Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
georgio.georgio

Χαμηλός συγχρονισμός στην Πυλαία

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Αντιμετωπίζω το ακόλουθο πρόβλημα. Μετά από μετακόμιση από κέντρο Θεσσαλονίκης (όπου συχρόνιζα στα 13Mbit) προς Πυλαία Θεσσαλονίκης συγχρονίζω στα 3Mbit με σύνδεση wind. Μετά από επικοινωνία στο 1212 μου είπαν ότι είμαι μακριά από το κουτί οπότε τα 3Mbit είναι νορμάλ. Μου είπαν επίσης ότι αν θέλω να έρθει τεχνικός θα υπάρχει κίνδυνος να χρεωθώ αν αυτός διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει κάποιο θέμα, και ότι καλό θα ήταν να κάνω μια έρευνα στους γείτονες και αν σε περίπτωση υπάρχει κάποιος που να συγχρονίζει στα 5-6Mbit θα αξίζει να φωνάξω τεχνικό γιατί θα υπάρχει μια πιθανότητα να διορθωθεί κάτι.

Το ερώτημά μου είναι αρχικά, είναι κάποιος στην περιοχή αυτή που να έχει το ίδιο πρόβλημα? Επίσης, αυτό που μου είπαν ότι θα με χρεώσουν κατά πόσο ευσταθεί, από τη στιγμή που εγώ πληρώνω θεωρητικά για 24Mbit και αυτοί μου προσφέρουν κάτι πολύ υποδεέστερο? Γενικά, υπάρχει κάποια πρόταση για την περίπτωσή μου?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου είπαν επίσης ότι αν θέλω να έρθει τεχνικός θα υπάρχει κίνδυνος να χρεωθώ αν αυτός διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει κάποιο θέμα

 

Τί καραγκιοζιλίκι είναι αυτό; Δεν ντρέπονται;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το πρόβλημα δεν είναι της Wind και το λύσει, φυσικό και επόμενο είναι να θέλει να πληρωθεί η Wind και ο κάθε πάροχος.

Αν το πρόβλημα είναι της Wind φυσικά και δεν θα πληρώσει.

 

@georgio

Θεωρητικά δεν πληρώνεις για 24Mbit, πληρώνεις στην πράξη για έως 24 (που είναι το θεωρητικό max)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και το λύσει

 

Δεν αναφέρεται πουθενά ότι τον χρεώνουν για την λύση, έτσι πως είναι διατυπωμένο τον χρεώνουν και για την διάγνωση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. Αρχικά όντως δεν πληρώνουμε για 24 αλλά για έως 24 οπότε η κάθε εταιρεία είναι κομπλέ γιατί έτσι λειτουργεί αυτή η τεχνολογία. Αναφορικά για τον τεχνικό, δεν είναι απαραίτητο πως θα λύσει το πρόβλημα αν υπάρχει και δεν είναι υπαιτιοτητας εταιρείας. Θα χρεωθείς την επίσκεψη με την λογική ότι πχ τα ραντεβού του κάθε τεχνικού πρέπει να είναι παράδειγμα 20 την ημέρα. Αν οι μισοί από αυτούς δεν έχουν πρόβλημα και απλά γουστάρουν να καλούν τεχνικούς στο τζάμπα, τότε δε θα λύνονται τα πραγματικά προβλήματα. Δεν το λέω για εσένα προσωπικά.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.