gamer73 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Πριν λίγο καιρό πούλησα μια τσάντα στο eBay και ο πωλητής ήθελε πίσω και τα χρήματα και την τσάντα τελικά το eBay έστειλε αυτό το Μυνημα σήμερα και αυτός άνοιξε dispute στο PayPal τι γίνετε από εδώ και πέρα με αυτόν ; eBay Customer Service has refunded the buyer. We'll be issuing the buyer with a refund in this case. You don't need to do anything else. This case won't be included when we evaluate seller performance. Note: It may take up to 24 hours to update your seller standards dashboard. Final decision: You weren't found at fault.
gamer73 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δεν το επιστρέφει ο τύπος θέλει να πληρώσω εγώ τα μεταφορικά
petran91 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Final decision:You weren't found at fault. Αυτό δεν σημαίνει ότι εσύ είσαι κομπλέ?
panoc Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Απο οτι καταλαβα, το ebay αναγνωριζει οτι δεν εχεις κανει κατι λαθος και τον πληρωσε με δικα του χρηματα για να το βουλωσει.
gamer73 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Γιατί αυτο το κωλοπαιδο μετά άνοιξε disputed στο PayPal? Και εγώ αυτο κατάλαβα
panoc Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Για να τα παρει και απο εκει ; Δε ξερω... Εσυ εστειλες στο Paypal την απαντηση του ebay ?
gamer73 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2016 Εγώ έστειλα email στο PayPal και έγραψα ότι το eBay έλυσε την υπόθεση τωρα τι θα γίνει δεν ξερω γιατί γίνετε όλο αυτο το μπέρδεμα ;
gbouros Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2016 Μην περιμένεις με emails να βγάλεις άκρη. Παίζονται χρήματα εδώ (μάλλον αρκετά) οπότε καλύτερα να τους πάρεις τηλέφωνο. Η λογική λέει ότι αφού πήρε τα λεφτά του πίσω το paypal θα κλείσει την υπόθεση αλλά μην το αφήσεις στην τύχη. Με το θέμα σου θα ασχοληθεί κάποιος (πιθανότητα κακοπληρωμένος) υπάλληλος τους που θα έχει μπροστά του δεκάδες υποθέσεις να εξετάσει και σιγά μην κάθεται να διαβάζει όλες τις λεπτομέρειες ή να ψάχνει τα mail που έχουν σταλεί. Αν πάρεις όμως τηλέφωνο και τους εξηγήσεις, τότε στο case προστίθενται αρκετές λεπτομέρειες και τυχόν έγγραφα που τους έστειλες. ΥΓ. Είχα πουλήσει και εγώ κάτι και ο αγοραστής έλεγε ότι δεν παρέλαβε παρόλο που είχα tracking number. Στο case είχα ανεβάσει αρκετά screenshots που έδειχναν ότι παραδόθηκε στο όνομα του. Όταν πήρα τηλέφωνο η υπάλληλος του paypal μου είπε ότι αυτά που ανεβάζω μέσα στο case δεν περνάνε αυτόματα σε αυτόν που ερευνάει το θέμα αλλά πρέπει να τους το πως πρώτα!!!!
gamer73 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2016 Και να πάρω τηλ να χρεώθω ένα καρό λεφτά;;;τι να πω αίσχος
Moderators Malthador Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2016 Τελικά δεν κατάλαβα που βρέθηκες ριγμένος OP. Επέστρεψες πίσω χρήματα ή όχι;
gamer73 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Το eBay του επέστρεψε τα λεφτά όχι εγώ αλλά τώρα αυτός άνοιξε dispute στο PayPal και ζητάει λεφτά και από εκεί
Moderators Malthador Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Έχει επικοινωνήσει το PayPal μαζί σου σχετικά με το τι βήματα πρέπει να ακολουθήσεις;
gamer73 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Λέει review from PayPal,και θα τους πάρω αύριο τηλ καλά δεν βλέπουν ότι έγινε refund? Πονοκέφαλος σκέτος όλη αυτή η διαδικασία
gbouros Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2016 Το μόνο που θα σου στείλει το paypal είναι ένα μειλ ότι άνοιξαν dispute σε βάρος σου και στη συνέχεια ένα 2ο με το τι αποφάσισαν. Και να πάρω τηλ να χρεώθω ένα καρό λεφτά;;;τι να πω αίσχος Πάρε μέσω skype. Δεν θα σου κοστίσει πάνω από μισό ευρώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα