Προς το περιεχόμενο

Περι εγγυησης προιοντων


kosgreece

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε thror δες τι έγραψα, δες τι γράφεις και η ξαναγράψτο  ή διατύπωσε το τι εννοείς μην το καίμε, τι ισχύει είναι σαφές όπως και σαφής και δεδομένη είναι η διάρκεια της εργοστασιακής εγγύησης ενός προιόντος, ασχέτως αν μεταπωλήθει από τον αρχικό του αγοραστή, προφανώς ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ αν αγοράσω κάτι και το χρησιμοποιώ εγώ είναι καινούριο, ενώ αν το μεταπωλήσω (σε χαμηλότερη τιμή απο την τιμή που το αγόρασα ΑΡΑ δεν έβγαλα κέρδος ΑΡΑ είμαι νόμιμος) σε έναν άλλο χρήστη τότε το προιόν αυτό είναι μεταχειρισμένο, ΣΕ ΚΑΘΕ περίπτωση η εργοστασιακή του εγγύηση ισχύει κανονικά μεχρι τη λήξη της και αφορά το προιόν και μόνο και όχι τον κάτοχο του

ο νόμος είναι σαφής τον κάνω copy γιατι βλέπω δεν μπαίνει κανένας στον κόπο να το κλικάρει ΟΡΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ

Μια χαρά διάβασα αυτά που γράφει στο λινκ που παρέθεσες από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Εγώ αναφέρθηκα στην εμπορική εγγύηση από τον προμηθευτή όπου στο ίδιο κείμενο αν διαβάσεις λίγο πιο κάτω αναφέρει : "Επισημαίνεται δε, ότι στην περίπτωση της εμπορικής εγγύησης για τα μεταχειρισμένα καταναλωτικά αγαθά, αυτή παρέχεται οικειοθελώς από τον προμηθευτή".  Αν το δεχτούμε όπως το γράφει σημαίνει ότι για τα μεταχειρισμένα προϊόντα ο προμηθευτής δεν είναι υποχρεωμένος να παρέχει εγγύηση. Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι αναφέρεται στα προϊόντα που αγοράζονται μεταχειρισμένα από επιχειρήσεις που πουλάνε μεταχειρισμένα. Για αυτά που αγοράζονται καινούρια ισχύει κανονικά η εμπορική εγγύηση όσες φορές και αν αλλάξουν χέρια μεταξύ ιδιωτών, άλλωστε αν στην απόδειξη δεν γράφει όνομα που ξέρεις εσύ αν εγώ είναι ο πρώτος ή ο δέκατος κάτοχος του συγκεκριμένου προϊόντος. Αυτό επισήμανα στο προηγούμενο post.

 

Όπως και να έχει στην συγκεκριμένη περίπτωση του TS από ότι κατάλαβα το κατάστημα αρνείται την εγγύηση οχι λόγο "μεταχειρισμένου" αλλά λόγο ότι στην απόδειξη γράφει άλλο όνομα κάτι το οποίο δεν νομίζω να στέκει νομικά. Αυτά από εμένα δεν είμαι ειδικός στις εγγυήσεις αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω ας το αναφέρει. Απλά επειδή στο forum γίνονται πωλήσεις μεταχ. καλά έκανε και άνοιξε ο φίλος το θέμα για να διευκρινιστούν κάποια πράγματα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μεταχειρισμενα ενοουν αυτα που ειναι απο επιστροφες-refurbished κλπ που εκει αν θελουν σου δινουν εγγυηση.Απλα το παλικαρι δεν εκανε καθολου καλα που πηρε να διαπιστωσει για την εγγυηση και αυτοι τωρα του λενε οτι θελουν.Οταν και αν χρειαστει η εγγυηση θα τον καλυψουν θελουν δεν θελουν.Παντως το mobilehellas και στο Πλαισιο που εχει τυχει να χρειαστω εγγυηση δεν μου το αλλαζαν το προιον αν δεν μιλουσα στην κατασκευαστρια εταιρια(που ζητησε μονο αποδειξη αγορας και οχι ονοματα κλπ).Γενικα τα σκρουτζομαγαζα εχουν ανακαλυψει δικους τους ορους εγγυησης.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Μεταχειρισμενα ενοουν αυτα που ειναι απο επιστροφες-refurbished κλπ που εκει αν θελουν σου δινουν εγγυηση.

 

Dis...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα διαβαζοντας το θεμα που προεκυψε με το συγκεκριμενο καταστημα... θελω να αναφερω μια δικια μου περιπτωση πριν απο 5 χρονια περιπου απο το ιδιο καταστημα και με ενα αρκετα ακριβο προιον ενα μονιτορ dell το οποιο ειχα παρει κοντα στα 700 ευρο εγω ο ιδιος το οποιο παρουσιασε προβλημα και οταν επικοινωνησα με το συγκεκριμενο καταστημα μου λεγανε να παρω την αντιπροσωπεια τηλεφωνο και οτι αυτοι δεν μπορουν να κανουν τιποτα...

Μιλοντας με την αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι ειχα δικαιωμα να παρω καινουριο μονιτορ απο τον πωλητη.. περνοντας τηλεφωνο να ενημερωσω το μαγαζι και εχοντας το site του συγκεκριμενου καταστηματος μπροστα μου ειδα οτι το συγκεκριμενο μονιτορ υπηρχε σε περιορισμενο αποθεμα, εχει μεγαλη σημασια το οτι ειχα το site μου γιατι εγινε το εξης : μιλοντας εκεινη την στιγμη με το μαγαζι αναφερω οτι μου ειπε η αντιπροσωπεια και λεω οτι βλεπω εκεινη την στιγμη περιορισμενη διαθεσημοτητα στο προιον.. μου λεει ο κυριος που μιλουσα μισο λεπτο να ελεγξω, κσι μου λεει οτι δεν εχει αποθεμα μετα απο 1-2 λεπτα... που περιμενα στο τηλεφωνο, του λεω  βλεπω οτι στο site υπαρχει, μου λεει για δες ξανα.. κανω refresh την σελιδα και πλεον το συγκεκριμενο μονιτορ ηταν εξαντλημενο...Εκει θα μπορουσε καποιος που το διαβαζει να σκεφτει καλοπροαιρετα και πει ενταξει ειχαν αλλο ενα το πουλησαν και δεν ειχαν αλλαξει την σελιδα και εγω ετσι προσπαθουσα να σκεφτω.

Μετα απο αλλη μια επικοινωνια με την αντιπροσωπεια και εδω θα αναφερω οτι στην δικη μου περιπτωση οι ανθρωποι απλα ηταν τελειοι.. δεν ξερω αν ειχα παρει μονιτορ χωρις αυτους.

Αναφερω οτι εγινε με το μαγαζι και μου λενε οτι θα παρουν οι ιδιοι τηλεφωνο αφου δεν υπαρχει εκει το προιον να παρω τα λεφτα μου πισω να παω σε αλλο μαγαζι.

Περναει μια μερα και μετα με περνουν τηλεφωνο απο το συγκεκριμενο καταστημα και μου λενε.. οτι τελικα υπηρχε ενα κομματι στην αποθηκη που δεν το ειχαν προσεξει.... και να περασω να το παραλαβω αφου τσεκαρουν οτι αυτο που εχω εχει οντως προβλημα. Μετα απο 2 εβδομαδες ταλαιπωρια περα απο την στεναχωρια μου ειχαν και το θρασος να μου πουν οτι θα τσεκαρουν το πρωτο μονιτορ αν εχει οντως προβλημα.

Λυπαμαι πραγματικα γιατι επειδη εχω αρκετους γνωστους που δουλεουν σε διαφορα τετοια καταστηματα προσπαθω και ας υπαρχει μια μικρη διαφορα να στηρηξω την οικονομια εδω μιας και ζουν πολλες οικογενιες στον συγκεκριμενο κλαδο και πιστευω οτι τετοιοι επιχηρηματιες αποτελουν τις εξερεσεις και θα τους τιμωρησει ο κοσμος γιατι οπως λεει μια λαικη παραροιμια καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα. Εγω προσωπικα σε οποιον φιλο θελει να αγορασει κατι εχω πει μακρια απο το συγκεκριμενο καταστημα.

Λοιπον παιδια οσο αφορα τις αποδειξεις οσοι αγοραζουν τακτικα θα το εχουν προσεξει εδω και αρκετο καιρο ειναι ονομαστικες στα περισσοτερα καστηματα, πραγμα που σημαινει οτι γενικα εχει γινει συννενοηση γιατι ξερουν οτι παιζει πολυ το δευτερο χερι και προφανως χανουν πολλα. Η λυση απλη αν σου κατσει στραβη δεν αναφερεις τιποτα δεν θα σου ζητησει ποτε κανενας ταυτοτητα και αν φτασουν εκει που δεν το πιστευω, επικοινωνεις με τον πωλητη και το κανονιζεις, εγω προσωπικα δεν θα ειχα κανενα θεμα να εξυπηρετησω οπως μπορω.

Αυτα παιδια ελπιζω να μην σας κουρασα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 H αλήθεια βέβαια είναι κάπου στην μέση... ΓΙΑ οτ αγοράζεται με απόδειξη (οχι τιμολογιο) ισχύουν κανονικα  ταπαραπανω, η εγγυηση συνοδευει το προιον και όχι τον πελάτη....ΓΙΑ οσα όμως αγοράζονται με ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ  (δηλαδη εκπίπτουν απα έσοδα ενός ελευθεροππαγγελματια ή μας επιχείρησης) εκει ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ  ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ... και υπάρχει η κατασταση προμηθευτων ΣΤΟ ΤΈΛΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ όπου διασταυρώνεται από την εφορία  το μέγεθος/ποσο των τιμολογιων... Εαν ένα μεταχειρισμένο με τιμολόγιο πωληθει θα πρέπει το πιστωτικο να βγει υποχρεωτικά στο όνομα του πρώτου αγοραστή (επιχειρηση εε) ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΟΣΑ....

 βεβαία αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ, αρκετα καταστήματα το παρακαμπουν, το πρόβλημα όμως δεν έχει να κάνει με την εγγύηση του προιόντος αλλά με τον πιό τρόπο θα αποζημιωθεί ο (δευτερος) αγοραστής...

 Παρεμπιπτόντως πολλά απο τα προιόντα που βλέπεται εδώ σε πολύ καλές τιμές ( ιδιαίτερα κάποια που ειναι καινούργια  και σε εγγύηση ..) ανήκουν σε αυτη την κατηγορία: Ο πρώτος αγοραστής εγγράφοντας πχ 100€  στα έξοδα του απ΄αγορά πχ μιας κάρτας γραφικών κερδίζει ΑΜΕΣΩΣ  24€  ΛΙΓΩΤΕΡΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΦΠΑ  (100-24)*30%= ΠΕΡΙΠΟΥ 20€ ΦΟΡΟ.. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΣΤΑ 55€ και να ειναι στα λεφτά του..  Αν μάλιστα το δώσει 70/80€  εχε και κέρδος  15-25€ και παλι πουλά 20% κάτω άπο την τιμή αγοράς...

 Γενικά ομως η χαμηλή τιμή πώλησης αυτών των προιόντων  ΑΞΙΖΕΙ  την όποια πιθανη ταλαιπωρία προκύψει 1.ΑΝ  ΧΑΛΆΣΗ εντος εγγύησης ΚΑΙ 2. ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΑΡΌΜΟΙΟ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΉ ΚΑΙ 3.ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ  πιστωτικό... Προσωπικά άν κάτι καινούργιο εγώ το πάρω και 30% κάτω δεν με πειράζει να μπώ σε οποιαδήποτε  μικροταλαιπωρια...  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν η καρτα ειναι του ξαδερφου σου που πηγε να σπουδασει Αμερικη δηλ τι πρεπει να γινει? να ερθει ο ξενιτεμενος πισω για να του φτιαξουν οι αλλοι την καρτα?! τι μ@λ@κιες ειναι αυτες?!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε thror δες τι έγραψα, δες τι γράφεις και η ξαναγράψτο  ή διατύπωσε το τι εννοείς μην το καίμε, τι ισχύει είναι σαφές όπως και σαφής και δεδομένη είναι η διάρκεια της εργοστασιακής εγγύησης ενός προιόντος, ασχέτως αν μεταπωλήθει από τον αρχικό του αγοραστή, προφανώς ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ αν αγοράσω κάτι και το χρησιμοποιώ εγώ είναι καινούριο, ενώ αν το μεταπωλήσω (σε χαμηλότερη τιμή απο την τιμή που το αγόρασα ΑΡΑ δεν έβγαλα κέρδος ΑΡΑ είμαι νόμιμος) σε έναν άλλο χρήστη τότε το προιόν αυτό είναι μεταχειρισμένο, ΣΕ ΚΑΘΕ περίπτωση η εργοστασιακή του εγγύηση ισχύει κανονικά μεχρι τη λήξη της και αφορά το προιόν και μόνο και όχι τον κάτοχο του

ο νόμος είναι σαφής τον κάνω copy γιατι βλέπω δεν μπαίνει κανένας στον κόπο να το κλικάρει ΟΡΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ

Κύριες διατάξεις σχετικά με τη νομική εγγύηση - Άρθρα 534-561 του Αστικού Κώδικα

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συμφωνημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. Επίσης η πλημμελής εγκατάσταση του πράγματος, εφόσον αποτελεί μέρος της σύμβασης, θεωρείται έλλειψη ανταπόκρισης στη σύμβαση.

Τα αγαθά πρέπει να είναι σε συμμόρφωση με τη σύμβαση, δηλ.:

- Να συμφωνούν με  την περιγραφή του πωλητή και να έχουν την ίδια ποιότητα και χαρακτηριστικά, όπως κάθε ίδιο προϊόν.

- Να ταιριάζουν με το σκοπό  για τον οποίο ο αγοραστής  αγόρασε το αγαθό  και τον γνωστοποίησε στον πωλητή τη στιγμή της αγοράς.

Εάν ένα ελάττωμα παρουσιάζεται τους έξι πρώτους μήνες μετά την αγορά του πράγματος,, ο αγοραστής δεν έχει να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Το βάρος της απόδειξης είναι στον πωλητή. Μετά τους έξι μήνες ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων  ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο (2) ετών για τα κινητά και πέντε (5) ετών για τα ακίνητα  από τη στιγμή της παράδοσής του. Εξαίρεση γίνεται μόνον, εάν ο αγοραστής γνώριζε από πριν το ελάττωμα. Όταν η έλλειψη της συμμόρφωσης γνωστοποιείται  στον πωλητή, ο αγοραστής δικαιούται να ζητήσει :

  1.  Την επισκευή ή την αντικατάσταση του πράγματος  χωρίς οικονομική επιβάρυνση, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα  και χωρίς σημαντική ενόχληση του.
  2. Μείωση του τιμήματος ή  ακύρωση του συμβολαίου εάν η επισκευή  ή η αντικατάσταση του πράγματος είναι αδύνατη ή δυσανάλογη  σε σχέση με την αξία του. Τα παραπάνω δεν ισχύουν  στην περίπτωση που το ελάττωμα είναι μικρό.

Επισημαίνεται δε, ότι στην περίπτωση της νόμιμης εγγύησης δε γίνεται διάκριση των καταναλωτικών προϊόντων σε καινούρια και μεταχειρισμένα.

Σ        Αρμοδιότητα

          Η παράβαση των ανωτέρω διατάξεων του Αστικού Κώδικα αποτελεί αρμοδιότητα των πολιτικών δικαστηρίων της χώρας.

 

 

 

ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ είναι ΝΟΜΟΣ του κράτους εαν κάποιος τον παραβεί ή αξιώσει κάτι πέρα απο αυτό τ'οτε ΤΟΝ ΛΟΓΟ τον έχουν τα δικαστήρια της χώρας ΟΠΟΤΕ οποιαδήποτε EULA ή όρους χρήσης γράψει ή τυπώσει η οποιαδήποτε εταιρία ή οποιαδήποτε άποψη ή νόμισμα ή ότι του λωλεί εκφράσει ο οποιοσδήποτε είτε απο ηλιθιότητα είτε εκ' του πονηρού είναι αδιάφορο, 

Η άγνοια του νόμου δεν γίνεται δεκτή στο δικαστήριο και ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ έστω και οδηγία ευρωπαική ΔΕΝ υπερισχύει του συνάγματος της χώρας (Έλεος στο γυμνάσιο δημοτικό ξερω γω κάνουν στοιχεία δημοκρατικού πολιτεύματος) 

Το Ευρωπαϊκό δίκαιο υπερισχύει στα κράτη μέλη. Ότι αγαθό διακινείτε και πωλείτε εντός ΕΕ υπόκειται στους Ευρωπαϊκούς νόμους. Ότι και να λέει το Ελληνικό δίκαιο αν είναι διαφορετικό από το Ευρωπαϊκό είναι άκυρο. Άμα γουστάρουν χώνουν και ένα πρόστιμο (βλέπε ΔΟΑΤΑΠ)

Αυτά που λες ισχύουν αν η Ελλάδα ήταν εκτός Ευρώπης...

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=URISERV%3Al14548

Διάβασε να δεις τι ισχύει για τα κράτη μέλη.

 

υ.γ. Το Ελληνικό δικαστήριο θα αποφασίσει υπέρ του Ευρωπαϊκού δικαίου όταν γίνει η προσφυγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η άγνοια του νόμου δεν γίνεται δεκτή στο δικαστήριο και ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ έστω και οδηγία ευρωπαική ΔΕΝ υπερισχύει του συνάγματος της χώρας (Έλεος στο γυμνάσιο δημοτικό ξερω γω κάνουν στοιχεία δημοκρατικού πολιτεύματος) 

 

 

Το Ευρωπαϊκό δίκαιο υπερισχύει στα κράτη μέλη. Ότι αγαθό διακινείτε και πωλείτε εντός ΕΕ υπόκειται στους Ευρωπαϊκούς νόμους. Ότι και να λέει το Ελληνικό δίκαιο αν είναι διαφορετικό από το Ευρωπαϊκό είναι άκυρο. Άμα γουστάρουν χώνουν και ένα πρόστιμο (βλέπε ΔΟΑΤΑΠ)

Αυτά που λες ισχύουν αν η Ελλάδα ήταν εκτός Ευρώπης...

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=URISERV%3Al14548

Διάβασε να δεις τι ισχύει για τα κράτη μέλη.

 

υ.γ. Το Ελληνικό δικαστήριο θα αποφασίσει υπέρ του Ευρωπαϊκού δικαίου όταν γίνει η προσφυγή.

O arrows εχει δικιο: Οι ευρωπαικες οδηγιες δεν υπερισχυουν των νομων του εκαστοτε κρατους.

 

Γιατι πολυ απλα οι ευρωπαικες οδηγιες δεν ειναι Ευρωπαικο Νομοι, ειναι απλα οδηγιες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μυνημα που μουν εστειλε το καταστημα μετα απο αιτημα μου ειναι αυτο σε ενα μερος του

 

Μεταχειρισμένα εμπορεύματα

Τα μεταχειρισμένα εμπορεύματα που αγοράζετε από έμπορο καλύπτονται επίσης από την ελάχιστη διετή εγγύηση. Ωστόσο, καμιά εγγύηση δεν καλύπτει τα εμπορεύματα που αγοράζετε από ιδιώτες ή σε δημοπρασίες.

Ολόκληρο το άρθρο θα το βρείτε:

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

 

 

Δε θα γράψω πολλά γιατί έχω πυρετό και είμαι χάλια, αλλά δε μπορώ να διαβάζω και μαλακίες που εφήυρε ο καθένας για να αποφύγει τις ευθύνες του.

 

Η παραπάνω σελίδα που σου έστειλαν, δεν έχει νομική ισχύ. Είναι οι Ευρωπαϊκές Οδηγίες εκλαϊκευμένες, γραμμένες δηλαδή σε απλά ελληνικά και με παραδείγματα κτλ ώστε να μπορεί να βγάζει άκρη ο καθένας που δεν είναι νομικός. Σίγουρα δεν την έχει γράψει η κυρά Σούλα από το φούρνο της γειτονιάς, πάντως δεν είναι ούτε Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, ούτε Ευρωπαϊκή Οδηγία, ούτε Ελληνική Νομοθεσία. Κοινώς την γράφεις στα @@ σου

 

 

Επίσης σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία και όπως αναφέρεται στον νόμο 3043/2002 άρθρο 559 και τίτλο Παροχή Εγγύησης:

Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από την δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματα του που πηγάζουν από τον νόμο.

 

Αυτό που σου έστειλαν είναι παντελώς άσχετο με την υπόθεσή σου και το έστειλαν «ψαρωτικά» ότι να, υπάρχει και Ελληνική Νομοθεσία.

 

Το παραπάνω άρθρο λέει με απλά λόγια τα εξής:

Αν αγοράσεις κάτι που έχει κάποια έξτρα εγγύηση (πχ πήρες μια οθόνη LG που έχει zero pixel εγγύηση για δύο χρόνια on site, δηλαδή έρχονται σπίτι σου και την παίρνουν και σου δίνουν άλλη), τότε ως αγοραστής έχεις απέναντι σε αυτόν που εγγυήθηκε (πχ τον ελληνικό αντιπρόσωπο της LG ας πούμε) όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από τους όρους της συγκεκριμένης εγγύησης, χωρίς όμως να χάνεις τα δικαιώματα που σου δίνει ο νόμος

(αυτό έλειπε μια εγγύηση, δηλαδή μία σύμβαση μεταξύ ιδιωτών να ήταν πάνω από το νόμο).

 

Tl;dr: Δε σου απάντησαν επαρκώς (για να μην πω καθόλου) σε αυτό που ρώτησες. Ξαναζήτα να σου στείλουν Ελληνικό Νόμο που να λέει πως όταν αγοράσεις τρίτο χέρι κάτι, ακόμα και με απόδειξη, δε δικαιούσαι εγγύηση,

 

Καλύτερα αντί να τους στέλνεις μακροσκελή μηνύματα και να χάνεις το χρόνο σου να στείλεις στις αρμόδιες υπηρεσίες. Σιγά μην τους παρακαλάς κι όλας.

 

Πήρα την πρωτοβουλία και ρώτησα εγώ για σένα μια Ευρωπαϊκή υπηρεσία. Μπορείς να απευθυνθείς εσύ στη ΓΓΚ με λεπτομερές mail και να ζητήσεις γραπτή απάντηση (με κανονικό ταχυδρομείο δηλαδή, όχι απλά mail) για το συγκεκριμένο θέμα. Με την επιφύλαξη να έχουμε όλοι άδικο και η MSystems δίκιο, μόλις την πάρεις μπορείς να πας από το κατάστημα να τους τη δώσεις να την έχουν.

 

post-175401-0-96546800-1482167026_thumb.png

 

Είχα την καλύτερη εντύπωση για την MSystems. Μετά από αυτά που διάβασα εδώ, αναθεωρώ,

 

EDIT: 

Η υπηρεσία που έστειλα είναι αυτή btw:

http://ec.europa.eu/eu-rights/enquiry-complaint-form/home?languageCode=el

 

Για όποιον θέλει να ενημερωθεί για τα δικαιώματά του αναλυτικά:

http://www.insomnia.gr/topic/536024-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εγγυηση ισχυει κανονικα για το προιον, το προβλημα θα το εχεις σε περιπτωση που ζητησεις πιστωτικο καποτε.Τοτε θα χρειαστεις τον ''νομιμο'' κατοχο.

Το πιστωτικό δεν υπάρχει σε κανέναν νόμο και είναι στην ευχέρεια του καταστήματος. Αν δεν σου δώσει πιστωτικό γιατί ζητά τον νόμιμο κάτοχο τότε ζητάς αντικατάσταση του προϊόντος. Εαν το προϊον δεν παράγεται πλέον αντικαθίσταται είτε με καινούργιο προϊόν ίσης αξίας ή γίνεται επιστροφή χρημάτων. Επίσης να σημειώσω ότι στην περίπτωση του eshop δίνει και στην περίπτωση αυτή πιστωτικό.

Καρα αραξε εσυ αγαπητε που θα κλεισει ολοκληρη επιχειρηση ετσι απλα,επειδη υπηρχε αυτη η περιεργη επικοινωνια για ενα προιον τεχνολογιας στο οποιο δεν γνωριζουμε καν τι ακριβως ειπωθηκε στην επικοινωνια και δεν υπηρχε καν αναγκη χρησης της εγγυησης.

 

 

 

 

Οσο για τα περι 1ετους εγγυησης αν αναφερεσαι σε κινητο,κονσολα κλπ ο νομος ειναι ξεκαθαρος και δυστηχως ή ευτυχως καλυπτει τα καταστηματα του τυπου

τον πρωτο χρονο καλυπτουν τα καταστηματα να στειλουν στο service το προβληματικο προιον,αλλα τον δευτερο πρεπει να το πας εσυ ο ιδιος. Δεν σου αρνειται κανεις την 2ετη εγγυηση με λιγα χρονια.Αν στην αρνουταν εκει τοτε ναι να γινοταν αναλογες επιπτωσεις.

 

Εγω αυτο που προτεινω στην περιπτωση αυτη μιας και ο ενδιαφερομενος βλεπω δεν μενει παρα πολυ μακρια απο το γνωστο καταστημα,να περασει απο το εκει καταστημα και να εξηγησει τι ακριβως παιζει μαζι με το ατομο που αγορασε την καρτα.

 

Μπορει να τους βαλουν να υπογραψουν καποιο συμφωνητικο για την καρτα σε περιπτωση που παθει κατι ή κατι παρομοιο δεν ξερω, γιατι οπως αναφερθηκε στις καρτες γραφικων μετα απο ενα διαστημα 1-2χρονων συνηθως καταργουνται απο την αγορα,λογω των καινουργιων και αρα αν παρουσιαστει προβλημα θα μιλαμε για επιστροφη χρηματων και πιστωτικο.

 

Ειναι αρκετα γνωστο το εν λογω καταστημα και δεν εχει αναφερθει ως τωρα καποιο προβλημα αντιμετωπισης οσον αφορα τις καρτες γραφικων(ισα ισα που στο παρελθον εχουν αναφερθει αρκετα θετικες σε γενικες γραμμες εντυπωσεις απο πλευρας αντιμετωπισης σε προβλημα της καρτας αυτης καθαυτης που τα περισσοτερα αλλα καταστημα τα μασαγανε).

 

Μην ριχνουμε μαυρο σε ενα καταστημα που σε γενικες γραμμες ειναι απο τα λιγα στον χωρο αυτο που εχει δειξει αρκετες φορες θετικη εικονα σε σχεση με αλλα μεγαλυτερα.

 

Για μενα ας παει απο το καταστημα οποτε μπορει μαζι με το ατομο που του πουλησε την καρτα να τα πουνε απο κοντα,και αν δεν βγει ακρη τοτε βλεπουμε την συνεχεια.Το σιγουρο ειναι οτι θα πρεπει να δειξει ενδιαφερον,και καλυτερα να το κοιταξει τωρα καλη ωρα πριν γινει το κακο αργοτερα και ειναι αργα.

Σε άλλο φόρουμ δυστηχώς υπήρξε ένα πρόβλημα αλλά με παρέμβαση ενός admin του φόρουμ που διατηρεί καλές σχέσεις με το MsSystems και λύθηκε η "παραξήγηση" όπως το είπαν για να μην ακουστούν κακά λόγια για το συγκεκριμένο κατάστημα.

 

Είναι η 2η λοιπόν φορά που ακούγεται κάτι για το εν λόγο κατάστημα. Συμβαίνουν και στα καλύτερα σπίτια λοιπόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε άλλο φόρουμ δυστηχώς υπήρξε ένα πρόβλημα αλλά με παρέμβαση ενός admin του φόρουμ που διατηρεί καλές σχέσεις με το MsSystems και λύθηκε η "παραξήγηση" όπως το είπαν για να μην ακουστούν κακά λόγια για το συγκεκριμένο κατάστημα.

 

Είναι η 2η λοιπόν φορά που ακούγεται κάτι για το εν λόγο κατάστημα. Συμβαίνουν και στα καλύτερα σπίτια λοιπόν.

Εδω συμβαινουν προβληματα στις μεγαλες αλυσιδες που εξυπηρετουν τοσο κοσμο,στα μικροτερα καταστηματα εννοειται οτι θα εχουμε και εκει αναλογες περιπτωσεις,απλα το θεμα ειναι να μην ειναι πολλα τα ''κρουσματα'',γιατι για να μιλησω και εξω απο τα δοντια αν ειναι και μας γυρνανε την πλατη τα Ελληνικα καταστηματα ε ας αγοραζουμε μονο απο εξωτερικο να τελειωνει το θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω συμβαινουν προβληματα στις μεγαλες αλυσιδες που εξυπηρετουν τοσο κοσμο,στα μικροτερα καταστηματα εννοειται οτι θα εχουμε και εκει αναλογες περιπτωσεις,απλα το θεμα ειναι να μην ειναι πολλα τα ''κρουσματα'',γιατι για να μιλησω και εξω απο τα δοντια αν ειναι και μας γυρνανε την πλατη τα Ελληνικα καταστηματα ε ας αγοραζουμε μονο απο εξωτερικο να τελειωνει το θεμα.

Μα δεν αντιλέγω αλλά πρέπει να τα λέμε όλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...