Προς το περιεχόμενο

Απάτη από το 54422


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 198
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

16 ώρες πριν, Thulogur είπε

Μου έστειλαν και μενα(ΒΙΚΥ8), και ας εχω κανει φραγή.

Θα σε θελει τοσο πολυ αυτη η ΒΙΚΥ8 που δεν καταλαβαινει απο φραγες....... 😂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα στην παρέα! Εγώ θα πω την εμπειρία μου μιας και χθες στείλανε ανάλογο μήνυμα στην κοπέλα μου από τα 54422 και 54666. Σήμερα έστειλα email ότι άμα δεν μου επιστρέψουν το ποσό θα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ και μου απάντησαν αμέσως ότι έχει απενεργοποιηθεί ο συγκεκριμένος αριθμός και  θα μου στείλουν κωδικό με το αντίστοιχο ποσό που την χρέωσαν (εφόσον έχει καρτοκινητό ) Email έστειλα για όποιον ενδιαφέρεται στο [email protected]. Απαράδεκτο πιστεύω αυτό που γίνεται αλλά και αναρωτιέμαι τι μπορούμε να κάνουμε για να μην μπορούν να το κάνουν αυτό και δεν εννοώ να κάνω φραγή τα 5 ψήφια.. Οι τακτικές αυτές είναι παράνομες (θεωρώ) και φυσικά γίνονται με τις πλάτες των παρόχων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα και σε εσάς.

 

Εϊναι το τρίτο κρούσμα στην οικογενεια με 5αψηφια και χρεώσεις. Τις προηγούμενες 2 φορές ήταν οι γονείς μου που τους χρέωναν χωρίς λόγο και τώρα ήρθε η σειρά μου.

Φυσικά μετά τα σχετικά μπινελίκια στην vodafone καθώς και τις σχετικες απειλές για φορητότητα έγινε η επιστροφή του ποσού. Δυστυχώς όμως η τακτική συνεχίζεται και δεν βλέπω κανείς να κάνει τπτ. Ντροπή στις εταιρίες που βγάζουν λεφτά στην πλάτη μας.

Ήρθαν ξαφνικά μια μέρα 5ψηφια sms από TELEBOX και άρχισαν απανωτές χρεώσεις. Είναι ανήκουστο και παγκόσμια πατέντα να χρεώνονται εισερχόμενα μηνύματα και απορώ η επιτροπή καταναλωτή πως δεν τους κλείνει το σπίτι.

Φυσικά μην ακούσω για εγγραφές και τέτοια, δεν έκανα τπτ εγώ φυσικά και δεν έχουν καμία εξουσιοδότηση για χρέωση μου.

Η λύση για τους παθόντες είναι καβγάς και απειλή για λήξη συνεργασίας και εκ του θαύματος το πρόβλημα λύνεται.

Φυσικά δεν έχετε κανένα λόγο να επικοινωνείτε με TELEBOX και τέτοια ίσα ίσα που η κλήση ηχογραφείτε και μπορεί αν βρείτε και κανένα μπελά. . Ο φταίχτης είναι καθαρά η VODAFONE και εκεί θα πάτε.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή ως πρόσφατα παθόν το έψαξα και εγώ ο Παροχος θα έπρεπε να έχει δικλείδα ασφαλείας (PIN) και ενω στην αρχή αρνήθηκαν την επιστροφή απο την Vodafone σε δεύτερο χρόνο οταν τους μίλησα ως έπρεπε έγινε άμεσα η πίστωση του ποσού.

Απλά οτι φάμε οτι πιούμε και οτι αρπάξουμε απο αυτούς που δεν θα ψαχτούν ανάλογα.

Εδώ η ευθύνη τους.

Μετά από εξέταση των σχετικών αναφορών που δέχθηκε η ανεξάρτητη αρχή "Συνήγορος του Καταναλωτή", προχώρησε σε αυστάσεις προς τις εταιρείες που εφαρμόζουν αυτή την πρακτική, επισημαίνοντας ότι οι χρεώσεις είναι παράνομες, διότι προσκρούουν τόσο στον Κώδικα Δεοντολογίας για τις Υπηρεσίες Πολυμεσικών Πληροφόρησης (ιδίως άρθρο 8 παρ. 8 (β)), όσο και στον ν. 2251/1994 (άρθρα 9 παρ. 5, 9ζ παρ. 1 και 9η (γ)) για την "Προστασία των καταναλωτών".

Η πρώτη από τις συστάσεις έγινε ήδη δεκτή αλλά οι συστάσεις έχουν κοινοποιηθεί από το Συνήγορο του Καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ για τις κατά την περαιτέρω ενέργειες, δεδομένου ότι το θέμα αφορά εξαιρετικά μεγάλο αριθμό καταναλωτών. Από τις απαντήσεις των εταιρειών αναδείχθηκαν και πτυχές του θέματος που εγείρουν ζητήματα για τον ρόλο και των παρόχων κινητής τηλεφωνίας με τους οποίους συνεργάζονται οι πάροχοι των 5ψηφιων στη σχετική διαδικασία. Όπως προκύπτει, οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας συμμετέχουν ενεργά στην ενεργοποίηση των υπηρεσιών αυτών, εγκρίνοντας και πιστοποιώντας τις υπηρεσίες που παρέχονται στον καταναλωτή, λαμβάνοντας το οικονομικό αντάλλαγμα που ορίζεται στη σύμβασή τους με τους παρόχους ΥΠΠ, γεγονός που θα μπορούσε να δικαιολογήσει τη συνευθύνη τους.

και εδω η πηγή > http://www.kathimerini.gr/928115/article/epikairothta/ellada/paremvash-apo-ton-synhgoro-toy-katanalwth-gia-tis-xrewseis-apo-5yhfia-noymera

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και απο μένα.Μόλισ έπεσα και εγώ θύμα.Το θέμα είναι πως η μόνη ύποπτη κίνηση που έκανα τελευταία στην οποία θα μπορούσε κανείς να πάρει το τηλ μου είναι μια αγορα στο σκρουτζ...παίζει να την έπαθα απο κει ? Αύριο προφανόσ θα κάνω μια στάση σε μαγαζί της vodafone να δω τι θα μου πούν.Πρέπει ντε και καλά να στείλω εν τέλη το sms.?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πάρεις τηλέφωνο την vodafone και να σου πιστωσουν το ποσο και ριξε και κανα μπινελικι ευγενικό. Ντροπή τους.

Στο κατάστημα θα σου πουν απλα βλακειες οτι ισως και ετσι και καλα.

Φυσικα και δεν ευθύνεται το skroutz για τετοια χαζα.

Καθαρα οι λωποδύτες της vodafone ευθύνονται.

P.s. ετυχε και σε φιλο μου cosmote οποτε ειναι καθολικό το φαινόμενο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/1/2017 στις 12:38 ΠΜ, funbreaker είπε

Πήρα τηλ στην εξυπηρέτηση της Vodafone και τους έκραξα. Είπα πως δεν έκανα καμία εγγραφή και επέμενε πως έκανα. Ζήτησα να μου το αποδείξει και απαίτησα να μου επιστραφούν τα χρήματα μου. Μου είπε πως δεν υπάρχει τετοια δυνατότητα. Τότε ζήτησα να με συνδέσει με τον προϊστάμενο.3 λεπτά μετά επέστρεψε και μου πίστωσε τα χρήματα.

Επακριβως οτι εκανα.Ο υπαλληλος μαθημενος απο την εταιρια μου λεει απλα φραγη.Τον ρωτησα για επιστροφη του ποσου της καρτας και εκανε την παπια.Ζητησα προισταμενο και μου λεει καλα κατσε λιγο αναμονη να δω τι μπορω να κανω.

Στο 5λεπτο μου λεει τα χρηματα θα πιστοθουν στην επομενη ωρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Χτες μου ήρθε και μένα γραπτό μήνυμα στο κινητό από  Constructor        και λέει. 

Παρακαλούμε συμπληρώστε το σύντομο ερωτηματολόγιό μας .Η γνώμη σας μετράει.Αφιερώστε 1 λεπτό και βοηθήστε μας να εξελιχθούμε .Πατήστε το παρακάτω λίνκ.

Φυσικά δεν το πάτησα το πληκτρολόγησα στο ιντερνετ και βγαίνει αυτό. http://ww6.syrveymonkey.com/ στο ίντερνετ.Γνωρίζει κανείς αν είναι κάποια απάτη χρέωσης με 5ψήφια;;;;;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις Sat Jan 07 2017 στις 12:23 ΜΜ, funbreaker είπε

Δέχτηκα μηνύματα προχθές απ αυτόν τον αριθμό ως ενημέρωση για κάτι παιχνίδια. Έλεγε μάλιστα πως η συνδρομή μου είναι 28,κάτι ευρώ τον μήνα και για διαγραφή να επικοινωνήσω με το 2155002935 ή να στείλω STOP σε ένα άλλο 5ψήφιο.

Πήρα σήμερα τηλέφωνο για να τους κράξω αλλά είναι Σάββατο και δεν απαντάνε.

Ταυτόχρονα δέχτηκα μήνυμα από την vodafone ότι χρεώνομαι γι αυτά τα μηνύματα και να στείλω STOP στον ίδιο 5ψήφιο.

Το ζήτημα είναι πως με χρέωσαν ήδη και επίσης με χρέωσαν και άλλα 3 ευρώ για το STOP.

Προφανώς δεν γράφτηκα σε καμία υπηρεσία.

Θέλω τα λεφτα μου πίσω.

Τί μπορώ να κάνω?

Μπορούσες να κάνεις επαφή τον 5ψηφιο και μετά να τον μπλοκάρεις!! 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/1/2019 στις 6:50 ΜΜ, papoys1 είπε

Χτες μου ήρθε και μένα γραπτό μήνυμα στο κινητό από  Constructor        και λέει. 

Παρακαλούμε συμπληρώστε το σύντομο ερωτηματολόγιό μας .Η γνώμη σας μετράει.Αφιερώστε 1 λεπτό και βοηθήστε μας να εξελιχθούμε .Πατήστε το παρακάτω λίνκ.

Φυσικά δεν το πάτησα το πληκτρολόγησα στο ιντερνετ και βγαίνει αυτό. http://ww6.syrveymonkey.com/ στο ίντερνετ.Γνωρίζει κανείς αν είναι κάποια απάτη χρέωσης με 5ψήφια;;;;;

Απάτη δυο σε ένα, δωρεάν ερωτηματολόγιο και ψάρεμα στοιχείων για μεταπώληση σε τρίτους.

Επεξ/σία από *Kopanos*
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Συγγνώμη πόσο καιρό θα συνεχίζεται αυτό;

Τί κάνει το κωλοκρατος; Έλεος, έχουν περάσει χρόνια. Στην Ευρώπη ζούμε ή στην κεντρική Αφρική;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...