Προς το περιεχόμενο

Για τους νεους οδηγους.


AlexKrs

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Προφανώς δεν διαβάσες το θέμα τότε..φιλαρακι.

 

Παραθετω κ εγω σαν καλος δημοσιογραφισκος τα λογια του lucifer στο θεμα που αναφερθηκε απλα για να παρετε μια ιδεα

( παραβιαση στοπ βρε αδερφε..δεν εγινε και τιποτα :-D Συμφωνα με τον lucifer πρεπει να εχουμε πανοπλια σε περιπτωση που δεν δει το ΣΤΟΠ να μην μας σκοτωσει).

 

http://www.insomnia.gr/topic/626229-%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CF%87%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%83/page-3

"Δημοσίευση 01 Νοέμβριος 2016 - 09:23 μμ

 

Τώρα με τρολλάρεις ρε αρχηγέ;

Δηλαδή αν φταίω στο ότι δεν είδα το στοπ και το παραβίασα, πρέπει να μπω μέσα επειδή εσύ δε θες να χαλάσεις το ζελέ σου;

Και χρησιμοποιείς ως επιχείρημα τον νόμο (που ορίζει ποιος φταίει και ποιος όχι) την ίδια στιγμή που εσύ δεν τον τηρείς;

 

Μα τη μπαναγία θα κάνω τατουάζ τον Σόιμπλε."

Τώρα είδα τα υπόλοιπα που έγραψες!

 

Αυτό που εννοεί είναι απλό: Αν παραβιάσει στόπ και σε χτυπήσει, απλά θα σε πληρώνει για μια ζωή που λέει ο λόγος, αν παραβιάσει στόπ και σε σκοτώσει όμως θα μπεί φυλακή ούτως ή άλλως.

 

Σκέψου τώρα πότε είναι πιο εύκολο να σκοτωθείς σε τρακάρισμα των 30-50km, όταν φοράς κράνος ή όταν δεν φοράς;

 

 

Αν και πάλι δεν το πιάνεις το νόημα, τότε φίλε μου έχεις θέμα αυτοσυντήρησης... (χωρίς παρεξήγηση)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πρωτη φαση δεν πρεπει να βρισκεσαι καν στον δρομο αν δεν μπορεις να δεις το ΣΤΟΠ .. συμφωνούμε ;

Στο δρομο δεν πρεπει να βρισκεσαι ουτε οταν θεωρεις οτι η διηθηση ειναι απο τους πιο ασφαλεις τροπους οδηγησης για εναν δικυκλιστη.

Ουτε επισης οταν ισχυριζεσαι οτι ο ΚΟΚ ειναι ασαφης οταν γραφει "απαγορευεται η οδηγηση πανω στις κατα μηκος διαγραμμισεις".

 

Αλλα εχεις αδεια οδηγησης κι εχεις και δικυκλο. Οποτε αδικα το κουραζουμε.

 

Συνυπολογιζοντας κι αυτα που εχεις γραψει στο αλλο τοπικ που ποσταραν παραπανω, μιλαμε για κλασσικη περιπτωση υπερεπκινδυνου Ελληνα οδηγου που θεωρει οτι ειναι απο τους καλυτερους οδηγους στον πλανητη (κι αυτο τον καθιστα ακομα πιο επικινδυνο). Συνεπως η οποια αποπειρα κουβεντας μαζι σου περι οδηγησης ειναι πιο χαζη κι απο την επικινδυνοτητα σου οταν πιανεις τιμονι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

 

Επισης οι δικυκλιστες μαθαινουν να τριπλοτσεκαρουν πριν μπουν σε καποιο δρομο ..δεν θυμαμαι να μου εχει τυχει καμια φορα να με κοψει μηχανακι που πεταχτηκε απο ΣΤΟΠ..απο την αλλη σε μια καθημερινη διαδρομη των 20 λεπτων 100% θα με κοψουν τουλαχιστον 4 φορες πετωντας την μουρη του αυτοκινητου τους η παραβιαζωντας τελειως το ΣΤΟΠ.

Σωστά, γιατί το αυτοκίνητο έχει την ίδια απόσταση από τα μάτια του οδηγού μέχρι το εμπρός άκρο του σε σχέση με το μηχανάκι, ενώ και ο οδηγός έχει βιονικό μάτι να βλέπει μέσα από τη λαμαρίνα του εκάστοτε παρκαρισμένου αυτοκινήτου δίπλα του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρητικά επιτρέπεται το lane splitting απο τα δίκυκλα. Βέβαια άλλο το επιτρεπόμενο lane splitting και άλλο αυτό που γίνεται στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά, γιατί το αυτοκίνητο έχει την ίδια απόσταση από τα μάτια του οδηγού μέχρι το εμπρός άκρο του σε σχέση με το μηχανάκι, ενώ και ο οδηγός έχει βιονικό μάτι να βλέπει μέσα από τη λαμαρίνα του εκάστοτε παρκαρισμένου αυτοκινήτου δίπλα του.

Λυπαμαι αν δεν γνωριζεις πως σταματας σε ΣΤΟΠ που δεν εχεις ορατοτητα ..  φρεναρισμα τελευταια στιγμη και πεταγμα της μισης μουρης ισούται με παραβιαση του ΣΤΟΠ.

Στο δρομο δεν πρεπει να βρισκεσαι ουτε οταν θεωρεις οτι η διηθηση ειναι απο τους πιο ασφαλεις τροπους οδηγησης για εναν δικυκλιστη.

Ουτε επισης οταν ισχυριζεσαι οτι ο ΚΟΚ ειναι ασαφης οταν γραφει "απαγορευεται η οδηγηση πανω στις κατα μηκος διαγραμμισεις".

 

Αλλα εχεις αδεια οδηγησης κι εχεις και δικυκλο. Οποτε αδικα το κουραζουμε.

 

Συνυπολογιζοντας κι αυτα που εχεις γραψει στο αλλο τοπικ που ποσταραν παραπανω, μιλαμε για κλασσικη περιπτωση υπερεπκινδυνου Ελληνα οδηγου που θεωρει οτι ειναι απο τους καλυτερους οδηγους στον πλανητη (κι αυτο τον καθιστα ακομα πιο επικινδυνο). Συνεπως η οποια αποπειρα κουβεντας μαζι σου περι οδηγησης ειναι πιο χαζη κι απο την επικινδυνοτητα σου οταν πιανεις τιμονι.

 

Μου αρεσει που με κατηγορεις για τα ελληνικα μου  , τωρα εσυ υποτιθεται πως διαβασες αυτα που εγραψα και εβγαλες το συμπερασμα οτι ειμαι ο καλυτερος οδηγος.. τραγελαφικη κατασταση.

Για τα υπολοιπα που γραφεις απλα βαριεμαι να λεω τα ιδια και τα ιδια.. διαβασε τα προηγουμενα σχολια .

 

 

Για να γίνει η αλλαγή ταχυτήτων σαν δεύτερη φύση χρειάζονται πάρα πολλές ώρες οδήγησης .. στη καλύτερη περίπτωση θα έλεγα μήνες καθημερινής εξάσκησης.  Ακόμα και μετά από τόσα χρονιά οδήγησης μπορεί να τύχει να μην αλλάξω ταχύτητα εκεί που πρέπει για αυτό και θα θεωρήσω πως ο όρος "δευτερη φυση" που χρησιμοποιησες είναι μια υπερβολή .

 

Προσωπικά θεωρώ πως δεν είναι μύθος μιας και για να οδηγάς με ασφάλεια χρειάζεσαι εμπειρία για να μπορείς να προβλέψεις - να λάβεις υπόψιν παράγοντες που κάποιος νέος οδηγός πολύ απλά δεν μπορεί να τους δει. Σίγουρα η σχολή μπορεί να σου δώσει γερές βάσεις ώστε να γίνεις ένας καλός οδηγός άλλα σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να σε κάνει καλο οδηγό με λίγα μαθήματα.

Αν θεωρείς πως ξέρεις να οδηγάς με έναν μήνα που έκανες μαθήματα στην σχολή σίγουρα θα βρεθείς προ εκπλήξεως σε καταστάσεις επικίνδυνες που θα πρέπει να αντιμετωπισεις .

 

Η εμπειρία θεωρώ πως είναι από τους σημαντικοτερους παράγοντες για να οδηγάς με ασφάλεια , όταν ήμουν στην θέση σου προσπαθούσα πάντα να βελτιώσω την οδήγηση μου και πότε δεν θεώρησα πως είμαι καλός οδηγός .

Η συμβουλή μου είναι να προσγειωθείς και να προσπαθήσεις να μάθεις όσα περισσότερα πράγματα μπορείς από κάθε διαδρομή και πότε να  μην θεωρήσεις πως τα ξέρεις όλα άψογα ..αυτή είναι μια πολύ επικίνδυνη αντίληψη που ειδικά στους ελληνικούς δρόμους μόνο ασφαλή δεν θα κρατήσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Λυπαμαι αν δεν γνωριζεις πως σταματας σε ΣΤΟΠ που δεν εχεις ορατοτητα ..  φρεναρισμα τελευταια στιγμη και πεταγμα της μισης μουρης ισούται με παραβιαση του ΣΤΟΠ.

Όχι μόνο σε αυτά που δεν έχεις ορατότητα, κανονικά σε όλα πρέπει να σταματάμε τελείως...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Βρε σταματάμε, αν δε βλέπεις τίποτα αναγκαστικά αργά δε θα βγεις πιο έξω;

Αν εκείνη τη στιγμή περνάει κάποιο από τα κλασικά φουριόζικα μηχανάκια τι θα γίνει νομίζεις;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε σταματάμε, αν δε βλέπεις τίποτα αναγκαστικά αργά δε θα βγεις πιο έξω;

Αν εκείνη τη στιγμή περνάει κάποιο από τα κλασικά φουριόζικα μηχανάκια τι θα γίνει νομίζεις;;

 

Aυτος είναι ο σωστός τρόπος .. Βγαίνεις αργά ώστε να δώσεις περιθώριο σε αυτόν που έρχεται να σε προειδοποιησει η εφόσον δεν ακολουθάει κάποιο όχημα πίσω του να σε αφήσει να περάσεις.

Δυστιχως μονο αυτο δεν γινεται , πεταγονται σαν καραγκιοζιδες απο τα στενα και εισαι αναγκασμενος να κοψεις ταχυτητα η πολλες φορες ακομα και να σταματησεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Καλύτερα να κόβεις ταχύτητα πάντως κι ας έχει ο άλλος Stop. Μπορεί να γλυτώσεις τρακάρισμα, μπορεί να είναι λιγότερο σοβαρό. Μπορεί ο άλλος να μην έχει ασφάλεια, αλλά και να έχει θα χάσεις ουκ ολίγο χρόνο και στον τόπο ατυχήματος και για τις επισκευές μετά, που μπορεί να μην είναι τέλειες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα πρεπει να κοβεις ταχυτητα απλα εχει διαφορα να  κοψεις 20 χλμ και ενω πηγαινεις με 60χλμ και αλλο επειδη σου πεταγεται ο αλλος να κοψεις 40 χλμ και να πηγαινεις με 20 .

Μερικοι κανουν και την αλλη ελληνικη πατεντα.. μπλοκαρουν τελειως την μια λωριδα και περιμενουν ποτε θα αδειασει η αλλη εκει απλα πρεπει να οδηγας νταλικα και να τους στειλεις στον Αγιο πετρο.  :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτος-η αραγε απο ποια σχολη βγηκε

Μαλλον αυτη που αρχιζει απο βοιδ....

 

Το τι καφριλες βλεπω καθε μερα δε λεγεται

Νομιζω οτι οσο παει και χειροτερευει το επιπεδο των οδηγων

post-40128-0-03195500-1482257570_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...