Προς το περιεχόμενο

The Last of Us Part II [PS4]


aekoupoli
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Ενημέρωση 05/07/2020
Καθώς το παιχνίδι έχει κυκλοφορήσει πλέον:

  • Συζητήστε σε ήπιους τόνους και κόσμια πάνω στις εντυπώσεις σας από αυτό.
  • Μην μπαίνετε σε άσκοπες κόντρες περί political correctness και συναφή.
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς, όπως haters, fan boys, κλπ.
  • Οτιδήποτε αφορά την πλοκή του παιχνιδιού πρέπει να μπαίνει σε spoilers.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για να λεμε και του στραβου το δικιο το στορυ μπορουσε να ηταν καλυτερο.Εμενα μου αφησε μια πικρη γευση το στορυ οχι ομως οτι συμφωνω με το ξυλο που εχει φαει το παιχνιδι για το σεναριο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ θα πω απλά ότι ο Druckmann έχει cojones. Γιατί έμεινε πιστός σε αυτό που ήθελε ενώ ήξερε ότι θα φάει κράξιμο (ίσως δεν φανταζόταν ότι θα πάρει τόση έκταση) και θα αρχίσει η κλάψα.

Αυτό το όραμα είχε για την συνέχεια του παιχνιδιού, οπότε είτε μας αρέσει, είτε όχι, τουλάχιστον πρέπει να το σεβαστούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Bourdoulas είπε

Εγώ θα πω απλά ότι ο Druckmann έχει cojones. Γιατί έμεινε πιστός σε αυτό που ήθελε ενώ ήξερε ότι θα φάει κράξιμο (ίσως δεν φανταζόταν ότι θα πάρει τόση έκταση) και θα αρχίσει η κλάψα.

Αυτό το όραμα είχε για την συνέχεια του παιχνιδιού, οπότε είτε μας αρέσει, είτε όχι, τουλάχιστον πρέπει να το σεβαστούμε.

ο σεβασμος δεν ισοδυναμει με απουσια  κριτικης, να το ξεκαθαρισουμε αυτο. προφανως παρενοχληση, απειλες, υβριστικα μηνυματα ειναι καταδικαστεα.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, KilliK είπε

ο σεβασμος δεν ισοδυναμει με απουσια  κριτικης, να το ξεκαθαρισουμε αυτο. προφανως παρενοχληση, απειλες, υβριστικα μηνυματα ειναι καταδικαστεα.

Εννοείται αυτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, Bourdoulas είπε

Εγώ θα πω απλά ότι ο Druckmann έχει cojones. Γιατί έμεινε πιστός σε αυτό που ήθελε ενώ ήξερε ότι θα φάει κράξιμο (ίσως δεν φανταζόταν ότι θα πάρει τόση έκταση) και θα αρχίσει η κλάψα.

Αυτό το όραμα είχε για την συνέχεια του παιχνιδιού, οπότε είτε μας αρέσει, είτε όχι, τουλάχιστον πρέπει να το σεβαστούμε.

Ας μην έβγαζε  τότε miss leading trailers αν πίστευε στο όραμα του 🙂

 

Επεξ/σία από noFEARgr
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Ας μην έβγαζε  τότε miss leading trailers αν πίστευε στο όραμα του 🙂

To μοναδικό πράγμα που με ξενερωσε κι εμενα με όλον αυτόν τον ντόρο που έγινε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Ας μην έβγαζε  τότε miss leading trailers αν πίστευε στο όραμα του 🙂

Εχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό. Το είχα ξεχάσει αυτό γιατί δεν είχα δει κανένα trailer πάρα μόνο το πρώτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανως και το παιχνιδι εχει μεγαλο ποσοστο ολοκληρωσης,εφοσον ειναι linear και τα trophies του ειναι σχετικα λιγα...με ενα μονο playthrough μπορεις να φτασεις στο 50% και παραπανω.

Για τον druckmann αντι για cojones θα ελεγα οτι μας φλομωσε στο ψεμα εκτος απο το trailer και με τα "trust us,the game is about those 2 characters we love" απλα για να περασει το αθλιο του σεναριο χωρις καμια αξια στους 2 main χαρακτηρες του πρωτου part.

Πραγματικα αγαπησα σε μεγαλο βαθμο το 1ο παιχνιδι αλλα με το 2ο απογοητευτηκα πληρως.

Στον οπτικοακουστικο τομεα και στο γενικο feeling/immersion το 2ο ειναι τρομερο.

Κριμα κατα την γνωμη μου που δεν δωθηκε η απαραιτητη σημασια στο σεναριο και προσωπικα νιωθω οτι επαιξα ενα καταθλιπτικο παιχνιδι με ρηχους χαρακτηρες χωρις ενδιαφερον. Υπηρχαν σημεια που ηθελα απλα να το κλεισω.

Απο πωλησεις,καθως και κριτικες νομιζω οτι part 2 παιρνει οτι ακριβως του αξιζει,μετριες με αμφιλεγομενα συναισθηματα.

Ποτε ξανα game απο τον druckmann,προσωπικοι μαζοχισμοι και agendas σε παιχνιδι και ποσο μαλλον της ND ηταν για εμενα τεραστιο φαουλ.

  • Like 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, ultrobyr είπε

Προφανως και το παιχνιδι εχει μεγαλο ποσοστο ολοκληρωσης,εφοσον ειναι linear και τα trophies του ειναι σχετικα λιγα...με ενα μονο playthrough μπορεις να φτασεις στο 50% και παραπανω.

Για τον druckmann αντι για cojones θα ελεγα οτι μας φλομωσε στο ψεμα εκτος απο το trailer και με τα "trust us,the game is about those 2 characters we love" απλα για να περασει το αθλιο του σεναριο χωρις καμια αξια στους 2 main χαρακτηρες του πρωτου part.

Πραγματικα αγαπησα σε μεγαλο βαθμο το 1ο παιχνιδι αλλα με το 2ο απογοητευτηκα πληρως.

Στον οπτικοακουστικο τομεα και στο γενικο feeling/immersion το 2ο ειναι τρομερο.

Κριμα κατα την γνωμη μου που δεν δωθηκε η απαραιτητη σημασια στο σεναριο και προσωπικα νιωθω οτι επαιξα ενα καταθλιπτικο παιχνιδι με ρηχους χαρακτηρες χωρις ενδιαφερον. Υπηρχαν σημεια που ηθελα απλα να το κλεισω.

Απο πωλησεις,καθως και κριτικες νομιζω οτι part 2 παιρνει οτι ακριβως του αξιζει,μετριες με αμφιλεγομενα συναισθηματα.

Ποτε ξανα game απο τον druckmann,προσωπικοι μαζοχισμοι και agendas σε παιχνιδι και ποσο μαλλον της ND ηταν για εμενα τεραστιο φαουλ.

Για ποιο λογο ρηχοι? Προσωπικα θεωρω οτι εριξε ιδιαιτερο βαρος στους χαρακτηρες και οχι στην ιστορια, που δεν εχει το βαθος της προηγουμενης. Αλλα σε καμια περιπτωση ρηχοι χαρακτηρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

βασικα το στορυ ηταν παραφουσκωμενο, χρειαζοταν editing που θα εδινε μια πιο στρωτη και λιγοτερη βαρετη εμπειρια. το οποιο μας φερνει στην συζητηση για το κοστος που γινεται στο PS5 τοπικ. τα ΑΑΑ παιχνιδια δεν χρειαζονται ναναι τοσο μεγαλα σε διαρκεια. το TLOUS2 θα μπορουσε να πει την ιδια ιστορια, πολυ καλυτερα σε λιγοτερο χρονο. και το budget θα ηταν μειωμενο και περισσοτερη εμφαση στο gameplay θα ειχε.

ειναι κατι που πρεπει να κοιταξουν οι publishers στην επομενη γενια, αν και φοβαμαι οτι με τα 70ε να γινεται η στανταρ τιμη, η διαρκεια τους θα εκτιναχθει στα υψη.

Επεξ/σία από KilliK
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H πρόκληση είναι να έχει το game διάρκεια, αλλά να μήν γίνεται βαρετό ούτε να κουράζει.

Τερμάτισα το Witcher 3 στις 270 κάτι ώρες και όταν έπεσαν οι τίτλοι τέλους παραλίγο να βάλω τα κλάματα που το game τελείωσε.

Τερμάτισα το Horizon Zero Dawn και τσατίστηκα που κράτησε τόσο λίγo, ο χάρτης και ο κόσμος του διψούσε για περισσότερο περιεχόμενο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 06/09/2020 at 12:37, ultrobyr said:

Προφανως και το παιχνιδι εχει μεγαλο ποσοστο ολοκληρωσης,εφοσον ειναι linear και τα trophies του ειναι σχετικα λιγα...με ενα μονο playthrough μπορεις να φτασεις στο 50% και παραπανω.

Για τον druckmann αντι για cojones θα ελεγα οτι μας φλομωσε στο ψεμα εκτος απο το trailer και με τα "trust us,the game is about those 2 characters we love" απλα για να περασει το αθλιο του σεναριο χωρις καμια αξια στους 2 main χαρακτηρες του πρωτου part.

Πραγματικα αγαπησα σε μεγαλο βαθμο το 1ο παιχνιδι αλλα με το 2ο απογοητευτηκα πληρως.

Στον οπτικοακουστικο τομεα και στο γενικο feeling/immersion το 2ο ειναι τρομερο.

Κριμα κατα την γνωμη μου που δεν δωθηκε η απαραιτητη σημασια στο σεναριο και προσωπικα νιωθω οτι επαιξα ενα καταθλιπτικο παιχνιδι με ρηχους χαρακτηρες χωρις ενδιαφερον. Υπηρχαν σημεια που ηθελα απλα να το κλεισω.

Απο πωλησεις,καθως και κριτικες νομιζω οτι part 2 παιρνει οτι ακριβως του αξιζει,μετριες με αμφιλεγομενα συναισθηματα.

Ποτε ξανα game απο τον druckmann,προσωπικοι μαζοχισμοι και agendas σε παιχνιδι και ποσο μαλλον της ND ηταν για εμενα τεραστιο φαουλ.

Καταλαβαίνω να μην σου αρέσει αλλά να αναφέρεις για ρηχούς χαρακτήρες λες το πρώτο παιχνίδι διεκδικεί δάφνες σε αυτό το κομμάτι, τι να πω. Αλλά στο πρώτο παιχνίδι φαίνεται το ξεπέρασες, μάλλον λόγω του πρωτότυπου σεναρίου, oh wait...

Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι οι περισσότεροι ξενέρωσαν γιατί αποκαθηλώθηκαν οι χαρακτήρες που συμπάθησαν στο πρώτο παιχνίδι. Άσχετα αν ο (όποιος ανοίξει το spoiler να έχει τελειώσει το παιχνίδι πρώτα)

Spoiler

Joel ήταν ένα α****ι και μίσο και άξιζε να πεθάνει με πιο οδυνηρό τρόπο. Αν ο Joel δεν πέθαινε και έπαιζες μαζί του και με την Ellie για ένα κομμάτι και μετά έπαιζες με την Abby δεν θα υπήρχε τόσο ξενέρωμα από τους περισσότερους. Και αυτό είναι το σημείο που άρχισαν να τα βλέπουν όλα μαύρα στο παιχνίδι.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Bourdoulas είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Joel ήταν ένα αρχίδι και μίσο και άξιζε να πεθάνει με πιο οδυνηρό τρόπο. Αν ο Joel δεν πέθαινε και έπαιζες μαζί του και με την Ellie για ένα κομμάτι και μετά έπαιζες με την Abby δεν θα υπήρχε τόσο ξενέρωμα από τους περισσότερους. Και αυτό είναι το σημείο που άρχισαν να τα βλέπουν όλα μαύρα στο παιχνίδι.

 

 Guess what ο Joel ήταν ένα α...ι και μισό, αλλά ήταν ένα believable και καλογραμμένο α...ι και μισό ερμηνευμένο άψογα από τον Troy Baker, δεδομένων των συνθηκών και ότι του ζητήθηκε να κάνει. Πέθαινε, δε πέθαινε, πως, που, πότε δεν είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα του sequel. Το πρόβλημα είναι όταν έχεις "ανασφάλειες" για τους νέους χαρακτήρες που θες να εισάγεις και καταλαβαίνεις για διάφορους λόγους ότι δεν είναι up to par με τους original, που το bond τους ήταν και από τα main selling point μαζί με το setting και το story του πρώτου παιχνιδιού. Έτσι τι κάνεις? Αποδομείς όσο μπορείς τον χαρακτήρα και των 2 με φτηνά τεχνάσματα/plot devices κάνοντας τους να μοιάζουν αλλοπρόσαλλοι σε σχέση με ότι γνώριζες από το πρώτο game, μήπως και έτσι καταφέρεις να δώσεις πόντους στην Abby με στόχο να την κάνουν "πιο engaging" στον παίχτη για την συνέχεια. Σε μεγάλη μερίδα του κόσμου που λάτρεψε το original και αυτό το δέσιμο των Joel/Ellie, το πείραμα απέτυχε οικτρά. Δε βόηθησε και το μεγάλο downtime/bad pacing με τα πρώτα ανούσια chapters της Abby και το cliffhanger μετά το Ellie Seattle Day 3. Όσο έπαιζα το πρώτο chapter της Abby, πραγματικά ένιωθα αγγαρεία. Ήλπιζα ότι μπορεί αν είναι ένα flashback part στην αρχή, αλλά μετά είδα το ξεχωριστό skill tree και προσγειώθηκα ανώμαλα. Η πλάκα είναι ότι της δώσανε και τα καλύτερα action κομμάτια του παιχνιδιού (Rat king hospital, Scare city central, Scars island) και πάλι η τύπισα έσπαγε μπάλες. Ότι πιο forced,fake και αντιπαθητικό έχω παίξει σε video game character ever.

😆

Σχετικά με το Joel death scene που επικεντρώνεις, είναι και πάλι παράδοξο όσο αφορά τον χαρακτήρα του συγκεκριμένου. Δε περιμένεις από κάποιον που πατάει γκάζι σε έναν άνθρωπο που ζητάει βοήθεια στη μέση του δρόμου, να μπει ξεκρέμαστος σε ένα camp με 7-8 άγνωστους ένοπλους. Όσο και να μαλάκωσε στο Jackson, δεν έγινε ξαφνικά χτεσινός. Η ωμότητά της σκηνής ήταν απλά shocker για να λειτουργήσει σαν fuel για τα Ellie Seattle Chapters, και μάλιστα πολύ επιτυχημένα. Το Seattle day 1 που είναι και semi open world και εξερευνάς με τα map marks είναι μακράν το καλύτερο part του παιχνιδιού. Όμως μετά αποφάσισαν για κάποιο λόγο (delays?) να αλλάξουν άρδην και να πάνε στο παραδοσιακό γραμμικό gameplay και το game να χάσει αρκετά imo.

TLDR μαύρα δεν άρχισα να τα βλέπω μετά το Joel death scene. Μαύρα άρχισα να τα βλέπω από το zoo flashback και μετά. Αν και υπήρχαν ήδη τα ανησυχητικά σημάδια με τα φτηνά plot devices/shockers της Ellie όπως η φάση που παρατά αψυχολόγητα τον jessie για να φτάσει 10 λεπτά νωρίτερα με την βάρκα στο ενυδρείο (απλά lol), ή η φάση που αφήνει ραβασάκι τον χάρτη με την διεύθυνση στην Abby μετέπειτα αφού έκανε ότι έκανε.

Επεξ/σία από ilos
  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...