Προς το περιεχόμενο
far_out

Προβλημα με ολοκαινουργιο Cubot echo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

http://www.you.gr/telephony-networking/kinita-tilefona-axesouar/kinita-tilefona/smartphone-cubot-echo-gold

 

Θα ηθελα τη γνωμη καποιου και γενικα για την cubot και συγκεκριμενα για αυτο το μοντελο,το παρελαβα σημερα απο you.gr το κινητο σε λιγες ωρες και πανω στην πρωτη φορτιση κανει το λεγομενο bootloop..

 

τι γινεται τωρα εδω,το κινητο και προφανως ειναι για επιστροφη,δεν ειναι software θεμα δεν μπαινει καν safe mode recovery κτλ..και συνηθως bootloop ειναι hardware οποτε παει πισω..και εδω νομιζω εμπλεξα..εχει doa?

 

Εντωμεταξυ τρωω μεσημερι ολοκληρο να πιασω γραμμη στα τηλ της you..ουτε sta chat mail εβγαλα ακρη εν τελη με συνδεουν και μου το κλεινουν...ξανασυνδεομαι μετα απο ωρα(μιλαμε για ωρες τωρα με ανοιχτη ακροαση ξανα και ξανα,σπιτι εχουμε φαει εχουμε βαλει πλυντηριο,απλωσαμε πηγαμε τον σκυλο βολτα....:)..και μου λενε θα σας ειδοποιησουμε σημερα οπωσδηποτε-εντωμεταξυ εχω προλαβει να αναφερω το προβλημα-..αρνουμαι σε καινουργιο κινητο να κανω hard reset..

 

αυριο με πρωτοβουλια το στελνω πισω με κουριερ χρεωση παραληπτη και δωστου τηλ παλι.ναι ξερω κινεζιες και εταιρειες του κωλου αφου τα ξεραμε..αλλα μην γελιομαστε εχουν γινει αυτα και γινονται αυτα και σε κινητα ναυαρχιδες,με την διαφορα οτι αν εισαι μια lg samsung,τουλαχιστον απο οσο ξερω δειχνουν ενα ενδιαφερον παραπανω στην εγγυηση-καταναλωτη.

 

αν καποιος ομως ειναι (δυστυχως) γνωστης της καταστασης και οσον αναφορα service,doa κτλ,ας απαντησει εδω μπας και σωσω πολυτιμο χρονο και χρημα μιας και ειμα απο επαρχια(επικοινωνια,μεταφορικα κτλ ολα ειναι πιο δυσκολα).Ευχαριστω πολυ!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόσφατα ήρθε DOA lenovo λάπτοπ. Πήρα τηλέφωνο τον ΓΓΚ και μου είπε "τα έξοδα επιστροφής της συσκευής καλύπτονται αποκλειστικά και υποχρεωτικά απο το κατάστημα πώλησης. Δικαιούστε αντικατάσταση με νέα σφραγισμένη συσκευή και όχι ανακατασκευασμένη. Φυσικά η εγγύηση ανανεώνεται, για αυτές τις λίγες μέρες".

 

Εγώ με την lenovo δεν είχα κάποιο θέμα ευτυχώς, ήρθαν και παραλάβανε με courier απο το σπίτι.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόσφατα ήρθε DOA lenovo λάπτοπ. Πήρα τηλέφωνο τον ΓΓΚ και μου είπε "τα έξοδα επιστροφής της συσκευής καλύπτονται αποκλειστικά και υποχρεωτικά απο το κατάστημα πώλησης. Δικαιούστε αντικατάσταση με νέα σφραγισμένη συσκευή και όχι ανακατασκευασμένη. Φυσικά η εγγύηση ανανεώνεται, για αυτές τις λίγες μέρες".

 

Εγώ με την lenovo δεν είχα κάποιο θέμα ευτυχώς, ήρθαν και παραλάβανε με courier απο το σπίτι.

Σε ευχαριστω για την απαντηση σου,να σε ρωτησω αν ενvοεις για την you ομως και ποιον ΓΓΚ ενvοεις?Οπως και να χει σε ευχαριστω για την απαντηση ;)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή είναι, και όλα τα μαγαζιά είναι υποχρεωμένα να ανταποκρίνονται με αυτόν τον τρόπο σε περιπτώσεις DOA.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hard reset γιατί δεν θες  να κάνεις?? το οτι μπορεί να σου ήρθε αναβάθμιση και να μην σου έκατσε καλά??

 

Μήπως να το πάρεις λίγο απο την αρχή για να μην αγχώνεσαι και εκνευρίζεσαι άδικα και να ξεμπλέξεις και ποιο γρήγορα?

 

 

 

απ οτι βλέπω η cubot  στο site  της δίνει και επίσημο firmware να περάσεις

 

http://www.cubot.net/support/#download

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hard reset γιατί δεν θες  να κάνεις?? το οτι μπορεί να σου ήρθε αναβάθμιση και να μην σου έκατσε καλά??

 

Μήπως να το πάρεις λίγο απο την αρχή για να μην αγχώνεσαι και εκνευρίζεσαι άδικα και να ξεμπλέξεις και ποιο γρήγορα?

 

 

 

απ οτι βλέπω η cubot  στο site  της δίνει και επίσημο firmware να περάσεις

 

http://www.cubot.net/support/#download

Σωστα τα λες αλλα και απο την πλευρα του παραληπτη,με της κουτας κινητο..ε,δε νομιζω οτι ειναι σοφο να το πειραξω,να το ειχα κανα 6μηνο να παει αντε δεν εβγαλα ακρη με αντιπρωσοπεια κτλ,να το πειραξω.Σε ευχαριστω για το χρονο σου παντως και δεν απορριπτω τη γνωμη αυτη εντελως,ισως και να καταληξω εκει αν δεν βγαλω ακρη.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν επιλυση του θεματος και κλεισιμο ακομα και μετα απο πολυ καιρο,να καταληξω οτι εν τελη το κινητο το δεχθηκαν με ολα εξοδα δικα τους,ως DOA και με αναμονη ενος μηνα παραλαβαμε αντιστοιχο καινουργιο και ολα καλα..αυτα ισως να βοηθησω καποιον που μπορει να ψαχνεται πελαγωμενος :shock: οπως εγω τοτε  :-)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αργησες ουτε εναν χρονο(παρα 1 μηνα)

better late than never  :)  καλα το λες,αλλα..ναι θελει ενα μηνα ακομα.. :-D 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.