Προς το περιεχόμενο

Η Οδύσσεια του Έλληνα Καταναλωτή


Miracle Worker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό με τις μπύρες επαναλήφθηκε και σε δεύτερο σουπερμάρκετ της ίδιας αλυσίδας (ναι, μποϊκοτάρω το πρώτο :P ), μόνο που αυτή τη φορά η ταμπελίτσα έγραφε "sticker -0,80". Ωστόσο πάλι τετράδες με sticker δεν υπήρχαν, ούτε άλλη ταμπελίτσα για τις χωρίς στίκερ. Έπρεπε να βγάλω φωτό. Μάλιστα, στις "χύμα" μπύρες τις ίδιας μάρκας, έγραφε "4 μπύρες 3,59", ίδια προσφορά δηλαδή.

 

ΥΓ. Απλά πήρα μία τετράδα και ζήτησα να μου πουν πόσο έχουν στο ταμείο, για τις 4 χύμα δεν το κοίταξα.

ΥΓ2. Άλλαξα λίγο το ΟP να είναι πιο ευκολοδιάβαστο.

 

Μιας και το νήμα δε θάφτηκε όπως ήλπιζα, κανένας άλλος δεν έχει κάποια παρόμοια εμπειρία; Μήπως φταίω εγώ που είμαι καλοσυνάτος και πάνε να με ρίξουν;

 

Εσείς πως θα αντιδρούσατε στην κάθε περίπτωση ή ποια θα περιμένατε να είναι η αντιμετώπιση; Εγώ πχ, μετά το ένα τέταρτο αναμονής, πίστευα ότι άξιζα μία δωροεπιταγή ή πλήρη επιστροφή των χρημάτων, μιας και ήταν μικροποσό. Καθαρά αντικειμενικά, δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου προσωπικά και μία συγγνώμη θα αρκούσε.

 

Στην περίπτωση με το σουπερμάρκετ, το συζήταγα με κάποιους φίλους από το Αμέρικα και μου έλεγαν ότι τα καταστήματα, ειδικά τα μεγάλα είναι υποχρεωμένα να τηρήσουν τις αναγραφόμενες τιμές, ακόμα και αν είναι προφανές λάθος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ φταις έπρεπε α) να ζητήσεις να μιλήσεις με τον προϊστάμενο και να του πεις τι συμβαίνει.

β) αν δεν βρεθεί λύσει να ψάξεις το τηλέφωνο της εταιρίας και να μιλήσεις στον εκεί προϊστάμενο

γ) να αναρτήσεις όλη την εμπειρία εδώ στο insomnia Μιας και δεν έχουμε σχετικό site για τέτοια πράγματα δυστυχώς. 

δ) να τους στείλεις mail Με λινκ εδώ.

ε)....

 

ζ) profit. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με τις μπύρες επαναλήφθηκε και σε δεύτερο σουπερμάρκετ της ίδιας αλυσίδας (ναι, μποϊκοτάρω το πρώτο :P ), μόνο που αυτή τη φορά η ταμπελίτσα έγραφε "sticker -0,80". Ωστόσο πάλι τετράδες με sticker δεν υπήρχαν, ούτε άλλη ταμπελίτσα για τις χωρίς στίκερ. Έπρεπε να βγάλω φωτό. Μάλιστα, στις "χύμα" μπύρες τις ίδιας μάρκας, έγραφε "4 μπύρες 3,59", ίδια προσφορά δηλαδή.

 

ΥΓ. Απλά πήρα μία τετράδα και ζήτησα να μου πουν πόσο έχουν στο ταμείο, για τις 4 χύμα δεν το κοίταξα.

ΥΓ2. Άλλαξα λίγο το ΟP να είναι πιο ευκολοδιάβαστο.

 

Μιας και το νήμα δε θάφτηκε όπως ήλπιζα, κανένας άλλος δεν έχει κάποια παρόμοια εμπειρία; Μήπως φταίω εγώ που είμαι καλοσυνάτος και πάνε να με ρίξουν;

 

Εσείς πως θα αντιδρούσατε στην κάθε περίπτωση ή ποια θα περιμένατε να είναι η αντιμετώπιση; Εγώ πχ, μετά το ένα τέταρτο αναμονής, πίστευα ότι άξιζα μία δωροεπιταγή ή πλήρη επιστροφή των χρημάτων, μιας και ήταν μικροποσό. Καθαρά αντικειμενικά, δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου προσωπικά και μία συγγνώμη θα αρκούσε.

 

Στην περίπτωση με το σουπερμάρκετ, το συζήταγα με κάποιους φίλους από το Αμέρικα και μου έλεγαν ότι τα καταστήματα, ειδικά τα μεγάλα είναι υποχρεωμένα να τηρήσουν τις αναγραφόμενες τιμές, ακόμα και αν είναι προφανές λάθος. 

 

Στέλνεις ένα επίσημο και ευγενικό παράπονο στα κεντρικά, στη διοίκηση της εταιρίας, κοινοποιώντας το στη ΓΓΚ και σε όποιον επίσημο φορέα επιθυμείς και δεν ξαναψωνίζεις

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καημένε έλληνα καταναλωτή...

μπορούμε να ανοίξουμε κι ένα θέμα με τα καραγκιοζιλίκια του έλληνα καταναλωτή.

ξέρετε αυτόν....

  • που πάει στο σουπερ μαρκετ και αγοράζει 2 πράγματα και στο ταμείο αρπάζει και 10 σακούλες. παλαιότερα αυτό, διότι τώρα πολλοί τις χρεώνουν κι έτσι δε παίρνει καμία, ψάχνει να βρει κουτιά ή τα βάζει στις τσέπες...
  • που αρπάζει με το βρωμόχερα του τα χύμα ξηροκάπια (βλέπε lidl)
  • που ανοίγει συσκευασίες και δοκιμάζει προϊόντα και αν είναι να το αγοράσει ψάχνει άλλη κλειστή συσκευασία

μη γράφω κι άλλα καταλάβατε τι εννοώ.

πιστεύω περισσότερο γέλιο-ενδιαφέρον θα έχει

το τρίτο το είδα μπροστά μου,       να βγάζει μέσα από τη συσκευασία το προϊόν να το δεί, να το βάζει στην τσέπη και να αφήνει τη συσκευασία με το προστατευτικό του συναγερμού εκεί ώστε να μη χτυπήσει όταν περάσει την έξοδο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε γνωστή αλυσίδα (6 γραμματα) φίλος μου πήγε να αγοράσει μερικά cd. Πληρώνει, παίρνει ρέστα και πάει να φύγει. Διαπιστώνει πως ένα από τα cd είχε μεγαλυτερη τιμή στην απόδειξη.

Του την έδωσαν την διαφορά,αλλά φάγαμε ένα τέταρτο μέχρι να βρούμε τον υπεύθυνο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν χρόνια, επίσκεψη με την γυναίκα μου σε κατάστημα Saturn σε περίοδο εγκαινίων (Γέρακας). Η επίσκεψη αφορούσε αγορά αρκετών προϊόντων (φωτογραφική ψηφιακή για την γυναίκα, 2-3 εξωτερικούς σκληρούς μεγάλης χωρητικότητας κα).

Περιττό να πω πως λόγω εγκαινίων και "γιορτινής" ατμόσφαιρας είχαν τοποθετήσει κάτι πωλήτριες 18χρονες πραγματικά πανέμορφες για βιτρίνα. Καλή βιτρίνα δεν λέω να μαζεύουν κόσμο, αλλά δυστυχώς μόλις ρωτούσα για κάποιο μοντέλο (σκληρού δίσκου B) ) επειδή ήθελα συγκεκριμένες προδιαγραφές, δεν ήξεραν τί να απαντήσουν και πρότειναν διάφορα άσχετα άλλα καλύτερου σχεδιασμού και καλύτερου...χρώματος...

 

Anyway, στο θέμα μου: θέλαμε και ένα ψηφιακό ράδιο ξυπνητήρι με usb και αφού βρήκαμε τα υπόλοιπα που θέλαμε, εντοπίζω ένα που μας άρεσε και το βάλαμε στο καλάθι.

 

Το καρτελάκι έγραφε 45ευρώ.

Στο ταμείο αφού τα πλήρωσα (ήταν αρκετό το ποσό συνολικά), η σύζυγος παρατηρεί (είναι πραγματικό "scanner" σε αυτά  B) ) στην απόδειξη χρέωση για τον κωδικό του ράδιο ξυπνητηρίου 225 ευρώ! γουρλώνουμε τα μάτια μας, μας "κόβει" ο σεκιουριτάς στο πλάι ότι κάτι τρέχει, μας ρωτάει τί συμβαίνει, του εξηγούμε για το λάθος στην χρέωση και μας συμβουλεύει να πάμε δίπλα στο Information desk να τους εξηγήσουμε την κατάσταση και να ακυρωθεί η συγκεκριμένη αγορά.

 

Η σύζυγος πάει στο desk ενώ εγώ πάω ξανά στο ράφι με τα ράδιο ξυπνητήρια να επαληθεύσω την τιμή μη τυχόν είδα λάθος. Στο προϊόν ξαναβλέπω πως η καρτέλα του από κάτω γράφει 45ευρώ με τον κωδικό του δίπλα. Ζητάω από μία υπάλληλο να χτυπήσει το προϊόν με τον κωδικό στα σκόρπια μηχανάκια που έχουν στο κατάστημα για επαλήθευση και βγάζει 225ευρώ!!

 

Επιστρέφω στο desk, εξηγούμε την κατάσταση και μας απαντούν πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και... να πάμε στο υπόγειο στην εξυπηρέτηση πελατών να τους.. ξαναεξηγήσουμε την κατάσταση και να πάρουμε τα λεφτά μας πίσω (το information desk μάλλον ήταν... καφετέρια).

 

Πάμε και στο υπόγειο. αφού ξαναλέμε το στόρι και στον υπεύθυνο εκεί, μας απαντά γεμάτος ενθουσιασμό

- Κανένα πρόβλημα κύριε, θα σας βγάλουμε μια δωροεπιταγή ίσης αξίας να ψωνίσετε τώρα ή στο μέλλον οτιδήποτε θελήσετε από τα καταστήματα Saturn!

- Δεν θέλω δωροεπιταγή, θέλω την ακύρωση του συγκεκριμένου προϊόντος και επιστροφή χρημάτων.

- Δεν γίνεται κύριε, η πολιτική μας είναι να εκδίδουμε δωροεπιταγή

- Δεν μετάνιωσα φίλε μου για την αγορά του συγκεκριμένου προϊόντος, είχατε λάθος τιμή στο καρτελάκι του κατά 200 περίπου ευρώ. Είναι λάθος ΣΑΣ, όχι δικό μου.

- Δεν μπορούμε κύριε να κάνουμε κάτι

- Θέλω να μιλήσω στον προϊστάμενό σου.

- Δεν είναι εδώ αυτή τη στιγμή

- (φωνάζοντας) Αυτή τη στιγμή ξεκινήσατε με εγκαίνια στο κατάστημά σας εξαπατώντας τους πελάτες σας με τιμές 5 φορές παραπάνω από την αναγραφόμενη στις αναρτημένες καρτέλες θεωρώντας μας κορόιδα. Πέραν του ηθικού, είστε και παράνομος! Δεν φεύγω από δω, θέλω τα λεφτά μου τώρα και καλώ και την αστυνομία (είχε όντως αστυνομικούς έξω στην είσοδο, δεν κάνω πλάκα, δεν ξέρω για ποιόν λόγο)!

 

Ο "υπεύθυνος" φωνάζει άλλους 2 τύπους και γυρίζουν "πλάτη" σε εμάς και σιγοψιθυρίζουν... (έλεος, "εξυπηρέτηση" πελατών)

Μετά από κάνα λεπτό

 

- Περιμένετε 5 λεπτά θα έρθει ο προϊστάμενος κάτω να λύσει το θέμα

- Ώστε υπάρχει τελικά προϊστάμενος, δεν είναι φάντασμα  :devil:

 

Έρχεται ο προϊστάμενος λίγο μετά, προφανώς ενημερωμένος για το τί έχει συμβεί όλη την προηγούμενη ώρα, και χωρίς πολλά πολλά μας επιστρέφονται τα χρήματα...

 

Τους ευχήθηκα φεύγοντας με ειρωνεία "Καλές δουλειές να έχετε, αν θα έχετε".

 

Τα χρόνια πέρασαν, καλώς ή κακώς όποτε βλέπω media markt μπροστά μου, τους ρίχνω ψιθυριστά κατάρες... Αν και βλέποντας τις τιμές τους στο site, μάλλον είναι εκτός τόπου και χρόνου με τον ανταγωνισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως ακομα δεν εχει καθιερωθει η επιστροφη χρηματων οπως σε αλλες χωρες. Πολυ λιγα μαγαζια το κανουν. Ολοι εκδιδουν "δωροεπιταγες". Μου φερανε ενα ρουχο, 20€. Δεν μ αρεσε οπως δεν μ αρεσει και τιποτα αλλο στο κωλομαγαζο σου. Δωσε μου τα λεφτα πισω να τελειωνουμε.

 

Ποσες φορες εχω κλεισει ποσα απο δωρα σε μλκιες τυπου εσωρουχα και καλτσες, γιατι δεν μπορουσα να βρω τιποτα της προκοπης 

 

Αλλα και τα μαγαζια εχουν τη λογικη του κρατους, ο,τι μπαινει στο ταμειο δεν ξαναβγαινει, για τα λεφτα σου πιστωτικο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

- Δεν γίνεται κύριε, η πολιτική μας είναι να εκδίδουμε δωροεπιταγή

Πόση trollιά σηκώνει αυτό μέσα σε κατάστημα? :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...