Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 Καλημερα παιδια, αγορασα απο Gearbest Virtual Glasses. Τα στηλανε 28 οκτωβριου και δεν εχω παραλαβει τιποτα ακομα. Μου εχουνε δωσει track number απλα οταν το βαζω διχει οτι εχει αναχωρισει απο τις 28/10 απο Ολλανδια με χωρα προορισμου Ελλαδα.

 

 Εχω επικοινωνησει με Gearbest και μου λενε να περιμενω ακομα 2 εβδομαδες. Εχουνε περασει 45 ημερολογιακες ημερες απο οταν το στηλανε. Η πληρωμη εγινε μεσω Paypal. Λετε να ζητησω Refund? Γενικα Gearbest ειναι αξιοπιστο σε τετοια θεματα?

 

 Ευχαριστω προκαταβολικα.

Δημοσ.

Έχουν περάσει υπερβολικά πολλές ημέρες από την ημερομηνία παραγγελίας. Από ότι κατάλαβα μάλλον τα παράγγειλες από το ευρωπαϊκό warehouse και διάλεξες Flat Rate Shipping οπότε σε 15 ημέρες έπρεπε να τα έχεις. Εδώ που τα λέμε και από το κινέζικο warehouse να τα παράγγελνες και διάλεγες Unregistered Air Mail (χωρίς tracking number) το πολύ σε 35-40 ημέρες έπρεπε να σου έχουν έρθει.Γι' αυτό λοιπόν θα σου πρότεινα να περιμένεις μέχρι την Τρίτη και αν δεν σου έχουν έρθει μέχρι τότε καλύτερα να ξεκινήσεις τις διαδικασίες για refund.Σε όλες τις παραγγελίες μου από Gearbest (περί τις 15) τα προϊόντα ήρθαν κανονικά με Unregistered Air Mail χωρίς κανένα πρόβλημα.Θα ήθελες να αναφέρεις στο forum με ποια μεταφορική εταιρία τα έστειλαν και εάν έβαλες Shipping Insurance στην παραγγελία σου?

Δημοσ.

υπαρχει γενικο προβλημα με τις παραγγελιες με NL post απο τις τελευταιες μερες του οκτωβριου μεχρι ισως και τις 20 πρωτες του νοεμβριου.

 

διαβαζοντας post και σε αλλο φορουμ, υπαρχει μεγαλυ πιθανοτητα ολη αυτη η παρτιδα να εχει χαθει.

 

εμενα που ειπαν απο gearbest οτι το delivery time ληγει στις 29/12 (45 business days ειπαν). Το δεμα μου εχει φυγει απο κινα στις 29/10 και απο ολλανδια στις 7/11.

 

Αλλα μαλλον για refund το βλεπω γιατι δεν φαινεται να ερθει ποτε.

Δημοσ.

μια απο τα ιδια και σε εμενα. Σε αγορες απο αρχες νοεμβριου και ακομα να ερθουν αλλα θεωρω πολυ πιο αξιοπιστο το gearbest απο το ebay οποτε χαλαρωνω και πινω φραπεδαρα..

Δημοσ.

Θα ήθελες να αναφέρεις στο forum με ποια μεταφορική εταιρία τα έστειλαν και εάν έβαλες Shipping Insurance στην παραγγελία σου?

 

Ευχαριστω για την ανταποκριση

 

Το εχει στηλει με Netherlands Post Registered. 

 

 Γενικα δεν εχω προβλημα να περιμενω. Απλα αν το αφησω και 2 βδομαδες ακομα, παιζει να χασω το δικαιωμα για Refund? 

Δημοσ.

Ευχαριστω για την ανταποκριση

 

Το εχει στηλει με Netherlands Post Registered. 

 

 Γενικα δεν εχω προβλημα να περιμενω. Απλα αν το αφησω και 2 βδομαδες ακομα, παιζει να χασω το δικαιωμα για Refund? 

Ωραία.Η Post NL είναι μία πολύ αξιόπιστη εταιρία αλλά υπήρξαν τρομερά προβλήματα όπως είπε και ο Bilbo1. Καλύτερα προχώρα την διαδικασία για refund λέγοντας ότι το προϊόν δεν σου έφτασε ποτέ.Αρκεί βέβαια να μην έχεις συμπληρώσει το κουτάκι Confirm Receipt στο My Orders γιατί αλλιώς ξέχνα το refund.

Δημοσ.

Ευχαριστω για την ανταποκριση

 

Το εχει στηλει με Netherlands Post Registered. 

 

 Γενικα δεν εχω προβλημα να περιμενω. Απλα αν το αφησω και 2 βδομαδες ακομα, παιζει να χασω το δικαιωμα για Refund? 

 

Αν πλήρωσες με paypal έχεις περιθώριο 6 μήνες για να ζητήσεις refund.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν πλήρωσες με paypal έχεις περιθώριο 6 μήνες για να ζητήσεις refund.

 

Αυτο ακριβως ηθελα να μαθω. Οποτε εφοσον εχω τοσο καιρο θα περιμενω λιγο ακομα. Ευχαριστω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...