Προς το περιεχόμενο

Πόσα Χρόνια έχει αντέξει η μπαταρία στο αυτοκίνητο σας;


ZELDA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το 14.3 που λες εννουσα. Εμενα εβγαζε λιγο λιγοτερο οταν το χα μετρησει. Κατω απο 14 νομζω. Οταν σας αφησει τι κανετε; Την πετατε η την φορτιζεται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ανάλογα το πώς σε αφήνει.

Άλλο το "ξέχασα το βράδυ ανοιχτό το ντουλαπάκι και άδειασε", και άλλο το "τον προηγούμενο χειμώνα έπαιρνε δύσκολα εμπρός, το βγάλαμε το καλοκαίρι και τώρα που είχε μια εβδομάδα κρύα, δεν τα κατάφερε να πάρει".

 

Στην πρώτη περίπτωση, παρ' όλο που επηρεάζεται η διάρκεια ζωής της, αξίζει μια φόρτιση.

Στη δεύτερη, για ψυχολογικούς και μόνο λόγους θα την άλλαζα κι ας μου έβγαζε ακόμα έναν χειμώνα με 1-2 φορτίσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν σας αφησει τι κανετε; Την πετατε η την φορτιζεται;

Το τι κάνει ο καθένας, δεν μπορεί να αποτελέσει μπούσουλα για όλους, γιατί πάει ανάλογα με το αυτοκίνητο.

Αν έχεις παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητο, που δεν έχει «εγκέφαλο» ή αν υπάρχει, ελέγχει μόνο τα βασικά, μπορείς να κυκλοφορείς με ξεπατωμένη μπαταρία αρκεί να αντέχει μερικές «μιζιές».

Σε πιο καινούργια όμως, μπορεί να μην παίρνει μπρος καθόλου ή να ανάβουν λαμπάκια στο ταμπλό κλπ κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι βγάζεις τη μπαταρία 1 φορά το δίμηνο και να την φορτίζεις με έναν αξιόπιστο φορτιστή που θα αγοράσεις και που θα έχει πολλαπλά προγράμματα φόρτισης. Θα σου κρατήσει σίγουρα πολύ περισσότερο, μπορεί και διπλά χρόνια αφού την προστατεύεις από κρυσταλλοποίηση κτλ. Τώρα πότε θα καταλαβαίνεις ότι τα φτύνει η μπαταρία, θα μας διαφωτίσει κάποιο από τα παιδιά εδώ που είναι πιο ειδικοί από μένα. Εγώ εμπειρικά μιλώ και μόνο.

 

ΥΓ. Aυτό τον φορτιστή έχω εγώ. Δες το βίντεο για να πάρεις μια ιδέα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γινετε να αλλαξουμε μπαταρια πριν μας αφησει; Για να αποφυγουμε την διαδικασια να παιρνουμε τηλεφωνο ηλεκτρολογο αμαξιων.

Δυσκολα γιατί τα καινουργια αυτοκινητα κατω απο καποια βολτ δεν γυρναει η μιζα . οπότε μια ωραια πρωια απλα δεν θα παρει μπροστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γινετε να αλλαξουμε μπαταρια πριν μας αφησει; Για να αποφυγουμε την διαδικασια να παιρνουμε τηλεφωνο ηλεκτρολογο αμαξιων.

 

Κατά κανόνα οι μπαταρίες αυτοκινήτων χαλάνε χωρίς προειδοποίηση, οπότε όχι, δεν ξέρεις πότε θα χαλάσει ώστε να την αλλάξεις νωρίτερα. Εκτός και αν την αλλάζεις κάθε χρόνο πχ.

Για μένα, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι βγάζεις τη μπαταρία 1 φορά το δίμηνο και να την φορτίζεις με έναν αξιόπιστο φορτιστή που θα αγοράσεις και που θα έχει πολλαπλά προγράμματα φόρτισης. Θα σου κρατήσει σίγουρα πολύ περισσότερο, μπορεί και διπλά χρόνια αφού την προστατεύεις από κρυσταλλοποίηση κτλ.

 

Η μόνη χρησιμότητα του τρόπου που αναφέρεις είναι σε περιπτώσεις που το αλτενέιτορ του αυτοκινήτου δεν φορτίζει σωστά, σε περιπτώσεις ακινησίας, σε περιπτώσεις πάρα πολύ μικρών διαδρομών κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μόνη χρησιμότητα του τρόπου που αναφέρεις είναι σε περιπτώσεις που το αλτενέιτορ του αυτοκινήτου δεν φορτίζει σωστά, σε περιπτώσεις ακινησίας, σε περιπτώσεις πάρα πολύ μικρών διαδρομών κτλ.

 

Ε, δε νομίζω ότι οι περισσότεροι κάνουν μεγάλες διαδρομές σε καθημερινή βάση. Μιλάμε για το μέσο πολίτη και για ένα μέσο αμάξι με δρομολόγια πόλεως. Οποιοδήποτε αμάξι όμως και να έχεις, σε καμία περίπτωση σχεδόν δεν φορτίζει πλήρως η μπαταρία, όπως θα την φορτίσει ένας φορτιστής. Πχ οι AGM μπαταρίες δεν φορτίζονται σωστά από το αυτοκίνητο όπως φορτίζονται οι μπαταρίες μολύβδου. Επίσης, οι πεσμένες μπαταρίες μολύβδου μπορούν να επανέλθουν ή να ανανεωθούν μέσω της διαδικασίας εξαέρωσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μέ 19.99 euro αγοράζεις από lidl ( οποτε τόν φέρνει) φορτιστή δοκιμασμένο μέ αριστα αποτελέσματα

κ μέ 3 χρόνια εγγυηση,

https://youtu.be/bBF_6LwbsSs?t=7

 

Αν σου πω ότι τον είχα αγοράσει πριν πάρω τον ctek mxs5 και μου κάηκε σε ένα δίμηνο?  :wacko:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου σας χάλασε, τον περάσατε εγγυηση;

 

Εγώ όχι. Είχα χάσει την απόδειξη αλλά και να την έβρισκα δεν υπήρχε περίπτωση να τον ξαναεμπιστευθώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, δε νομίζω ότι οι περισσότεροι κάνουν μεγάλες διαδρομές σε καθημερινή βάση. Μιλάμε για το μέσο πολίτη και για ένα μέσο αμάξι με δρομολόγια πόλεως. Οποιοδήποτε αμάξι όμως και να έχεις, σε καμία περίπτωση σχεδόν δεν φορτίζει πλήρως η μπαταρία, όπως θα την φορτίσει ένας φορτιστής. Πχ οι AGM μπαταρίες δεν φορτίζονται σωστά από το αυτοκίνητο όπως φορτίζονται οι μπαταρίες μολύβδου. Επίσης, οι πεσμένες μπαταρίες μολύβδου μπορούν να επανέλθουν ή να ανανεωθούν μέσω της διαδικασίας εξαέρωσης.

 

Μα ένα αυτοκίνητο δεν χρειάζεται να κάνει μεγάλες διαδρομές σε καθημερινή βάση για να έχει φορτισμένη μπαταρία. Τα αλτενέιτορ στα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν τεράστια ισχύ, συνήθως πάνω από 80 αμπέρ, από τα οποία το 80% είναι διαθέσιμα μόλις από τις 1.500σαλ(υπόψιν ο δικός σου φορτιστής αποδίδει max 5 αμπέρ). Η τάση πάλι που βγάζουν περιορίζεται στα 14-15 volt περίπου. Δεν καταλαβαίνω τι σε κάνει να νομίζεις ότι σχεδόν ποτέ οι μπαταρίες δεν φορτίζονται σωστά από το αυτοκίνητο.

Αν σου πω ότι τον είχα αγοράσει πριν πάρω τον ctek mxs5 και μου κάηκε σε ένα δίμηνο?  :wacko:

 

Εγώ θα έλεγα πως έτυχε. Έχω πάρει δύο τέτοιους, τον έναν πριν 5 χρόνια και τον δεύτερο(το νεώτερο μοντέλο με την οθόνη) πριν δύο χρόνια, και οι δύο δουλεύουν άψογα ακόμα. Μόνο ο παλιός κάποια στιγμή είχε θέμα με το πλήκτρο του, το άλλαξα με κόστος 50 λεπτά.

 

Η ουσιαστική διαφορά με τους ctek mxs είναι ότι οι τελευταίοι σε περίπτωση διακοπής ρεύματος συνεχίζουν τη φόρτιση/συντήρηση όταν ξανάρθει το ρεύμα, ενώ αυτοί του lidl χρειάζονται χειροκίνητα επανεκκίνηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σου πω ότι τον είχα αγοράσει πριν πάρω τον ctek mxs5 και μου κάηκε σε ένα δίμηνο?  :wacko:

μάλλον εισαι γκαντέμης... προσωπικά γνωριζω 8 ατομα πού τόν εχουν αγορασει από λιντλ πρίν 5-6 χρόνια τόν αναλογικό

κ μετά τον ψηφιακό κ κανείς μας δέν ειχε  κανένα πρόβλημα , τό μόνο του μείον ειναι οτι κάτω από 7 η 8  volt δέν φορτίζει αλλά 

γιά προστασία ισως πάει στή θέση  standby ,οπότε πρέπει νά βάλεις παράλληλα μέ την πεσμένη μπαταρία μιά καλή γιά νά

κοροιδέψεις... τόν φορτιστή κ νά αρχίσει την φόρτιση κανονικά 

μεγάλη ξεφτύλα ....μέ σπρώξιμο γιά νά πάρει μπροστά τό θηρίο...

μεγάλε πάρε επειγόντως φορτιστή ....( εστω από τό λίντλ αν δέν εχεις φράγκα...) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...