Προς το περιεχόμενο
kosgreece

Περι εγγυησης προιοντων

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα σας

 

Αγορασα μια καρτα γραφικων σφραγισμενη απο ενα μελος και φιλο του forum εδω ενα ευγενεστατο παιδι και δεν ειχα κανενα θεμα με την αυτη την αγορα η καρτα ηταν μια gtx 1060

 

Η αγορα εγινε απο την MSystem οπου του παληκαριου του την ειχαν κανει δωρο οι γονεις του και δεν την ηθελε και την πηρα εγω σε μια καλη τιμη

 

Τα προβληματα ξεκινανε απο σημερα

 

Η ημερομηνια αγορας ηταν 6/12/2016 και η καρτα ηρθε στα χερια μου 9/12/2016

 

Σημερα πηρα τηλεφωνο την Msystem για καποιες αποριες που ειχα και μου ειπαν επησεις στο τεχνικο τους τμημα πως το προιον μου πλεον που αγορασα απο τον φιλο μου και μελος εδω δεν εχει εγγυηση στα χερια μου αλλα στα χερια του φιλου μου που μου την πουλησε!!! επαθα καποιο σοκ γι'αυτο που μου ειπε

 

Υπαρχει ευρωπαικη νομοθεσια πως δεν μεταβιβαζεται η εγγυηση σε αλλο προσωπο παρα στο προσωπο που την αγορασε μονο και αν χρειαστει η επισκευη η αντικατασταση το προιον μαζι με την αποδειξη και το προιον που θα παω στο καταστημα πρεπει να καλεσουν τον αγοραστη που την πηρε για να δωσει το οκ αν ειναι να γινει αντικατασταση!!!!! δλδ αν παθει ομηγενιτο κατι καποιος ανθρωπος που ειχε αγορασει κατι 3000ευρω και ο νεος αγοραστης παει για επισκευη δεν εχει εγγυηση απλα και ας παω πχ και το προιον και την αποδειξη,επησεις να δεν βρουνε τον αγοραστη του προιοντος δεν μπορουνε να προχωρησουν στην αντικατασταση σε περιπτωση βλαβης του προιοντος

 

Αυτο το εχει ακουσει κανεις? πρωτη φορα το ακουω και γενικα σε πολλα μαγαζια δεν ειχα κανενα προβλημα τετοιο ποτε μονο με το MSystem συνεβει τωρα

 

Επησεις μιλησα με την γενικη γραματεια καταναλωτων και μου ειπαν δεν ισυει αυτο απο την στιγμη που υπαρχει αποδειξη και ας το εχει παρει οποιοσδηποτε

 

Το μοιραζομαι με εσας να μου πειτε γνωμες και αν καποιος εχει αντιμετωπησει παρομιο προβλημα να μην καλυπτετε σε αυτην την φαση

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ζήτα να σου στείλουν γραπτώς από το Msystems ότι "ισχύει" αυτό και να παραθέσουν ακριβώς τον νόμο. Ανέφερε επίσης ότι η ΓΓΚ σου είπε ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Του το ειπα του τεχνικου πως μιλησα με την γενικη γραματεια καταναλωτων και μου ειπε κατα γραμμα πες τους να με παρουν τηλεφωνο να τους το πω και εγω αυτο και γενικα η ομιλια μας αν και πολυ ηρεμη ηταν που εβραζα απο μεσα μου μην τους ριξω καντιλια,αυτο ισχυει στην MSystem και σημερα το διαπηστωσα πως οι τυποι κανουν οτι γουσταρουν επησεις του προτεινα να παω με το φιλο μου μαζι να αλλαχτει το ονομα της αποδειξης στο δικο μου για να μην εχω θεμα και μου ειπαν ξερα ΟΧΙ επησεις ειπαν ξανα πως εχει εγγυηση το προιον αλλα οχι εσυ εγω δλδ!!!!

 

Το θεμα δεν ξερω πως να το χειρηστω να παω εκει να γινουμε αρναουτογλου η να το αφησω και αν τυχει κατι με την καρτα τοτε να γινει το νταβαντουρι?? τι να πω ελεος!!!!!!!!!!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω δεν εχω καταλαβει, πως διασταυρωσαν οτι μιλουσαν με εσενα κι οχι με το ατομο που εκανε την αγορα; Επισης η αποδειξη ειναι ονομαστικη; Και αν εσυ δλδ τους πας το προιον για σερβις, εκτος απο την αποδειξη θα σου ζητησουν και ταυτοτητα; Αυτα ρωτα τους, και πες τους να σου παραθεσουν και που ακριβως κοινοποιεται αυτο στον αγοραστη πριν την αγορα του, ετσι ωστε να παρει την αποφαση του αναλογα, και να ειναι κι αυτοι σαν καταστημα καλλυμενοι.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η εγγύηση συνοδευει το προιον και οχι τον αγοραστη. Δηλαδη τι άλλο θα ακούσω απο τον Τεχνικο

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω δεν εχω καταλαβει, πως διασταυρωσαν οτι μιλουσαν με εσενα κι οχι με το ατομο που εκανε την αγορα; Επισης η αποδειξη ειναι ονομαστικη; Και αν εσυ δλδ τους πας το προιον για σερβις, εκτος απο την αποδειξη θα σου ζητησουν και ταυτοτητα; Αυτα ρωτα τους, και πες τους να σου παραθεσουν και που ακριβως κοινοποιεται αυτο στον αγοραστη πριν την αγορα του, ετσι ωστε να παρει την αποφαση του αναλογα, και να ειναι κι αυτοι σαν καταστημα καλλυμενοι.

 

Φιλε μου δεν εχω αντιμετωπησει ποτε τετοιο θεμα σε κανενα καταστημα,η αποδειξη ναι ειναι ονομαστικη αλλα επησεις ειναι και η αποδειξη του προιοντος δλδ αν πουλησω ενα προιον 5000ευρω σε καποιον και δεν εχει την αποδειξη αγορας στα χερια του τοτε ναι οκ το δεχομαι,αν ομως δειξει την αποδειξη και ας ειναι ονομαστικη τι παει να πει αυτο? αυτο δεν μπορω να καταλαβω

η εγγύηση συνοδευει το προιον και οχι τον αγοραστη. Δηλαδη τι άλλο θα ακούσω απο τον Τεχνικο

 

Αυτο τους ελεγα και εγω αλλα μου λενε δεν εχεις εγγυηση αν δεν ερθει μαζι σου ο χψ αγοραστης που το αγορασε η να του μιλησουμε για να παρουμε το οκ το δικο του!!!!!!!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου δεν εχω αντιμετωπησει ποτε τετοιο θεμα σε κανενα καταστημα,η αποδειξη ναι ειναι ονομαστικη αλλα επησεις ειναι και η αποδειξη του προιοντος δλδ αν πουλησω ενα προιον 5000ευρω σε καποιον και δεν εχει την αποδειξη αγορας στα χερια του τοτε ναι οκ το δεχομαι,αν ομως δειξει την αποδειξη και ας ειναι ονομαστικη τι παει να πει αυτο? αυτο δεν μπορω να καταλαβω

 

Αυτο τους ελεγα και εγω αλλα μου λενε δεν εχεις εγγυηση αν δεν ερθει μαζι σου ο χψ αγοραστης που το αγορασε η να του μιλησουμε για να παρουμε το οκ το δικο του!!!!!!!

δάκρυσα... Αστους να λενε. αν σου χαλάσει και έχεις απόδειξη το πας και τέλος. Δηλαδή πόσες φορές έχω παέι κινητα και συσκευες συγγενών και φίλων. Τέτοιο κουλό δεν άκουσα ποτέ... το πας, δειχνεις αποδειξη και γεια σας

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δάκρυσα... Αστους να λενε. αν σου χαλάσει και έχεις απόδειξη το πας και τέλος. Δηλαδή πόσες φορές έχω παέι κινητα και συσκευες συγγενών και φίλων. Τέτοιο κουλό δεν άκουσα ποτέ... το πας, δειχνεις αποδειξη και γεια σας

 

Το ποιο απιστευτο ειναι πως αυτη ειναι η πολιτικη του καταστηματος MSystem και μου ελεγε και επεμενε πως αυτο ισχυει σε ολα τα καταστηματα,μονος ο τεχνικος το εθιξε το θεμα δεν τον ρωτησα εγω για εγγυηση!!! εγω με την καρτα δεν εχω κανενα θεμα αλλα μολις το ακουσα επαθα απλα σοκ!!! δλδ αν δεν βρεθει ο φυσικος αγοραστης της καρτελας που εχει ανοιχτει στον αγοραστη που αγορασε το προιον δεν καλυπτωμαι απλα αυτο μου ειπαν απλα,οποιος θελει μπορει να ρωτησει και μονος να δει πως ετσι δουλευουν αυτοι και εγω δεν το εχω αντιμετωπισει πουθενα το σιγκεκριμενο θεμα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ποιο απιστευτο ειναι πως αυτη ειναι η πολιτικη του καταστηματος MSystem και μου ελεγε και επεμενε πως αυτο ισχυει σε ολα τα καταστηματα,μονος ο τεχνικος το εθιξε το θεμα δεν τον ρωτησα εγω για εγγυηση!!! εγω με την καρτα δεν εχω κανενα θεμα αλλα μολις το ακουσα επαθα απλα σοκ!!! δλδ αν δεν βρεθει ο φυσικος αγοραστης της καρτελας που εχει ανοιχτει στον αγοραστη που αγορασε το προιον δεν καλυπτωμαι απλα αυτο μου ειπαν απλα,οποιος θελει μπορει να ρωτησει και μονος να δει πως ετσι δουλευουν αυτοι και εγω δεν το εχω αντιμετωπισει πουθενα το σιγκεκριμενο θεμα

οπως σου είπε και απο πάνω ζήτα να στο στείλουν εγγράφως.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπως σου είπε και απο πάνω ζήτα να στο στείλουν εγγράφως.

 

Το εχω ζητησει ηδη και περιμενω την απαντηση τους οποιος θελει ας καλεσει το καταστημα στο τεχικο τους τμημα να σας το πουν και εσας απλα απιστευτο!!!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το εχω ζητησει ηδη και περιμενω την απαντηση τους οποιος θελει ας καλεσει το καταστημα στο τεχικο τους τμημα να σας το πουν και εσας απλα απιστευτο!!!

πάρε το μαγαζί όχι το τεχνικό τμήμα. Και ρώτα απλά.... Εαν μου χαλάσει η καρτούλα την στελνω σε εσας με την αποδειξη ή στην αντιπροσωπία; Δεν καταλαβαίνω γιατί θέλεις να δηλώσεις οτι δεν είσαι εσύ ο πρώτος αγοραστής... Η πες απλα οτι σου χάλασε και τι πρέπει να κάνεις. Να σου πουν την διαδικασία και να δεις.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάρε το μαγαζί όχι το τεχνικό τμήμα. Και ρώτα απλά.... Εαν μου χαλάσει η καρτούλα την στελνω σε εσας με την αποδειξη ή στην αντιπροσωπία; Δεν καταλαβαίνω γιατί θέλεις να δηλώσεις οτι δεν είσαι εσύ ο πρώτος αγοραστής... Η πες απλα οτι σου χάλασε και τι πρέπει να κάνεις. Να σου πουν την διαδικασία και να δεις.

 

Φιλε μου δεν ειμαι εγω ο πρωτος αγοραστης εγω ειμαι ο δευτερος και εμαθα αυτο,τους πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν αυτο ειναι δυνατον να ειμαι ο πρωτος και να κανω αυτο το θεμα μπορεις να παρεις φιλε μου και να το ρωτησεις και θα στο πουν και εσενα και γραψτο εδω και εσυ οπως και εγω

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου δεν ειμαι εγω ο πρωτος αγοραστης εγω ειμαι ο δευτερος και εμαθα αυτο,τους πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν αυτο ειναι δυνατον να ειμαι ο πρωτος και να κανω αυτο το θεμα μπορεις να παρεις φιλε μου και να το ρωτησεις και θα στο πουν και εσενα και γραψτο εδω και εσυ οπως και εγω

μια χαρά κατάλαβα οτι είσαι ο δευτερος.

Πάρε σαν να σου χάλασε η κάρτα και ρώτα. Θες να μου πεις δλδ ότι σου ζήτησαν ταυτότητα χωρίς να τους πεις οτι είσαι ο δευτερος αγοραστής; Δεν μου έχουν ζητήσει ποτέ ταυτότητα για καμμιά εγγύηση. Κανένα κατάστημα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω μια απο τα ιδια ποτε δεν μου ζητησαν ταυτοτητα σε κανενα καταστημα εγω τους ειπα πως ειμαι ο δευτερος απλα τους ειπα το ονομα μου και το ονομα του φιλου μου και οτι ειναι στην κατοχη μου πλεον


μια χαρά κατάλαβα οτι είσαι ο δευτερος.

Πάρε σαν να σου χάλασε η κάρτα και ρώτα. Θες να μου πεις δλδ ότι σου ζήτησαν ταυτότητα χωρίς να τους πεις οτι είσαι ο δευτερος αγοραστής; Δεν μου έχουν ζητήσει ποτέ ταυτότητα για καμμιά εγγύηση. Κανένα κατάστημα

 

Αν θες να διαπηστωσεις οτι συνβαινει αυτο που ειπα φιλε μου παρτους και πες του αν αγορασω ενα προιον και το πουλησω σε αλλον θα εχει εγγυηση ο αλλος και θα σου πουν ακριβως οτι μου ειπαν και εμενα να διαπυστωσεις αν λεω ψεμματα η οχι φιλε μου

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κατάστημα θέλει να προστατευτεί από περιπτώσεις παραεμπορίου.

Αν εσύ τους είπες ότι την κάρτα την αγόρασες από τον πρώτο ιδιοκτήτη είναι πιθανόν να νομίσουν ότι κάτι πονηρό μπορεί να παίζει από την μεριά του.

 

 

Κακώς που το έκανες θέμα εξ αρχής πάντως, ειδικά από την στιγμή που δεν αντιμετωπίζεις πρόβλημα με την εγγύηση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.