Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα, 


Έχω εδώ και ένα χρόνο περίπου το  LG Nexus 5X, καλή χρήση χωρίς πτώσεις και κακομεταχειρηση, screen protector και θήκη από πρώτη μέρα.


 


Σήμερα  παίζοντας με το κινητό παρατήρησα ότι η οθόνη έχει ξεκολλήσει στα 3/4 από κάτω προς τα πάνω. Στο YouTube που είδα ένα βίντεο επισκευής δείχνει να εφαρμόζουν ταινία διπλής όψης μεταξύ της οθόνης και του πλαισίου για να μένει σταθερή η οθόνη. Αυτή είμαι σχεδόν σίγουρος έχει ξεκολλήσει.


 


Δεν έχει επηρεάσει την λειτουργία του απλά το νιώθω στο πάτημα να παλατζάρει αισθητά. Τόσο χάλια κόλλες τους βάζουνε τι να πω....


 


Το έχει παρατηρήσει κανένας σας βρε παιδιά ποτέ στο δικό του smartphone;


Να το πάω για service ή δεν καλύπτει η εγγύηση τέτοια βλάβη; default_sad.png


Δημοσ.

lg τι περίμενες.... τελευταία έχει ρίξει την ποιότητά στο επίπεδο των κινέζων του κέρατά ... πήγαινέ το στο σέρβις αμέσως

Δημοσ.

 

Καλησπέρα στην παρέα, 

Έχω εδώ και ένα χρόνο περίπου το  LG Nexus 5X, καλή χρήση χωρίς πτώσεις και κακομεταχειρηση, screen protector και θήκη από πρώτη μέρα.

 

Σήμερα  παίζοντας με το κινητό παρατήρησα ότι η οθόνη έχει ξεκολλήσει στα 3/4 από κάτω προς τα πάνω. Στο YouTube που είδα ένα βίντεο επισκευής δείχνει να εφαρμόζουν ταινία διπλής όψης μεταξύ της οθόνης και του πλαισίου για να μένει σταθερή η οθόνη. Αυτή είμαι σχεδόν σίγουρος έχει ξεκολλήσει.

 

Δεν έχει επηρεάσει την λειτουργία του απλά το νιώθω στο πάτημα να παλατζάρει αισθητά. Τόσο χάλια κόλλες τους βάζουνε τι να πω....

 

Το έχει παρατηρήσει κανένας σας βρε παιδιά ποτέ στο δικό του smartphone;

Να το πάω για service ή δεν καλύπτει η εγγύηση τέτοια βλάβη; default_sad.png

 

 

Της γυναικας μου το 5χ εχει φαει τις τουμπες του αιωνα απο την κορη μου ενους ετους και δεν εχω δει τιποτα τετοιο.

Μαλλον επεσες στη περιπτωση.

Δημοσ.

Lg...μετά το g2 το χάος.

 

Kαλα αυτο ισχυει. Το g2 ηταν καλυτερο κινητο το 2013 (μετα το note 3). Απο τοτε δεν εχει ξαναβγαλει τετοιο κινητο.

Δημοσ.

Το πήγα τελικά στην Procordia (service LG) για εκτίμηση βλάβης. Μετά από πολύ αναμονή το είδε η υπάλληλος στο ταμείο, της λέω ότι είναι θέμα hardware και απλά έχει ξεκολλήσει η οθόνη, αλλά είναι πλήρως λειτουργική.

 

Το πάει πάνω το δείχνει σε τεχνικό, μου λέει θα το κρατήσουμε και αν δεν έχει υγρασία,δεν έχει ανοιχθεί, και άλλα πολλά δεν, τότε θα είναι μέσα στην εγγύηση και θα αλλαχθεί χωρίς επιβάρυνση.

 

Πριν τελείωσει το μονόλογο της λέω ότι έχει γίνει root. Και της λέω, αν είναι να το κρατήσετε και να μου πείτε ότι είναι εκτός εγγύησης το τηλέφωνο να μην το αφήσω χωρίς λόγο. Τηλεφωνεί μετά από 5-λεπτό debate με τον προιστάμενο (?!) μου λέει θα το κρατήσουμε. Σήμερα μετά από μερικές μέρες μου στέλνουν μήνυμα ότι είναι εκτός εγγύησης λόγο επέμβασης στην συσκευή και το κόστος αλλάγής της οθόνης αφής είναι 120 ευρώ!

 

Από που και ως που το ξεκόλλημα της ταινίας διπλής όψης που κρατάει την οθόνη σχετίζεται με το root στη συσκευή και μου βγάζεις όλη τη συσκευή εκτός εγγύησης?! Και αφού ήταν εκτός εγγύησης γιατί μου λές να το αφήσω?! Για το χρήμα?! Έλεος δηλαδή αυτό το πράγμα πια δε μπορείς να βασιστείς πουθενά...

 

Πιστοποιημένο service της LG και @@. Θα τους ξεχέσω αύριο και από κοντά.

Δημοσ.

Καλά κάνανε εφόσον ήταν Root.

 

Δεν μπορείς να πάρεις εσύ ταινία διπλής όψης και να την κολλήσεις; Εξάλλου δεν έχεις εγγύηση τώρα.

Δημοσ.

Καλά κάνανε εφόσον ήταν Root.

 

Δεν μπορείς να πάρεις εσύ ταινία διπλής όψης και να την κολλήσεις; Εξάλλου δεν έχεις εγγύηση τώρα.

Ειναι νεξους συσκευη το ροοτ δεν πειράζει την εγγύηση του hardware.  απλος το σερβις της ΛΓ ειναι απο τα καλύτερα! μονο καλα σχόλια διαβάζω. Και αυτο σε παγκοσμιο επίπεδο.

Δημοσ.

Στην Procordia το πήγα. Είναι το επίσημο service της LG.

 

Δεν είχανε τελικά θέμα με το root. Μου το βγάλανε ότι έχει γίνει επέμβαση στο hardware (ότι έχει ανοιχτεί) και ότι η οθόνη έχει ξανα-αλλαχθεί και δεν είναι η γνήσια.

 

Mεταχειρισμένο το είχα πάρει με χρήση 3 μηνών αλλά το παιδί τότε που μου το πούλησε δε μου είχε πεί αν το είχε ανοίξει ή αν το είχε πάει για service.   :unsure:

 

Με τα πολλά μου είπαν ότι εφόσον δεν είναι μέσα στην εγγύηση, θέλει αλλαγή η οθόνη στα 120 ευρώ με 2 χρόνια εγγύηση.

 

Την οθόνη να την αλλάξω που δουλέυει μια χαρά τους λέω?! Ε ναί μου λένε.  :mad:

 

Το πήρα, αφού πλήρωσα φυσικά 7 ευρώ για τον 'έλεγχο συσκευής' τον οποίο ανάθεμα και αν το ανοίξανε εσωτερικά, και το πήγα σήμερα σε ένα τοπικό κατάστημα επισκευών κινητών, στο οποίο είχα ξαναπάει για την παλιά συσκευή μου Nexus και ήμουν ευχαριστημένος.

 

Μου είπε ο τεχνικός ότι μπορεί να αποσυναρμολογήσει την οθόνη και να βάλει νέα ταινία διπλής όψης.

 

Στα 15-20 ευρώ το πολύ η επισκευή! (αυτό που δε γινόταν για την Procordia!!)

 

Θα δείξει αύριο. Επίσης του ζήτησα να μου πεί αν έχει ξανα-ανοιχτεί η συσκευή.

 

Για να δούμε....

Δημοσ.

Το άλλο που θα μπορούσες να κάνεις είναι να πάρεις ένα θερμοπιστολο να το ζεστανεις λίγο σε αυτό το σημείο και να το πατήσεις να κολλησει η θερμότητα ξανά ζωντανεύει αυτού του είδους τις ταινίες διπλής όψης ;)

Πάντως όπως και να έχει Καλά κάνεις που το φτιάχνεις γιατί μπορεί να χαλούσε η καλωδιοταινια της οθόνης και να είχες σοβαρότερο πρόβλημα μετά....

Δημοσ.

Τελικά, έγινε αυτό που ήθελα εξ'αρχής.

 

Ανοίχτηκε το κινητό, αλλαχθήκανε οι ταινίες διπλής όψης και τώρα είναι σαν καινούργιο.

 

Και μόνο με 10 ευρώ!!

 

Όταν τον ρώτησα αν έχει ξανα-ανοιχθεί η συσκευή μου είπε ότι δε μπόρεσε να καταλάβει.

 

Η τελική μου εκτίμηση είναι ότι όταν θέλεις μια επιδιόρθωση απο τις αντιπροσωπίες, πιο πιθανό είναι φύγεις με άδεια τσέπη παρά να γίνει αυτό που ζητάς...

  • Like 1
Δημοσ.

Το πήγα τελικά στην Procordia (service LG) για εκτίμηση βλάβης. Μετά από πολύ αναμονή το είδε η υπάλληλος στο ταμείο, της λέω ότι είναι θέμα hardware και απλά έχει ξεκολλήσει η οθόνη, αλλά είναι πλήρως λειτουργική.

 

Το πάει πάνω το δείχνει σε τεχνικό, μου λέει θα το κρατήσουμε και αν δεν έχει υγρασία,δεν έχει ανοιχθεί, και άλλα πολλά δεν, τότε θα είναι μέσα στην εγγύηση και θα αλλαχθεί χωρίς επιβάρυνση.

 

Πριν τελείωσει το μονόλογο της λέω ότι έχει γίνει root. Και της λέω, αν είναι να το κρατήσετε και να μου πείτε ότι είναι εκτός εγγύησης το τηλέφωνο να μην το αφήσω χωρίς λόγο. Τηλεφωνεί μετά από 5-λεπτό debate με τον προιστάμενο (?!) μου λέει θα το κρατήσουμε. Σήμερα μετά από μερικές μέρες μου στέλνουν μήνυμα ότι είναι εκτός εγγύησης λόγο επέμβασης στην συσκευή και το κόστος αλλάγής της οθόνης αφής είναι 120 ευρώ!

 

Από που και ως που το ξεκόλλημα της ταινίας διπλής όψης που κρατάει την οθόνη σχετίζεται με το root στη συσκευή και μου βγάζεις όλη τη συσκευή εκτός εγγύησης?! Και αφού ήταν εκτός εγγύησης γιατί μου λές να το αφήσω?! Για το χρήμα?! Έλεος δηλαδή αυτό το πράγμα πια δε μπορείς να βασιστείς πουθενά...

 

Πιστοποιημένο service της LG και @@. Θα τους ξεχέσω αύριο και από κοντά.

κάνεις ρουτ - overcklock - ζεσταίνεται υπερβολικά - ανεβάζει θερμοκρασία στα μη φυσιολογικά επίπεδά έτσι ώστε να ξεκολλήσει η ταινία

Δημοσ.

Τελικά, έγινε αυτό που ήθελα εξ'αρχής.

 

Ανοίχτηκε το κινητό, αλλαχθήκανε οι ταινίες διπλής όψης και τώρα είναι σαν καινούργιο.

 

Και μόνο με 10 ευρώ!!

 

Όταν τον ρώτησα αν έχει ξανα-ανοιχθεί η συσκευή μου είπε ότι δε μπόρεσε να καταλάβει.

 

Η τελική μου εκτίμηση είναι ότι όταν θέλεις μια επιδιόρθωση απο τις αντιπροσωπίες, πιο πιθανό είναι φύγεις με άδεια τσέπη παρά να γίνει αυτό που ζητάς...

 

 

Φιλε μου μπορεις να μου πεις σε ποιο καταστημα το πηγες γιατι θα ηθελα κ εγω να παω ενα g2 που εχω? αλλαζουν και μπαταριες ξερεις? Αν δεν θελεις να πεις δημοσια σε πιο μαγαζι το πηγες στειλε μου pm. Ευχαριστω!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...