Προς το περιεχόμενο

Περι εγγυησης προιοντων


kosgreece

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δηλαδη οτι σου φερνουν δωρο δεν εχει εγγυηση ;

 

Αν ο θειος παθει κατι ή φυγει εξωτερικο και ειναι αγορασμενο απο αυτους; ΟΧΙ  :ph34r:  :ph34r:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ...

 

Μετά από 4 σελίδες με ατελείωτο μπλά μπλά πραγματικά αναρωτιέμαι αν θυμάται κανένας ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΕΞΑΡΤΗΜΑ.

 

Όλο αυτό γίνεται για να εξασφαλίσει ο TS ότι ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ του χαλάσει η κάρτα εντός εγγύησης, ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ στο μέλλον, θα του την αλλάξουν από το κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ...

 

Μετά από 4 σελίδες με ατελείωτο μπλά μπλά πραγματικά αναρωτιέμαι αν θυμάται κανένας ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΕΞΑΡΤΗΜΑ.

 

Όλο αυτό γίνεται για να εξασφαλίσει ο TS ότι ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ του χαλάσει η κάρτα εντός εγγύησης, ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ στο μέλλον, θα του την αλλάξουν από το κατάστημα.

 

Εγώ τουλάχιστο το θυμάμαι μια χαρά.

 

Τα μηνύματα σε ένα forum δε σβήνονται (τουλάχιστο όχι για χρόνια).

Επίσης, λόγω και της επισκεψιμότητας του Insomnia τα searches στο google συνήθως εμφανίζονται σχετικά «ψηλά».

Άρα το thread μια χαρά legit είναι, το ίδιο και η κουβέντα.

Αν ας πούμε κάποιος ψάξει κάποια στιγμή στο μέλλον για την πολιτική της MSystems στο θέμα εγγυήσεων και ονομαστικών αποδείξεων μπορεί να πάρει μια απόφαση διαφορετική. Ή κάποιος που σκεφτόταν να αγοράσει στις αγγελίες κάτι με ονομαστική απόδειξη από MSystems μπορεί να αναθεωρήσει.

Επίσης, αν από τους 1000 πχ που θα διαβάσουν το thread, οι 150 πάρουν τηλέφωνο στο κατάστημα και τους ρωτήσουν: «Την παλεύετε εκει;», μπορεί να αλλάξουν πολιτική χωρίς το μπαμπούλα καταγγελίας ή την επέμβαση της ΓΓΚ κτλ.

 

Τέλος δε θυμάμαι να είναι υποχρεωτική η συμμετοχή σε thread.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικα εχω χασει πασα ιδεα τοσο καιρο ανταλλαζουμε e-mail στο απλο ερωτημα μου οτι μου πουλησε ενας φιλος σφραγισμενη καρτα γραφικων αν εχω εγγυηση και εκει που μου ελεγαν πως δεν εχω φαρδια πλατια τωρα μου το αλλαζουν πως νομιζαν πως μιλουσα για κλεμενο προιον και γενικα αλλαξαν σταση,πραγματικα αυτοι οι ανθρωποι που ειναι σε ενα καταστημα και σε καθε καταστημα για να μην νομιζουν μερικοι πως μαυριζω το msystem μονο για οποιοδηποτε μαγαζι θα το εκανα αυτο,νομιζουν πως βγαζουν δικους τους νομους και λενε οτι θελουν

 

μετα απο αυτο το e-mail εκνευριστικα αρκετα γιατι με παιδεψανε πολυ εβαλα νομικο προσωπο να ξεκινησει διαδικασιες και στο τελος μολις ειδαν πως θα γινει θεμα μου τα αλλαζουν ολα ειναι απλα απαραδεχτοι εστω και ετσι!!!

 

ενολιγης το δικο μου mail

 

Tο θεμα μου ειναι απλο ολα τα προιοντα εφοσων συνοδευονται απο παραστατικο/αποδειξη εχει εγγυηση και ας ειναι σε οποιοδηποτε ονομα το προιον και οποια καρτελα εχει ανοιχτει σε καθε καταστημα ονομαστικα,επιπλεον σας λεω το εξης οτι αν δεν βρεθει ο φιλος μου θα εχω εγγυηση? Δεν με νοιαζει αν εχει εγγυηση μονο στο ονομα του αλλα αν το φερω εγω σαν κωστας με νοιαζει να εχει εγυηση εφοσον δεν τον βρειτε εσεις,μπορει να ειναι ενα ακραιο σεναριο αυτο να μην τον βρειτε αλλα ειναι πολυ ιποτιμητικο αυτο να λετε πως εγγυηση το προιον εχει στα χερια του .... και οχι στα χερια του κωστα εφοσον υπαρχει παραστατικο αποδειξη,αν εχει δηλωθει κλοπη της καρτας θα το ξερατε ηδη αν εχει κλαπει μεσω του ..... εκει συνφωνω,παρακαλω αυτο που κανετε ειναι παρανομο εφοσον δεν εχει δηλωθει κλοπη του προιοντος απο τον φυσικο αγοραστη

----------------------------------------------------------------------------------------------------

ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ MAIL ΤΟΥΣ

 

Καλημέρα και πάλι,

 

Ποιο ακριβώς είναι παράνομο; Που θα σας καλύψουμε σε εγγύηση;

Εσείς ρωτήσατε το υποτιθέμενο σενάριο της κλοπής και τι θα γίνει…  <--------ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ!!!!!!! ΕΓΩ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑ ΚΛΟΠΗ?? ΧΑΧΑΧΑ

 

Σας παραθέτω ξανά το τελευταίο σκέλος του προηγούμενου mail:

Εν κατακλείδι σε περίπτωση που ο φίλος σας και κάτοχος του παραστατικού δεν μπορεί να βρεθεί, αν υπάρχει λόγος να βρεθεί για να ενημερωθεί για λογιστική – χρηματική κίνηση στην καρτέλα του, όπως σας έχω ενημερώσει εξ αρχής θα καλυφθεί το προϊόν στα πλαίσια της εγγύησης του με επισκευή από τον ίδιο τον κατασκευαστή.

 

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΙ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΙΛΑΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΚΛΟΠΗ??????? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΠΡΕΣΑΡΙΣΤΗΚΑΝΕ ΚΑΝΑΝΕ ΠΙΣΩ ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ 300+ ΕΥΡΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΤΟΙΜΟΡΟΠΟ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μία θερμή παράκληση για μία ακόμη φορά προς όλα τα μέλη του insomnia.Μην αρχίζετε τις νομικές αναλύσεις εάν δεν έχετε περάσει ούτε απ' έξω από νομική σχολή.Το βλέπω συνέχεια το φαινόμενο και κάθε φορά ανεβάζω πίεση.

Εν ολίγοις και επειδή είμαι από κινητό και δε μπορώ να κάνω πολλά: δείτε το άρθρο 5 του Ν. 2254/1991 (προστασία καταναλωτή) όπως ισχύει.Μπορείτε να το βρείτε εύκολα με μία αναζήτηση.Ισχύει επικουρικά στις γενικότερες διατάξεις του αστικού κώδικα και είναι ένα νομοθέτημα το οποίο γενικά γέρνει τη ζυγαριά υπέρ του καταναλωτή και όχι υπέρ του πωλητή/προμηθευτή κλπ. Η εγγύηση καλύπτει το προϊόν και παρέχεται για το προϊόν. Όχι για τον καταναλωτή.Τουλάχιστον το κείμενο του νόμου δεν κάνει τέτοια διάκριση και δε θυμάμαι κάτι σχετικό ούτε στις διατάξεις του αστικού κώδικα ούτε να προκύπτει νομολογιακά κάτι διαφορετικό για οποιοδήποτε από τα παραπάνω νομοθετήματα.Συμβατικά μπορεί να συμφωνηθεί επιπλέον κάτι για τους όρους της εγγύησης, όμως επειδή δε γίνεται ο καταναλωτής να παραιτηθεί εκ προοιμίου από τα βασικά του δικαιώματα περί εγγύησης του προϊόντος και το επιπλέον που θα συμφωνηθεί θα είναι όπως λέει και η λέξη επί πλέον των βασικών δικαιωμάτων περί εγγύησης (τα οποία δηλαδή θα εξακολουθούν να ισχύουν) μου φαίνεται δύσκολο να δεχτώ ότι μπορεί να συμφωνηθεί περιορισμός στο πρόσωπο των δικαιούχων της εγγύησης.Ειδικά αν αυτό δεν ήταν προϊόν διαπραγμάτευσης.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα γράψω πολλά γιατί έχω πυρετό και είμαι χάλια, αλλά δε μπορώ να διαβάζω και μαλακίες που εφήυρε ο καθένας για να αποφύγει τις ευθύνες του.

 

Η παραπάνω σελίδα που σου έστειλαν, δεν έχει νομική ισχύ. Είναι οι Ευρωπαϊκές Οδηγίες εκλαϊκευμένες, γραμμένες δηλαδή σε απλά ελληνικά και με παραδείγματα κτλ ώστε να μπορεί να βγάζει άκρη ο καθένας που δεν είναι νομικός. Σίγουρα δεν την έχει γράψει η κυρά Σούλα από το φούρνο της γειτονιάς, πάντως δεν είναι ούτε Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, ούτε Ευρωπαϊκή Οδηγία, ούτε Ελληνική Νομοθεσία. Κοινώς την γράφεις στα @@ σου

 

 

 

Αυτό που σου έστειλαν είναι παντελώς άσχετο με την υπόθεσή σου και το έστειλαν «ψαρωτικά» ότι να, υπάρχει και Ελληνική Νομοθεσία.

 

Το παραπάνω άρθρο λέει με απλά λόγια τα εξής:

Αν αγοράσεις κάτι που έχει κάποια έξτρα εγγύηση (πχ πήρες μια οθόνη LG που έχει zero pixel εγγύηση για δύο χρόνια on site, δηλαδή έρχονται σπίτι σου και την παίρνουν και σου δίνουν άλλη), τότε ως αγοραστής έχεις απέναντι σε αυτόν που εγγυήθηκε (πχ τον ελληνικό αντιπρόσωπο της LG ας πούμε) όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από τους όρους της συγκεκριμένης εγγύησης, χωρίς όμως να χάνεις τα δικαιώματα που σου δίνει ο νόμος

(αυτό έλειπε μια εγγύηση, δηλαδή μία σύμβαση μεταξύ ιδιωτών να ήταν πάνω από το νόμο).

 

Tl;dr: Δε σου απάντησαν επαρκώς (για να μην πω καθόλου) σε αυτό που ρώτησες. Ξαναζήτα να σου στείλουν Ελληνικό Νόμο που να λέει πως όταν αγοράσεις τρίτο χέρι κάτι, ακόμα και με απόδειξη, δε δικαιούσαι εγγύηση,

 

Καλύτερα αντί να τους στέλνεις μακροσκελή μηνύματα και να χάνεις το χρόνο σου να στείλεις στις αρμόδιες υπηρεσίες. Σιγά μην τους παρακαλάς κι όλας.

 

Πήρα την πρωτοβουλία και ρώτησα εγώ για σένα μια Ευρωπαϊκή υπηρεσία. Μπορείς να απευθυνθείς εσύ στη ΓΓΚ με λεπτομερές mail και να ζητήσεις γραπτή απάντηση (με κανονικό ταχυδρομείο δηλαδή, όχι απλά mail) για το συγκεκριμένο θέμα. Με την επιφύλαξη να έχουμε όλοι άδικο και η MSystems δίκιο, μόλις την πάρεις μπορείς να πας από το κατάστημα να τους τη δώσεις να την έχουν.

 

attachicon.gifeu.png

 

Είχα την καλύτερη εντύπωση για την MSystems. Μετά από αυτά που διάβασα εδώ, αναθεωρώ,

 

EDIT: 

Η υπηρεσία που έστειλα είναι αυτή btw:

http://ec.europa.eu/eu-rights/enquiry-complaint-form/home?languageCode=el

 

Για όποιον θέλει να ενημερωθεί για τα δικαιώματά του αναλυτικά:

http://www.insomnia.gr/topic/536024-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84/

 

Φιλε μου σε ευχαριστω για την βοηθεια σου και τον χρονο που αφιερωσες για μενα και το εκτημω πολυ αυτο αλλα τελικα αν καταλαβες απο το τελευταιο μυνημα μου εδω μεσα οι ανθρωποι δεν ξερουν τι τους γινεται αλλα νομιζαν αλλα ελεγαν και μολις πρεσαριστηκαν λιγο τα πηραν ολα πισω και ειχαν το θρασσος να πουν πως τους ελεγα για κλεμενο προιον ειναι απλα απιστευτο φιλε μου!!! σε ευχαριστω και παλι για την βοηθεια σου και τον χρονο σου :-)

Μία θερμή παράκληση για μία ακόμη φορά προς όλα τα μέλη του insomnia.Μην αρχίζετε τις νομικές αναλύσεις εάν δεν έχετε περάσει ούτε απ' έξω από νομική σχολή.Το βλέπω συνέχεια το φαινόμενο και κάθε φορά ανεβάζω πίεση.

Εν ολίγοις και επειδή είμαι από κινητό και δε μπορώ να κάνω πολλά: δείτε το άρθρο 5 του Ν. 2254/1991 (προστασία καταναλωτή) όπως ισχύει.Μπορείτε να το βρείτε εύκολα με μία αναζήτηση.Ισχύει επικουρικά στις γενικότερες διατάξεις του αστικού κώδικα και είναι ένα νομοθέτημα το οποίο γενικά γέρνει τη ζυγαριά υπέρ του καταναλωτή και όχι υπέρ του πωλητή/προμηθευτή κλπ. Η εγγύηση καλύπτει το προϊόν και παρέχεται για το προϊόν. Όχι για τον καταναλωτή.Τουλάχιστον το κείμενο του νόμου δεν κάνει τέτοια διάκριση και δε θυμάμαι κάτι σχετικό ούτε στις διατάξεις του αστικού κώδικα ούτε να προκύπτει νομολογιακά κάτι διαφορετικό για οποιοδήποτε από τα παραπάνω νομοθετήματα.Συμβατικά μπορεί να συμφωνηθεί επιπλέον κάτι για τους όρους της εγγύησης, όμως επειδή δε γίνεται ο καταναλωτής να παραιτηθεί εκ προοιμίου από τα βασικά του δικαιώματα περί εγγύησης του προϊόντος και το επιπλέον που θα συμφωνηθεί θα είναι όπως λέει και η λέξη επί πλέον των βασικών δικαιωμάτων περί εγγύησης (τα οποία δηλαδή θα εξακολουθούν να ισχύουν) μου φαίνεται δύσκολο να δεχτώ ότι μπορεί να συμφωνηθεί περιορισμός στο πρόσωπο των δικαιούχων της εγγύησης.Ειδικά αν αυτό δεν ήταν προϊόν διαπραγμάτευσης.

 

Φιλε μου δεν υπαρχει κανενα σκελος περι ονομαστικης εγγυησης προιοντος αν δεν εχει δηλωθει κλοπη του προιοντος που το συνοδευει η παραστατικο/αποδειξη,αυτες τις μερες θελοντας και μη τα εμαθα πως δεν ισχυει αυτο που μου ειπε το καταστημα γιατι ειχα προχωρησει οπως ειπα νομικες διαδικασιες αλλα οπως ειδες φιλε μου ολα τα αλλαξαν και νομιζαν αλλα απο αυτα που ελεγα και το ξανα λεω και παλι ειναι απαραδεχτοι ολοι αυτοι που λενε κανουν και πρατουν ετσι απεναντι σε εναν καταναλωτη/πωλητη εις βαρος του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου βγηκε ακρη με τον ενα ή τον αλλο τροπο ας μεινουμε σε αυτο.

Εχουμε πετυχει και πολυ χειροτερα περιστατικα απο γνωστοτατα ονοματα του χωρου που μαλιστα εκει ο κοσμος τα υπερασπιζεται πολυ περισσοτερο παρολο που υπαρχουν απειρες περιπτωσεις χειροτερων περιπτωσεων απο την παραπανω λαθος(αντικειμενικα)επικοινωνια και κουβεντα με το καταστημα,οπως το eshop που ειχε αγορασει απο Sapphire εκτως εγγυησης και την πουλησε κανονικα με εγγυηση(που αργοτερα οταν εγινε χρηση της εγγυησης ο πελατης εμαθε τι επαιζε με την καρτα αφου το eshop εκανε τον κινεζο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την ιστορία, η απάντηση της ευρωπαϊκής υπηρεσίας «Η Ευρώπη σου – Συμβουλές» στην ερώτησή μου:

 

Παρακάτω θα βρείτε την απάντηση στο ερώτημά σας. Έχετε υπόψη σας ότι οι συμβουλές που παρέχει η υπηρεσία «Η Ευρώπη σου – Συμβουλές» αποτελούν καθαρά δικές της απόψεις. Δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι εκφράζουν τη γνώμη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, οποιουδήποτε άλλου θεσμικού οργάνου της ΕΕ ή του προσωπικού τους, και δεν δεσμεύουν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή οποιονδήποτε άλλον κοινοτικό ή εθνικό φορέα.

 

Αγαπητέ κύριε,

 

η ελάχιστη 2ετής εγγύηση που προβλέπεται από την Εληνική και Ευρωπαική νομοθεσία καλύπτει το προιόν. Ωστόσο, εφόσον η εγγύηση είναι ονομαστική, όταν την προσκομίζετε θα πρέπει να αποδείξετε ότι είστε ο κάτοχος της εν λόγω εγγύησης (και ότι για παράδειγμα δεν πρόκειται για προιόν κλοπής). Το κατάστημα λοιπόν έχει δικαίωμα εφόσον προσκομίζετε ονομαστική απόδειξη να ζητήσει τα στοιχεία της ταυτότητας σας γα ταυτοποίηση κ εφοσόν δεν αντιστοιχούν, να επικοινωνήσει με τον κάτοχο της εγγύησης για έγκριση.

 

Αυτό που αναφέρεται στο προαναφερθέν απόσπασμα, σημαίνει ότι δεν έχετε εγγύηση όταν αγοράζετε από ιδιώτες ή δημοπρασίες, γιατί σπάνια σας παρέχεται η αρχική απόδειξη αγοράς του προιόντος (που λειτουργεί και ως εγγύηση του προιόντος) . Ενδεχομένως να χρειάζεται μια καλύτερη διατύπωση όπως αναφέρετε.

 

Για περισσότερες πληροφορίες για τις εγγυήσεις και τα δικαιώματα των καταναλωτών, δείτε:

http://ec.europa.eu/consumers/consumer_rights/index_en.htm

http://europa.eu/european-union/life/consumer-rights_el

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Με εκτίμηση,

Η ευρώπη σου- Συμβουλές  

 

Συμπεράσματα:

1) (Σύμφωνα με την υπηρεσία αυτή :) Το κατάστημα αυτό και κάθε κατάστημα δικαιούται να ζητήσει ταυτοποίηση στοιχείων για ονομαστικές αποδείξεις. Βέβαια το αν θα εξασκήσει το δικαίωμά του αυτό και πως έχει και τη σημασία του (σε εμένα πχ δεν έχει προκύψει ποτέ το παραπάνω ζήτημα κι ας έχω προσκομίσει αποδείξεις με άλλο όνομα). Με λίγα λόγια δικαιούται να το κάνει, δεν υποχρεούται να το κάνει. Γι'αυτό και δεν έχω ξανακούσει άλλο κατάστημα να κάνει κάτι τέτοιο. Αλήθεια, ποιος κλέβει κάρτα γραφικών μαζί με απόδειξη;

 

2) Το απόσπασμα από τη σελίδα που σου έστειλαν ήταν όντως άκυρο. Όπως διευκρινίστηκε, αφορά σε αγορές από ιδιώτες ή δημοπρασίες χωρίς απόδειξη. Αν πάρεις την απόδειξη δικαιούσαι εγγύηση κανονικά.

 

3) Για τις αγορές από το MSystems, είτε:

Προσκομίζουμε προϊόν και απόδειξη χωρίς να δηλώσουμε ότι δεν είμαστε οι πρώτοι αγοραστές

 

είτε:

Εκτυπώνουμε το screenshot της αγγελίας ώστε αν ζητηθούν τα στοιχεία μας να μπορούμε να αποδείξουμε ότι δεν είναι προϊόν κλοπής.

 

Για τα λοιπά καταστήματα όπως προείπα δεν υπάρχει θέμα, τουλάχιστο εγώ δεν έχω ξανακούσει τέτοια «μανούρα».

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από που προκύπτουν μωρέ αυτά που λένε για ονομαστικές εγγυήσεις;Στο ελληνικό δίκαιο δε γίνεται καμία σχετική μνεία.Στο ευρωπαϊκό απ' όσο ξέρω και απ' όσο κοίταξα στα λινκς που έβαλες, πάλι δε γίνεται σχετική αναφορά.Τι θα πει πρέπει να αποδείξεις ότι είσαι κατοχος της εγγύησης;Η εγγύηση παρέχεται για το προϊόν και αυτό αφορά.Όχι τον κάτοχο.Η έννοιά της συνίσταται στο ότι ο εγγυητής υπόσχεται το προϊόν ελεύθερο ελαττωμάτων για το χρόνο της εγγύησης.Δε μας ενδιαφέρει καταρχήν το πρόσωπο υπέρ του οποίου δίνεται η εγγύηση.

Η γνώμη μου είναι ότι δε μπορεί να περιοριστεί το πρόσωπο υπέρ του οποίου δίνεται η εγγύηση έτσι απλά, παρά μόνο εάν αυτό αποτελέσει προϊόν συμβατικής διαπραγμάτευσης και συμφωνήσει σε αυτό ο αγοραστής.Από μόνος του δε μπορώ να σκεφτώ πως θα έθετε τέτοιον περιορισμό στα δικαιώματά του, όταν δεν προκύπτει κάτι σχετικό από τις εκάστοτε ρυθμίσεις.

Δηλαδή εγώ παραγγέλνω online, βάζω τα στοιχεία μου για την αποστολή και μου ρχεται ο άλλος με μία απόδειξη που έχει αυτά τα στοιχεία και μου λέει, α ξέρεις φίλε, η απόδειξη είναι ονομαστική;Από που προκύπτει η εκ του νόμου ύπαρξη τέτοιας απόδειξης;Από πουθενά.Άρα και επομένως, ο μόνος τρόπος να μπορούσα να δεχτώ ότι θα προέκυπτε είναι η βούληση των μερών.Συμφώνησα εγώ πουθενά να μου παρασχεθεί τέτοια προσωπική,ατομική,ονομαστική όπως θέλει καθείς τη λέει, εγγύηση; Η πάω στο κατάστημα και αγοράζω κάτι.Με ενημέρωσε κανείς σχετικά;Μου δίνουν έστω έντυπο της απόδειξης που περιέχει τους όρους της και αναφέρει πουθενά τέτοιο περιορισμό;Δεν έχω δυνατότητα τώρα να δω το πίσω μέρος της απόδειξης που δίνουν,που γράφει απ' όσο θυμάμαι τους όρους της εγγύησης, αλλά δε θυμάμαι σχετική αναφορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από που προκύπτουν μωρέ αυτά που λένε για ονομαστικές εγγυήσεις;

....

 

Γι'αυτό ακριβώς μπροστά από την 1η παρατήρηση έβαλα το «(Σύμφωνα με την υπηρεσία αυτή :)»

(απλά το forum μετέτρεψε το :) σε smiley), Δεν προκύπτουν από το ελληνικό δίκαιο, ούτε έγραψα κάτι τέτοιο στο post αυτό (και σε όλα τα προηγούμενα). Αλλά αυτή ήταν η απάντησή τους και τη μετέφερα επί λέξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από που προκύπτουν μωρέ αυτά που λένε για ονομαστικές εγγυήσεις;Στο ελληνικό δίκαιο δε γίνεται καμία σχετική μνεία.

Είσαι σίγουρος;

http://www.forologikanea.gr/pages/display/arthro-13-apodeikseis-lianikis-polisis-agathon-apodeikseis-paroxis-upiresion/

 

Ο νόμος (2251/94, 3043/2002, 3587/2007, 3853/2010) αναφέρει τον "αγοραστή", σε σχέση "εμπόρου-αγοραστή".

Αν αγοράσεις κάτι μεταχειρισμένο, δεν υπόκειται σε αυτό το δίκαιο, οπότε δεν είσαι ο "αγοραστής" σύμφωνα με το νόμο.

Είναι στη δικαιοδοσία του εκάστοτε δικαστή πως θα ερμηνεύσει το νόμο αν μια υπόθεση φτάσει στις αίθουσες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Και δεν θα αξίζει καν να τρέξεις σε δικαστήριο μιας και θα σου πει ο άλλος να το πας δικαστικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι σίγουρος;

http://www.forologikanea.gr/pages/display/arthro-13-apodeikseis-lianikis-polisis-agathon-apodeikseis-paroxis-upiresion/

 

Ο νόμος (2251/94, 3043/2002, 3587/2007, 3853/2010) αναφέρει τον "αγοραστή", σε σχέση "εμπόρου-αγοραστή".

Αν αγοράσεις κάτι μεταχειρισμένο, δεν υπόκειται σε αυτό το δίκαιο, οπότε δεν είσαι ο "αγοραστής" σύμφωνα με το νόμο.

Είναι στη δικαιοδοσία του εκάστοτε δικαστή πως θα ερμηνεύσει το νόμο αν μια υπόθεση φτάσει στις αίθουσες.

Ναι φίλε, είμαι σίγουρος.Και ξαναλέω, μην παίρνετε θέση σε νομικά ζητήματα από τη στιγμή που δεν είστε νομικοί.Μπορεί να είναι θεωρητικά ζητήματα και να νομίζετε ότι μπορείτε να εκφέρετε γνώμη, αλλά το πιθανότερο είναι να είναι άστοχη.

Το λινκ που παραθέτεις αφορά την έκδοση απόδειξης λιανικής πώλησης ή τιμολογίου από τον πωλητή σαν παραστατικό στοιχείο και φορολογική του υποχρέωση.Πες μου λοιπόν πώς ρυθμίζει την εγγύηση καλής λειτουργίας του προϊόντος μιας και το ξέρεις γιατί εγώ δεν.

 

Το ζήτημα της εγγύησης των καταναλωτών προϊόντων στην Ελλάδα ρυθμίζεται από τον Ν.2251/94 (νόμος περί προστασίας του καταναλωτή), όπως τροποποιημένος ισχύει, και επικουρικά από τον αστικό κώδικα στις διατάξεις για την πώληση σε διαφορετική νομική και πραγματική όμως βάση.

Ο νόμος για την προστασία του καταναλωτή, μιας και το έθιξες, κάνει λόγο για "καταναλωτή" (από την πλευρά που μας ενδιαφερει και μάλιστα να ξαναπώ ότι γέρνει την πλάστιγγα σοβαρά προς το μέρος του) και πωλητη-προμηθευτή κλπ από την άλλη.

Ως καταναλωτής στο νόμο αυτόν ορίζεται "κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο για το οποίο προορίζονται τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που προσφέρονται στην αγορά ή το οποίο κάνει χρήση τέτοιων προϊόντων ή υπηρεσιών εφόσον αποτελεί τον τελικό αποδέκτη τους. Καταναλωτής είναι και κάθε αποδέκτης του διαφημιστικού μηνύματος." Πες μου λοιπόν κι εμένα να καταλάβω πώς επιτέλους περιορίζεται η έννοια του καταναλωτή στον "πρώτο αγοραστή" μιας και σε βλέπω σίγουρο.

 

Ο δε ΑΚ είναι ο μοναδικός που μιλά για πωλητή και αγοραστή μιας και προφανώς ρυθμίζει τη σύμβαση της πώλησης. Μην κολλάτε όμως απλά και μόνο στο πώς ονομάζει τα δύο μέρη ο νόμος.Προφανως υπάρχει μία υποκείμενη σχέση από την οποία πηγάζει η εγγύηση καλής λειτουργίας και αυτή συνήθως είναι η πώληση. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι η εγγύηση παρέχεται προς ένα ατομικά προσδιορισμένο πρόσωπο, που φέρει την ιδιότητα, την οποία κάθε φορά χρησιμοποιεί το γράμμα του νόμου. Δεν αξιώνει κάτι τέτοιο ο νομος. Ξαναλέω ότι με την εγγύηση, ο πωλητής και ο προμηθευτής υπόσχονται ότι για το χρονικό διάστημα, για το οποίο ισχύει αυτή, το προϊόν θα είναι λειτουργικό όπως έχει συμφωνηθεί να είναι. Το προϊόν. Προφανώς είναι διμερής η σχέση και κάποιος πρέπει να υπάρχει απέναντι στον πωλητή πχ, αλλά το κρίσιμο στοιχείο δεν είναι το πρόσωπο αυτό. Οι ευρωπαϊκές οδηγίες και τα εσωτερικά δίκαια των κρατών μελών, που εναρμονίζονται με αυτές, καθιστούν υποχρεωτική την ύπαρξη εγγύησης καλής λειτουργίας κάθε καταναλωτικού προϊόντος που κυκλοφορεί εκεί έξω για 2 τουλάχιστον χρόνια, από τη στιγμή που θα το πάρει στα χέρια του ο καταναλωτής. Εάν θέλεις κάτι επιπλέον το συμφωνείς συμβατικά (πχ επέκταση εγγύησης, και πρέπει να προκύπτει γραπτώς και με σαφηνεια). Δε μπορείς να περιορίσεις όμως το βασικο δικαίωμα του καταναλωτή.Και όχι μόνο αυτό. Το προϊόν για δύο χρόνια θα καλύπτεται από την εγγύηση καλής λειτουργίας επειδή αυτή είναι υποχρεωτική απο το νόμο σε κάθε περίπτωση και η οποία φεύγει και κολλάει στο προϊόν, για να το πω απλά, και όχι στον αγοραστή του, κάτοχό του ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε τον. Δεν τον ενδιαφέρει δηλαδή το νόμο πόσα χέρια άλλαξε το προϊόν, σου λέει φίλε πωλητη από τη στιγμή που έδωσες αυτό το προϊόν, πρέπει για δύο χρόνια να εγγυασαι ότι αυτό θα δουλεύει σωστά. Το προϊόν. Τελεία. Αυτό ακριβώς το απλό λένε η εθνική νομοθεσία και οι ευρωπαϊκές οδηγίες. Μη μπερδεύεστε με τα μεταχειρισμένα που διαβάσατε. Η έννοια του μεταχειρισμένου συνίσταται στο ότι το προϊόν αυτό δεν καλύπτεται πλέον από την υποχρεωτική εγγύηση που απαιτεί ο νόμος να παρέχεται γι' αυτό, επειδή έχει παρέλθει το χρονικό όριο ισχύος της. Σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει δυνατότητα - και όχι υποχρέωση- ο πωλητής να εγγυηθεί και πάλι την καλή λειτουργία του προϊόντος (πχ πας στην τάδε γνωστή μάντρα και παίρνεις ένα μοντέλο 7ετιας και σου δίνουν εγγύηση καλής λειτουργίας μηχανικών μερών για 1 έτος). Στην περίπτωση όμως που το προϊόν μεταβιβαστεί πριν τη 2ετια, επειδή ακριβώς είπαμε ότι ο νόμος απαιτεί τουλάχιστον διετή κάλυψη καλής λειτουργίας, το προϊόν αυτό δε θεωρείται μεταχειρισμένο με την έννοια που το έχουμε στο μυαλό μας και καλύπτεται από την υποχρεωτική εγγύηση καλής λειτουργίας μέχρι να παρέλθουν τα δύο χρόνια και ανεξάρτητα από το ποιος το έχει στα χέρια του.

Επίσης κάτι πολύ σημαντικό και σοβαρό, που πολλοί το αγνοούν, από τη στιγμή που θα αντικατασταθεί ένα προϊόν εντός εγγύησης, η εγγύηση δεν συνεχίζει απλώς να τρέχει απο την αντικατάσταση και για το υπόλοιπο χρονικό διάστημα που υπολείπεται μέχρι να συμπληρωθεί η διετία, αλλά το αντικατασταθέν καλύπτεται σαν νέο προϊόν από νέα εγγύηση διετούς διάρκειας.Ειναι σα να έχουμε δηλαδή ανανέωση της σύμβασης και αγορά του ίδιου προϊόντος και πάλι.

Θεωρώ ότι μόνο κατόπιν συμβατικής έγγραφης συμφωνίας θα μπορούσαν να τεθούν περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό. Με την επιφύλαξη του εάν είναι απαλλοτριωτό δικαίωμα και σε τι βαθμό.Σε κάθε πάντως περίπτωση εάν τίθεντο περιορισμοί, κατά τη γνώμη μου θα μπορούσαν να τεθούν μόνο εάν ήταν προϊόν διαπραγμάτευσης και αποτυπώνονταν με σαφήνεια γραπτώς.Οχι να παραγγείλεις κάτι online, να πας να το αλλαξεις, να μην υπάρχει κάτι σχετικό στους όρους της εγγύησης στην απόδειξη και να σου πει ο άλλος, α ξέρεις φίλε, έφυγες από το ισόγειο της πολυκατοικίας σου και πηγές ρετιρέ, μπούλο η εγγύηση...

Αυτά τα ολίγα από εμένα, μιας και δεν έχω πρόσβαση σε υπολογιστή.Καποια στιγμή πάντως που θα ευκαιρήσω θα το ψάξω περισσότερο σχετικά με το εάν πρόκειται για απαλλοτριωτό δικαίωμα ή όχι γιατί είναι σημαντικό.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι φίλε, είμαι σίγουρος.Και ξαναλέω, μην παίρνετε θέση σε νομικά ζητήματα από τη στιγμή που δεν είστε νομικοί.....

Προφανώς και δεν έχεις διαβάσει προηγούμενα post μου.

Και μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα.

Αναφέρθηκα μόνο στην απόδειξη, όπου ο κώδικας επιβάλει να είναι ονομαστική σε πολλές περιπτώσεις και το διευκρίνησα γιατί υπονοήθηκε πως δεν υπάρχει λόγος να δοθεί όνομα κατά την αγορά.

Τα υπόλοιπα που λες τα έχω ήδη γράψει αρκετές φορές σε άλλα θέματα και δε διαφωνούμε κάπου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς και δεν έχω διαβάσει προηγούμενα ποστ σου φίλε και δε γίνεται να ξέρω τι έχει γράψει ο καθένας στην καριέρα του εδώ μέσα σε άλλα θέματα.

Και προφανώς καταλαβαίνω ικανοποιητικά τι διαβάζω αλλά και τι γράφω.Μηπως να το ξεκινήσεις κι εσύ;Μήπως επιτέλους να αντιληφθείς ότι μιλάω για ονομαστική εγγύηση και μιλάς για απόδειξη;Μήπως να ξαναπώ ότι είναι διαφορετικό ζήτημα η απόδειξη ως φορολογικό στοιχείο και το τι πρέπει να αναγράφει από την παροχή εγγυησης;Μήπως επιτέλους να αντιληφθούμε ότι ο νόμος λέει ότι ακόμα και τα στοιχεία που απαιτούνται από το νόμο για την παροχή ΕΓΓΥΗΣΗΣ να λείπουν, το δικαίωμά του ο καταναλωτής δεν το χάνει και εξακολουθεί να έχει τη δυνατότητα να απαιτήσει τα δικαιώματα που απορρέουν από την παροχή της εγγύησης;Το ότι συνήθως η εγγύηση ενσωματώνεται στην απόδειξη και πολλές φορές η απόδειξη πρέπει να είναι ονομαστική δε σημαίνει ότι παρέχεται ονομαστική εγγύηση και εάν αλλάξει το όνομα του δικαιούχου παπαλα η εγγύηση.

Δε μπορώ να το ζωγραφίσω αυτό, συγγνώμη.

 

Τέλος πάντων, νομίζω έχει εξαντληθεί το θέμα και δεν συνεισφέρουμε τίποτα παραπάνω με το να πιανομαστε από τη λέξη του άλλου.Οποιος είναι να αντιληφθεί σε γενικές γραμμές τι συμβαίνει με τις εγγυήσεις στην Ελλάδα, θα το έχει κάνει ήδη διαβάζοντας το νήμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...