xrysmara Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2016 Γεια σας, πρόσφατα άφησα αρνητικό feedback σε κάποιον πωλητή στο ebay. Μετά όμως είδα πως είχε προσπαθήσει να επικοινωνήσει μαζί μου νωρίτερα μέσω email το οποίο εγώ είδα καθυστερημένα. Θέλω λοιπόν να αφαιρέσω το αρνητικό feedback που άφησα. Μήπως ξέρει κάποιος πως μπορεί να γίνει αυτο;
coolerman Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2016 Μίλησε με τον πωλητή,μπορεί να γίνει πάλι αξιολόγηση,εσυ νομίζω δεν μπορείς χωρίς την "βοήθεια" απο τον πωλητή.
Sheogorath Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2016 Αν το κάνει report το σχόλιο να σβήσει? Ο πωλητής πως να το ξεκλειδώσει/σβήσει?
NikosKallithea Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2016 Μιλησε με τον πωλητή και πες του οτι θελεις να αλλάξεις αξιολόγηση προς το καλύτερο, θα σου στείλει ενα εμαιλ απο το οποιο θα μπορείς να κανεις edit την ήδη υπάρχουσα αξιολόγηση
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα