα αντιδρούσε έτσι. Εδώ βλέπουμε η Ellie να κάνει πράγματα και να παίρνει αποφάσεις εντελώς θερμόαιμες και έξω από τον χαρακτήρα της. Σίγουρα μπορεί να είναι τυφλωμένη για εκδίκηση, αλλά δε παρατάς πχ μόνο του τον Jessie να βρει τον Tommy, για να πας πιο γρήγορα στο ενυδρείο. Μα ο Tommy ήταν ο κύριος λόγος που πήγες μέχρι εκεί ffs. Makes no freaking sense. Ειδικά από τη στιγμή που όλοι φτάνετε εκεί με διαφορά μερικών λεπτών κυριολεκτικά. Απλά ήταν gimmick για να κάνει ότι κάνει μόνη της στο ενυδρείο και να μη μπορεί να ρίξει το "φταίξιμο" στους άλλους 2. Μεγάλο foul αυτό από εμένα, φτηνό τέχνασμα. Ελπίζω η συνέχεια να είναι καλύτερη...

Και για να ευθυμήσουμε. Abby things a lady should do playlist. Spoiler free και cringe/meme worthy.😁

Επεξ/σία από ilos
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tο συστημα των αναβαθμισεων   και το πως παρουσιαζεται με το animation  στον παγκο ,μου αρεσει πολυ παντως. Σε φαση χαιρομαι που επελεξα μεσαιο επιπεδο δυσκολιας και εχω αρκετους πορους ωστε να προχωραω στο tree.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω ημουν απο τους πρωτους που το τερματισε και οταν ειχα αρχισει να λεω τις αρνητικες μου σκεψεις δεν συμφωνουσαν πολλοι που τωρα βλεπω στις τελευταιες 10 σελιδες εχουν κανει αλλαγη σκεψης 180 μοιρες .Ειχα πει μαλιστα πως ανυπομονω να δω αντιδρασεις . Αλλοι λεγανε δεν το τερματισες , ειδες μονο spoilers,οτι προκειται περι ηλικιας για να πιασεις τα <<νοηματα>>  well....... I Told You So! – Oak Ridge Bible Chapel, Milan, Illinois

Επεξ/σία από jerry banana
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαβασα πως  τα χρηματοκιβωτια μπορουν να ξεκλειδωσουν   και ακουγοντας τον ηχο  που κανουν οι συνδυασμοι .Απο αυτο φαινεται ποσο λεπτομερης  και σημαντικος  ειναι ο ηχος  για αυτο συνιστουν την χρηση καλων ακουστικων η' ενος πολυ καλου συστηματος .

 

https://www.gameworld.gr/component/content/article/166-action/39917-οι-κλειδαριές-του-the-last-of-us-part-2-μπορούν-να-ξεκλειδωθούν-αν-ακούσετε-προσεκτικά-τον-ήχο/?fbclid=IwAR2UzdPfIPpjpZ5PVZMiJ7l5yglXKiUC5NymVfThadl8QIiFOwblaJAtMvI#fieldsTab

Επεξ/σία από Fotis13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Fotis13 είπε

Διαβασα πως  τα χρηματοκιβωτια μπορουν να ξεκλειδωσουν   και ακουγοντας τον ηχο  που κανουν οι συνδυασμοι .Απο αυτο φαινεται ποσο λεπτομερης  και σημαντικος  ειναι ο ηχος  για αυτο συνιστουν την χρηση καλων ακουστικων η' ενος πολυ καλου συστηματος .

https://www.gameworld.gr/component/content/article/166-action/39917-οι-κλειδαριές-του-the-last-of-us-part-2-μπορούν-να-ξεκλειδωθούν-αν-ακούσετε-προσεκτικά-τον-ήχο/?fbclid=IwAR2UzdPfIPpjpZ5PVZMiJ7l5yglXKiUC5NymVfThadl8QIiFOwblaJAtMvI#fieldsTab

Οκ, πρώτον wow που έχει τέτοια λεπτομέρεια, αλλά άμα είναι κάτσω να ακούσω τον ήχο του συνδυασμού για να το ανοίξω, προτείμώ να ανοίξω πραγματικά χρηματοκιβώτια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...