Προς το περιεχόμενο

The Last of Us Part II [PS4]


aekoupoli
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Ενημέρωση 05/07/2020
Καθώς το παιχνίδι έχει κυκλοφορήσει πλέον:

  • Συζητήστε σε ήπιους τόνους και κόσμια πάνω στις εντυπώσεις σας από αυτό.
  • Μην μπαίνετε σε άσκοπες κόντρες περί political correctness και συναφή.
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς, όπως haters, fan boys, κλπ.
  • Οτιδήποτε αφορά την πλοκή του παιχνιδιού πρέπει να μπαίνει σε spoilers.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Bourdoulas είπε

Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι οι περισσότεροι ξενέρωσαν γιατί αποκαθηλώθηκαν οι χαρακτήρες που συμπάθησαν στο πρώτο παιχνίδι. Άσχετα αν ο (όποιος ανοίξει το spoiler να έχει τελειώσει το παιχνίδι πρώτα)

Ξέρεις ποιό είναι το θέμα? Ακόμα και αν τα πράγματα στο 1 είναι 100% όπως τα περιγράφεις, το αποτέλεσμα ήταν oι gamers που έπαιξαν το παιχνίδι να αγαπήσουν αυτούς τους deeply flawed χαρακτήρες.

Εδώ αυτό δεν έγινε κατορθωτό και δεν μπορούμε να ρίξουμε την ευθύνη στον gamer. Η ευθύνη είναι 100% του δημιουργού.

Να δούμε πώς θα τα πάει και το remaster στο PS5. Δεν θεωρώ αδύνατο να δούμε bundle No1&No2 για να boostάρουν την κατάσταση.

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Ξέρεις ποιό είναι το θέμα? Ακόμα και αν τα πράγματα στο 1 είναι 100% όπως τα περιγράφεις, το αποτέλεσμα ήταν oι games που έπαιξαν το παιχνίδι να αγαπήσουν αυτούς τους deeply flawed χαρακτήρες.

Εδώ αυτό δεν έγινε κατορθωτό και δεν μπορούμε να ρίξουμε την ευθύνη στον gamer. Η ευθύνη είναι 100% του δημιουργού.

Να δούμε πώς θα τα πάει και το remaster στο PS5. Δεν θεωρώ αδύνατο να δούμε bundle No1&No2 για να boostάρουν την κατάσταση.

Ακριβώς εκεί είναι το πρόβλημα. Double standards. Αν έβγαινε με άλλους χαρακτήρες δεν θα υπήρχε αυτή η τάση αποδομισης. Και το πρώτο είχε αρκετά προβλήματα, αλλά πολλοί τα προσπερνούν και μιλάνε για το καλύτερο παιχνίδι της προηγούμενης γενιάς.

Προσωπικά θεωρώ ότι φταίνε και οι δύο πλευρές. Αλλά θα συμφωνήσω ότι η ND φέρει μεγαλύτερη ευθύνη λόγω των διαφόρων ψεματων που εγώ διάβασα εκ των υστέρων για να είμαι ειλικρινής και ίσως για αυτό δεν επηρεάστηκα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε Bourdoulas, ποτέ δεν φταίει το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι.....

Το είχα γράψει σε παλιότερο πόστ μου. Πιστεύεις ότι ο δημιουργός δέν είχε σκοπό να δημιουργηθεί όλο αυτό το σούσουρο γύρω από το παιχνίδι? Πιστεύει ο οποιοσδήποτε ότι ο Drunkman θεωρούσε ότι το TLOU2 θα γινόταν αγαπητό από όλο το κόσμο που εκθείαζε το πρώτο παιχνίδι? Δεν ήξερε ότι θα προκαλέσει αρνητικές αντιδράσεις?

Η ερώτηση φυσικά και είναι ρητορική.

Άρα? Άρα το κοινό αντέδρασε όπως ο δημιουργός ήθελε να αντιδράσει. Ίσως να μήν υπολόγισε την ένταση ή την έκταση της αντίδρασης, αλλά αυτό επεδίωκε. Το έχει δηλώσει και ο ίδιος σε συνέντευξή του για το ποιά συναισθήματα ήθελε να βιώσουμε, και είναι ακριβώς αυτά που έκαναν πολύ κόσμο να αντιδρά αρνητικά με το παιχνίδι.

Συνεπώς, για ποιό λόγο να λέμε ότι το κοινό φταίει για κάτι? Eννοείται ότι δεν αναφερόμαστε σε περιπτώσεις όπου διαπράττονται ποινικά αδικήματα (απειλές κατά ζωής κλπ). Αυτά είναι κατακριτέα σε κάθε περίπτωση.

 

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Φίλε Bourdoulas, ποτέ δεν φταίει το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι.....

Το είχα γράψει σε παλιότερο πόστ μου. Πιστεύεις ότι ο δημιουργός δέν είχε σκοπό να δημιουργηθεί όλο αυτό το σούσουρο γύρω από το παιχνίδι? Πιστεύει ο οποιοσδήποτε ότι ο Drunkman θεωρούσε ότι το TLOU2 θα γινόταν αγαπητό από όλο το κόσμο που εκθείαζε το πρώτο παιχνίδι? Δεν ήξερε ότι θα προκαλέσει αρνητικές αντιδράσεις?

Η ερώτηση φυσικά και είναι ρητορική.

Άρα? Άρα το κοινό αντέδρασε όπως ο δημιουργός ήθελε να αντιδράσει. Ίσως να μήν υπολόγισε την ένταση ή την έκταση της αντίδρασης, αλλά αυτό επεδίωκε. Το έχει δηλώσει και ο ίδιος σε συνέντευξή του για το ποιά συναισθήματα ήθελε να βιώσουμε, και είναι ακριβώς αυτά που έκαναν πολύ κόσμο να αντιδρά αρνητικά με το παιχνίδι.

Συνεπώς, για ποιό λόγο να λέμε ότι το κοινό φταίει για κάτι? Eννοείται ότι δεν αναφερόμαστε σε περιπτώσεις όπου διαπράττονται ποινικά αδικήματα (απειλές κατά ζωής κλπ). Αυτά είναι κατακριτέα σε κάθε περίπτωση.

Δηλαδή ο Druckmann δήλωσε ότι ήθελε να κάνει το κοινό του πρώτου παιχνιδιού να μην του αρέσει το δεύτερο; Αμφιβάλλω.

Να ήθελε να το σοκάρει, ναι. Και φυσικά φταίει το κοινό ως ένα βαθμό. Γιατί όταν δεν του πασάρουν αυτό που θέλει αρχίζει τις γκρίνιες. Όταν ο δημιουργός ακολουθεί την πεπατημένη, αρχίζουν πάλι οι γκρίνιες.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΚ, να το παρουσιάσω κάπως διαφορετικά για να δείς το σκεπτικό.

Έχεις μία επιχείρηση που κατασκευάζει κάποιο προϊόν. Σκοπός σου είναι η επιχείρησή σου να τα πηγαίνει καλά, να μεγαλώνει και να εξελίσσεται, να έχετε δουλειά και να βγάζετε λεφτά.

Βγάζεις ένα προϊόν που τα πηγαίνει εξαιρετικά. Όλοι είναι happy. Και εσύ που έχεις την επιχείρηση και οι πελάτες σου.

Τον επόμενο χρόνο βγάζεις την επόμενη έκδοση με κάποιες δραστικές αλλαγές. Η πιστότητα των πελατών σου έχει κλονιστεί, έχεις αρνητικές αντιδράσεις και αρκετή δυσφήμιση.

Δεν έχει απολύτως κανένα νόημα να ρίξεις την οποιαδήποτε ευθύνη στους πελάτες σου. Δεν πρόκειται να καλυτερέψεις τίποτα έτσι. Μόνο να τα κάνεις χειρότερα. Ή θα καταλάβεις τί θέλει το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι ή θα πάρεις τον κατήφορο.

Δεν ξέρεις το κλασσικό παράδειγμα με τη νέα γεύση Coca Cola το 1985? Αν στον κόσμο που απευθύνεσαι δεν αρέσει κάτι, ε πώς να το κάνουμε? Δεν αρέσει. Κάνε ένα βήμα πίσω, δές τί έφταιξε και διόρθωσέ το. Το να επιμένεις ότι αυτό που έφτιαξες έπρεπε να αρέσει και φταίει το κοινό σου που δεν αρέσει, είναι σαν να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο και να σου φταίει ο τοίχος που δεν ανοίγει τρύπα.

Εκτός και αν δεν απευθύνεσαι πλέον στο κοινό που είχες προσελκύσει αρχικά, και προσπαθείς να προσεγγίσεις άλλο κόσμο.

Τώρα για αντιδράσεις όταν ακολουθείς την πεπατημένη, το ξαναείπαμε, αναφερόμαστε στο ίδιο στούντιο που έβγαλε 4 Uncharted και ένα spin off.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οτι δικιο ειχε η Σονυ και ο δημιουργος, το χασανε αυτοματως με το παραπλανητικο marketing. 

αναρωτιεμαι αν δεν γινοταν η διαρροη, αν η αντιδραση των φανς θα ηταν λιγοτερο η περισσοτερη θερμη αφου παιξανε το παιχνιδι. το μονο σιγουρο ειναι μετα την μεγαλη ζημια που υπεστει το brand, η Σονυ θα τραβηξει το λουρι στον Drunkman για  το επομενο  παιχνιδι. το οποιο πιθανοτατα θαναι soft reboot  με τελειως διαφορετικους χαρακτηρες.

παντως, το TLOUS2 και το DS ειναι δυο καλα παραδειγματα που επαληθευουν αυτο που ειχε πει ο Kojima πριν χρονια. οτι τα videogames δεν ειναι τεχνη. για τον απλουστατο λογο, οτι σχεδιαζονται για να δινουν αυτο που θελουν οι παικτες και  οχι αυτο που θελει ο δημιουργος.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, KilliK said:

οτι δικιο ειχε η Σονυ και ο δημιουργος, το χασανε αυτοματως με το παραπλανητικο marketing. 

αναρωτιεμαι αν δεν γινοταν η διαρροη, αν η αντιδραση των φανς θα ηταν λιγοτερο η περισσοτερη θερμη αφου παιξανε το παιχνιδι. το μονο σιγουρο ειναι μετα την μεγαλη ζημια που υπεστει το brand, η Σονυ θα τραβηξει το λουρι στον Drunkman για  το επομενο  παιχνιδι. το οποιο πιθανοτατα θαναι soft reboot  με τελειως διαφορετικους χαρακτηρες.

παντως, το TLOUS2 και το DS ειναι δυο καλα παραδειγματα που επαληθευουν αυτο που ειχε πει ο Kojima πριν χρονια. οτι τα videogames δεν ειναι τεχνη. για τον απλουστατο λογο, οτι σχεδιαζονται για να δινουν αυτο που θελουν οι παικτες και  οχι αυτο που θελει ο δημιουργος.

Έχουμε στοιχεία για πωλήσεις που να δείχνουν ότι πάτωσε; Η όλη συζήτηση ξεκίνησε πάλι μετά την είδηση ότι το last of us 2 έχει μεγάλο  ποσοστό ολοκλήρωσης και μεγαλύτερο συγκριτικά με άλλα παιχνίδια όπως το god of war που για μένα δείχνει το ακριβώς αντίθετο. Γενικά έχουμε δεδομένα που να δείχνουν την ζημιά στο brand πέρα από youtube videos και posts από διάφορους χρήστες σε φόρα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι η ιδια περιπτωση με το The Last Jedi. ακριβως ιδια. δεν θα κατσω  τωρα να ξαναγραψω οτι εγραφα και τοτε. θα βγουμε και εκτος θεματος.

μονο το εξης. θα δεις πως θα χειριστει η Σονυ το επομενο σηκουελ στο μελλον. και απο κει θα καταλαβεις, ποσο ευχαριστημενη εμεινε με την επιτυχία αυτου του τιτλου. απλα πραματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 minutes ago, KilliK said:

ειναι η ιδια περιπτωση με το The Last Jedi. ακριβως ιδια. δεν θα κατσω  τωρα να ξαναγραψω οτι εγραφα και τοτε. θα βγουμε και εκτος θεματος.

μονο το εξης. θα δεις πως θα χειριστει η Σονυ το επομενο σηκουελ στο μελλον. και απο κει θα καταλαβεις, ποσο ευχαριστημενη εμεινε με την επιτυχία αυτου του τιτλου. απλα πραματα.

Με λίγα λόγια δεδομένα για να στηρίξουν τη φράση "μετά τη μεγάλη ζημιά στο brand" δεν υπάρχουν. Το αντίθετο θα έλεγα με βάση τα στοιχεία που ήταν και αφορμή να ξεκινήσουν οι ίδιες συζητήσεις πάλι..

Επεξ/σία από gRim
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, KilliK said:

ναι, ενταξει, λιγα δεδομενα. οτι πεις.

Με λίγα λόγια δεν υπάρχουν δεδομένα που να δείχνουν ζημιά στο brand ήθελα να γράψω όχι λίγα δεδομένα. Εάν βρεις επίσημα στοιχεία που να στηρίζουν αυτά που λες όπως χάλια πωλήσεις ή χαμηλά ποσοστά ολοκλήρωσης που σημαίνει όσοι την πάτησαν και το αγόρασαν το παράτησαν και το σκότωσαν στις αγγελίες όπως ανέφεραν ορισμένοι ότι συνέβαινε να τα ποστάρεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ενταξει. ειναι λιγα τα δεδομενα.

μια απλη ερωτηση.

το σηκουελ εχει την ιδια καθολικη θετικη αποδοχη, που ειχε το πρωτο παιχνιδι; ναι η οχι;

Επεξ/σία από KilliK
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, KilliK said:

ενταξει. ειναι λιγα τα δεδομενα.

μια απλη ερωτηση.

το σηκουελ εχει την ιδια καθολικη θετικη αποδοχη, που ειχε το πρωτο παιχνιδι; ναι η οχι;

Η απάντηση είναι ανάλογη με το τι θα λάβεις υπόψιν σου. Τις κριτικές από επίσημα μέσα; Από youtubers; Από ανώνυμους χρήστες στα διάφορα φόρα ή από τις πωλήσεις και από άλλα στοιχεία όπως τα ποσοστά ολοκλήρωσης του παιχνιδιού από τους αγοραστές; Όταν πρωτοκυκλοφόρησε θυμάμαι πολλούς να γράφουν να μην κρίνουμε τις πωλήσεις από προπαραγγελίες γιατί πολλοί την πάτησαν και σε λίγο θα χαρίζουν το παιχνίδι στις αγγελίες κτλ Τελικά τι έγινε; 

Εγώ θεωρώ ότι εάν πούλησε καλά και τα ποσοστά ολοκλήρωσης ήταν τόσο μεγάλα μάλλον καλά τα πήγε και όχι άσχημα και σίγουρα δεν μιλάμε για ζημιά στο brand. Όπως και να έχει δεν μίλησα ούτε για τρελή επιτυχία ούτε για αποτυχία απά είδα μηνύματα όπως το δικό σου να θεωρούν την αποτυχία σαν κάτι το δεδομένο και να κάνουν προβλέψεις για το μέλλον και μου γεννήθηκε η απορία με βάση ποια στοιχεία κατέληξαν εκεί. Εάν εσύ στηρίζεις το "ζημιά στο brand" με βάση χρήστες στα διάφορα φόρουμ και διάφορους youtubers δικαίωμα σου απλά καλό είναι να το αναφέρεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...