Προς το περιεχόμενο

Πόσα Χρόνια έχει αντέξει η μπαταρία στο αυτοκίνητο σας;


ZELDA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

φοραω μια mitsuba 7+ χρονια και επειδη πριν 1 μηνα το αμαξι ηταν σε ακινισια παρολλο που το  βαλαμε μπρος αρχισε να τα φτυνει και δεν εχει δυναμη για μιζα. 

 

η μπαταρια ειναι 60ah τι προτεινεται σε νορμαλ τιμη απο 50-70 ευρω ; 

 

 

http://www.skroutz.gr/s/10638310/Mitsuba-12v-65Ah-NS70L.html

αυτη θα ελεγε ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ομοίως και με τις varta , η blue είναι η φθηνή σειρά μετά υπάρχει η silver.

 

Αν η blue είναι η "φθηνή", τότε η black τι είναι?

 

Η φωτογραφία που έχει στο skroutz είναι λάθος, το συγκεκριμένο μοντέλο είναι μπαταρία ανοικτού τύπου.

 

Οι μπαταρίες ανοικτού τύπου έχουν κατά κανόνα μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, αλλά και ανάγκη για συντήρηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω μια τετοια phoenix που λες απο το 2011 σε καθημερινη χρηση μεχρι το 2014 και απο εκει και περα σε καθισιο το αμαξι και που και που καμια βολτα.ακομα αντεχει πολυ καλα μην την ματιαξω.

 

Την δική μου την ματιάσαμε. Τώρα είδα ότι είχε οξειδωθεί ο θετικός πόλος  :-D

 

Δούλευε και δουλεύει κανονικά βέβαια. Είδα ορισμένα βιντεάκια στο youtube και καθάρισα και τους δύο πόλους, χρησιμοποιώντας απλά υλικά, μια οδοντόβουρτσα και λίγη κοκα κόλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά στο site τα έχουν κάνει μαντάρα.Έχουν δύο διαφορετικές φωτογραφίες, και η κίτρινη mitsuba είναι κλειστού τύπου (δηλαδή δεν χρειάζεται συντήρηση, όχι πως δεν βγάζει υγρά αν υπερφορτιστεί...) η άλλη που δείχνει το link μόλις πατήσεις, είναι κολοκοτρωνέϊκη.


Εννοώ, αξίζει να πληρώσει κάποιος διπλάσιο και τριπλάσιο ποσό για μια μπαταρία, με την προοπτική να του αντέξει 5-6-7-8 χρόνια ή μήπως να παίρνουμε την φθηνότερη κινεζιά που βρίσκουμε (στη μισή ή και πιο κάτω τιμή) και ας αντέχει μόνο 3 χρόνια;

Και ποιός σου εγγυάται πως θα κρατήσει τόσο, η ακριβότερη μπαταρία;

«Κανένας», είναι η απάντηση.

Βέβαια, στα σύγχρονα αυτοκίνητα με τα start-stop και τα φορτωμένα ηλεκτρονικά, πληρώνεις χοντρά για agm.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια για να μην ανοιγω θεμα αυτα τα καλωδια ειναι ιδια http://www.smartstore.gr/p/1003817/kalwdia-mpatarias-aytokinitoy-exairetikis-antoxis-1200amp.html

με αυτα εδω https://plaza24.gr/300a-oem.html

 

Εχω την εντυπωση οτι δεν εχουν καμια διαφορα... και τα amp πρεπει να ειναι πλασματικα.. ποια η γνωμη σας???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια για να μην ανοιγω θεμα αυτα τα καλωδια ειναι ιδια http://www.smartstore.gr/p/1003817/kalwdia-mpatarias-aytokinitoy-exairetikis-antoxis-1200amp.html

με αυτα εδω https://plaza24.gr/300a-oem.html

 

Εχω την εντυπωση οτι δεν εχουν καμια διαφορα... και τα amp πρεπει να ειναι πλασματικα.. ποια η γνωμη σας???

 

Η δική μου γνώμη είναι πως δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα απλά κοιτάζοντας φωτογραφίες.

 

Αν θέλεις καλώδια της προκοπής καλό θα είναι να τα φτιάξεις μόνος σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω πηγα απο ηλεκτρολογιο και ζητησα καλωδια καλά και ο τυπος μου εδωσε κατι χοντρα και μου ειπε με αυτά περνας ρευμα και σε νταλίκα! χαχαχαχα τιμή 25-30 ευρώ αλλα παιδια μιλαμε για καλωδια! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα αγοράσει αυτό για να συντηρώ κυρίως τις μπαταρίες από το σκαφάκι που έμεναν αφόρτιστες και έπεφταν συνεχώς αλλά τώρα το χρησιμοποιώ μια φορά το 2μηνο και στη μπαταρία του αυτοκινήτου. Κάνει αρκετή δουλειά, μια agm που έχω για το σκάφος και είχε πέσει τελείως τη ζωντάνεψε. Έχει φόρτιση σε 8 στάδια, με recond, έλεγχο ικανότητας διατήρησης φόρτισης κτλ. Φοβερό εργαλειάκι αλλά ελαφρώς τσιμπημένο. Στο skroutz ξεκινάει από 80, εγώ βέβαια το είχα αγοράσει 100+ από έναν φαρμακοτρίφτη.

 

http://www.ctek.com/hu/en/chargers/MXS%205.0

 

http://www.skroutz.gr/s/3457326/CTEK-MXS-5-0.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια agm 95ah γερμανικη της Intact αν θυμαμαι καλα για την οποια ειχα δωσει ενα σκασμο λεφτα και βγηκε πατατα αφου επεφτε μετα απο λιγο καιρο και μια exide start agm 50ah η οποια βγηκε λιρα 100 και δεν εχει βγαλει ποτε προβλημα.

 

Για την ταση που ειχε θα σε γελασω τωρα. Την ειχαμε τσεκαρει μαζι με εναν τεχνικο στο παρκινγκ σκαφων και μου ειπε οτι τα εχει παιξει. Τουλαχιστον την επανεφερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως ήταν μεγάλη για το σκάφος;

 

Είναι πράγματι μεγάλη για σκάφος απλά την πήρα επειδή τράβανε ρεύμα διάφορες συσκευές, φώτα κτλ και τα καλοκαίρια φεύγω για κανα τριήμερο. Να φορτίσει από την 90αρα Honda ούτε λόγος. Θα έπρεπε να δουλεύει δυο μέρες συνέχεια για να τη γεμίσει. Δεν ήξερα κιόλας τότε και την άφηνα αφόρτιστη ολόκληρη το χρόνο. Όταν το σκαφάκι είναι στο πάρκινγκ, τις βγάζω και τις δυο από πάνω και τις έχω σπίτι όπου τις φορτίζω για συντήρηση τακτικά. Τουλάχιστον από κει που έπεφτε συνέχεια η μεγάλη και ήταν για πέταμα, τώρα όσο περνάει ο καιρός κρατάει όλο και περισσότερο τη φόρτιση με τα συνεχή recond.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρεπει να παιζει ρολο το δυναμο που εχουν τα αμαξια για την φορτιση της μπαταριας. Σε καποια βγαζει δυσκολα ηψηλη ταση και πρεπει να τρεξεις οχι απλα να το κινεις. Μπορειτε να το μετρησετε σε ηλεκτρολογιο αμαξιων.
Εμενα εχει ενα μκρο θεματακι το δυναμο μου, κρατανε 3 χρονια, με το που με αφησει την αλλαζω. Δεν την φορτιζω, εσεις την φορτιζετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοείς «υψηλή τάση»;

Το μέγιστο που θα δεις είναι 14.3, άντε να δεις κανά δέκατο παραπάνω όταν είναι κρύο το alternator.

Το πρόβλημα που λες, είναι, πως σε χαμηλές στροφές και ρελαντί, δεν φορτίζει στο μέγιστο που μπορεί (και ας βλέπεις εσύ την τάση σταθερή)

Οπότε, καλή ώρα τέτοιες μέρες, αν είσαι μποτιλιαρισμένος με καλοριφέρ αναμμένο αντιστάσεις τζαμιών επίσης, ηχοσύστημα κλπ

μπορεί η μπαταρία να χάνει Ah, και σε βάθος χρόνου να την ξελιγώσεις.

 

Αλλά πόσο θα σου κρατήσει είναι και θέμα τύχης!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...