Προς το περιεχόμενο

Λάστιχα για Ford Fiesta 2010 μοντέλο


skiabox

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όπως λέει και ο τίτλος έχω αρχίσει να ψάχνω για Λάστιχα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Ρίξτε καμιά ιδέα γιατί είμαι παντελώς άσχετος σε αυτά(είμαι προγραμματιστής).

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Θα πρεπει να δωσεις διαστασεις, οπως διαμετρο, πλατος ελαστικου και προφιλ.

Μπορεις να δεις στα υφισταμενα ελαστικα σου, αυτο που χρειαζεται να πεις ειναι οι αριθμοι που θα ειναι γραμμενοι σε αυτο το pattern: 185/60R15.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες κι άλλα. Ποιο Fiesta είναι; Άλλο λάστιχο θέλει το 1.0 100ps και άλλο το Red Edition. :P Επίσης γράψε τι χρήση κάνεις. Αστική μετακίνηση, ταξίδια, χώμα - χαλίκι, καβάλημα πεζοδρομίων, καιρικές συνθήκες στα μέρη που κινείσαι, πως οδηγείς εσύ, κλπ.

 

Επίσης γράψε τι διαστάσεις αναφέρει το αυτοκίνητο ως "μαμίσιες". Συνήθως τις γράφει στο πορτάκι της βενζίνης, ή στο πλαίσιο όταν ανοίγεις κάποια πόρτα, ή στο εγχειρίδιο, κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις ένα δίκιο, βλέπω το 2012 άρχισε να πουλιέται ο EcoBoost. Άκυρο τότε. Αλλά και πάλι πρέπει να δούμε ποιο μοτέρ έχει. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα κοιτάξω το εγχειρίδιο παιδιά.

Οντως δεν υπήρχε το ecoboost τότε και πληρώνει τέλη το αμάξι 135 ευρώ.


Πες κι άλλα. Ποιο Fiesta είναι; Άλλο λάστιχο θέλει το 1.0 100ps και άλλο το Red Edition. :P Επίσης γράψε τι χρήση κάνεις. Αστική μετακίνηση, ταξίδια, χώμα - χαλίκι, καβάλημα πεζοδρομίων, καιρικές συνθήκες στα μέρη που κινείσαι, πως οδηγείς εσύ, κλπ.

 

Επίσης γράψε τι διαστάσεις αναφέρει το αυτοκίνητο ως "μαμίσιες". Συνήθως τις γράφει στο πορτάκι της βενζίνης, ή στο πλαίσιο όταν ανοίγεις κάποια πόρτα, ή στο εγχειρίδιο, κλπ.

 

Δεν κινούμαι σε χαλίκια-χωματόδρομους ούτε ανεβαίνω πεζοδρόμια.

Είμαι κεντρική ελλάδα.