Προς το περιεχόμενο

Καθυστέρηση επίσκεψης από τεχνικό του ΟΤΕ - Ζητώ τη συμβουλή σας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γιατί να υπάρχει βλάβη; Επειδή καθυστέρησε ο ΟΤΕ;

οχι επειδη καθυστερησε.αλλα επειδη μπορει να μην εχει κανει κατι σωστα.μικρη πιθανοτητα αλλα υπαρκτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το ότι ήρθαν οι κωδικοί δεν σημαίνει ότι είσαι οκ, πρέπει να σε συνδέσουν κιόλας. Πράγμα που μπορεί να σημαίνει ότι αύριο μπορεί να είσαι οκ αλλά και ότι μπορεί να φας άλλο κανένα μήνα μέχρι να καθαρίσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι ήρθαν οι κωδικοί δεν σημαίνει ότι είσαι οκ, πρέπει να σε συνδέσουν κιόλας. Πράγμα που μπορεί να σημαίνει ότι αύριο μπορεί να είσαι οκ αλλά και ότι μπορεί να φας άλλο κανένα μήνα μέχρι να καθαρίσεις

το μυνημα μαλλον του ηρθε οτι ενεργοποιηθηκε η γραμμη απο τον οτε και οτι μενει να σνδεθει απο την forthnet.

Σας γράφω από τη νέα μου σύνδεση! Τέλος καλό όλα καλά. Σας ευχαριστώ και πάλι!

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σας,

 

έκανα αίτηση για νέα σύνδεση στη Nova, στις 06/12/2016. Έκτοτε μέχρι και σήμερα έχω λάβει 9 διαφορετικά μηνύματα στο κινητό με πιθανές ημερομηνίες στις οποίες θα έρθει ο τεχνικός του ΟΤΕ για να ξεκινήσει η σύνδεση της γραμμής μου. 

 

Μέχρι και σήμερα 02/01/2017 όχι μόνο δεν έχει έρθει ο τεχνικός, αλλά δε μας έχει ενημερώσει και για ποιο λόγο δεν έρχεται. Η Nova μου λέει πως έχει στείλει αίτημα να τηρηθεί η τελευταία ημερομηνία, 30/12/2016 και πως πέρα από αυτό δεν μπορεί να κάνει κάτι περισσότερο. 

 

Ζητώ τη συμβουλή σας. Τι μπορώ να κάνω; Έχει αντιμετωπίσει κάποιος φίλος την ίδια κατάσταση;

 

Σας ευχαριστώ!

Ναι φιλε μου... Αντιμετωπησα προσφατα κι εγω ακριβως το ιδιο με wind. Σου παραθετω ατοφιο το ποστ σε αλλο φορουμ.

 

" Αιτηση 24/9 για νεα αριθμοδοτηση στην WIND για την κορη μου που περασε φοιτητρια στην Νομικη στην Αθηνα. Συνδεθηκε μολις εχτες 21/11 στις 9 το βραδυ. Για οσους δεν γνωριζουν η ΕΕΤΤ εχει ορισει για τον ΟΤΕ μεγιστο χρονο κατασκευης νεου βροχου τις 12 εργασιμες μερες, και για ηδη υπαρχον (π.χ φορητοτητα) τις 8 εργασιμες.

 

Αφου λοιπον ο ΟΤΕ ανεβαλε το ραντεβου καθε 2-3 μερες (με την κορη μου να καθετε περιμενοντας μην ερθουν να τους ανοιξει γιατι χρειαζονταν οπωσδηποτε το ιντερνετ για τις εργασιες της), στις 19/10 αλλαξε το βιολι... Δηλωσε πως η γραμμη ειναι ετοιμη και την εχει παραδωσει στο κεντρικο κουτι εντος της πολυκατοικιας, κατι που μου εκανε εντυπωση γιατι ουτε κουδουνι χτυπησε, ουτε και το "στραβοκουμπωμενο" καπακι του κουτιου (που ειχα παρατηρησει) αλλαξε θεση. Εν ολοιγεις δεν πατησε καν το ποδι του κανεις. Πραγματι λοιπον ηρθε ο τεχνικος της WIND να δωσει στο διαμερισμα την γραμμη, και διαπιστωνει οτι δεν υπαρχει ενεργη γραμμη, ουτε χαρτακι με το ονομα οπως θα επρεπε. Ξανα λοιπον αιτημα και ο ΟΤΕ πλεον αλλαζει το ποιημα και δηλωνει πλεον οτι υπαρχει βλαβη. Βλεπεις ο χρονος για κατασκευη ειχε περασει προ πολλου... δηλωνουμε οτι ναι μεν την δωσαμε την γραμμη, αλλα δεν εφτασε λογω βλαβης στο καλωδιο απο το καφαου στην πολυκατοικια, και αυτο πλεον ανανεωνει τους "νομιμους" χρονους καθε φορα. Αυτο λοιπον συνεχιστηκε αλλες 4 φορες (την μια βλαβη στο καλωδιο, την αλλη στο καφαου...κ.ο.κ), που φυσικα ο τεχνικος της WIND δεν εβρισκε καμμια ενεργοποιημενη γραμμη. Τελικα πριν λιγες μερες οριστηκε συνδυαστικο ραντεβου οπου και τελικα η γραμμη φτιαχτηκε.

 

Οταν ρωτησα τον τεχνικο της WIND τι εφταιξε τελικα για την καθυστερηση, μου ειπε οτι δεν ξερει ακριβως. Ειχαν δωσει ραντεβου στο καφαου, και οταν ηρθε ο ΟΤΕτζης δεν κατεβηκε καν λεγοντας του οτι την εδωσε την γραμμη, και πηγαν κατ' ευθειαν στην πολυκατοικια στο κεντρικο κουτι.

 

Τελικα οπως μου ειχε πει και φιλος τεχνικος του ΟΤΕ στην Χαλκιδα... εμεις εχουμε το καρπουζι εμεις και το μαχαιρι... Παντα βρισκουμε τροπους να "ξεπερναμε" τους κανονισμους.

 

Δυστυχως αυτη ειναι η αληθεια... Ομως κι εγω δεν θα ξεχασω. Σε 3 μηνες τελειωνει το συμβολαιο με τον ΟΤΕ στο σπιτι μου, και αν δεν μου κανουν "σωστη" τιμη, εφυγα για VSDL απο KV σε εναλλακτικο... "

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να μου απαντήσεις. Σε αυτή τη χώρα πρέπει για τα πιο απλά πράγματα να μας βγαίνει η ψυχή.. Είναι που λέμε μερικές φορές πως πάντα υπάρχουν και χειρότερα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Οταν ρωτησα τον τεχνικο της WIND τι εφταιξε τελικα για την καθυστερηση, μου ειπε οτι δεν ξερει ακριβως. Ειχαν δωσει ραντεβου στο καφαου, και οταν ηρθε ο ΟΤΕτζης δεν κατεβηκε καν λεγοντας του οτι την εδωσε την γραμμη, και πηγαν κατ' ευθειαν στην πολυκατοικια στο κεντρικο κουτι.

 

Τελικα οπως μου ειχε πει και φιλος τεχνικος του ΟΤΕ στην Χαλκιδα... εμεις εχουμε το καρπουζι εμεις και το μαχαιρι... Παντα βρισκουμε τροπους να "ξεπερναμε" τους κανονισμους.

 

Δυστυχως αυτη ειναι η αληθεια... Ομως κι εγω δεν θα ξεχασω. Σε 3 μηνες τελειωνει το συμβολαιο με τον ΟΤΕ στο σπιτι μου, και αν δεν μου κανουν "σωστη" τιμη, εφυγα για VSDL απο KV σε εναλλακτικο... "

να συμπληρωσω οτι παλια ηταν ακομα χειροτερη η κατασταση διοτι δεν υπηρχε συνδυαστικο.εβλεπες να δινουν στον οτε 7-8 βλαβες τις οποιες πληρωνονται και να μην κανουν τιποτα.και το κλασσικο τωρα δινεις μια δυο φορες βλαβη παει ο τεχνικος δεν παιζει κατι και μετα την ημερα του συνδυαστικου ολα δια μαγειας παιζουν με σκοπο ο οτε να μην βγει εναντιον του το συνδυαστικο ωστε να πληρωσει ο παροχος..γνωστα πραγματα

Σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να μου απαντήσεις. Σε αυτή τη χώρα πρέπει για τα πιο απλά πράγματα να μας βγαίνει η ψυχή.. Είναι που λέμε μερικές φορές πως πάντα υπάρχουν και χειρότερα...

ναι δεν θα γινουμε ποτε σαν μερικες χωρες εξωτερικου το πρωι ζητας ιντερνετ και το απογευμα παιζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και φίλος μου με αίτηση στην Wind υπέστη μεγάλη ταλαιπωρία από ΟΤΕ που έφτασε τους δύο μήνες, πραγματικά απαράδεκτος πάροχος ο ΟΤΕ και πανάκριβος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και φίλος μου με αίτηση στην Wind υπέστη μεγάλη ταλαιπωρία από ΟΤΕ που έφτασε τους δύο μήνες, πραγματικά απαράδεκτος πάροχος ο ΟΤΕ και πανάκριβος 

τετοια θα υπαρχουν παντα.καποια στιγμη θα φαει ενα προστιμο που απορω αν θα το πληρωσει και ολα οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τετοια θα υπαρχουν παντα.καποια στιγμη θα φαει ενα προστιμο που απορω αν θα το πληρωσει και ολα οκ.

Με την τακτική του αυτή δεν μπορώ να καταλάβω τι κερδίζει, περισσότερο σε κάνει να τον μισήσεις σαν πάροχο παρά να πας σε αυτόν εν τέλει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την τακτική του αυτή δεν μπορώ να καταλάβω τι κερδίζει, περισσότερο σε κάνει να τον μισήσεις σαν πάροχο παρά να πας σε αυτόν εν τέλει

ετσι το βλεπεις εσυ που ξερεις απο αυτα.ο αλλος πχ που ειναι 50 χρονων θα σου πει.καλα ειμασταν στον οτε που ολα ηταν γρηγορα.τωρα πηγαμε στον ταδε παροχο και δεν εχουμε τηλεφωνο και δεν μας εχουν ενεργοποιησει.δεν ξερει την διαδικασια οτι δηλαδη ο οτε ενεργοποιει την γραμμη και απλα τα ριχνει στον παροχο.και αφου περασει χ καιρος και δεν εχει παιξει σου λεει παμε στον οτε.οπως και ατομα που ξερουν τι παιζει σου λενε παμε στον οτε γιατι μονο ετσι θα το φτιαξουν. αν ξεκινησω να γραφω περιστατικα απλα θα πρεπει να γεμισω 5-10 σελιδες λεγοντας για cases που εχω πετυχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο που λεει ο Poulinos ισχυει στο 100% μονο στο δικο μου κυκλο το τελευταιο χρονο εχω ακουσει 3ς περιπτωσεις

και εχω και προσωπική εμπειρία στο γραφείο όπου εχω forthnet μια γραμμη για φαξ και νετ και οταν έχει προβλημα κολαει στον οτε παντα απο το χρονο που θα αποκατασταθει. εχω ενα γνωστο στον οτε και μαθαίνω πρωτα απο αυτον τι γινετε στη βλαβη και ποτε σκοπευουν να πανε κ μετα εχω νεααπο τη forthnet.

 

απο την άλλη επειδη στο τηλεφωνικό κεντρο έχουμε ασυρματικο το οποιο ειναι καθαρά forthnet όποτε ειχαμε πρόβλημα άμεσα λυνετε και σε 1 περιπτωση που καηκε ενα μηχανημα alcatel και τους ειδοποιήσαμε 16.30 το απογευμα 18.00 η ωρα ειχαν φερει καινουριο και το αντικαταστησανε. 

 

και να σας πω και την αλήθεια ακομα και εγω που ξερω πως συμπεριφερετε ο οτε , σπιτι μου σκευτομαι σοβαρα να παω στον οτε για να πιασω καλυτερες ταχυτητες και ας εινα;ι πιο ακριβός και κανει τέτοιες πουστιες, 

 

δεν ειναι μονο οι 50αριδες ακομα και μεις οι ίδιοι υποκιπτουμε στον "Εκβιασμό" προκυμενου να εχουμε καλύτερο προιον και εχουμε την οποια άνεση να το πληρωσουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο που λεει ο Poulinos ισχυει στο 100% μονο στο δικο μου κυκλο το τελευταιο χρονο εχω ακουσει 3ς περιπτωσεις

και εχω και προσωπική εμπειρία στο γραφείο όπου εχω forthnet μια γραμμη για φαξ και νετ και οταν έχει προβλημα κολαει στον οτε παντα απο το χρονο που θα αποκατασταθει. εχω ενα γνωστο στον οτε και μαθαίνω πρωτα απο αυτον τι γινετε στη βλαβη και ποτε σκοπευουν να πανε κ μετα εχω νεααπο τη forthnet.

απο την άλλη επειδη στο τηλεφωνικό κεντρο έχουμε ασυρματικο το οποιο ειναι καθαρά forthnet όποτε ειχαμε πρόβλημα άμεσα λυνετε και σε 1 περιπτωση που καηκε ενα μηχανημα alcatel και τους ειδοποιήσαμε 16.30 το απογευμα 18.00 η ωρα ειχαν φερει καινουριο και το αντικαταστησανε. 

και να σας πω και την αλήθεια ακομα και εγω που ξερω πως συμπεριφερετε ο οτε , σπιτι μου σκευτομαι σοβαρα να παω στον οτε για να πιασω καλυτερες ταχυτητες και ας εινα;ι πιο ακριβός και κανει τέτοιες πουστιες, 

δεν ειναι μονο οι 50αριδες ακομα και μεις οι ίδιοι υποκιπτουμε στον "Εκβιασμό" προκυμενου να εχουμε καλύτερο προιον και εχουμε την οποια άνεση να το πληρωσουμε

ειναι απλα απειρα τα cases.στα ασυρματικα δεν εξαρτασε απο κανεναν.οτι παθει το κοιταει ο εκαστοτε παροχος.alcatel nt (Lmds) κυκλωμα.καταργηθηκαν αυτα.η alcatel τα εχει end of life συν οτι ειχαν μικρο bandwidth και μικρη εμβελεια.βεβαια για την εποχη που βγηκαν η για απλες υλοποιησεις ηταν πολυ μια χαρα.ειχε/εχει και η wind lmds.βεβαια πολλα ατομα εχουν παει στον οτε με σκοπο να πετυχουν καλυτερη ταχυτητα απο κανα καλυτερο ζευγος και εχουν εισπραξει και απο εκει οτι τοσο παιζει και τερμα.

πχ ο αλλος παει να ενεργοποιησει γραμμη ο οτε λεει δεν εχει ζευγαρι .κανει αιτηση στον οτε ξαφνικα βρεθηκε ζευγαρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πχ ο αλλος παει να ενεργοποιησει γραμμη ο οτε λεει δεν εχει ζευγαρι .κανει αιτηση στον οτε ξαφνικα βρεθηκε ζευγαρι.

 

Το έχω γράψει κι εγώ σε άλλα θέματα εδώ μέσα.

Αυτό ακριβώς είχα πάθει όταν μετακόμισα σε σπίτι χωρίς τηλεφωνική σύνδεση.

Δυστυχώς, αυτή είναι η πραγματικότητά μας. :-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και αλλα δεκαδες παραδειγματα.βλαβες που κλεινουν ευθυνη παροχου για να πληρωσει ο παροχος αλλα ο οτε ουτε καν το εφτιαξε και ειναι δικο του θεμα.πολα απο αυτα τα ξερει και η εεττ και κλασικα πραγματα.ενα προστιμο μετα απο 100 χρονια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...