Προς το περιεχόμενο

Πόσα Χρόνια έχει αντέξει η μπαταρία στο αυτοκίνητο σας;


ZELDA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

 20161215_093154.jpg

 

η φωτο δείχνει εγκατάσταση από αλμπάνη ηλεκτρολόγο - εχει χαλάσει τήν πλεξούδα γιά νά φθάσουν τά καλώδια στην μπαταρία (απορώ γιατί δεν εβαλε την σωστη αλλά εκανε ολη αυτη την ιστορία ?? ) εχει βάλει στόν σφιγχτήρα στό μέσον της μπαταριας κοντραπλακέ (χεχεχεχε) γιά καλύτερο σφιξιμο ,στό πάνω μέρος τής μπαταρίας πάνω από τό κοντραπλακέ ο σφιγχτηρας ειναι από αλλο αμάξι κ εχει γίνει ηλεκτροκόλληση ...  ο  γνήσιος δικός του ειναι διαφορετικός (μήπως τό αγόρασες τρακαρισμένο τό αμάξι εν αγνοία σου?  ...σού εβαλε λάθος μπαταρία (ειτε τό δεχεσαι ειτε οχι ) τήν πλήρωσες πανάκριβα σημερινό κόστος 41.79 euro (automotobatteries.gr) αντί 75 euro πού πλήρωσες ...τουλάχιστον πές μας σέ ποιόν ηλεκτρολόγο τήν εβαλες γιά νά ΜΗΝ περνάμε ουτε απ εξω ...επειδή δέν μπορώ νά ανεβασω φωτο κυταξε στό car.gr φωτο μέ ανοιχτό καπώ micra από 1990 εως 2016 μοντέλα πώς ειναι  σωστά τοποθετημένη η  σωστή μπαταρία ...

 

μπορεί κάποιος νά πεί γιατί εκανε ολη αυτη την ιστορία ο ηλεκτρολόγος ? τόσο ασχετος ηταν ?

,εβαλε μπαταρία μέ διαφορετική πολικότητα σέ αυτό τό αμάξι ? πού τό ξαναγράφω τά καλώδια δεν φθανουν με τιποτα στην μπαταρια αν δέν κόψεις  ολη την πλεξούδα ? τό καλώδιο πλήν  φαίνεται ετοιμο νά κοπεί κ οτι ειναι κ στραβά βαλμένο ...

ολα αυτά φιλικά κ χωρίς παρεξήγηση  ,

αλλά μέ ενοχλεί ο κακός επαγγελματίας παντού κ εδώ ειναι ο ηλεκτρολόγος σου...

(ασχετο μιάς κ μιλάμε γιά επαγγελματίες ,σέ φίλο εβαλαν a/c  σέ σπίτι περυσι συνεργείο σταλμένο  από τόν κωτσόβολο -από εκεί τό αγόρασε γιά δωρεαν τοποθετηση , τό εβαλαν σέ λάθος σημείο σέ μιά γωνιά χωμένο αντί νά τό βαλουν στην μέση του δωματίου  ,με αποτελεσμα να μην ζεσταινεται το δωματιο με τιποτα , ηρθαν 2 τεχνικοι κ γελαγαν μολις το ειδαν που εχει τοποθετηθει κ ειπαν πρεπει να μπει στη μεση  ,δηλ. νέα εξοδα κανα 80άρι εως 100άρι euro γιά απεγκατάσταση κ ξανατοποθετηση σε αλλο σημειο κ ολα αυτά από καθαρη μαλακία τού συνεργείου τού κωτσοβολου πήγε από εκει εγινε φασαρία καυγάς αποτέλεσμα μηδέν )

Επεξ/σία από aristos12
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να θυμάμαι πως ήταν η πλεξούδα που λες αλλά δεν έχει γίνει καμία μετατροπή στο αμάξι.Έτσι ήταν πάντα όσο το θυμάμαι από τότε που το αγόρασα.

Και όχι δεν το πήρα τρακαρισμένο.Αγοράστηκε από αντιπροσωπεία με 0 χιλιόμετρα.

Όσο για το κόντρα πλακέ εγώ το έχω βάλει μόνος μου για να είναι πιο στέρεο γιατί τα στηρίγματα που είχε δεν τα έβλεπα σόι.Αυτό δεν έγινε τώρα.Πάνε πάνω από 20 χρόνια.

Δεν μπορώ να καταλάβω όμως ποιος ο λόγος να καθήσει να κάνει κάποιος τέτοια μετατροπή όπως λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να θυμάμαι πως ήταν η πλεξούδα που λες αλλά δεν έχει γίνει καμία μετατροπή στο αμάξι.Έτσι ήταν πάντα όσο το θυμάμαι από τότε που το αγόρασα.

Και όχι δεν το πήρα τρακαρισμένο.Αγοράστηκε από αντιπροσωπεία με 0 χιλιόμετρα.

Όσο για το κόντρα πλακέ εγώ το έχω βάλει μόνος μου για να είναι πιο στέρεο γιατί τα στηρίγματα που είχε δεν τα έβλεπα σόι.Αυτό δεν έγινε τώρα.Πάνε πάνω από 20 χρόνια.

Δεν μπορώ να καταλάβω όμως ποιος ο λόγος να καθήσει να κάνει κάποιος τέτοια μετατροπή όπως λες.

Πως δεν έχει καμία μετατροπή? Ο αρνητικός πόλος είναι του εμπορίου, το στήριγμα της μπαταρίας δεν είναι το δικό του, η μπαταρία είναι αριστερή ενώ έπρεπε να είναι δεξιά. Δες πως ήταν από το εργοστάσιο:

 

https://photos.car.gr/9151951_5_b.jpg

 

Όσο για το λόγο της μετατροπής, ίσως απλά ο ηλεκτρολόγος απλά να είχε διαθέσιμη αριστερή, ή να έκανε λάθος παραγγελία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω το μοντέλο Κ10.Δεν είναι αυτό που έχεις βάλει στη φωτογραφία.Μάλον το δικό μου είναι ποιο παλιό.

 

Sorry, 1993 σταμάτησε το Κ10 και ξεκίνησε το Κ11, φαντάστηκα ότι είχες το νεώτερο, έχω και καιρό να δω τέτοιο. Οπότε κάπως έτσι είναι το δικό σου από το εργοστάσιο:

 

http://farm5.staticflickr.com/4133/5175415558_dd92c356a2_z.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-bBI6tQ68WNk/TlqdATZh21I/AAAAAAAAALE/n1ZDvgUNyQQ/s1600/K10+1.0L+Engine+bay.JPG

 

Σε αυτό μια χαρά φτάνουν τα καλώδια με λίγο τέντωμα για να μπει αριστερή μπαταρία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω το μοντέλο Κ10.Δεν είναι αυτό που έχεις βάλει στη φωτογραφία.Μάλον το δικό μου είναι ποιο παλιό.

αν  μπορείς βγάλε φωτο ολο τό μέρος τού κινητηρα νά φαίνεται κ η μπαταρία ,

( θά φανεί αν εχεις τό κ10 η κ11 )

φιλικά πάντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν  μπορείς βγάλε φωτο ολο τό μέρος τού κινητηρα νά φαίνεται κ η μπαταρία ,

( θά φανεί αν εχεις τό κ10 η κ11 )

φιλικά πάντα

Κ10 είναι.Σαν αυτο της φωτογραφίας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπαρχει k10 του 93!!!

 

Εδώ στην Ελλάδα έχει επικρατήσει να λέμε το έτος πρώτης κυκλοφορίας όταν αναφερόμαστε στο "μοντέλο", και όχι στο έτος κατασκευής. Όταν με ρωτάνε τι μοντέλο είναι το αυτοκίνητο μου λέω 2000 μια και τότε είναι η άδεια, δεν λέω το έτος κατασκευής, που δε το ξέρω άλλωστε.

 

Για την ακρίβεια Νοέμβριο του 1992 σταμάτησε η παραγωγή του K10, αν δεις καταλόγους ανταλλακτικών περιγράφεται ως "MICRA I (K10) 12/82 -> 11/92".

 

Διεθνώς πάντως χρησιμοποιείται ο όρος MY(Model Year), και ως MY1993 θεωρούνται όσα οχήματα κατασκευάστηκαν από τον Σεπτέμβριο του 1992 ως τον Αύγουστο του 1993.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιτροεν c4 2004 την παρασκευή αλλάχτηκε η εργοστασιακή μπαταρία της. τώρα μου έβαλαν μία μάρκα gls ,δεν την ξέρω καθόλου.

αλφα ρομεο μιτο , στα 6 χρόνια αλλάχτηκε η πρώτη. μέχρι σήμερα οκ η δεύτερη. μένει να δούμε πόσα χρόνια θα αντέξει και αυτή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Opel Astra H (1400cc).

 

2008-2014 η μαμά gm μπαταρία

2014-σήμερα έχω βάλει μια κορεάτικη phoenix.

Δεν το είχα πολυψάξει τότε, δεν ξέρω αν είναι καλή. Ηδη κλείνει 3 χρόνια οπότε no problem.

 

Απ'ότι έχω διαβασει κάθε εταιρεία έχει διάφορα μοντέλα. Οι καλές bosch είναι οι s5 και οι s4.

Ομοίως και με τις varta , η blue είναι η φθηνή σειρά μετά υπάρχει η silver.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω μια τετοια phoenix που λες απο το 2011 σε καθημερινη χρηση μεχρι το 2014 και απο εκει και περα σε καθισιο το αμαξι και που και που καμια βολτα.ακομα αντεχει πολυ καλα μην την ματιαξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Μετά από 4 σελίδες έχουμε καταλήξει κάπου;

 

Εννοώ, αξίζει να πληρώσει κάποιος διπλάσιο και τριπλάσιο ποσό για μια μπαταρία, με την προοπτική να του αντέξει 5-6-7-8 χρόνια ή μήπως να παίρνουμε την φθηνότερη κινεζιά που βρίσκουμε (στη μισή ή και πιο κάτω τιμή) και ας αντέχει μόνο 3 χρόνια;

 

Υπάρχει χρυσή τομή; (πχ 25% παραπάνω τιμή, 50% παραπάνω χρόνια ζωής)

Ποιες value for money σειρές/μάρκες υπάρχουν;

 

Είχα πάρει παλιά μια Bosch τύπου GEL και είχα μείνει μ@λ@κ@ς με το πόσο γρήγορα μίζαρε το αμάξι.

Μετά από 5 χρόνια έμεινε 2 φορές απανωτά από τρόμπα βενζίνης με αποτέλεσμα να την ξεζουμίσει και να την αλλάξω επειδή δεν είχα φορτιστή, θεωρώντας ότι έκανε τον κύκλο ζωής της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι καλές bosch είναι οι s5 και οι s4.

Ομοίως και με τις varta , η blue είναι η φθηνή σειρά μετά υπάρχει η silver.

Η s4 σε μενα κρατησε 8 χρονια! Εβαλα παλι την ιδια..!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...